Docent gedrag, management en organisatie: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Docent gedrag, management en organisatie: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als Docent gedrag, management en organisatie? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Docent gedrag, management en organisatie wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Docent gedrag, management en organisatie, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als Docent gedrag, management en organisatie
- Wat doet een Docent gedrag, management en organisatie
- Salaris Docent gedrag, management en organisatie
- Vacatures Docent gedrag, management en organisatie
- Doorgroeien als Docent gedrag, management en organisatie
- Opleidingen Docent gedrag, management en organisatie
- Omscholen tot Docent gedrag, management en organisatie
- Hoe word je Docent gedrag, management en organisatie
- Competenties Docent gedrag, management en organisatie
- Persoonstypen Docent gedrag, management en organisatie
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie
Vacatures laden...
Wat is een Docent gedrag, management en organisatie?
De docent gedrag, management en organisatie geeft les in het vak gedrag, management en organisatie.
De docent gedrag, management en organisatie geeft les op een MBO of HBO opleiding in de richting accountancy, bedrijfseconomie, fiscale economie, of een andere soortgelijke economische opleiding. De voornaamste taak van de docent gedrag, management en organisatie is zijn kennis en visie op het gebied van het vak gedrag, management en organisatie overbrengen op zijn leerlingen/studenten. In het vak gedrag, management en organisatie krijgen de leerlingen/studenten inzicht in elementen die van invloed zijn op het gedrag van mensen in organisaties. Zo geeft de docent gedrag, management en organisatie onder andere les in/over onderwerpen als motivatie, het functioneren van mensen in groepen, doelmatig samenwerken en overleggen, macht en leidinggeven, welzijn en gezondheid waarneming en wederzijdse beïnvloeding van individu en organisatie.
De docent gedrag, management en organisatie ontwikkelt zijn eigen lesmateriaal of maakt gebruik van bestaand lesmateriaal en geeft zijn leerlingen/studenten schriftelijke opdrachten, tentamens, huiswerk en andere opdrachten die hij vervolgens nakijkt, met de leerlingen/studenten bespreekt en waar nodig becijfert. Naar aanleiding van al dit gemaakte werk kan de docent gedrag, management en organisatie de studievoortgang en studieontwikkeling van zijn leerlingen/studenten nauwgezet bijhouden en waar nodig met ze om de tafel gaan om te kijken wat er niet goed gaat, wat er beter kan en hoe hij ze daar het beste bij kan helpen.
De docent gedrag, management en organisatie heeft verstand van het vak gedrag, management en organisatie en weet zijn kennis en visie op een interessante en educatieve manier op zijn leerlingen/studenten over te brengen. Daarnaast durft hij ook streng op te treden wanneer leerlingen/studenten zich vervelend gedragen of geen goede inzet tonen om ten alle tijde de leerlingen/studenten zo optimaal mogelijk te begeleiden en de orde in de klas te bewaren. Ook kan de docent gedrag, management en organisatie projecten begeleiden.
Naast zijn werkzaamheden in de klas is de docent gedrag, management en organisatie ook aanwezig tijdens vergaderingen met collega's om de leerlingen/studenten te bespreken en te kijken naar verbeterpunten binnen de school en opleiding.
Past het beroep Docent gedrag, management en organisatie bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesHeb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie per niveau
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie per stad
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Alkmaar
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Almelo
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Almere
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Alphen aan den Rijn
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Amersfoort
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Amstelveen
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Amsterdam
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Apeldoorn
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Arnhem
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Assen
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Bergen op Zoom
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Breda
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Capelle aan den IJssel
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Delft
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Den Bosch
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Den Haag
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Den Helder
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Deventer
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Doetinchem
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Dordrecht
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Ede
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Eindhoven
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Emmen
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Enschede
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Gouda
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Groningen
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Haarlem
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Haarlemmermeer
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Heerlen
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Helmond
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Hengelo
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Hilversum
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Hoogeveen
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Hoorn
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Katwijk
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Leeuwarden
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Leiden
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Lelystad
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Maastricht
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Middelburg
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Nieuwegein
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Nijmegen
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Oss
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Purmerend
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Roermond
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Roosendaal
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Rotterdam
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Schiedam
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Spijkenisse
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Terneuzen
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Tilburg
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Utrecht
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Veenendaal
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Venlo
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Vlaardingen
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Westland
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Zaanstad
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Zeist
Vacatures Docent gedrag, management en organisatie Zoetermeer
Salarisschaal Docent gedrag, management en organisatie
Wat verdient een Docent gedrag, management en organisatie?
