Opleidingen Telefoniste
Zou je graag Telefoniste willen worden? Of wil je jezelf verder ontwikkelen in jouw vakgebied? Hieronder vind je een selectie aan opleidingen of cursussen voor de Telefoniste. Filter op opleidingen per stad, of het bekijk het online aanbod. Ook vind je competentiegerichte opleidingen voor de Telefoniste.
De 32 beste opleidingen voor een Telefoniste:
Opleiding Receptionist / Telefonist
Houd jij van contact met mensen, veel afwisseling in je werk en is helpen en service verlenen jou op het lijf geschreven? Dan is deze opleiding van Fabius echt iets voor jou! Receptionisten en telefonisten worden veel gevraagd. Dat is …
De telefoniste/receptioniste als visitekaartje van de organisatie
De eerste indruk De telefoniste of receptioniste is de eerste persoon in de organisatie waar een klant contact mee heeft als hij of zij belt of op bezoek komt. Zij verzorgt vaak de eerste opvang van klanten bij een bezoek …
Training receptie- en baliewerk
Als receptioniste, telefoniste of baliemedewerker ben je het eerste contactpunt naar buiten. Een belangrijke, representatieve en soms hectische functie. De relatie start altijd bij jou, je bent het visitekaartje. Hoe behoud je rust en klantgerichtheid in jouw dynamische omgeving? Hoe …
Opleiding Telefonist/Receptionist
OPLEIDING TELEFONIST/RECEPTIONIST Wil je een opleiding Telefonist/Receptionist volgen om aan de slag te kunnen in deze functie? Bij LSSO Opleidingen kun je direct starten! De opleiding Telefonist/Receptionist van LSSO Opleidingen zorgt voor de noodzakelijke theoretische kennis en de praktische vaardigheden die JIJ …
LSSO Receptioniste/Telefoniste Opleiding excl. examen
Wat biedt de LSSO Receptioniste/Telefoniste opleiding? Als receptioniste/telefoniste bent je het visitekaartje van het bedrijf waarvoor je werkt. Je communiceert telefonisch en mondeling met klanten en bezoekers en verricht lichte administratieve taken. Tijdens de LSSO Receptioniste/Telefoniste opleiding leer je alle vaardigheden …
Gastvrouw/Gastheer in de zorg
De vraag naar betrokken gastvrouwen en -heren is groot – en dat is geen wonder: ze zijn het gezicht en de spil van een zorginstelling. Ze maken niet alleen het leven van hun cliënten een stuk aangenamer, maar ontzorgen ook …
Klantgericht denken en handelen aan de balie
Versterk je communicatie, vergroot je succes en plezier in je klantrelaties! Volg deze leuke training Klantgericht denken en handelen aan de balie voor meer klantwaardering en plezier. Gegarandeerd meer klantwaardering én meer plezier in je werk krijg je door deze …
Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training
Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretariaat tot facilitaire medewerkers. Trainingstraject Een trainingstraject bestaat doorgaans uit de volgende onderdelen: 0-metingen of mystery calls Intakegesprekken Één of meerdere dagdelen training, …
Opleiding Receptioniste / Telefoniste incl. examen
Wat biedt de Receptioniste/Telefoniste opleiding? Als Receptioniste / Telefoniste ben je het eerste aanspreekpunt achter de receptie of balie van een bedrijf en weet je hoe je bezoekers moet ontvangen. Ook voer je diverse administratieve taken uit. Alle vaardigheden die je nodig …
Telefoniste-receptioniste
Een eerste indruk maak je maar één keer. En dat geldt zeker voor bedrijven. Klanten die een goede eerste ervaring met een bedrijf hebben, komen vaker terug. Als telefoniste/receptioniste speel je een belangrijke rol in het maken van die belangrijke …
Competentiegerichte cursussen en trainingen voor de Telefoniste
Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig. Deze cursussen en traininingen zijn voor de competentie Telefoniste
Online Cursussen & Trainingen Telefoniste
Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig, dat geldt ook voor een Telefoniste. Deze cursussen en trainingen zijn voor de competenties en skills die een Telefoniste nodig heeft om zijn of haar beroep goed uit te kunnen oefenen.
RECEPTIEMEDEWERKER / TELEFONISTE / RECEPTIE
Algemene informatie: De wijze waarop het telefonisch contact met je klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie. Vaak is dit een belangrijk visitekaartje. Wil je weten en leren hoe je professioneel en vriendelijk een telefoongesprek voert met je …
MBO Beroepsopleiding Medewerker Secretariaat en Receptie (niveau 2)
Als medewerker secretariaat en receptie verricht je zelfstandig ondersteunende werkzaamheden. Eenvoudig van aard vaak met een repeterend karakter. Je verricht niet alleen receptie- en secretariaatswerkzaamheden, maar ook administratieve taken en logistieke- en facilitaire werkzaamheden. Je voert deze taken, wanneer nodig, …
MBO Beroepsopleiding Parts-/Baliemedewerker (niveau 2)
Als parts-/baliemedewerker werk je in een magazijn. Je doet het logistieke werk en je verkoopt producten. Je komt veel in contact met klanten en je stelt het helpen van klanten als prioriteit boven andere werkzaamheden. Je hebt inzicht in de …
Receptioniste
Word het visitekaartje van jouw organisatie Deze cursus is bestemd voor jou als je goed met mensen kunt omgaan en geïnteresseerd bent om te werken als receptioniste. Of je nu al ervaring hebt in klantgerichte rollen of nieuw bent in …
Receptioniste
Word het visitekaartje van jouw organisatie Deze cursus is bestemd voor jou als je goed met mensen kunt omgaan en geïnteresseerd bent om te werken als receptioniste. Of je nu al ervaring hebt in klantgerichte rollen of nieuw bent in …