Callcenter Medewerker: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Callcenter Medewerker: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als Callcenter Medewerker? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Callcenter Medewerker wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Callcenter Medewerker, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als Callcenter Medewerker
- Wat doet een Callcenter Medewerker
- Salaris Callcenter Medewerker
- Vacatures Callcenter Medewerker
- Doorgroeien als Callcenter Medewerker
- Opleidingen Callcenter Medewerker
- Omscholen tot Callcenter Medewerker
- Hoe word je Callcenter Medewerker
- Competenties Callcenter Medewerker
- Persoonstypen Callcenter Medewerker
Vacatures Callcenter Medewerker
Vacatures laden...
Wat is een Callcenter Medewerker?
Een Callcenter Medewerker Outbound is verantwoordelijk voor de acquisitie van nieuwe klanten. Outbound betekent dat de Callcenter Medewerker naar buiten belt.
Dee Callcenter Medewerker Outbound probeert klanten of opdrachten binnen te halen voor het bedrijf waarvoor hij werkt. Dit kunnen warme of koude leads zijn, of om het nog moeilijker te maken zijn er soms helemaal geen leads.
Bij acquisitie is het meestal de bedoeling iets te verkopen via de telefoon (vandaar ook de term Callcenter Medewerker). Denk bijvoorbeeld aan telefoonabonementen of krantenabonnementen. Bij customer service help je de mensen met een vraag of klacht die ze hebben over het betreffende product.
Het is mogelijk om als Callcenter Medewerker gericht te zijn op Business to Business (B2B) of op Business to Consumer (B2C).
In de hoedanigheid van een telefonisch verkoper is jouw primaire taak zoveel mogelijk sales te genereren of klanten in elk geval te interesseren voor een product of idee. Je werkt daarbij achter een computer om bepaalde informatie op te slaan en je hebt je telefoon altijd in de hand om outbound calls te maken. Veel bedrijven maken tegenwoordig overigens gebruik van headsets.
Diverse bedrijven werken met vaste belscripts zodat de Callcenter Medewerker aan de hand hiervan het gesprek zo veel mogelijk kan structureren. Niet alle bedrijven werken overigens met een belscript.
Wanneer de Callcenter Medewerker zich richt op inkomende telefoontjes voor customer service of mensen te helpen met vragen praten we over een Callcentermedewerker Inbound.
Past het beroep Callcenter Medewerker bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesHeb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures Callcenter Medewerker per niveau
Vacatures Callcenter Medewerker per stad
Vacatures Callcenter Medewerker Alkmaar
Vacatures Callcenter Medewerker Almelo
Vacatures Callcenter Medewerker Almere
Vacatures Callcenter Medewerker Alphen aan den Rijn
Vacatures Callcenter Medewerker Amersfoort
Vacatures Callcenter Medewerker Amstelveen
Vacatures Callcenter Medewerker Amsterdam
Vacatures Callcenter Medewerker Apeldoorn
Vacatures Callcenter Medewerker Arnhem
Vacatures Callcenter Medewerker Assen
Vacatures Callcenter Medewerker Bergen op Zoom
Vacatures Callcenter Medewerker Breda
Vacatures Callcenter Medewerker Capelle aan den IJssel
Vacatures Callcenter Medewerker Delft
Vacatures Callcenter Medewerker Den Bosch
Vacatures Callcenter Medewerker Den Haag
Vacatures Callcenter Medewerker Den Helder
Vacatures Callcenter Medewerker Deventer
Vacatures Callcenter Medewerker Doetinchem
Vacatures Callcenter Medewerker Dordrecht
Vacatures Callcenter Medewerker Ede
Vacatures Callcenter Medewerker Eindhoven
Vacatures Callcenter Medewerker Emmen
Vacatures Callcenter Medewerker Enschede
Vacatures Callcenter Medewerker Gouda
Vacatures Callcenter Medewerker Groningen
Vacatures Callcenter Medewerker Haarlem
Vacatures Callcenter Medewerker Haarlemmermeer
Vacatures Callcenter Medewerker Heerlen
Vacatures Callcenter Medewerker Helmond
Vacatures Callcenter Medewerker Hengelo
Vacatures Callcenter Medewerker Hilversum
Vacatures Callcenter Medewerker Hoogeveen
Vacatures Callcenter Medewerker Hoorn