Het salaris van de docent gedrag, management en organisatie die fulltime werkzaam is op een school verdient, afhankelijk van het aantal jaren werkervaring en de school waar hij werkzaam is, tussen de €1600,- en €2200,- bruto per maand.
Meer weten over het salaris Docent gedrag, management en organisatie
Hoe word je een Docent gedrag, management en organisatie?
De docent gedrag, management en organisatie heeft een WO opleiding ''Economics'', ''Finance'', ''Financial Management'', ''Fiscale Economie'', ''International Management'' ''Leraar 1e graad Economie en Bedrijfswetenschappen'', ''Leraar VHO in Management en Organisatie'' of een andere soortgelijke WO opleiding gevolgd of heeft de opleiding ''Leraar Bedrijfseconomie'' gevolgd (HBO, vierjarig).
Opleidingen Docent gedrag, management en organisatie
Omscholen tot Docent gedrag, management en organisatie
Je kan op verschillende manieren omscholen tot Docent gedrag, management en organisatie. Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Docent gedrag, management en organisatie
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Docent gedrag, management en organisatie
Als je Docent gedrag, management en organisatie wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Docent gedrag, management en organisatie zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie Docent gedrag, management en organisatie
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een Docent gedrag, management en organisatie?
Competenties Docent gedrag, management en organisatie
Een Docent gedrag, management en organisatie heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Wat betekent de competentie coachen? De competentie coachen heeft de steekwoorden: motiveren, leiderschap, assertiviteit, luisteren
Omschrijving
In teamverband kunnen deze mensen ervoor zorgen dat taken voltooid worden. De coach motiveert anderen, op zowel persoonlijk als zakelijk vlak. De coach is betrokken en wil het beste voor zichzelf en voor de ander. Deze mensen luisteren goed en proberen de juiste vragen te stellen. Op die manier proberen ze anderen een bepaalde ontwikkeling door te laten maken.
Sterke punten
De coaches kunnen anderen vaak goed inspireren en motiveren. Bij tegenslagen zijn dit de mensen die het team en de werkzaamheden weer op gang krijgen. Ze motiveren niet alleen, maar zijn over het algemeen ook goede leiders. Ze kunnen mensen aansturen en begeleiden. Daarnaast zijn deze coaches over het algemeen betrouwbaar en willen ze iedereen graag helpen. Deze mensen zijn vaak zelfverzekerd en willen het beste voor zichzelf en voor de ander.
Zwakke punten
Het is mogelijk dat de betrokkenheid van de coach zo groot wordt, dat de prioriteiten op verkeerde aspecten komen te liggen. Deze grote betrokkenheid kan ervoor zorgen dat anderen zich gecontroleerd voelen.
Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse
Omschrijving
Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.
Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.
Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.
Steekwoorden: structureel, plannen en organiseren, resultaat, perfectionistisch
Omschrijving
Deze mensen hebben details en procedures goed in hun hoofd zitten. Deze personen letten bij opdrachten op de details, zij controleren bijvoorbeeld de spelling en houden zich bezig met de vormgeving. Daarnaast houden deze mensen zich vaak bezig met de planning en organisatie van werkzaamheden.
Sterke punten
Deze mensen zijn precies en werken structureel. Zij kijken met een kritisch oog naar opdrachten. Daarnaast beschikken deze mensen ook vaak over de competentie ‘plannen en organiseren’. Zij hebben een goed beeld in het hoofd van het resultaat en de taken die uitgevoerd moeten worden.
Zwakke punten
De kritische houding kan ervoor zorgen dat de omgeving hen ziet als ‘pietluttig’. Verder kan het zijn dat ze zo opgaan in details dat de creativiteit van deze mensen eronder lijdt. Ook kunnen ze doorslaan en hoofdzaken uit het oog verliezen.
Steekwoorden: structureel, kritisch, resultaat- en taakgericht, prioriteiten
Omschrijving
Voordat deze mensen beginnen aan de uitvoer van een bepaalde taak, hebben zij een goede werkplanning gemaakt. De complete opdracht staat structureel uitgewerkt in een plan van aanpak. Hierbij gebruiken deze mensen het doel van de opdracht als uitgangspunt, vervolgens hangen zij hier de verschillende taken aan op plus de daarbij behorende prioriteiten.
