docent japans (1e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
docent japans (1e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als docent japans (1e graads)? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je docent japans (1e graads) wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als docent japans (1e graads), wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als docent japans (1e graads)
- Wat doet een docent japans (1e graads)
- Salaris docent japans (1e graads)
- Vacatures docent japans (1e graads)
- Doorgroeien als docent japans (1e graads)
- Opleidingen docent japans (1e graads)
- Omscholen tot docent japans (1e graads)
- Hoe word je docent japans (1e graads)
- Competenties docent japans (1e graads)
- Persoonstypen docent japans (1e graads)
Vacatures docent japans (1e graads)
Vacatures laden...
Wat is een docent japans (1e graads)?
De docent Japans geeft les in het vak Japans.
De docent Japans geeft les op het op volwassenenonderwijs of op een MBO/HBO opleiding (bijvoorbeeld een opleiding tot tolk, steward of een talenopleiding). Ook kan de docent Japans freelance cursussen/workshops/lessen Japans geven. De docent Japans geeft les in alle facetten van het vak Japans. Hij leert zijn leerlingen/studenten hoe ze in het Japans kunnen communiceren, leert ze in het Japans schrijven, leert ze Japans lezen en leert ze de verschillende taalvormen en taalregels die in het Japans van pas zijn. De docent Japans ontwikkelt zijn eigen lesmateriaal of maakt gebruik van bestaand lesmateriaal en geeft zijn leerlingen/studenten mondelinge en schriftelijke opdrachten, huiswerk, toetsen en tentamens en kijkt deze na, bespreekt deze met de leerlingen/studenten en becijfert deze. Naar aanleiding van al het ingeleverde werk en de inzet tijdens de les kan de docent Japans de studievoortgang en studieontwikkeling van zijn leerlingen/studenten nauwgezet bijhouden en waar nodig met ze om de tafel gaan om te kijken wat er beter kan en hoe hij ze daarbij het beste kan begeleiden. Indien nodig kan hij ze dan ook individuele begeleiding of extra tips, opdrachten en adviezen bieden.
De docent Japans heeft zelf veel verstand van de Japanse taal, kan vloeiend Japans spreken en kan de taal zelf goed lezen en schrijven. Hij weet zijn kennis en visie op het gebied van het vak Japans op een rustige, interessante en educatieve manier aan zijn leerlingen/studenten over te brengen. Hij is goed verstaanbaar, heeft een rustig spreektempo en weet zijn leerlingen zowel individueel als groepsgericht goede begeleiding te geven. Ook durft hij ook streng op te treden wanneer een leerling/student zich vervelend gedraagt om ten alle tijde de orde in de klas te bewaren en/of herstellen en om de leerlingen/studenten zo goed mogelijk te motiveren en begeleiden.
Naast zijn werkzaamheden in de klas is de docent Japans ook aanwezig bij vergaderingen om met zijn collega's de leerlingen/studenten te bespreken en te kijken naar eventuele verbeterpunten binnen de opleidingen en de school.
Past het beroep docent japans (1e graads) bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesHeb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures docent japans (1e graads) per niveau
Vacatures docent japans (1e graads) per stad
Vacatures docent japans (1e graads) Alkmaar
Vacatures docent japans (1e graads) Almelo
Vacatures docent japans (1e graads) Almere
Vacatures docent japans (1e graads) Alphen aan den Rijn
Vacatures docent japans (1e graads) Amersfoort
Vacatures docent japans (1e graads) Amstelveen
Vacatures docent japans (1e graads) Amsterdam
Vacatures docent japans (1e graads) Apeldoorn
Vacatures docent japans (1e graads) Arnhem
Vacatures docent japans (1e graads) Assen
Vacatures docent japans (1e graads) Bergen op Zoom
Vacatures docent japans (1e graads) Breda
Vacatures docent japans (1e graads) Capelle aan den IJssel
Vacatures docent japans (1e graads) Delft
Vacatures docent japans (1e graads) Den Bosch
Vacatures docent japans (1e graads) Den Haag
Vacatures docent japans (1e graads) Den Helder
Vacatures docent japans (1e graads) Deventer
Vacatures docent japans (1e graads) Doetinchem
Vacatures docent japans (1e graads) Dordrecht
Vacatures docent japans (1e graads) Ede
Vacatures docent japans (1e graads) Eindhoven
Vacatures docent japans (1e graads) Emmen
Vacatures docent japans (1e graads) Enschede
Vacatures docent japans (1e graads) Gouda
Vacatures docent japans (1e graads) Groningen
Vacatures docent japans (1e graads) Haarlem