Vacatures Callcenter Medewerker Katwijk
Vacatures Callcenter Medewerker Leeuwarden
Vacatures Callcenter Medewerker Leiden
Vacatures Callcenter Medewerker Lelystad
Vacatures Callcenter Medewerker Maastricht
Vacatures Callcenter Medewerker Middelburg
Vacatures Callcenter Medewerker Nieuwegein
Vacatures Callcenter Medewerker Nijmegen
Vacatures Callcenter Medewerker Oss
Vacatures Callcenter Medewerker Purmerend
Vacatures Callcenter Medewerker Roermond
Vacatures Callcenter Medewerker Roosendaal
Vacatures Callcenter Medewerker Rotterdam
Vacatures Callcenter Medewerker Schiedam
Vacatures Callcenter Medewerker Spijkenisse
Vacatures Callcenter Medewerker Terneuzen
Vacatures Callcenter Medewerker Tilburg
Vacatures Callcenter Medewerker Utrecht
Vacatures Callcenter Medewerker Veenendaal
Vacatures Callcenter Medewerker Venlo
Vacatures Callcenter Medewerker Vlaardingen
Vacatures Callcenter Medewerker Westland
Vacatures Callcenter Medewerker Zaanstad
Vacatures Callcenter Medewerker Zeist
Salarisschaal Callcenter Medewerker
Wat verdient een Callcenter Medewerker?
Het salaris van een Callcenter Medewerker loopt flink uiteen. Dit is afhankelijk van de sector waar hij of zij werkt en de exacte rol en verantwoordelijkheid. Een Callcenter Medewerker met een commerciele rol kan tot ongeveer €3400,- per maand verdienen.
Een startende Callcenter Medewerker verdient ongeveer een salaris vanaf €2000,- per maand. Door werkervaring op te doen en de verantwoordelijkheden en taken uit te breiden kan dit salaris oplopen tot de eerder genoemde €3400,- bruto per maand.
In veel gevallen werkt de Medewerker Klantenservice parttime en geldt er een uurloon van €13,- tot €19,- bruto.
Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden horen vaak vakantiedagen en de mogelijkheid tot het volgen van aanvullende cursussen.
Meer weten over het salaris Callcenter Medewerker
Hoe word je een Callcenter Medewerker?
Wil je Callcenter Agent worden? Dan hoef je geen vooropleiding afgerond te hebben. Tenminste, dat geldt in de meeste gevallen. Meestal worden studenten gevraagd voor dit soort werk. Dat is Callcenterwerk op laag niveau. Toch zijn er ook bedrijven die het vak van de Callcenter Medewerker iets serieuzer nemen en waarbij Callcenter Agents meer taken en verantwoordelijkheden krijgen. In dat geval worden er ook meer opleidingseisen gesteld, zoals een MBO of HBO opleiding Marketing.
Opleidingen Callcenter Medewerker
Omscholen tot Callcenter Medewerker
Je kan op verschillende manieren omscholen tot Callcenter Medewerker. Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Callcenter Medewerker
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Callcenter Medewerker
Als je Callcenter Medewerker wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Callcenter Medewerker zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie Callcenter Medewerker
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een Callcenter Medewerker?
Competenties Callcenter Medewerker
Een Callcenter Medewerker heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Steekwoorden: aanpassingsvermogen, flexibiliteit, overtuigen, luisteren
Omschrijving
De regels en procedures die gelden bij een bedrijf volgen deze mensen zonder moeite. Gedisciplineerde mensen houden zich aan de regels die er gelden, deze regels kunnen ze zelf opgesteld hebben of ze kunnen opgelegd zijn door anderen. Bij veranderingen volgen deze mensen ze over het algemeen op, maar deze mensen kunnen ook ontevredenheden aankaarten.
Sterke punten
De regels volgen, vergt wat flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Meestal zijn gedisciplineerde mensen structureel, ze weten de regels en procedures en kunnen hierdoor dan ook goed gestructureerd werken. Mensen met een ijzersterke discipline zijn meestal goede overtuigers, als zij het ergens niet mee eens zijn, kunnen ze dit op een goede overtuigende manier duidelijk maken. Maar daarnaast zijn deze mensen vaak ook goede luisteraars, zij luisteren naar de regels en passen zich hierop aan.
