Docent textiele werkvormen (1e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Docent textiele werkvormen (1e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als Docent textiele werkvormen (1e graads)? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Docent textiele werkvormen (1e graads) wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Docent textiele werkvormen (1e graads), wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als Docent textiele werkvormen (1e graads)
- Wat doet een Docent textiele werkvormen (1e graads)
- Salaris Docent textiele werkvormen (1e graads)
- Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads)
- Doorgroeien als Docent textiele werkvormen (1e graads)
- Opleidingen Docent textiele werkvormen (1e graads)
- Omscholen tot Docent textiele werkvormen (1e graads)
- Hoe word je Docent textiele werkvormen (1e graads)
- Competenties Docent textiele werkvormen (1e graads)
- Persoonstypen Docent textiele werkvormen (1e graads)
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads)
Vacatures laden...
Wat is een Docent textiele werkvormen (1e graads)?
De docent textiele werkvormen geeft les in het vak textiele werkvormen. De docent textiele werkvormen geeft les op een VMBO, HAVO of VWO school of op MBO of HBO opleidingen in de richting mode design, kunst, ontwerp of een andere soortgelijke richting. De docent textiele werkvormen geeft les in het vak textiele werkvormen. De docent leert zijn leerlingen of studenten ontwerpen, tekenen, en het maken van datgene wat zij ontworpen/uitgetekend hebben in textiel. Daarnaast leert de docent textiele werkvormen zijn leerlingen/studenten werken met verschillende gereedschappen en met textiel zodat zij zich ontwikkelen binnen hun vakgebied.
De docent textiele werkvormen let op de veiligheid van de leerlingen en houdt hun ontwikkelen nauwgezet in de gaten. Hij geeft ze waar nodig individuele begeleiding maar geeft ook groepsgericht les.
De docent textiele werkvormen ontwikkelt zijn eigen lesmateriaal en geeft zijn leerlingen praktijkopdrachten die hij vervolgens nakijkt, met de leerlingen/student bespreekt en het vervolgens becijfert. Ook begeleidt de docent textiele werkvormen de leerlingen naar het maken van een uiteindelijk eindproject of eindpresentatie.
De docent textiele werkvormen weet zijn leerlingen te motiveren en begeleidt ze terwijl ze zelfstandig aan het werk zijn. Daarnaast houdt hij de orde in de klas en treedt hij waar nodig streng op. Ook vergadert hij eens in de zoveel tijd met collega docenten om de gang van zaken te bespreken, de ontwikkelingen van de leerlingen te bespreken en te kijken naar eventuele verbeteringen binnen de school.
Past het beroep Docent textiele werkvormen (1e graads) bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesHeb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) per niveau
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) per stad
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Alkmaar
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Almelo
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Almere
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Alphen aan den Rijn
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Amersfoort
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Amstelveen
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Amsterdam
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Apeldoorn
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Arnhem
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Assen
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Bergen op Zoom
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Breda
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Capelle aan den IJssel
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Delft
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Den Bosch
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Den Haag
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Den Helder
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Deventer
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Doetinchem
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Dordrecht
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Ede
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Eindhoven
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Emmen
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Enschede
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Gouda
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Groningen
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Haarlem
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Haarlemmermeer
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Heerlen
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Helmond
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Hengelo
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Hilversum
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Hoogeveen
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Hoorn
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Katwijk
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Leeuwarden
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Leiden
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Lelystad
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Maastricht
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Middelburg
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Nieuwegein
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Nijmegen
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Oss
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Purmerend
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Roermond
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Roosendaal
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Rotterdam
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Schiedam
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Spijkenisse
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Terneuzen
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Tilburg
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Utrecht
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Veenendaal
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Venlo
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Vlaardingen
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Westland
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Zaanstad
Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Zeist
Salarisschaal Docent textiele werkvormen (1e graads)
Wat verdient een Docent textiele werkvormen (1e graads)?
Het gemiddeld salaris van Eerstegraads Docenten ligt tussen de €2882,- en €5784,- bruto per maand.
Meer weten over het salaris Docent textiele werkvormen (1e graads)
Hoe word je een Docent textiele werkvormen (1e graads)?
De docent textiele werkvormen heeft een opleiding leraar basisonderwijs gevolgd (met als specialiteit textiele werkvormen) of heeft een opleiding docent beeldende kunst en vormgeving (1e of 2e graads) gevolgd. Deze opleidingen zijn HBO en vierjarig.