Sterke punten
Deze mensen werken structureel en kunnen hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden. Deze mensen zijn zowel resultaat- als taakgericht. Prioriteiten worden hierbij scherp in de gaten gehouden. Deze mensen zijn dan ook vaak kritisch en kijken afzonderlijk naar de verschillende deeltaken.
Zwakke punten
Mensen die teveel plannen en organiseren verliezen soms hun spontaniteit, hierdoor kan ook de creativiteit achteruit gaan. Het kan voor deze mensen moeilijk zijn om hun eigen ideeën los te laten en ook anderen input te laten geven. Daarnaast kunnen sommige mensen die van plannen en organiseren houden niet goed tegen verandering. Zij laten zich dan nog weleens van de wijs brengen.
Steekwoorden: boodschap, structureel, publiek, resultaatgericht
Omschrijving
Deze mensen kunnen op een duidelijke en heldere manier hun boodschap overbrengen. Zij stemmen hun presentatie af op het publiek. Deze presentatoren maken hierbij vaak gebruik van middelen als PowerPoint, hand-outs of digitale beelden. Deze middelen sluiten goed aan bij het verhaal en op deze manier wordt de boodschap overgebracht op het publiek.
Sterke punten
Goede presentatoren kunnen gestructureerd een verhaal vertellen, maar ook spontaan reageren op onverwachte situaties. Daarnaast zijn ze resultaatgericht: ze willen de boodschap overbrengen. Ook hebben deze mensen vaak weinig last van zenuwen.
Zwakke punten
Mensen die teveel willen presenteren kunnen gemaakt overkomen. Zij hebben soms een onnatuurlijke houding en reageren op een verkeerde manier op onverwachte situaties.
Steekwoorden: doorzetters, zorgvuldig, eigenwijs, ambitieus
Omschrijving
Bij deze mensen staat het resultaat centraal. Zij spannen zich in om dit resultaat te behalen. Zij laten zich niet van de wijs brengen door extra werk, tegenvallers of tijdsdruk. Onderweg weten ze problemen op te lossen en daarbij het resultaat voor ogen te houden.
Sterke punten
Deze mensen gaan net zo lang door totdat ze hun doel behaald hebben. Ze werken accuraat en zorgvuldig. Deze mensen hebben vaak ook veel discipline en doorzettingsvermogen, ze voelen zich goed wanneer het beoogde doel behaald is. Deze personen hebben een bepaalde mate van prestatiedrang, hierdoor kunnen ze zowel zichzelf als anderen goed motiveren.
Zwakke punten
De manier waarop deze mensen tot het resultaat komen is niet zo belangrijk. Hierdoor kunnen er wel fouten gemaakt worden. Andere mensen kunnen door deze persoon ook benadeeld worden. Deze resultaatgerichte mensen zijn teveel met het resultaat bezig, zodat ze hun omgeving vergeten. Maar ook bij henzelf kan de prestatiedrang leiden tot problemen. Zij willen zo graag presteren dat ze een verhoogd risico lopen op bijvoorbeeld een burn-out.
Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk
Omschrijving
Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.
Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.
Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.
Vaardigheden Docent gedrag, management en organisatie
- Gestructureerd werken
- Accuratesse
- Zorgvuldigheid
- Voorbereiden
- Prioriteiten stellen
- Luistervaardigheid
- Feedback geven
- Stimuleren
- Analyseren
- Evalueren
- Redeneren
- Uitdrukkingsvaardigheid
- Ontspannenheid
- Improvisatievermogen
- Doelgericht werken
- Doorzettingsvermogen
- Ambitie
- Helder communiceren
- Inlevingsvermogen
- Taalkennis
Wat voor persoonlijkheid heeft een Docent gedrag, management en organisatie nodig?
De docent gedrag, management en organisatie is een waarnemer. Hij let goed op de studievoortgang en studieontwikkeling van zijn leerlingen/studenten zodat hij ze zo optimaal mogelijk les kan geven en kan begeleiden. Dit maakt de docent gedrag, management en organisatie ook tot een gever. Hij geeft zijn kennis en visie op het gebied van het vak gedrag, management en organisatie over op zijn leerlingen/studenten en biedt ze waar nodig individuele begeleiding of extra tips en adviezen.
Wat voor persoonlijkheidstype is de gever? De gever heeft een prettige persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De gever is sociaal erg vaardig en kan zich goed inleven in de gevoelens van anderen. Hij is behulpzaam en mensenlievend.