Vacatures docent japans (1e graads) Haarlemmermeer
Vacatures docent japans (1e graads) Heerlen
Vacatures docent japans (1e graads) Helmond
Vacatures docent japans (1e graads) Hengelo
Vacatures docent japans (1e graads) Hilversum
Vacatures docent japans (1e graads) Hoogeveen
Vacatures docent japans (1e graads) Hoorn
Vacatures docent japans (1e graads) Katwijk
Vacatures docent japans (1e graads) Leeuwarden
Vacatures docent japans (1e graads) Leiden
Vacatures docent japans (1e graads) Lelystad
Vacatures docent japans (1e graads) Maastricht
Vacatures docent japans (1e graads) Middelburg
Vacatures docent japans (1e graads) Nieuwegein
Vacatures docent japans (1e graads) Nijmegen
Vacatures docent japans (1e graads) Oss
Vacatures docent japans (1e graads) Purmerend
Vacatures docent japans (1e graads) Roermond
Vacatures docent japans (1e graads) Roosendaal
Vacatures docent japans (1e graads) Rotterdam
Vacatures docent japans (1e graads) Schiedam
Vacatures docent japans (1e graads) Spijkenisse
Vacatures docent japans (1e graads) Terneuzen
Vacatures docent japans (1e graads) Tilburg
Vacatures docent japans (1e graads) Utrecht
Vacatures docent japans (1e graads) Veenendaal
Vacatures docent japans (1e graads) Venlo
Vacatures docent japans (1e graads) Vlaardingen
Vacatures docent japans (1e graads) Westland
Vacatures docent japans (1e graads) Zaanstad
Vacatures docent japans (1e graads) Zeist
Salarisschaal docent japans (1e graads)
Wat verdient een docent japans (1e graads)?
Het gemiddeld salaris van Eerstegraads Docenten ligt tussen de €2882,- en €5784,- bruto per maand.
Meer weten over het salaris docent japans (1e graads)
Hoe word je een docent japans (1e graads)?
De docent Japans heeft een opleiding in de Japanse Taal of een andere Japanstudie (WO, vierjarig) gevolgd.
Opleidingen, cursussen en trainingen tot docent japans (1e graads)
Er zijn geen opleidingen docent japans (1e graads) aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een docent japans (1e graads) in werkt
Bekijk alle opleidingen OnderwijsOmscholen tot docent japans (1e graads)
Je kan op verschillende manieren omscholen tot docent japans (1e graads). Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor docent japans (1e graads)
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot docent japans (1e graads)
Als je docent japans (1e graads) wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar docent japans (1e graads) zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie docent japans (1e graads)
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een docent japans (1e graads)?
Competenties docent japans (1e graads)
Een docent japans (1e graads) heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Wat betekent de competentie coachen? De competentie coachen heeft de steekwoorden: motiveren, leiderschap, assertiviteit, luisteren
Omschrijving
In teamverband kunnen deze mensen ervoor zorgen dat taken voltooid worden. De coach motiveert anderen, op zowel persoonlijk als zakelijk vlak. De coach is betrokken en wil het beste voor zichzelf en voor de ander. Deze mensen luisteren goed en proberen de juiste vragen te stellen. Op die manier proberen ze anderen een bepaalde ontwikkeling door te laten maken.
Sterke punten
De coaches kunnen anderen vaak goed inspireren en motiveren. Bij tegenslagen zijn dit de mensen die het team en de werkzaamheden weer op gang krijgen. Ze motiveren niet alleen, maar zijn over het algemeen ook goede leiders. Ze kunnen mensen aansturen en begeleiden. Daarnaast zijn deze coaches over het algemeen betrouwbaar en willen ze iedereen graag helpen. Deze mensen zijn vaak zelfverzekerd en willen het beste voor zichzelf en voor de ander.
Zwakke punten
Het is mogelijk dat de betrokkenheid van de coach zo groot wordt, dat de prioriteiten op verkeerde aspecten komen te liggen. Deze grote betrokkenheid kan ervoor zorgen dat anderen zich gecontroleerd voelen.
Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse
Omschrijving
Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.
Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.
Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.
Steekwoorden: inzicht in omgeving, overtuigen, motiveren, onderhandelen
Omschrijving
Deze mensen luisteren goed naar andere mensen. Ze zijn oprecht geïnteresseerd en willen anderen graag helpen. Ze zijn overal van op de hoogte en hebben dus overzicht. Ook luisteren deze mensen goed naar de taken die zij krijgen toegewezen en voeren deze daarom meestal goed uit.