Opleidingen, cursussen en trainingen tot Docent textiele werkvormen (1e graads)
Er zijn geen opleidingen Docent textiele werkvormen (1e graads) aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een Docent textiele werkvormen (1e graads) in werkt
Bekijk alle opleidingen Kunst & Cultuur & EntertainmentOmscholen tot Docent textiele werkvormen (1e graads)
Je kan op verschillende manieren omscholen tot Docent textiele werkvormen (1e graads). Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Docent textiele werkvormen (1e graads)
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Docent textiele werkvormen (1e graads)
Als je Docent textiele werkvormen (1e graads) wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Docent textiele werkvormen (1e graads) zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie Docent textiele werkvormen (1e graads)
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een Docent textiele werkvormen (1e graads)?
Competenties Docent textiele werkvormen (1e graads)
Een Docent textiele werkvormen (1e graads) heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Steekwoorden Competentie Accuratesse:
precies, netjes, oog voor detail, kritisch, perfectionisme
Omschrijving
Deze mensen leveren werk waarin geen fouten naar voren komen. Deze mensen werken gestructureerd en corrigeren meerdere malen het werk. In het werk van anderen, zien deze personen ook vaak de fouten. Deze personen hebben vaak oog voor detail en zien snel verbanden tussen zaken. Ook onder werkdruk blijven deze mensen accuraat werken.
Sterke punten
Hun oog voor detail zorgt voor foutloze documenten en goed voorbereide taken en gebeurtenissen.
Zwakke punten
Accuraat werken zorgt voor foutloos werk, maar kan ook veel tijd kosten. Dit kan voor de omgeving frustrerend zijn. Daarnaast wordt deze competentie weleens gekoppeld aan de term ‘muggenziften’.
Steekwoorden: durf, lateraal denken, initiatief, verfrissend
Omschrijving
Bij een project of opdracht is het handig om er een creatieveling bij te hebben. Deze mensen komen vaak met verfrissende ideeën input. Wanneer werkzaamheden vastlopen, kan deze creatieveling met goede oplossingen komen. Creatievelingen kunnen omspringen met veranderende omstandigheden op de werkvloer.
Sterke punten
Deze mensen zijn goed in out-of-the-box denken, zij kunnen vaste patronen of ideeën loslaten en komen met een compleet nieuw perspectief. Deze mensen hebben vaak lef en zijn initiatiefrijk. Zij komen vaak zelf met andere oplossingen.
Zwakke punten
Creatieve mensen hebben vaak veel verschillende ideeën, maar dit kunnen er ook teveel zijn. Deze mensen kunnen dan ook vaker nogal chaotisch overkomen. Hun ideeën bestaan voor het overgrote deel uit losse flodders en duidelijkheid ontbreekt dan. Deze mensen hebben vaak wel een goede sfeer of inspiratie nodig. Ontbreekt het hieraan, dan kan de creatieveling nog weleens vastlopen. Bepaalde creatievelingen kunnen erg eigenwijs zijn, zij hebben dan het idee dat hun plan het beste is.
Steekwoorden: vitaliteit, uithoudingsvermogen, actief, levenlust.
Omschrijving
Energiekelingen zitten vol levenslust. Ze willen graag werken en dit kunnen ze dan ook uren achter elkaar. Deze mensen zetten hun energie gericht in en plannen efficiënt hun taken in, waardoor ze geen onnodige energie verspillen. Ook al krijgt deze persoon extra werk en draait hij veel overuren, deze mensen hoor je niet. Ze laten zich niet zomaar uit het veld slaan.
Sterke punten
Mensen met een hoog energielevel zijn vaak doorzetters. Als zich problemen voordoen, blijven ze optimistisch en pakken ze het probleem met beide handen aan. Ook zijn energiekelingen vaak behoorlijk stressbestendig. Omdat ze hun energie effeciënt inzetten, ervaren ze vaak minder stress dan anderen. Deze mensen kunnen als actief worden omschreven. Naast het werk hebben ze nog veel andere bezigheden. Een ander sterk punt van deze mensen is de resultaatgerichtheid. Ze willen graag presteren en door hun energie effectief te verdelen, boeken ze vele resultaten.
Zwakke punten
De uitdrukking ‘teveel hooi op je vork nemen’ komt bij deze mensen vaker voor. Ze willen graag anderen helpen en nemen hen werk uit handen. Er zijn energiekelingen die weleens willen doorslaan. Aan het eind van een lange werkdag willen ze graag nog een vergadering om bepaalde punten te bespreken of gaan eenmaal thuis meteen weer andere energiekostende dingen doen.
