Docent consumptieve techniek (2e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Docent consumptieve techniek (2e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als Docent consumptieve techniek (2e graads)? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Docent consumptieve techniek (2e graads) wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Docent consumptieve techniek (2e graads), wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als Docent consumptieve techniek (2e graads)
- Wat doet een Docent consumptieve techniek (2e graads)
- Salaris Docent consumptieve techniek (2e graads)
- Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads)
- Doorgroeien als Docent consumptieve techniek (2e graads)
- Opleidingen Docent consumptieve techniek (2e graads)
- Omscholen tot Docent consumptieve techniek (2e graads)
- Hoe word je Docent consumptieve techniek (2e graads)
- Competenties Docent consumptieve techniek (2e graads)
- Persoonstypen Docent consumptieve techniek (2e graads)
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads)
Vacatures laden...
Wat is een Docent consumptieve techniek (2e graads)?
De docent consumptieve techniek geeft les in het vak consumptieve techniek.
De docent consumptieve techniek geeft les op een VMBO of MBO opleiding in de richting horeca of de richting bakkerij. De docent consumptieve techniek geeft zowel theorie als praktijkles in alle facetten van het vak docent consumptieve techniek. Hij leert zijn leerlingen/studenten onder andere alles over de productie van grondstoffen, de bereiding van halffabricaten en eindproducten en geeft les in onder andere voedingsleer, voedingschemie, hygiëne en microbiologie. De voornaamste taak van de docent consumptieve techniek is zijn leerlingen/studenten voorbereiden en zich laten ontwikkelen op het gebied van consumptieve techniek zodat zij na het behalen van het diploma meteen aan de slag kunnen in de horeca of in een bakkerij.
De docent consumptieve techniek ontwikkelt over het algemeen zijn eigen lesmateriaal. Hij geeft zijn leerlingen/studenten opdrachten, huiswerk, toetsen en tentamens die hij vervolgens nakijkt, bespreekt en eventueel becijfert. Naar aanleiding van dit werk kijkt de docent consumptieve techniek naar de studievoortgang en de ontwikkeling van zijn leerlingen/studenten, spreekt ze daarop aan en biedt ze eventueel extra individuele of groepsgerichte begeleiding.
De docent consumptieve techniek heeft zelf verstand van consumptieve techniek en weet zijn kennis op een interessante, leuke en educatieve manier op zijn leerlingen/studenten over te brengen. Daarnaast neemt hij altijd de leiding in de klas en durft hij streng op te treden wanneer een leerling/student zich vervelend gedraagt om de orde in de klas te bewaren of te herstellen.
Naast zijn werkzaamheden in de klas gaat de docent consumptieve techniek ook op stagebezoek wanneer zijn leerlingen/studenten stage lopen en zal hij aanwezig zijn bij vergaderingen met collega's om de opleidingen, de school en de leerlingen/studenten te bespreken en te kijken naar eventuele verbeterpunten binnen de opleiding en school.
Past het beroep Docent consumptieve techniek (2e graads) bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesHeb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) per niveau
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) per stad
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Alkmaar
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Almelo
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Almere
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Alphen aan den Rijn
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Amersfoort
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Amstelveen
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Amsterdam
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Apeldoorn
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Arnhem
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Assen
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Bergen op Zoom
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Breda
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Capelle aan den IJssel
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Delft
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Den Bosch
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Den Haag
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Den Helder
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Deventer
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Doetinchem
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Dordrecht
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Ede
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Eindhoven
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Emmen
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Enschede
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Gouda
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Groningen
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Haarlem
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Haarlemmermeer
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Heerlen
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Helmond
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Hengelo
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Hilversum
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Hoogeveen
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Hoorn
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Katwijk
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Leeuwarden
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Leiden
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Lelystad
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Maastricht
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Middelburg
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Nieuwegein
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Nijmegen
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Oss
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Purmerend
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Roermond
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Roosendaal
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Rotterdam
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Schiedam
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Spijkenisse
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Terneuzen
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Tilburg
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Utrecht
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Veenendaal
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Venlo
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Vlaardingen
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Westland
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Zaanstad
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Zeist
Vacatures Docent consumptieve techniek (2e graads) Zoetermeer
Salarisschaal Docent consumptieve techniek (2e graads)
Wat verdient een Docent consumptieve techniek (2e graads)?
Het gemiddeld salaris van voor de klas staande tweede graads docenten in het voortgezet en volwassendeonderwijs ligt tussen de €2865,- en €4366,- bruto per maand.