Zwakke punten
Mensen die overgediscplineerd zijn kunnen soms stug zijn, ze zijn de flexibiliteit kwijt en houden zich vast aan de regels. Mensen die hard meewerken aan de procedures binnen een bedrijf, kunnen daarin ook doorslaan. Te veel discipline en perfectionisme kan vermoeiend zijn en leiden tot een burn-out.
Steekwoorden: durf, motiveren, stressbestendig, resultaatgericht, optimistisch
Omschrijving
In moeilijke tijden weten deze mensen de moed vast te houden en ondanks de omstandigheden toch door te gaan. Deze doorzetters houden vast aan hun ideeën en laten zich niet van de wijs brengen door tegenslagen. Zij houden het resultaat voor ogen en proberen daar op een zo efficiënt mogelijke manier naar toe te werken.
Sterke punten
Deze mensen zetten door en motiveren daarbij zichzelf en anderen. Op die manier proberen deze mensen zowel hun persoonlijke als het gezamenlijke doel te behalen. Om het doel te behalen is behoorlijk wat energie nodig. Daarnaast zijn zij vaak stressbestendig en optimistisch. Ze laten zich niet uit het veld slaan.
Zwakke punten
Deze mensen willen zo graag de eindstreep behalen, dat de omgeving er soms niet meer toe doet. Ook worden deze doorzetters weleens bestempeld als koppig en eigenwijs. Dit heeft als reden dat zij vasthouden aan ideeën en niet willen afwijken van de bedachte paden.
Steekwoorden Competentie Durf / Lef / Moed:
lef, doorzetten, confrontatie, risico's, resultaatgericht, ambitie, flexibiliteit, moed
Omschrijving
Deze mensen nemen risico’s en nemen beslissingen. Hiermee proberen ze een voordeel te behalen. In discussies hoor je deze persoon regelmatig en ze zijn niet bang om confrontaties aan te gaan. Bij tegenslagen komen ze met een, soms niet populaire maar noodzakelijke, oplossing.
Sterke punten
Deze mensen houden van een uitdaging en gaan graag een discussie aan. Durfals zijn meestal resultaatgericht en nemen risico’s en beslissingen om hun doel te behalen. Beslissingen kunnen onbekende gevolgen hebben, deze mensen zijn dan vaak ook flexibel. Ze passen zich makkelijk aan en laten zich niet uit het veld slaan. Het zijn dan ook doorzetters die sterk in hun schoenen staan.
Zwakke punten
Soms kan het zijn dat deze mensen te gewaagde beslissingen nemen. Ze nemen dan door hun impulsiviteit te grote risico’s. Durfals kunnen dan ook onbetrouwbaar overkomen.
Steekwoorden: servicegericht, relatiegericht, luisteren, begripvol, helpend
Omschrijving
Mensen die beschikken over deze competentie kunnen goed inspelen op de verwachtingen en behoeften van klanten. Dit kunnen zowel uitgesproken als onuitgesproken behoeften zijn. Dit is dan ook aan deze persoon om dit uit te zoeken. Zij voelen zich betrokken bij de klant en zetten zich vaak voor 100% in voor deze klant. Tevens toont deze persoon respect naar de klant. Een bekend spreekwoord wat past bij deze competentie is ‘De klant is koning’. Verder weet deze persoon de verschillende groepen klanten en hun behoeften te onderscheiden.
Sterke punten
Een sterk punt van deze klantgerichte persoon is de betrokkenheid. Deze mensen zullen altijd actief op zoek gaan naar datgene wat de klant wilt hebben. Ze hebben inlevingsvermogen en kunnen goed luisteren. Daarnaast kunnen deze mensen meestal goed overtuigen.
Zwakke punten
Sommige klantgerichte mensen verliezen het resultaat uit het oog. Ze zijn zo gefocust op de klant, dat het resultaat wordt vergeten. Ook te veel willen kan een valkuil zijn voor deze mensen, ze willen dan zo graag helpen dat ze zich opdringen bij klanten. Of er zijn meerdere klanten en deze moeten lang wachten voordat ze geholpen worden.