Steekwoorden: luisteren, doelstellingen, motiveren, zelfontwikkeling, resultaatgericht
Omschrijving
Deze personen zijn op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen de organisatie en proberen hun kennis in te zetten waar dat mogelijk is.
Sterke punten
Mensen die inzicht hebben in de omgeving kunnen weloverwogen beslissingen nemen. Ze zijn resultaatgericht en maken beslissingen die helpen het doel te bereiken. Ze ontwikkelen zichtzelf en kunnen anderen motiveren zich ook te ontwikkelen.
Zwakke punten
Soms hebben mensen zoveel informatie over hun omgeving, dat ze moeite hebben hoofd- en bijzaken te scheiden. Ze kunnen zich dan verliezen in details en geen heldere beslissingen nemen.
Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse
Omschrijving
Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.
Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.
Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.
Steekwoorden: optimistisch, ambitieus, luisteren, overtuigen
Omschrijving
Deze mensen kunnen anderen aanzetten tot actie. Dit kan gebeuren op verschillende manieren, bijvoorbeeld door macht of verbondenheid met een team. Ze willen het werkplezier van anderen vergroten. Ze stellen vaak een gezamenlijk doel centraal en de motivator probeert met het hele team dit doel te behalen.
Sterke punten
In zware tijden blijven deze mensen optimistisch en kijken met een positieve blik naar de toekomst. Ze kunnen zichzelf goed motiveren, maar ook anderen nieuwe zin geven. De meeste motivators zijn goede luisteraars en hebben een goed inlevingsvermogen. Daarnaast past de competentie overtuigen ook goed bij deze competentie. Om mensen te motiveren is overtuiging op bepaalde momenten hard nodig.
Zwakke punten
Een motivator kan doorslaan. Hij kan zo optimistisch zijn, dat hij de realiteit verliest. Dit kan samenhangen met de competentie ambitie, motivators stellen bepaalde doelen en willen deze behalen en ook bij tegenslagen doorgaan. De geloofwaardigheid van de motivator wordt dan aangetast.
Steekwoorden: doorzetters, zorgvuldig, eigenwijs, ambitieus
Omschrijving
Bij deze mensen staat het resultaat centraal. Zij spannen zich in om dit resultaat te behalen. Zij laten zich niet van de wijs brengen door extra werk, tegenvallers of tijdsdruk. Onderweg weten ze problemen op te lossen en daarbij het resultaat voor ogen te houden.
Sterke punten
Deze mensen gaan net zo lang door totdat ze hun doel behaald hebben. Ze werken accuraat en zorgvuldig. Deze mensen hebben vaak ook veel discipline en doorzettingsvermogen, ze voelen zich goed wanneer het beoogde doel behaald is. Deze personen hebben een bepaalde mate van prestatiedrang, hierdoor kunnen ze zowel zichzelf als anderen goed motiveren.
Zwakke punten
De manier waarop deze mensen tot het resultaat komen is niet zo belangrijk. Hierdoor kunnen er wel fouten gemaakt worden. Andere mensen kunnen door deze persoon ook benadeeld worden. Deze resultaatgerichte mensen zijn teveel met het resultaat bezig, zodat ze hun omgeving vergeten. Maar ook bij henzelf kan de prestatiedrang leiden tot problemen. Zij willen zo graag presteren dat ze een verhoogd risico lopen op bijvoorbeeld een burn-out.
Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk
Omschrijving
Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.
Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.
Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.
Vaardigheden Docent textiele werkvormen (1e graads)
- Positiviteit
- Analyseren
- Vitaliteit
- Levenslust
- Luisteren
- Verbanden leggen
- Evalueren
- Redeneren
- Stimuleren
- Overtuigingskracht
- Oog voor detail
- Zorgvuldigheid
- Nauwkeurigheid
- Nieuwe oplossingen bedenken
- Buiten kaders denken
- Durf
- Doelgericht werken
- Doorzettingsvermogen
- Ambitie
- Helder communiceren
- Inlevingsvermogen
- Taalkennis
Wat voor persoonlijkheid heeft een Docent textiele werkvormen (1e graads) nodig?
De docent textiele werkvormen is een waarnemer. Hij let goed op de ontwikkelingen van iedere leerling/studenten terwijl zij zelfstandig werkzaam zijn en begeleidt ze indien nodig. Ook let hij op de veiligheid als de leerlingen met gereedschappen en materialen werken.
Daarnaast is de docent textiele werkvormen een gever. Hij geeft zijn kennis op het gebied van het vak textiele werkvormen over op zijn leerlingen/studenten en vindt het leuk om leerlingen/studenten binnen dit vak te motiveren.