Meer weten over het salaris Docent consumptieve techniek (2e graads)
Hoe word je een Docent consumptieve techniek (2e graads)?
De docent consumptieve techniek heeft een opleiding ''Leraar Consumptieve Techniek I en II'' gevolgd. Deze opleiding is HBO en vierjarig.
Opleidingen, cursussen en trainingen tot Docent consumptieve techniek (2e graads)
Er zijn geen opleidingen Docent consumptieve techniek (2e graads) aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een Docent consumptieve techniek (2e graads) in werkt
Bekijk alle opleidingen HorecaOmscholen tot Docent consumptieve techniek (2e graads)
Je kan op verschillende manieren omscholen tot Docent consumptieve techniek (2e graads). Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Docent consumptieve techniek (2e graads)
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Docent consumptieve techniek (2e graads)
Als je Docent consumptieve techniek (2e graads) wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Docent consumptieve techniek (2e graads) zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie Docent consumptieve techniek (2e graads)
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een Docent consumptieve techniek (2e graads)?
Competenties Docent consumptieve techniek (2e graads)
Een Docent consumptieve techniek (2e graads) heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Steekwoorden Competentie Analytisch:
analyseren, systematisch denken, problemen bekijken vanuit verschillende oogpunten, kritisch
Omschrijving
Hoofd- en bijzaken van elkaar scheiden, dat ligt deze mensen wel. Zij pakken de kern van het probleem aan en bekijken dit vanuit verschillende oogpunten. Daarnaast leggen zij verbanden tussen deze verschillende perspectieven. Deze analytische mensen beginnen bij de hoofdzaak en pakken vervolgens de bijzaken aan. Hierbij worden gevolgen op korte en op lange termijn in de gaten gehouden. Uiteindelijk komen zij met een duidelijke conclusie.
Sterke punten
Deze mensen zijn vaak pro-actief. Als zij een probleem constateren, pakken zij dit aan en proberen dit op een goede manier op te lossen. Verder zijn deze mensen vaak gestructureerd. Ze bekijken eerst de hoofdlijnen, de details komen later aan bod. Daarnaast zijn deze mensen in staat om zaken duidelijk te beoordelen. Ze bekijken problemen vanuit verschillende perspectieven en trekken daaruit een heldere conclusie.
Zwakke punten
Een valkuil kan de hoeveelheid aan hoofd- en bijzaken zijn. Soms kunnen deze personen dan door de bomen het bos niet meer zien. Daarnaast kan de hoeveelheid aan analyses teveel zijn, deze analist verliest dan het resultaat uit het oog. Als laatste kan deze persoon behoorlijk theoretisch zijn, dit kan soms leiden tot een langdradig verhaal met lange stukken tekst.
Steekwoorden: ideeën, creatief, conceptueel denken
Omschrijving
Deze mensen zijn in staat om patronen en randvoorwaarden los te laten en oplossingen of nieuwe manier van denken te ontwikkelen. Zij kijken eerst naar het resultaat, bedenken vervolgens oplossingen en betrekken vervolgens pas de randvoorwaarden en regels. Tijdens brainstormsessies komen deze mensen vaak met heel veel ideeën.
Sterke punten
De competentie ‘innovatief’ heeft veel overeenkomsten met de competentie ‘creativiteit’. Deze mensen hebben vaak veel verschillende creatieve ideeën. Daarbij houden ze het resultaat wel voor ogen. Verder kunnen deze innovators vaak goed conceptueel denken, zij zien oplossingen voor problemen en kijken hierbij niet direct naar de regels en randvoorwaarden.
Zwakke punten
Hierbij geldt dat creativiteit een valkuil kan zijn, veel verschillende ideeën kunnen zorgen voor chaos. Deze mensen hebben zoveel verschillende ideeën en soms bestaan deze enkel uit losse flodders. Daarbij kunnen de ideeën onrealistisch zijn, omdat ze geen rekening houden met regels en randvoorwaarden.
Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse
Omschrijving
Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.
Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.
Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.
Steekwoorden: optimistisch, ambitieus, luisteren, overtuigen
Omschrijving
Deze mensen kunnen anderen aanzetten tot actie. Dit kan gebeuren op verschillende manieren, bijvoorbeeld door macht of verbondenheid met een team. Ze willen het werkplezier van anderen vergroten. Ze stellen vaak een gezamenlijk doel centraal en de motivator probeert met het hele team dit doel te behalen.