Sterke punten
Goede luisteraars stellen vaak goede vragen of geven feedback op de verkregen informatie. Daarnaast kunnen zij met de verkregen informatie anderen overtuigen en eventueel onderhandelen over verschillende zaken. Een goede luisteraar houdt ook rekening met de dingen die juist niet worden gezegd, de zogenaamde non-verbale communicatie. Ook hier kan hij informatie uithalen.
Zwakke punten
Goed luisteren betekent niet dat je niets mag zeggen. Mensen die alleen maar luisteren kunnen verlegen of teruggetrokken overkomen. Sommige mensen luisteren enkel om dingen voor elkaar te krijgen, zij proberen hun voordeel te doen met de informatie die ze krijgen. Het ontbreekt hen dan aan oprechte interesse.
Steekwoorden: optimistisch, ambitieus, luisteren, overtuigen
Omschrijving
Deze mensen kunnen anderen aanzetten tot actie. Dit kan gebeuren op verschillende manieren, bijvoorbeeld door macht of verbondenheid met een team. Ze willen het werkplezier van anderen vergroten. Ze stellen vaak een gezamenlijk doel centraal en de motivator probeert met het hele team dit doel te behalen.
Sterke punten
In zware tijden blijven deze mensen optimistisch en kijken met een positieve blik naar de toekomst. Ze kunnen zichzelf goed motiveren, maar ook anderen nieuwe zin geven. De meeste motivators zijn goede luisteraars en hebben een goed inlevingsvermogen. Daarnaast past de competentie overtuigen ook goed bij deze competentie. Om mensen te motiveren is overtuiging op bepaalde momenten hard nodig.
Zwakke punten
Een motivator kan doorslaan. Hij kan zo optimistisch zijn, dat hij de realiteit verliest. Dit kan samenhangen met de competentie ambitie, motivators stellen bepaalde doelen en willen deze behalen en ook bij tegenslagen doorgaan. De geloofwaardigheid van de motivator wordt dan aangetast.
Steekwoorden: structureel, plannen en organiseren, resultaat, perfectionistisch
Omschrijving
Deze mensen hebben details en procedures goed in hun hoofd zitten. Deze personen letten bij opdrachten op de details, zij controleren bijvoorbeeld de spelling en houden zich bezig met de vormgeving. Daarnaast houden deze mensen zich vaak bezig met de planning en organisatie van werkzaamheden.
Sterke punten
Deze mensen zijn precies en werken structureel. Zij kijken met een kritisch oog naar opdrachten. Daarnaast beschikken deze mensen ook vaak over de competentie ‘plannen en organiseren’. Zij hebben een goed beeld in het hoofd van het resultaat en de taken die uitgevoerd moeten worden.
Zwakke punten
De kritische houding kan ervoor zorgen dat de omgeving hen ziet als ‘pietluttig’. Verder kan het zijn dat ze zo opgaan in details dat de creativiteit van deze mensen eronder lijdt. Ook kunnen ze doorslaan en hoofdzaken uit het oog verliezen.
Steekwoorden: boodschap, structureel, publiek, resultaatgericht
Omschrijving
Deze mensen kunnen op een duidelijke en heldere manier hun boodschap overbrengen. Zij stemmen hun presentatie af op het publiek. Deze presentatoren maken hierbij vaak gebruik van middelen als PowerPoint, hand-outs of digitale beelden. Deze middelen sluiten goed aan bij het verhaal en op deze manier wordt de boodschap overgebracht op het publiek.
Sterke punten
Goede presentatoren kunnen gestructureerd een verhaal vertellen, maar ook spontaan reageren op onverwachte situaties. Daarnaast zijn ze resultaatgericht: ze willen de boodschap overbrengen. Ook hebben deze mensen vaak weinig last van zenuwen.
Zwakke punten
Mensen die teveel willen presenteren kunnen gemaakt overkomen. Zij hebben soms een onnatuurlijke houding en reageren op een verkeerde manier op onverwachte situaties.
Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk
Omschrijving
Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.
Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.
Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.
Vaardigheden docent japans (1e graads)
- Luistervaardigheid
- Stimuleren
- Feedback geven
- Belangstelling hebben
- Vragen stellen
- Overtuigingskracht
- Positiviteit
- Analyseren
- Evalueren
- Redeneren
- Gestructureerd werken
- Accuratesse
- Zorgvuldigheid
- Uitdrukkingsvaardigheid
- Ontspannenheid
- Improvisatievermogen
- Helder communiceren
- Inlevingsvermogen
- Taalkennis
Wat voor persoonlijkheid heeft een docent japans (1e graads) nodig?