Wat voor persoonlijkheidstype is de gever? De gever heeft een prettige persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De gever is sociaal erg vaardig en kan zich goed inleven in de gevoelens van anderen. Hij is behulpzaam en mensenlievend.
Zwakke eigenschappen
De gever heeft een sterke behoefte aan aandacht en goedkeuring, en overschreidt hierbij soms de grenzen van anderen. Hij wordt soms manipulatief. Doordat de focus naar buiten is gericht, heeft de gever geen goed inzicht in en controle over de eigen gevoelens. Dit maakt hem soms emotioneel en irrationeel in het beoordelen van sociale situaties.
Omgang
De gever is erg goed in de omgang met anderen. Hij hecht veel belang aan dienstbaarheid en goedkeuring, en zet zich dan ook sociaal strategisch in om dit te verkrijgen. In meer diepgaande contacten kan dit leiden tot een verstikkende aandacht en ongebalanceerde relaties.
Wat voor persoonlijkheidstype is de waarnemer?
De waarnemer ziet vaak de details die een ander niet kent. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De waarnemer is vaak specialist op een bepaald vakgebied en bezit daarmee veel en diepgaande kennis over zaken. Ook heeft hij een sterke motivatie om te werken en is hij analytisch, eerlijk en intellectueel. De waarnemer kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Tevens is de waarnemer door diens onafhankelijke, afstandelijke natuur goed in het houden van geheimen en is hij objectief.
Zwakke eigenschappen
De waarnemer is door diens persoonlijkheid slecht in het onderhouden van menselijk contact en persoonlijke relaties. Door de nadruk op het intellectuele, is het moeilijk voor de waarnemer om spontane dingen te doen. De waarnemer kan dus ook gesloten en afstandelijk zijn.
Omgang
De waarnemer is goed in luisteren, en sterk als het gaat om het eigen vakgebied. Verder is het moeilijk voor een waarnemer om met anderen te praten. Hij heeft ook meestal geen behoefte om over zogenaamde “onbenulligheden” te praten. Conflicten worden vermeden.
Eigenschappen Docent textiele werkvormen (1e graads)
- Empathie
- Behulpzaamheid
- Vriendelijkheid
- Waarnemendheid
- Gedetailleerdheid
- Leergierigheid
Wat zijn de baankansen voor een Docent textiele werkvormen (1e graads)?
Het arbeidsmarktperspectief voor de docent textiele werkvormen is gemiddeld. Er is voldoende werkgelegenheid. Daarnaast kan de docent textiele werkvormen met een opleiding basisonderwijs ook andere creatieve lessen op zich nemen of doorgroeien in de rol van mentor voor mentorklassen.
De actuele kans op werk voor een Docent textiele werkvormen (1e graads)
Het beroep Docent textiele werkvormen (1e graads) is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten culturele en kunstzinnige vorming vo/mbo. De kans op werk voor de beroepsfamilie Docenten culturele en kunstzinnige vorming vo/mbo is in de huidige periode zeer goed
Huidige aantal vacatures
0
Baankans Docent textiele werkvormen (1e graads)
Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen
Doorgroei mogelijkheden Docent textiele werkvormen (1e graads)
Het beroep Docent textiele werkvormen (1e graads) is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten culturele en kunstzinnige vorming vo/mbo.