Sterke punten
In zware tijden blijven deze mensen optimistisch en kijken met een positieve blik naar de toekomst. Ze kunnen zichzelf goed motiveren, maar ook anderen nieuwe zin geven. De meeste motivators zijn goede luisteraars en hebben een goed inlevingsvermogen. Daarnaast past de competentie overtuigen ook goed bij deze competentie. Om mensen te motiveren is overtuiging op bepaalde momenten hard nodig.
Zwakke punten
Een motivator kan doorslaan. Hij kan zo optimistisch zijn, dat hij de realiteit verliest. Dit kan samenhangen met de competentie ambitie, motivators stellen bepaalde doelen en willen deze behalen en ook bij tegenslagen doorgaan. De geloofwaardigheid van de motivator wordt dan aangetast.
Steekwoorden: structureel, plannen en organiseren, resultaat, perfectionistisch
Omschrijving
Deze mensen hebben details en procedures goed in hun hoofd zitten. Deze personen letten bij opdrachten op de details, zij controleren bijvoorbeeld de spelling en houden zich bezig met de vormgeving. Daarnaast houden deze mensen zich vaak bezig met de planning en organisatie van werkzaamheden.
Sterke punten
Deze mensen zijn precies en werken structureel. Zij kijken met een kritisch oog naar opdrachten. Daarnaast beschikken deze mensen ook vaak over de competentie ‘plannen en organiseren’. Zij hebben een goed beeld in het hoofd van het resultaat en de taken die uitgevoerd moeten worden.
Zwakke punten
De kritische houding kan ervoor zorgen dat de omgeving hen ziet als ‘pietluttig’. Verder kan het zijn dat ze zo opgaan in details dat de creativiteit van deze mensen eronder lijdt. Ook kunnen ze doorslaan en hoofdzaken uit het oog verliezen.
Steekwoorden: boodschap, structureel, publiek, resultaatgericht
Omschrijving
Deze mensen kunnen op een duidelijke en heldere manier hun boodschap overbrengen. Zij stemmen hun presentatie af op het publiek. Deze presentatoren maken hierbij vaak gebruik van middelen als PowerPoint, hand-outs of digitale beelden. Deze middelen sluiten goed aan bij het verhaal en op deze manier wordt de boodschap overgebracht op het publiek.
Sterke punten
Goede presentatoren kunnen gestructureerd een verhaal vertellen, maar ook spontaan reageren op onverwachte situaties. Daarnaast zijn ze resultaatgericht: ze willen de boodschap overbrengen. Ook hebben deze mensen vaak weinig last van zenuwen.
Zwakke punten
Mensen die teveel willen presenteren kunnen gemaakt overkomen. Zij hebben soms een onnatuurlijke houding en reageren op een verkeerde manier op onverwachte situaties.
Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk
Omschrijving
Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.
Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.
Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.
Vaardigheden Docent consumptieve techniek (2e graads)
- Analyseren
- Systematisch denken
- Problemen vanuit verschillende oogpunten bekijken
- Evalueren
- Redeneren
- Vernieuwend zijn
- Verbeeldingskracht
- Creatief denken
- Stimuleren
- Overtuigingskracht
- Positiviteit
- Gestructureerd werken
- Accuratesse
- Zorgvuldigheid
- Uitdrukkingsvaardigheid
- Ontspannenheid
- Improvisatievermogen
- Helder communiceren
- Inlevingsvermogen
- Taalkennis
Wat voor persoonlijkheid heeft een Docent consumptieve techniek (2e graads) nodig?
De docent consumptieve techniek is een gever. Hij geeft zijn kennis op het gebied van consumptieve techniek over op zijn leerlingen/studenten en bereidt ze voor op een beroep in de horeca of in een bakkerij. Ook biedt hij zijn leerlingen individuele begeleiding.
Daarnaast is de docent consumptieve techniek een waarnemer. Hij let goed op de ontwikkeling/studievoortgang van zijn leerlingen/studenten om te kijken waar zij zijn in het lesprogramma en of ze hard genoeg werken en vorderen.
Wat voor persoonlijkheidstype is de gever? De gever heeft een prettige persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De gever is sociaal erg vaardig en kan zich goed inleven in de gevoelens van anderen. Hij is behulpzaam en mensenlievend.
Zwakke eigenschappen
De gever heeft een sterke behoefte aan aandacht en goedkeuring, en overschreidt hierbij soms de grenzen van anderen. Hij wordt soms manipulatief. Doordat de focus naar buiten is gericht, heeft de gever geen goed inzicht in en controle over de eigen gevoelens. Dit maakt hem soms emotioneel en irrationeel in het beoordelen van sociale situaties.