Zwakke eigenschappen
De gever heeft een sterke behoefte aan aandacht en goedkeuring, en overschreidt hierbij soms de grenzen van anderen. Hij wordt soms manipulatief. Doordat de focus naar buiten is gericht, heeft de gever geen goed inzicht in en controle over de eigen gevoelens. Dit maakt hem soms emotioneel en irrationeel in het beoordelen van sociale situaties.
Omgang
De gever is erg goed in de omgang met anderen. Hij hecht veel belang aan dienstbaarheid en goedkeuring, en zet zich dan ook sociaal strategisch in om dit te verkrijgen. In meer diepgaande contacten kan dit leiden tot een verstikkende aandacht en ongebalanceerde relaties.
Wat voor persoonlijkheidstype is de waarnemer?
De waarnemer ziet vaak de details die een ander niet kent. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De waarnemer is vaak specialist op een bepaald vakgebied en bezit daarmee veel en diepgaande kennis over zaken. Ook heeft hij een sterke motivatie om te werken en is hij analytisch, eerlijk en intellectueel. De waarnemer kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Tevens is de waarnemer door diens onafhankelijke, afstandelijke natuur goed in het houden van geheimen en is hij objectief.
Zwakke eigenschappen
De waarnemer is door diens persoonlijkheid slecht in het onderhouden van menselijk contact en persoonlijke relaties. Door de nadruk op het intellectuele, is het moeilijk voor de waarnemer om spontane dingen te doen. De waarnemer kan dus ook gesloten en afstandelijk zijn.
Omgang
De waarnemer is goed in luisteren, en sterk als het gaat om het eigen vakgebied. Verder is het moeilijk voor een waarnemer om met anderen te praten. Hij heeft ook meestal geen behoefte om over zogenaamde “onbenulligheden” te praten. Conflicten worden vermeden.
Eigenschappen Docent gedrag, management en organisatie
- Empathie
- Behulpzaamheid
- Vriendelijkheid
- Waarnemendheid
- Gedetailleerdheid
- Leergierigheid
Wat zijn de baankansen voor een Docent gedrag, management en organisatie?
Het arbeidsmarktperspectief voor de docent gedrag, management en organisatie is gemiddeld. Er is voldoende werkgelegenheid op de verschillende economische opleidingen. Daarnaast kan de docent gedrag, management en organisatie de werkgelegenheid voor zichzelf vergroten door ook in andere economische vakken les te gaan geven.
De actuele kans op werk voor een Docent gedrag, management en organisatie
Het beroep Docent gedrag, management en organisatie is onderdeel van de beroepsfamilie Vakdocenten handel en administratie. De kans op werk voor de beroepsfamilie Vakdocenten handel en administratie is in de huidige periode goed
Huidige aantal vacatures
0
Baankans Docent gedrag, management en organisatie
Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen
Doorgroei mogelijkheden Docent gedrag, management en organisatie
Het beroep Docent gedrag, management en organisatie is onderdeel van de beroepsfamilie Vakdocenten handel en administratie.