Verwante beroepen Docent textiele werkvormen (1e graads)
Docent culturele en kunstzinnige vorming (ckv)
Docent textiele werkvormen (2e graads)
Mogelijke specialisaties voor een Docent textiele werkvormen (1e graads)
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (2e graads)
docent muziekonderwijs a algemene muzikale vorming
docent muziektheorie (2e graads)
docent muziekleer algemeen (2e graads)
docent muziekgeschiedenis (2e graads)
docent algemene muzikale vorming (2e graads)
Docent volksmuziekgeschiedenis
Docent klassieke muziekgeschiedenis
docent handtekenen (1e graads)
docent lijntekenen, handtekenen en technisch schetsen, akte n2a
docent lijntekenen, handtekenen en decoratief tekenen, akte n2b
docent confectienaaien (2e graads)
docent leerbewerking (2e graads)
docent handwerktechnieken, stofversieren en tekenen, akte nd
docent dameskleermaken, akte nq
docent fijn huishoudgoed en lijfgoed, akte nr
docent handwerktechnieken en kunstnaaldwerk, akte ns
docent hand-, lijn- en kostuumtekenen, akte n 11
vakleerkracht textiele werkvormen
docent onder- en bovenkleding, akte na
leraar textiele werkvormen (2e graads)
docent kostuumnaaien (2e graads)
vakdocent handwerken en handenarbeid (2e graads)
docent naaldvakken (2e graads)
docent beeldende vorming en muziek
docent muziektheorie (1e graads)
docent muziekonderwijs b schoolmuziek
docent musiconomie (1e graads)
docent muziekgeschiedenis (1e graads)
docent muzikale expressie (1e graads)
docent muziekmethodiek en pedagogiek (1e graads)
docent muzisch agogisch werken (1e graads)
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (1e graads)
docent muziekleer algemeen (1e graads)
docent kunstnaaldwerk (1e graads)
docent textiel en vormgeving (1e graads)
docent modekritiek (1e graads)
docent mode-ontwerpen (1e graads)
docent handenarbeid (1e graads)
docent stemvorming en taalbeheersing
Doorgroei beroepen voor een Docent textiele werkvormen (1e graads)
Docent Scandinavische talen (1e graads)
Docent Indonesisch (1e graads)
Docent Aziatische talen (1e graads)
Docent klassieke talen (1e graads)
Docent natuur- / scheikunde (2e graads)
docent onderzoeken en ontwerpen (beta-techniek)
leraar menskunde (avo-vak) (1e graads)
docent pie (produceren, installeren & energie)
docent m&t (mobiliteit & transport)
docent bwi (bouwen, wonen, interieur)
Docent natuurkunde (1e graads)
docent sterrenkunde (1e graads)
leraar dierkunde (avo-vak) (2e graads)
leraar plantkunde (avo-vak) (2e graads)
leraar menskunde (avo-vak) (2e graads)
Docent natuurkunde (2e graads)
docent natuurkunde en mechanica, akte n 1
Docent management en organisatie
docent overheid en non-profit management
Docent algemene economie (1e graads)
docent micro-economie (1e graads)
docent monetaire economie (1e graads)
docent overheidsfinanciën (1e graads)
docent openbare financiën (1e graads)
Docent algemene economie (2e graads)
Docent maatschappijleer (1e graads)
docent bijbelkennis (2e graads)
docent kerkgeschiedenis (2e graads)
docent islam godsdienst (2e graads)
docent levensbeschouwing (2e graads)
Docent aardrijkskunde (1e graads)
docent sociale aardrijkskunde en landbeschrijving (1e graads)
docent hydrografie (1e graads)
docent meteorologie (1e graads)
docent sociale geografie (1e graads)
docent economische aardrijkskunde (1e graads)
docent fysische geografie (1e graads)
Docent geschiedenis (2e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (2e graads)
Docent geschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis (1e graads)
docent oudheidkunde (1e graads)
docent geschiedenis oude beschavingen (1e graads)
docent histografie (1e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (1e graads)
docent economische geschiedenis (1e graads)
docent sociale geschiedenis (1e graads)
Docent aardrijkskunde (2e graads)
docent sociale geografie (2e graads)
docent christelijke geloofsleer (1e graads)
docent kerkgeschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis van het christendom (1e graads)
docent godsdienstpedagogiek (1e graads)
docent godsdienstsociologie (1e graads)
docent pastorale agogische vaardigheden (1e graads)
docent bijbelkennis (1e graads)
docent levensbeschouwing (1e graads)
Docent maatschappijleer (2e graads)
Docent leren, loopbaan, burgerschap
Docent lichamelijke oefening (1e graads)
docent sport en bewegingsleer (1e graads)
Waar werkt een Docent textiele werkvormen (1e graads)?
De docent textiele werkvormen werkt op een VMBO, HAVO of VWO opleiding of op een MBO of HBO opleiding binnen een school.
Met wie werkt een Docent textiele werkvormen (1e graads) samen?
Het netwerk van de docent textiele werkvormen bestaat uit zijn leerlingen/studenten, de directeur van de school waar hij werkzaam is, zijn collega's en eventueel de ouders van leerlingen op ouderavonden.
- Leerlingen/studenten
- Directeur van de school
- Collega's
- Ouders van leerlingen
Verwante beroepen Docent textiele werkvormen (1e graads):
Opleiding: HBO
Baankans: Zeer goed
Baankans
Opleiding: HBO
Baankans: Zeer goed
Baankans
Opleiding: HBO
Baankans: Zeer goed
Baankans
Alles over het beroep Docent textiele werkvormen (1e graads) in één oogopslag
Beroepsgroep:
Competenties:
Netwerk:
- Leerlingen/studenten
- Directeur van de school
- Collega's
- Ouders van leerlingen
Opleidingsniveau:
Salarisindicatie:
- Van €2882 tot €5784