Omgang
De gever is erg goed in de omgang met anderen. Hij hecht veel belang aan dienstbaarheid en goedkeuring, en zet zich dan ook sociaal strategisch in om dit te verkrijgen. In meer diepgaande contacten kan dit leiden tot een verstikkende aandacht en ongebalanceerde relaties.
Wat voor persoonlijkheidstype is de waarnemer?
De waarnemer ziet vaak de details die een ander niet kent. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De waarnemer is vaak specialist op een bepaald vakgebied en bezit daarmee veel en diepgaande kennis over zaken. Ook heeft hij een sterke motivatie om te werken en is hij analytisch, eerlijk en intellectueel. De waarnemer kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Tevens is de waarnemer door diens onafhankelijke, afstandelijke natuur goed in het houden van geheimen en is hij objectief.
Zwakke eigenschappen
De waarnemer is door diens persoonlijkheid slecht in het onderhouden van menselijk contact en persoonlijke relaties. Door de nadruk op het intellectuele, is het moeilijk voor de waarnemer om spontane dingen te doen. De waarnemer kan dus ook gesloten en afstandelijk zijn.
Omgang
De waarnemer is goed in luisteren, en sterk als het gaat om het eigen vakgebied. Verder is het moeilijk voor een waarnemer om met anderen te praten. Hij heeft ook meestal geen behoefte om over zogenaamde “onbenulligheden” te praten. Conflicten worden vermeden.
Eigenschappen Docent consumptieve techniek (2e graads)
- Empathie
- Behulpzaamheid
- Vriendelijkheid
- Waarnemendheid
- Gedetailleerdheid
- Leergierigheid
Wat zijn de baankansen voor een Docent consumptieve techniek (2e graads)?
Het arbeidsmarktperspectief en de werkgelegenheid voor de docent consumptieve techniek is goed. Er is veel werkgelegenheid voor de docent consumptieve techniek omdat er veel opleidingen zijn in de sector horeca en bakkerij.
Daarnaast kan de docent consumptieve techniek doorgroeien door bijvoorbeeld ook een mentorrol op zich te nemen.
De actuele kans op werk voor een Docent consumptieve techniek (2e graads)
Het beroep Docent consumptieve techniek (2e graads) is onderdeel van de beroepsfamilie Vakdocenten voeding, groen- en agrarische technieken. De kans op werk voor de beroepsfamilie Vakdocenten voeding, groen- en agrarische technieken is in de huidige periode goed
Huidige aantal vacatures
0
Baankans Docent consumptieve techniek (2e graads)
Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen
Doorgroei mogelijkheden Docent consumptieve techniek (2e graads)
Het beroep Docent consumptieve techniek (2e graads) is onderdeel van de beroepsfamilie Vakdocenten voeding, groen- en agrarische technieken.
Verwante beroepen Docent consumptieve techniek (2e graads)
Docent paardenhouderij (2e graads)
Docent tuinbouw / akkerbouw (2e graads)
Docent bosbouwkunde (2e graads)
Docent agrotechniek (2e graads)
Docent agromanagement (2e graads)
Docent plant en educatie (2e graads)
Docent dier en educatie (2e graads)
Docent tuin en landschap (2e graads)
Docent veehouderij (2e graads)
Mogelijke specialisaties voor een Docent consumptieve techniek (2e graads)
docent tuinbouwkunde (2e graads)
docent land- en tuinbouwkunde, akte n 21
docent bosexploitatie (2e graads)
docent cultuurtechniek (2e graads)
docent agrarische techniek (2e graads)
docent agrarische economie (2e graads)
docent landbouweconomie (2e graads)
docent plantenteelt (2e graads)
docent plantenveredeling (2e graads)
docent dierhouderij (2e graads)
docent dierverzorging (2e graads)
docent water-, bodem- en luchtmanagement
docent landschapskunde (2e graads)
docent groene ruimte (2e graads)
docent landschapontwerpen (2e graads)
docent koken en serveren (2e graads)
docent warenkennis (horeca) (2e graads)
docent zuivelbereiding (2e graads)
docent bakken, akte n 22/akte n 23
docent bakkerijtechnieken (2e graads)
docent brood- en banketbakken (2e graads)
Doorgroei beroepen voor een Docent consumptieve techniek (2e graads)
