Cursus en training klantgerichtheid
Wil jij jouw klantgerichtheid vergroten? Dit kan op verschillende manieren, zoals bijvoorbeeld via de trainingen en cursussen klantgerichtheid die je hieronder vindt.
Wat kenmerkt mensen die heel klantgerichtheid zijn?
Mensen die beschikken over deze competentie kunnen goed inspelen op de verwachtingen en behoeften van klanten. Dit kunnen zowel uitgesproken als onuitgesproken behoeften zijn. Dit is dan ook aan deze persoon om dit uit te zoeken. Zij voelen zich betrokken bij de klant en zetten zich vaak voor 100% in voor deze klant. Tevens toont deze persoon respect naar de klant. Een bekend spreekwoord wat past bij deze competentie is ‘De klant is koning’. Verder weet deze persoon de verschillende groepen klanten en hun behoeften te onderscheiden.
De 178 best beoordeelde cursussen en trainingen klantgerichtheid:
Klantgericht telefoneren
Klantgericht telefoneren? Ontwikkel je communicatieve vaardigheden en leer de gesprekstechnieken kennen om professioneel en positief te reageren op klachten en emoties van je klanten. Wil jij de beste service bieden aan je klanten en je communicatieve vaardigheden verbeteren? Dan is …
Klantgerichtheid
Leer om klantgerichtheid in te zetten voor het winnen en behouden van klanten. Je bent je bewust van de relatie met de klant en de processen die daarbij een rol spelen. Je leert proactief klanten voor je te winnen en …
Klantgericht telefoneren
Luister veel, spreek op het juiste moment. Dat is de kunst. Hoe je dat doet, leer je in de training Klantgericht telefoneren. Doel Na de training ben je in staat om bellers warm en klantvriendelijk te verwelkomen en ook …
Klantgericht telefoneren (incompany/maatwerk)
Je spreekt dagelijks meerdere mensen aan de telefoon. Klanten, prospects, leveranciers… Allemaal willen ze graag vriendelijk en goed geholpen worden. Hoe pak je dat aan? En lukt dat altijd? Ook als de telefoontjes binnenstromen en je nog zoveel andere dingen …
Training klantgericht e-mailen
Je wilt wel eens anders beginnen dan met ‘In reactie op..’. En ook anders afsluiten dan met ‘Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben’. Maar je wilt wel dat jouw e-mail of brief zakelijk blijft. Hoe zorg je er trouwens …
Correspondentie: Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven
Zakelijke correspondentie: steengoede e-mails schrijven Vlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. In moderne 'gewonemensentaal'. Dat leer je in één dag in onze taalcursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte brieven en e-mails schrijven. Met persoonlijke feedback en gerichte …
Klantgericht Telefoneren
Het telefonische contact is vaak het eerste contact dat iemand met uw bedrijf heeft en daarmee een belangrijk visitekaartje. Wilt u weten hoe u gestructureerd kunt telefoneren? Hoe u omgaat met klachten en hoe u een positief gesprek voert? Dan …
Professioneel en klantgericht telefoneren
Een prettig gesprek Als u veel aan de telefoon zit met (zakelijke) relaties weet u ook hoe belangrijk deze gesprekken zijn en welke bijdrage deze gesprekken kunnen leveren aan uw acquisitie, omzet en klantbehoud. Het is een uitdaging om deze …
Training Klantgericht Telefoneren
Training Klantgericht Telefoneren Leer direct toepasbare vaardigheden, zodat je professioneler en klantgerichter handelt aan de telefoon. Leer bijdragen aan een positieve klantbeleving Ontdek wat de invloed is van jouw stemgebruik op je gesprekspartner Wees je meer bewust van de beleving …
Klantgericht werken en kansen benutten
Door signalen op te pikken uit contacten die je hebt met medewerkers of klanten, kunt u hun behoefte aan extra advies peilen en verkoopkansen creëren. Deelnemers aan Klantgericht werken beoordeelden deze studiedag gemiddeld met een 8. ”Op een positieve manier …
Online Cursussen & Trainingen Klantgerichtheid
Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig. Deze cursussen en traininingen zijn voor de competentie Klantgerichtheid
Offerte maken - Na prettig klantgericht contact een commerciële en effectieve offerte schrijven.
Je weet heel goed wat jouw onderneming in huis heeft. Je weet prima aan wat voor klanten je je producten of diensten wilt verkopen. Je hebt ook al wel eens wat gehoord over het maken van een offerte. Maar hoe …
Service verlenen - Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid kun je leren!
Iedereen heeft wel zo ongeveer in beeld wat bedoeld wordt met 'service'. Maar wat er precies bij komt kijken, wat 'goede service' is, en onder welke voorwaarden er precies van jou verwacht wordt om concreet service te verlenen...? Genoeg open …
Klantgericht denken en handelen - Hoe je als je klanten leert denken en zo voor je bedrijf meer omzet genereert
Managers en leidinggevenden in de retail stellen hoge eisen aan hun personeel als het gaat om klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Terecht natuurlijk: want het is de bedoeling dat die klant met plezier in jouw winkel terugkomt om zijn of haar inkopen …
Sterke drank - Klantgericht alcohol verkopen voor winkelpersoneel.
Werken op de sterkedrankafdeling bij de supermarkt of in een slijterij is interessant; je doet vaak verrassende ervaringen op met klanten. Maar wat weet je eigenlijk van de producten die je verkoopt? Of is er misschien nog iets te verbeteren …
Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.
Zoveel klanten? Zoveel koopwensen! Met een beetje ervaring in huis kun je er vrij snel achter komen wat een klant precies of minder precies wil. Als je die ervaring nog mist, dan is het goed om snel vertrouwd te raken …
FAQ - Veelgestelde Vragen opleiding Klantgerichtheid
❓ Hoeveel opleidingen Klantgerichtheid hebben jullie?
❓ Hoeveel opleidingen Klantgerichtheid hebben jullie?
Wij hebben op dit moment 178 opleidingen, trainingen of cursussen Klantgerichtheid online staan van verschillende aanbieders. Je kunt bij ons de opleidingen vergelijken op prijs, duur, gemiddelde beoordeling en natuurlijk de inhoud. Je vind de gemiddelde beoordeling van een opleiding in de overzichtstegel, of op de informatiepagina van de opleiding.
👨 💻 Hebben jullie ook online trainingen en cursussen Klantgerichtheid?
Natuurlijk hebben wij ook online trainingen en cursussen Klantgerichtheid. Wij hebben ze in de vorm van E-learning of blended learning; dit is een mix tussen online thuisstudie en persoonlijk onderwijs. Daarnaast zie je tegenwoordig veel online klassikale opleidingen en trainingen Klantgerichtheid. Dit worden ook virtual classrooms genoemd, want je zit dan met z’n allen in een virtuele klas.
💶 Hebben jullie ook opleidingen met niet goed geld terug garantie?
Jazeker, die hebben we! Dit is wel zo prettig, want dit is wel een garantie dat de opleider achter de kwaliteit van zijn/haar opleiding staat. Je herkent deze opleiding aan het icoontje ✅ Niet Goed Geld Terug garantie
📙 Hoe kan ik me inschrijven voor een opleiding of training Klantgerichtheid?
Je kan je direct via de website inschrijven als je dat wilt. Je kan ook eerst een brochure aanvragen en deze vergelijken met andere opleidingen of trainingen Klantgerichtheid. Dat is wel zo slim om te doen, zeker wanneer het om een duurdere of langere opleiding of training gaat. Het is vaak ook slim om met een opleidingsadviseur te praten, die kan je helpen vergelijken en een keuze te maken.