Verwante beroepen Docent gedrag, management en organisatie
Mogelijke specialisaties voor een Docent gedrag, management en organisatie
Doorgroei beroepen voor een Docent gedrag, management en organisatie
Docent paardenhouderij (2e graads)
Docent tuinbouw / akkerbouw (2e graads)
docent tuinbouwkunde (2e graads)
docent land- en tuinbouwkunde, akte n 21
Docent bosbouwkunde (2e graads)
docent bosexploitatie (2e graads)
docent cultuurtechniek (2e graads)
Docent agrotechniek (2e graads)
docent agrarische techniek (2e graads)
Docent agromanagement (2e graads)
docent agrarische economie (2e graads)
docent landbouweconomie (2e graads)
Docent plant en educatie (2e graads)
docent plantenteelt (2e graads)
docent plantenveredeling (2e graads)
Docent dier en educatie (2e graads)
docent dierhouderij (2e graads)
docent dierverzorging (2e graads)
docent water-, bodem- en luchtmanagement
Docent tuin en landschap (2e graads)
docent landschapskunde (2e graads)
docent groene ruimte (2e graads)
docent landschapontwerpen (2e graads)
Docent veehouderij (2e graads)
Docent levensmiddelentechnologie (2e graads)
Docent consumptieve techniek (2e graads)
docent koken en serveren (2e graads)
docent warenkennis (horeca) (2e graads)
docent zuivelbereiding (2e graads)
docent bakken, akte n 22/akte n 23
docent bakkerijtechnieken (2e graads)
docent brood- en banketbakken (2e graads)
docent hbr (horeca, bakkerij en recreatie)
Docent elektronica (2e graads)
docent elektronicatechniek (2e graads)
docent digitale techniek (2e graads)
docent digitale en analoge media (2e graads)
Docent technische informatica (2e graads)
docent automatiseringselektronica (2e graads)
docent computertechniek (2e graads)
docent telecommunicatietechniek (2e graads)
docent automatiseringsenergietechniek (2e graads)
Docent besturingstechniek (2e graads)
docent aandrijf- en besturingstechniek (2e graads)
docent meet- en regeltechniek (2e graads)
Docent textieltechniek (2e graads)
Docent fijnmechanische techniek (2e graads)
docent fijnmetaalbewerken (2e graads)
docent fijnmechanische techniek en elektrotechnisch instrumentmaken, akte nk
docent uurwerktechniek (2e graads)
docent (metaal)graveren (2e graads)
Docent scheepsbouwkunde (2e graads)
docent scheepsbeschieten (2e graads)
Docent (elektrische) energietechniek (2e graads)
docent elektrotechnische montage, akte nu
docent elektriciteitstechniek (2e graads)
Docent motorvoertuigentechniek (2e graads)
docent motorrijtuigen- en rijwielherstellen, akte nw
docent carrosseriebouw (2e graads)
docent bromfietsherstellen (2e graads)
docent autotechniek (2e graads)
Docent installatietechniek (2e graads)
docent fitten, koper-, lood- en zinkbewerken, akte nz
docent gas-, waterfitten, loodgieten (2e graads)
docent elektrische installatietechniek (2e graads
Docent mechanische techniek (2e graads)
docent instrumentmaken (2e graads)
docent vuur-, plaat- en grofbankwerken, akte nh
docent metaalbewerken (2e graads)
docent metaalbewerken, akte nj
docent plaatwerken (2e graads)
docent verspanende bewerking (draaien en frezen) (2e graads)
docent metaalconstructietechniek (2e graads)
docent smeden, vuurwerken (2e graads)
docent technische mechanica (2e graads)
docent mechanische technologie (2e graads)
Docent elektrotechniek (2e graads)
docent lastechniek (2e graads)
docent lastechnologie (2e graads)
Docent schoenmaken (2e graads)
Docent vliegtuigbouwkunde (2e graads)
docent vliegmechanica (2e graads)
Docent werktuigbouwkunde (2e graads)
docent metaalkunde (2e graads)
docent werktuigbouwkundig tekenen, akte n 4
docent werktuigkunde (2e graads)
docent werktuigbouwkundig ontwerpen (2e graads)
Docent civiele techniek (2e graads)
docent straatmaken (2e graads)
docent grond-, weg- en waterbouwkunde (2e graads)
docent weg- en waterbouwkunde (2e graads)
docent bruggenbouw (2e graads)
Docent houtbewerkingstechnieken (2e graads)
docent parketvloerleggen (2e graads)
docent meubelmaken en fijne houtbewerking, akte nf
docent woninginrichting (2e graads)
docent meubeltekenen, akte n 10
docent meubelmaken (2e graads)
docent machinaal houtbewerken (2e graads)
docent meubelstofferen (2e graads)
docent rietmeubelmaken (2e graads)
docent interieurverzorging/vloerbedekking (2e graads)
Docent beschermings- en afwerkingstechnieken (2e graads)
docent autospuiten (2e graads)
docent schildertechnieken (2e graads)
docent bouwkundig tekenen, akte n 3
docent bouwplaatstechnieken (2e graads)