Docent elektronica (2e graads)
docent elektronicatechniek (2e graads)
docent digitale techniek (2e graads)
docent digitale en analoge media (2e graads)
Docent technische informatica (2e graads)
docent automatiseringselektronica (2e graads)
docent computertechniek (2e graads)
docent telecommunicatietechniek (2e graads)
docent automatiseringsenergietechniek (2e graads)
Docent besturingstechniek (2e graads)
docent aandrijf- en besturingstechniek (2e graads)
docent meet- en regeltechniek (2e graads)
Docent textieltechniek (2e graads)
Docent fijnmechanische techniek (2e graads)
docent fijnmetaalbewerken (2e graads)
docent fijnmechanische techniek en elektrotechnisch instrumentmaken, akte nk
docent uurwerktechniek (2e graads)
docent (metaal)graveren (2e graads)
Docent scheepsbouwkunde (2e graads)
docent scheepsbeschieten (2e graads)
Docent (elektrische) energietechniek (2e graads)
docent elektrotechnische montage, akte nu
docent elektriciteitstechniek (2e graads)
Docent motorvoertuigentechniek (2e graads)
docent motorrijtuigen- en rijwielherstellen, akte nw
docent carrosseriebouw (2e graads)
docent bromfietsherstellen (2e graads)
docent autotechniek (2e graads)
Docent installatietechniek (2e graads)
docent fitten, koper-, lood- en zinkbewerken, akte nz
docent gas-, waterfitten, loodgieten (2e graads)
docent elektrische installatietechniek (2e graads
Docent mechanische techniek (2e graads)
docent instrumentmaken (2e graads)
docent vuur-, plaat- en grofbankwerken, akte nh
docent metaalbewerken (2e graads)
docent metaalbewerken, akte nj
docent plaatwerken (2e graads)
docent verspanende bewerking (draaien en frezen) (2e graads)
docent metaalconstructietechniek (2e graads)
docent smeden, vuurwerken (2e graads)
docent technische mechanica (2e graads)
docent mechanische technologie (2e graads)
Docent elektrotechniek (2e graads)
docent lastechniek (2e graads)
docent lastechnologie (2e graads)
Docent schoenmaken (2e graads)
Docent vliegtuigbouwkunde (2e graads)
docent vliegmechanica (2e graads)
Docent werktuigbouwkunde (2e graads)
docent metaalkunde (2e graads)
docent werktuigbouwkundig tekenen, akte n 4
docent werktuigkunde (2e graads)
docent werktuigbouwkundig ontwerpen (2e graads)
Docent civiele techniek (2e graads)
docent straatmaken (2e graads)
docent grond-, weg- en waterbouwkunde (2e graads)
docent weg- en waterbouwkunde (2e graads)
docent bruggenbouw (2e graads)
Docent houtbewerkingstechnieken (2e graads)
docent parketvloerleggen (2e graads)
docent meubelmaken en fijne houtbewerking, akte nf
docent woninginrichting (2e graads)
docent meubeltekenen, akte n 10
docent meubelmaken (2e graads)
docent machinaal houtbewerken (2e graads)
docent meubelstofferen (2e graads)
docent rietmeubelmaken (2e graads)
docent interieurverzorging/vloerbedekking (2e graads)
Docent beschermings- en afwerkingstechnieken (2e graads)
docent autospuiten (2e graads)
docent schildertechnieken (2e graads)
docent bouwkundig tekenen, akte n 3
docent bouwplaatstechnieken (2e graads)
docent tegelzetten (2e graads)
docent utiliteitsbouw (2e graads)
docent staal- en betontechniek (2e graads)
docent videotechniek en animatie
Docent grafische techniek (2e graads)
docent reproductietekenen (2e graads)
docent kopieertechniek (2e graads)
docent boekdrukken (2e graads)
docent fototechniek (2e graads)
docent lithografie (2e graads)
docent druktechnieken (2e graads)
Docent procestechniek (2e graads)
docent productietechnologie (2e graads)
docent procestechnologie (2e graads)
docent proceskunde (2e graads)
docent productieautomatisering (2e graads)
Docent chemische procestechniek
docent inkoop en voorraadbeheer
Docent ondernemersvaardigheden
docent ondernemen in midden- en kleinbedrijf
Docent communicatieve management vaardigheden
Docent gedrag, management en organisatie
Docent reclame- en presentatietechnieken
Docent bedrijfseconomie (2e graads)
docent computerboekhouden (2e graads)
docent bedrijfsadministratie (2e graads)