De docent Japans is een waarnemer. Hij let goed op de studievoortgang en studieontwikkeling van zijn leerlingen/studenten, spreekt hier met ze over en houdt hun tempo van werken en tempo van ontwikkeling nauwgezet bij om ze zo optimaal mogelijk te kunnen begeleiden. Ook is de docent Japans een gever. Hij geeft zijn kennis en visie op het gebied van het vak Japans over op zijn leerlingen/studenten en geeft ze waar nodig individuele begeleiding, tips en adviezen.
Wat voor persoonlijkheidstype is de gever? De gever heeft een prettige persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De gever is sociaal erg vaardig en kan zich goed inleven in de gevoelens van anderen. Hij is behulpzaam en mensenlievend.
Zwakke eigenschappen
De gever heeft een sterke behoefte aan aandacht en goedkeuring, en overschreidt hierbij soms de grenzen van anderen. Hij wordt soms manipulatief. Doordat de focus naar buiten is gericht, heeft de gever geen goed inzicht in en controle over de eigen gevoelens. Dit maakt hem soms emotioneel en irrationeel in het beoordelen van sociale situaties.
Omgang
De gever is erg goed in de omgang met anderen. Hij hecht veel belang aan dienstbaarheid en goedkeuring, en zet zich dan ook sociaal strategisch in om dit te verkrijgen. In meer diepgaande contacten kan dit leiden tot een verstikkende aandacht en ongebalanceerde relaties.
Wat voor persoonlijkheidstype is de waarnemer?
De waarnemer ziet vaak de details die een ander niet kent. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De waarnemer is vaak specialist op een bepaald vakgebied en bezit daarmee veel en diepgaande kennis over zaken. Ook heeft hij een sterke motivatie om te werken en is hij analytisch, eerlijk en intellectueel. De waarnemer kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Tevens is de waarnemer door diens onafhankelijke, afstandelijke natuur goed in het houden van geheimen en is hij objectief.
Zwakke eigenschappen
De waarnemer is door diens persoonlijkheid slecht in het onderhouden van menselijk contact en persoonlijke relaties. Door de nadruk op het intellectuele, is het moeilijk voor de waarnemer om spontane dingen te doen. De waarnemer kan dus ook gesloten en afstandelijk zijn.
Omgang
De waarnemer is goed in luisteren, en sterk als het gaat om het eigen vakgebied. Verder is het moeilijk voor een waarnemer om met anderen te praten. Hij heeft ook meestal geen behoefte om over zogenaamde “onbenulligheden” te praten. Conflicten worden vermeden.
Eigenschappen docent japans (1e graads)
- Empathie
- Behulpzaamheid
- Vriendelijkheid
- Waarnemendheid
- Gedetailleerdheid
- Leergierigheid
Wat zijn de baankansen voor een docent japans (1e graads)?
Het arbeidsmarktperspectief voor de docent Japans is gemiddeld. Er is voldoende werkgelegenheid al moet de docent Japans wel op zoek gaan naar een school waar het vak wordt gegeven en een relevant diploma hebben behaald. Daarnaast kan de docent Japans de werkgelegenheid voor zichzelf vergroten door ook freelance cursussen/lessen/workshops Japans te gaan geven of, naast zijn rol als docent, ook nog een andere rol binnen het onderwijs op zich te nemen (bijvoorbeeld een mentorrol).
Doorgroei mogelijkheden docent japans (1e graads)
Het beroep docent japans (1e graads) is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten taalkundige vakken vo/mbo.