Steekwoorden: inzicht in omgeving, overtuigen, motiveren, onderhandelen
Omschrijving
Deze mensen luisteren goed naar andere mensen. Ze zijn oprecht geïnteresseerd en willen anderen graag helpen. Ze zijn overal van op de hoogte en hebben dus overzicht. Ook luisteren deze mensen goed naar de taken die zij krijgen toegewezen en voeren deze daarom meestal goed uit.
Sterke punten
Goede luisteraars stellen vaak goede vragen of geven feedback op de verkregen informatie. Daarnaast kunnen zij met de verkregen informatie anderen overtuigen en eventueel onderhandelen over verschillende zaken. Een goede luisteraar houdt ook rekening met de dingen die juist niet worden gezegd, de zogenaamde non-verbale communicatie. Ook hier kan hij informatie uithalen.
Zwakke punten
Goed luisteren betekent niet dat je niets mag zeggen. Mensen die alleen maar luisteren kunnen verlegen of teruggetrokken overkomen. Sommige mensen luisteren enkel om dingen voor elkaar te krijgen, zij proberen hun voordeel te doen met de informatie die ze krijgen. Het ontbreekt hen dan aan oprechte interesse.
Steekwoorden: aanzetten tot actie, luisteren, sensitiviteit, resultaatgericht
Omschrijving
Deze mensen weten op een bepaalde manier anderen te overtuigen van hun opvattingen. Zij gebruiken hiervoor argumenten, maar kunnen ook emoties gebruiken om hun verhaal kracht bij te zetten. Zij proberen hiermee anderen bijvoorbeeld aan te zetten tot actie. Overtuigers houden rekening met hun eigen belangen en dat van een ander.
Sterke punten
Overtuigers kunnen over het algemeen duidelijk en helder communiceren. Zij hebben van te voren bedacht wat ze willen vertellen en hoe ze de anderen willen overtuigen. Ze hebben een bepaalde structuur in het verhaal. Om mensen te overtuigen, luisteren deze personen ook goed. Zij proberen achterliggende opvattingen te achterhalen en baseren hierop hun argumenten. Deze mensen hebben vaak een goede balans tussen argumenten met feiten en argumenten met emotie.
Zwakke punten
Sommige overtuigers willen zo graag anderen overtuigen van hun gelijk, dat ze zich opdringen. Hierdoor wordt er een bepaalde weerstand opgebouwd, waardoor de boodschap niet meer overkomt op het publiek. Daarnaast zijn er overtuigers die teveel gebruik maken van zogenaamde drogredenen, zij voeren argumenten aan die niet feitelijk juist zijn. Dit verpakken zij in een mooi verhaal en proberen op die manier anderen te overtuigen.
Steekwoorden: boodschap, structureel, publiek, resultaatgericht
Omschrijving
Deze mensen kunnen op een duidelijke en heldere manier hun boodschap overbrengen. Zij stemmen hun presentatie af op het publiek. Deze presentatoren maken hierbij vaak gebruik van middelen als PowerPoint, hand-outs of digitale beelden. Deze middelen sluiten goed aan bij het verhaal en op deze manier wordt de boodschap overgebracht op het publiek.
Sterke punten
Goede presentatoren kunnen gestructureerd een verhaal vertellen, maar ook spontaan reageren op onverwachte situaties. Daarnaast zijn ze resultaatgericht: ze willen de boodschap overbrengen. Ook hebben deze mensen vaak weinig last van zenuwen.
Zwakke punten
Mensen die teveel willen presenteren kunnen gemaakt overkomen. Zij hebben soms een onnatuurlijke houding en reageren op een verkeerde manier op onverwachte situaties.
Steekwoorden: structureel werken, zakelijk en kalm, energie
Omschrijving
Deze personen kunnen blijven presteren in zware tijden. Ze laten zich niet aan de kant zetten door extra werk, tijdsdruk of tegenvallende resultaten. Het maakt deze personen niet uit hoeveel taken ze nog moeten doen, ze hebben doorzettingsvermogen om de taken af te ronden. Deze personen communiceren duidelijk over hun werkzaamheden en over wat zij wel/of niet willen.
