Opleidingen Service Coördinator
Zou je graag Service Coördinator willen worden? Of wil je jezelf verder ontwikkelen in jouw vakgebied? Hieronder vind je een selectie aan opleidingen of cursussen voor de Service Coördinator. Filter op opleidingen per stad, of het bekijk het online aanbod. Ook vind je competentiegerichte opleidingen voor de Service Coördinator.
De 18 beste opleidingen voor een Service Coördinator:

ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, inclusief examenvoucher ook Live Online)
Inhoud van de training ITIL® foundation is het belangrijkste certificaat voor IT-professionals en medewerkers die meer van IT Service Management willen weten. Organisaties die volgens ITIL® werken gebruiken het complete ITIL®-examenprogramma om personeel rol gebaseerd op te leiden. Hun ITIL®-competenties …

ISO/IEC 20000 Associate Bridge in IT Service Management (ook Live Online)
De training IT Service Management Associate Bridge is gebaseerd op ISO/IEC 20000 en is sterk gericht op de plan, do, check en act activiteiten van de Deming cyclus van het service management systeem (SMS). Deze training geeft de deelnemers een …
![Integrated Service Management (ISM) Foundation [ISMF]](https://static-3.springest.com/uploads/institute/logo/414/big_global-knowledge-network-netherlands-b-v-78ad2eca2dbb257080ce74984bb46448.png)
Integrated Service Management (ISM) Foundation [ISMF]
OVERVIEW Een succesvol samenwerkend team heeft één doel, taal en basiswerkwijze. De ISM Foundation training levert de basiskennis die daarvoor nodig is. De taal die in IT-afdelingen wordt gesproken is traditioneel gevormd door ITIL en in toenemende mate door DevOps. …
![IT Service Management Foundation based on ISO/IEC 20000:2018 - Inclusief Examen [ISO20000F]](https://static-3.springest.com/uploads/institute/logo/414/big_global-knowledge-network-netherlands-b-v-78ad2eca2dbb257080ce74984bb46448.png)
IT Service Management Foundation based on ISO/IEC 20000:2018 - Inclusief Examen [ISO20000F]
OVERVIEW De training ISO 20000 Foundation geeft u inzicht in de basis van Service Quality Management volgens ISO\IEC 20000. Tevens geeft deze training een prima voorbereiding op het verkrijgen van het EXIN certificaat 'ISO 20000 Foundation '. Het programma is …

ISM Foundation
De training ISM Foundation kan online of klassikaal worden gevolgd. Klassikale training vindt plaats in Utrecht, Den Haag, Amersfoort, Amsterdam of Eindhoven. Ook is in-company training of maatwerk mogelijk. Hierboven staan de nu ingeplande trainingsmogelijkheden op basis van open inschrijving. …

ISO/IEC 20000 Auditor in IT Service Management (ook Live Online)
Inhoud van deze 3 daagse training: Praktische kennis van de interne audit cyclus (eerste audit). Kennis en technieken voor leveranciersaudits (tweede audit). Kennis en technieken voor certificeringscontroles (derde audit). U kunt deze training nu ook Live Online vanuit huis volgen …

ISO/IEC 20000 Foundation (Kwaliteit, Service Management) (ook Live Online)
ITSM Foundation based on ISO/IEC 20000 U kunt deze training nu ook Live Online vanuit huis volgen met (bijna) alle voordelen van beide situaties: U kunt vragen stellen De trainer zal u uitdagen om uw begrip te testen U heeft …
![ServiceNow Field Service Management (FSM) Implementation [SNFSMI]](https://static-3.springest.com/uploads/institute/logo/414/big_global-knowledge-network-netherlands-b-v-78ad2eca2dbb257080ce74984bb46448.png)
ServiceNow Field Service Management (FSM) Implementation [SNFSMI]
OVERVIEW ServiceNow ® Field Service Management (FSM) helps companies efficiently manage location-based work tasks. Field Service Management Implementation focuses specifically on field service management applications and related functionality, most of which may be configured during an implementation using a low-code …
![ServiceNow IT Service Management (ITSM) Fundamentals [SNITSMF]](https://static-3.springest.com/uploads/institute/logo/414/big_global-knowledge-network-netherlands-b-v-78ad2eca2dbb257080ce74984bb46448.png)
ServiceNow IT Service Management (ITSM) Fundamentals [SNITSMF]
OVERVIEW Learn core ServiceNow ITSM process lifecycles and the value of ServiceNow ITSM applications for managing IT Services. IT Service Management (ITSM) is a concept that involves delivery of IT services to customers and users. Most IT services are centered …
![ServiceNow IT Service Management (ITSM) Implementation [SNITSMI]](https://static-3.springest.com/uploads/institute/logo/414/big_global-knowledge-network-netherlands-b-v-78ad2eca2dbb257080ce74984bb46448.png)
ServiceNow IT Service Management (ITSM) Implementation [SNITSMI]
OVERVIEW Learn practical skills that may be applied immediately to accelerate ITSM implementations. IT Service Management (ITSM) is a concept that involves delivery of IT services to customers and users. Most IT services are centered around technology and the support …
Competentiegerichte cursussen en trainingen voor de Service Coördinator
Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig. Deze cursussen en traininingen zijn voor de competentie Service Coördinator
Online Cursussen & Trainingen Service Coördinator
Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig, dat geldt ook voor een Service Coördinator. Deze cursussen en trainingen zijn voor de competenties en skills die een Service Coördinator nodig heeft om zijn of haar beroep goed uit te kunnen oefenen.

Enabling Integrated IT Service Management™ with DevOps, Agile & Lean (ESM) Self-Study Package
Algemene omschrijving This e-learning contains the course materials. The Enabling Integrated IT Service Management™ with DevOps, Agile & Lean e-learning offers a comprehensive view of IT Service Management (ITSM) integrating practices from DevOps, Agile, Lean, and ITIL®. This integrated approach …
![Certified Agile Service Manager (CASM)® E-Learning with Exam [E-DOI-CASM-GEL]](https://static-3.springest.com/uploads/institute/logo/414/big_global-knowledge-network-netherlands-b-v-78ad2eca2dbb257080ce74984bb46448.png)
Certified Agile Service Manager (CASM)® E-Learning with Exam [E-DOI-CASM-GEL]
OVERVIEW Become a Certified Agile Service Manager with this fully accredited course! CASM helps candidates build the skills and knowledge required to integrate Agile practices into service design. This helps organizations adapt and evolve more quickly, helping them face the …

Enabling Integrated IT Service Management
Enabling Integrated IT Service Management Samenvatting Duur: 3 maanden toegang Taal: Begeleiding in Engels of Nederlands Vooropleiding: MSP Foundation 5th Edition vereist Studiebelasting: 18 studie-uren Vorm: Volledig online Lesmateriaal: Engelstalig Inclusief: Examenvoucher, examentraining …