docent tegelzetten (2e graads)
docent utiliteitsbouw (2e graads)
docent staal- en betontechniek (2e graads)
docent videotechniek en animatie
Docent grafische techniek (2e graads)
docent reproductietekenen (2e graads)
docent kopieertechniek (2e graads)
docent boekdrukken (2e graads)
docent fototechniek (2e graads)
docent lithografie (2e graads)
docent druktechnieken (2e graads)
Docent procestechniek (2e graads)
docent productietechnologie (2e graads)
docent procestechnologie (2e graads)
docent proceskunde (2e graads)
docent productieautomatisering (2e graads)
Docent chemische procestechniek
Docent omgangskunde (2e graads)
docent opvoedkunde (2e graads)
Docent verpleegkunde (2e graads)
docent verpleging a (2e graads)
docent verpleging b (2e graads)
docent wijkverpleging (2e graads)
docent verpleging z (2e graads)
docent ziekenverpleging (2e graads)
Docent kinderverzorging en opvoeding (2e graads)
docent kinderverzorging en opvoeding en handenarbeid, akte n 20
adjunct-leidster-docente kraamcentrum
Docent verzorging / gezondheidskunde (2e graads)
docent gezondheidsleer (2e graads)
docent gezondheidskunde (2e graads)
docent zorg voor de gezondheid (2e graads)
Docent verzorging / huishoudkunde (2e graads)
docent huishoudkunde (2e graads)
docent zorg voor de gezondheid, de woning , de voeding en de kleding, akte n 12
docent gezondheidszorg, huishoudeconomie en zorg voor de voeding, akte n 18
docent gezondheidszorg, huishoudeconomie en zorg voor de woning en textiel, akte n 17
docent landbouwhuishouden, akte n 19
docent zorg voor de voeding (2e graads)
leraar verzorging/huishoudkunde (2e graads)
docent huishoudelijke vorming (2e graads)
docent zorg voor woning en kleding (2e graads)
docent strafvordering (politie)
docent opsporingsleer (politie)
docent praktisch politie-optreden
docent beveiliging en bewaking (politie)
Docent sociaal psychische problematiek
Docent maritieme technieken (2e graads)
docent zeemanschap (2e graads)
docent binnenvaartkunde, akte n 6
docent binnenvaartkunde (2e graads)
docent radiotechniek en radiovoorschriften, akte n 16a
docent zeevaartkunde (2e graads)
docent scheepswerktuigkunde (2e graads)
docent scheepswerktuigkunde, akte n 13
docent scheepvaart (2e graads)
docent boordwerktuigkunde scheepvaart (2e graads)
Docent machinistenopleiding spoorwegen
Instructeur verkeersdienstsimulator
Instructeur tram- en metrobesturen
Instructeur grondverzet- en graafmachines
instructeur grondverzetmachines
Instructeur gevaarlijke stoffen
instructeur gevaarlijke stoffen adr
instructeur gevaarlijke stoffen adn
instructeur gevaarlijke stoffen rid
docent gevaarlijke stoffen adr
docent gevaarlijke stoffen adn
docent gevaarlijke stoffen rid
Praktijkopleider textielindustrie
bedrijfsleermeester textielindustrie
Praktijkopleider horeca, toerisme en voeding
praktijkopleider brood- en banketbakken
praktijkopleider horeca en keuken
praktijkopleider toerisme, recreatie en reizen
Praktijkopleider uiterlijke verzorging
praktijkopleider voetverzorging
praktijkopleider haarverzorging
praktijkopleider schoonheidsverzorging
Praktijkopleider gezondheidszorg en welzijn
Praktijkopleider schildersbedrijf
praktijkopleider detail- en ambulante handel
praktijkopleider groothandel en distributie
praktijkopleider opslag en magazijn
Praktijkopleider administratie
Praktijkopleider grafische industrie
bedrijfsleermeester grafisch bedrijf
Praktijkopleider metaalindustrie
Waar werkt een Docent gedrag, management en organisatie?
De docent gedrag, management en organisatie geeft les op een MBO of HBO opleiding op een school.
Met wie werkt een Docent gedrag, management en organisatie samen?
Het netwerk van de docent gedrag, management en organisatie bestaat uit zijn leerlingen/studenten, zijn collega's, de directeur van de school en mensen uit de economische sector die op school over hun vak komen spreken.
- Leerlingen/studenten
- Collega's
- Directeur van de school
- Mensen uit het vak
Verwante beroepen Docent gedrag, management en organisatie:
Opleiding: HBO WO
Baankans: Zeer goed
Baankans
Opleiding: HBO WO
Baankans: Onbekend
Baankans
Opleiding: HBO WO
Baankans: Onbekend
Baankans
Alles over het beroep Docent gedrag, management en organisatie in één oogopslag
Sector:
Beroepsgroep:
Competenties:
Netwerk:
- Leerlingen/studenten
- Collega's
- Directeur van de school
- Mensen uit het vak
Salarisindicatie:
- Van €1600 tot €2200