Sterke punten
Ondanks de vele werkzaamheden en taken blijven deze personen rustig. Zij kunnen goed relativeren en hun energie goed verdelen over de verschillende werkzaamheden. Deze personen handelen vaak zakelijk en kalm en op deze manier weten zij ook het overzicht te bewaren. Ook structureel werken valt binnen deze competentie. Op die manier kunnen zij veel werkzaamheden naast elkaar uitvoeren. In zware tijden laten deze stressbestendige personen doorzettingsvermogen zien, ze willen graag de verschillende doelen behalen. Het resultaat staat bij deze personen dan ook centraal.
Zwakke punten
Er bestaat een gevaar dat deze mensen stress niet onderkennen. Hierdoor kan het gebeuren dat zij zichzelf voorbij lopen en lopen zij een verhoogd risico op gezondheidsklachten. De eigenschappen ‘zakelijk’ en ‘kalm’ kunnen ook een zwak punt zijn, deze personen kunnen afstandelijk overkomen naar hun omgeving.
Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk
Omschrijving
Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.
Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.
Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.
Vaardigheden Callcenter Medewerker
- Doorzettingsvermogen
- Luistervaardigheid
- Consequent handelen
- Ambitie
- Belangstelling hebben
- Vragen stellen
- Resultaatgerichtheid
- Argumentatiekracht
- Incasseringsvermogen
- Rust bewaren
- Motivatie
- Tegenslagen verwerken
- Stressbestendig
- Bereid om risico's te nemen
- Besluitvaardigheid
- Positiviteit
- Vriendelijkheid
- Respectvol
- Dienstverlenendheid
- Uitdrukkingsvaardigheid
- Ontspannenheid
- Improvisatievermogen
- Helder communiceren
- Inlevingsvermogen
- Taalkennis
Wat voor persoonlijkheid heeft een Callcenter Medewerker nodig?
Als Callcenter Medewerker moet je heel erg loyaal aan je 'case' zijn: d.w.z. dat je niet opgeeft en blijft kleven aan je klant en opdracht (Loyalist). Verder bemiddel je bij deze job tussen jouw bedrijf en de klant. Je moet goed met mensen om kunnen gaan, en op een rustige, niet al te agressieve maar toch enthousiaste wijze sales genereren of mensen helpen (Bemiddelaar). Tevens is het handig als je proactief bent en je goed in kan leven in de persoon aan de andere kant van de telefoon.
Wat voor persoonlijkheidstype is de bemiddelaar? Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De bemiddelaar is goed in het helpen van anderen, en is daarin erg empathisch. Door de neutrale houding is de bemiddelaar heel diplomatisch en geduldig. Bij een conflict probeert hij een oplossing te vinden. Ook kan hij goed luisteren en is hij flexibel.
Zwakke eigenschappen
De bemiddelaar zal vaak in gezelschap de eigen doelen vergeten, en daardoor de eigen identiteit verliezen. Daarnaast kan hij door diens voorkeur voor harmonie en de afkeur voor beslissingen als lui en besluiteloos overkomen. Hij heeft tijd nodig om een standpunt te vormen en wil niet de veroorzaker van een conflict zijn.
Omgang
De bemiddelaar is goed, rustig gezelschap. Hij zal zich vaak schikken naar de wil van de groep. Veel eigen input heeft hij niet. In relaties kan de bemiddelaar zichzelf helemaal kwijtraken en daardoor erg gefrustreerd raken.
Wat voor persoonlijkheidstype is de levensgenieter? De levensgenieter heeft een opvallende persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De levensgenieter is erg optimistisch, en kan dit optimisme goed op anderen overbrengen door overtuigend, en vooral ook veel, te praten. Hij zit vol nieuwe ideeën en potentiële toekomstvisies. Ook is hij actief en innovatief. Hij kan anderen goed motiveren en overtuigen van zijn eigen ideeën en snel schakelen tussen onderwerpen en projecten.
Zwakke eigenschappen
Een levensgenieter kan niet tegen routine. Hij is niet goed in dingen afmaken en hij rent weg van emoties en plichten. Grenzen moet je een levensgenieter dan ook vooral niet op willen leggen.
Omgang
Een levensgenieter is uiterst goed gezelschap. Hij is grappig en intrigerend en kan veel fascinerende verhalen vertellen. Het moet alleen niet te serieus worden, want dan rent de levensgenieter weg.
Wat voor persoonlijkheidstype is de Succesvolle Werker?