docent handelskennis (2e graads)
Docent omgangskunde (2e graads)
docent opvoedkunde (2e graads)
Docent verpleegkunde (2e graads)
docent verpleging a (2e graads)
docent verpleging b (2e graads)
docent wijkverpleging (2e graads)
docent verpleging z (2e graads)
docent ziekenverpleging (2e graads)
Docent kinderverzorging en opvoeding (2e graads)
docent kinderverzorging en opvoeding en handenarbeid, akte n 20
adjunct-leidster-docente kraamcentrum
Docent verzorging / gezondheidskunde (2e graads)
docent gezondheidsleer (2e graads)
docent gezondheidskunde (2e graads)
docent zorg voor de gezondheid (2e graads)
Docent verzorging / huishoudkunde (2e graads)
docent huishoudkunde (2e graads)
docent zorg voor de gezondheid, de woning , de voeding en de kleding, akte n 12
docent gezondheidszorg, huishoudeconomie en zorg voor de voeding, akte n 18
docent gezondheidszorg, huishoudeconomie en zorg voor de woning en textiel, akte n 17
docent landbouwhuishouden, akte n 19
docent zorg voor de voeding (2e graads)
leraar verzorging/huishoudkunde (2e graads)
docent huishoudelijke vorming (2e graads)
docent zorg voor woning en kleding (2e graads)
docent strafvordering (politie)
docent opsporingsleer (politie)
docent praktisch politie-optreden
docent beveiliging en bewaking (politie)
Docent sociaal psychische problematiek
Docent maritieme technieken (2e graads)
docent zeemanschap (2e graads)
docent binnenvaartkunde, akte n 6
docent binnenvaartkunde (2e graads)
docent radiotechniek en radiovoorschriften, akte n 16a
docent zeevaartkunde (2e graads)
docent scheepswerktuigkunde (2e graads)
docent scheepswerktuigkunde, akte n 13
docent scheepvaart (2e graads)
docent boordwerktuigkunde scheepvaart (2e graads)
Docent machinistenopleiding spoorwegen
Instructeur verkeersdienstsimulator
Instructeur tram- en metrobesturen
Instructeur grondverzet- en graafmachines
instructeur grondverzetmachines
Instructeur gevaarlijke stoffen
instructeur gevaarlijke stoffen adr
instructeur gevaarlijke stoffen adn
instructeur gevaarlijke stoffen rid
docent gevaarlijke stoffen adr
docent gevaarlijke stoffen adn
docent gevaarlijke stoffen rid
Praktijkopleider textielindustrie
bedrijfsleermeester textielindustrie
Praktijkopleider horeca, toerisme en voeding
praktijkopleider brood- en banketbakken
praktijkopleider horeca en keuken
praktijkopleider toerisme, recreatie en reizen
Praktijkopleider uiterlijke verzorging
praktijkopleider voetverzorging
praktijkopleider haarverzorging
praktijkopleider schoonheidsverzorging
Praktijkopleider gezondheidszorg en welzijn
Praktijkopleider schildersbedrijf
praktijkopleider detail- en ambulante handel
praktijkopleider groothandel en distributie
praktijkopleider opslag en magazijn
Praktijkopleider administratie
Praktijkopleider grafische industrie
bedrijfsleermeester grafisch bedrijf
Praktijkopleider metaalindustrie
Waar werkt een Docent consumptieve techniek (2e graads)?
De docent consumptieve techniek werkt op een VMBO of MBO opleiding op een school.
Met wie werkt een Docent consumptieve techniek (2e graads) samen?
Het netwerk van de docent consumptieve techniek bestaat uit zijn leerlingen/studenten, de mensen van het stagebedrijf, de directeur van de school, de ouders van leerlingen/studenten bij ouderavonden en zijn collega's.
- Leerlingen/studenten
- Mensen van het stagebedrijf
- Collega's
- Directeur van de school
- Ouders van leerlingen/studenten tijdens ouderavonden
Verwante beroepen Docent consumptieve techniek (2e graads):
Opleiding: MBO
Baankans: Zeer goed
Baankans
Opleiding: HBO
Baankans: Zeer goed
Baankans
Opleiding: HBO WO
Baankans: Zeer goed
Baankans
Alles over het beroep Docent consumptieve techniek (2e graads) in één oogopslag
Beroepsgroep:
Competenties:
Netwerk:
- Leerlingen/studenten
- Mensen van het stagebedrijf
- Collega's
- Directeur van de school
- Ouders van leerlingen/studenten tijdens ouderavonden
Opleidingsniveau:
Salarisindicatie:
- Van €2865 tot €4366