Verwante beroepen docent japans (1e graads)
Mogelijke specialisaties voor een docent japans (1e graads)
Doorgroei beroepen voor een docent japans (1e graads)
Docent natuur- / scheikunde (2e graads)
docent onderzoeken en ontwerpen (beta-techniek)
leraar menskunde (avo-vak) (1e graads)
docent pie (produceren, installeren & energie)
docent m&t (mobiliteit & transport)
docent bwi (bouwen, wonen, interieur)
Docent natuurkunde (1e graads)
docent sterrenkunde (1e graads)
leraar dierkunde (avo-vak) (2e graads)
leraar plantkunde (avo-vak) (2e graads)
leraar menskunde (avo-vak) (2e graads)
Docent natuurkunde (2e graads)
docent natuurkunde en mechanica, akte n 1
Docent management en organisatie
docent overheid en non-profit management
Docent algemene economie (1e graads)
docent micro-economie (1e graads)
docent monetaire economie (1e graads)
docent overheidsfinanciën (1e graads)
docent openbare financiën (1e graads)
Docent algemene economie (2e graads)
Docent maatschappijleer (1e graads)
docent bijbelkennis (2e graads)
docent kerkgeschiedenis (2e graads)
docent islam godsdienst (2e graads)
docent levensbeschouwing (2e graads)
Docent aardrijkskunde (1e graads)
docent sociale aardrijkskunde en landbeschrijving (1e graads)
docent hydrografie (1e graads)
docent meteorologie (1e graads)
docent sociale geografie (1e graads)
docent economische aardrijkskunde (1e graads)
docent fysische geografie (1e graads)
Docent geschiedenis (2e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (2e graads)
Docent geschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis (1e graads)
docent oudheidkunde (1e graads)
docent geschiedenis oude beschavingen (1e graads)
docent histografie (1e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (1e graads)
docent economische geschiedenis (1e graads)
docent sociale geschiedenis (1e graads)
Docent aardrijkskunde (2e graads)
docent sociale geografie (2e graads)
docent christelijke geloofsleer (1e graads)
docent kerkgeschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis van het christendom (1e graads)
docent godsdienstpedagogiek (1e graads)
docent godsdienstsociologie (1e graads)
docent pastorale agogische vaardigheden (1e graads)
docent bijbelkennis (1e graads)
docent levensbeschouwing (1e graads)
Docent maatschappijleer (2e graads)
Docent leren, loopbaan, burgerschap
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (2e graads)
docent muziekonderwijs a algemene muzikale vorming
docent muziektheorie (2e graads)
docent muziekleer algemeen (2e graads)
docent muziekgeschiedenis (2e graads)
docent algemene muzikale vorming (2e graads)
Docent culturele en kunstzinnige vorming (ckv)
Docent volksmuziekgeschiedenis
Docent klassieke muziekgeschiedenis
docent handtekenen (1e graads)
docent lijntekenen, handtekenen en technisch schetsen, akte n2a
docent lijntekenen, handtekenen en decoratief tekenen, akte n2b
Docent textiele werkvormen (2e graads)
docent confectienaaien (2e graads)
docent leerbewerking (2e graads)
docent handwerktechnieken, stofversieren en tekenen, akte nd
docent dameskleermaken, akte nq
docent fijn huishoudgoed en lijfgoed, akte nr
docent handwerktechnieken en kunstnaaldwerk, akte ns
docent hand-, lijn- en kostuumtekenen, akte n 11
vakleerkracht textiele werkvormen
docent onder- en bovenkleding, akte na
leraar textiele werkvormen (2e graads)
docent kostuumnaaien (2e graads)
vakdocent handwerken en handenarbeid (2e graads)
docent naaldvakken (2e graads)
docent beeldende vorming en muziek
docent muziektheorie (1e graads)
docent muziekonderwijs b schoolmuziek
docent musiconomie (1e graads)
docent muziekgeschiedenis (1e graads)
docent muzikale expressie (1e graads)
docent muziekmethodiek en pedagogiek (1e graads)
docent muzisch agogisch werken (1e graads)
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (1e graads)
docent muziekleer algemeen (1e graads)
Docent textiele werkvormen (1e graads)
docent kunstnaaldwerk (1e graads)
docent textiel en vormgeving (1e graads)
docent modekritiek (1e graads)
docent mode-ontwerpen (1e graads)
Docent handvaardigheid (1e graads)
docent handenarbeid (1e graads)
docent stemvorming en taalbeheersing
Docent handvaardigheid (2e graads)
docent handenarbeid (2e graads)
Docent lichamelijke oefening (1e graads)
docent sport en bewegingsleer (1e graads)
Waar werkt een docent japans (1e graads)?
De docent Japans werkt op een school en geeft les aan klassen op het volwassenenonderwijs of aan MBO of HBO klassen. Ook kan de docent Japans freelance cursussen/lessen/workshops Japans geven.
Met wie werkt een docent japans (1e graads) samen?
Het netwerk van de docent Japans bestaat uit zijn leerlingen/studenten, de directeur van de school, eventueel de ouders van leerlingen/studenten tijdens ouderavonden en zijn collega's.
- Leerlingen/studenten
- Directeur van de school
- Ouders van leerlingen/studenten
- Collega's
Verwante beroepen docent japans (1e graads):
Opleiding: WO
Baankans: Onbekend
Baankans
Opleiding: WO
Baankans: Onbekend
Baankans
Alles over het beroep docent japans (1e graads) in één oogopslag
Sector:
Beroepsgroep:
Competenties:
Netwerk:
- Leerlingen/studenten
- Directeur van de school
- Ouders van leerlingen/studenten
- Collega's
Opleidingsniveau:
Salarisindicatie:
- Van €2882 tot €5784