De succesvolle werker wil je graag als personeel hebben. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De succesvolle werker is doelgericht, efficiënt, zelfverzekerd en motiverend. Ook is hij energiek, gedreven en optimistisch. Daardoor kan hij goed leiding geven. Hij richt zich op eenvoud. Als een probleem complex is, maakt hij het simpel en overzichtelijk.
Zwakke eigenschappen
De succesvolle werker kan narcistisch zijn en wil mislukkingen weg wensen, waardoor het probleem soms alleen maar zal verergeren. Hij kan kort door de bocht zijn en ongevoelig zijn tegenover collega's.
Omgang
In de omgang met anderen is de succesvolle werker erg strategisch. Dit kan motiverend werken, maar kan mensen ook angst aanjagen. Mensen worden door een succesvolle werker vaak gezien als middelen. In persoonlijke relaties is de succesvolle werker vaak recht-door-zee en accepterend, maar ook ongeduldig en geobsedeerd door werk.
Eigenschappen Callcenter Medewerker
- Empathie
- Diplomatiek
- Zorgzaamheid
- Optimisme
- Energiek
- Vindingrijkheid
- Enthousiasme
- Zelfverzekerdheid
- Ondernemendheid
Wat zijn de baankansen voor een Callcenter Medewerker?
Voor Callcenter Medewerkers is er altijd werk. Het is namelijk lang niet voor iedereen een geschikt, je moet sterk in je schoenen staan. De laatste tijd, niet alleen door de economische crisis, maar ook door de opkomst van het Bel Me Niet Register zijn sommige organisaties terughoudender geworden met het opzetten van callcenters. Desalniettemin is er nog voldoende werkgelegenheid en zijn er veel vacatures callcenter mederwerker te vinden.
Doorgroei mogelijkheden Callcenter Medewerker
Het beroep Callcenter Medewerker is onderdeel van de beroepsfamilie Klantcontactmedewerkers-outbound.
Verwante beroepen Callcenter Medewerker
Mogelijke specialisaties voor een Callcenter Medewerker
Doorgroei beroepen voor een Callcenter Medewerker
Medewerker binnendienst assurantiën
commercieel medewerker binnendienst assurantiën
Verhuurmedewerker woondiensten
commerciële verhuurmedewerker vastgoed
medewerker beheer verenigingen van eigenaren (vve)
medewerker bewonerszaken woondiensten
medewerker sociaal beheer woondiensten
medewerker verhuur- en bewonerszaken woondiensten
medewerker wijk- en buurtbeheer woondiensten
verhuurintercedent woondiensten
Commercieel medewerker binnendienst
commercieel administratief medewerker binnendienst
commercieel administratief medewerker verkoop
verkoopmedewerker binnendienst (administratief)
administratief medewerker orderadministratie
kantoorbediende orderadministratie
commercieel assistent binnendienst
commercieel technisch specialist binnendienst
technisch verkoper binnendienst
telefonisch verkoper (binnendienst)
verkoopmedewerker binnendienst (telefonische verkoop)
technisch administratief medewerker
commercieel medewerker binnendienst (telefonische verkoop)
commercieel medewerker binnendienst (administratief)
commercieel technisch medewerker binnendienst
Waar werkt een Callcenter Medewerker?
Je komt te werken in profit organisaties, bedrijven die draaien rondom het concept B2B (directe sales). Vaak zijn het bedrijven die in de Media, Reclame, IT , Recruitment of Financiële sector opereren.
Met wie werkt een Callcenter Medewerker samen?
Als Callcenter Agent kom je uiteraard het meest in contact met de klanten die je aan de telefoon spreekt. Verder zul je zo nu en dan je werk evalueren met de leidinggevende Callcenter Medewerker.
- Callcenter Manager
- Klant
Verwante beroepen Callcenter Medewerker:
Opleiding: Geen
Baankans: Onbekend
Baankans
Opleiding: Cursus / Bijscholing MBO
Baankans: Zeer goed
Baankans
Opleiding: MBO
Baankans: Goed
Baankans
Opleiding: HBO WO
Baankans: Goed
Baankans
Alles over het beroep Callcenter Medewerker in één oogopslag
Beroepsgroep:
Competenties:
Persoonstype:
Netwerk:
- Callcenter Manager
- Klant
Opleidingsniveau:
Salarisindicatie:
- Van €2000 tot €3400