Docent Arabisch (1e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Docent Arabisch (1e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als Docent Arabisch (1e graads)? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Docent Arabisch (1e graads) wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Docent Arabisch (1e graads), wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als Docent Arabisch (1e graads)
- Wat doet een Docent Arabisch (1e graads)
- Salaris Docent Arabisch (1e graads)
- Vacatures Docent Arabisch (1e graads)
- Doorgroeien als Docent Arabisch (1e graads)
- Opleidingen Docent Arabisch (1e graads)
- Omscholen tot Docent Arabisch (1e graads)
- Hoe word je Docent Arabisch (1e graads)
- Competenties Docent Arabisch (1e graads)
- Persoonstypen Docent Arabisch (1e graads)
Vacatures Docent Arabisch (1e graads)
Vacatures laden...
Wat is een Docent Arabisch (1e graads)?
De docent Arabisch geeft les in het vak Arabisch. De docent Arabisch geeft les op het gymnasium, op volwassenenonderwijs of op een MBO/HBO opleiding (bijvoorbeeld een opleiding tot tolk, steward of een talenopleiding). Ook kan de docent Arabisch freelance cursussen/workshops/lessen Arabisch geven. De docent Arabisch geeft les in alle facetten van het vak Arabisch. Hij leert zijn leerlingen/studenten hoe ze in het Arabisch kunnen communiceren, leert ze in het Arabisch schrijven, leert ze Arabisch lezen en leert ze de verschillende taalvormen en taalregels die in het Arabisch van pas zijn. De docent Arabisch ontwikkelt zijn eigen lesmateriaal of maakt gebruik van bestaand lesmateriaal en geeft zijn leerlingen/studenten mondelinge en schriftelijke opdrachten, huiswerk, toetsen en tentamens en kijkt deze na, bespreekt deze met de leerlingen/studenten en becijfert deze. Naar aanleiding van al het ingeleverde werk en de inzet tijdens de les kan de docent Arabisch de studievoortgang en studieontwikkeling van zijn leerlingen/studenten nauwgezet bijhouden en waar nodig met ze om de tafel gaan om te kijken wat er beter kan en hoe hij ze daarbij het beste kan begeleiden. Indien nodig kan hij ze dan ook individuele begeleiding of extra tips, opdrachten en adviezen bieden.
De docent Arabisch heeft zelf veel verstand van de Arabische taal, kan vloeiend Arabisch spreken en kan de taal zelf goed lezen en schrijven. Hij weet zijn kennis en visie op het gebied van het vak Arabisch op een rustige, interessante en educatieve manier aan zijn leerlingen/studenten over te brengen. Hij is goed verstaanbaar, heeft een rustig spreektempo en weet zijn leerlingen zowel individueel als groepsgericht goede begeleiding te geven. Ook durft hij ook streng op te treden wanneer een leerling/student zich vervelend gedraagt om ten alle tijde de orde in de klas te bewaren en/of herstellen en om de leerlingen/studenten zo goed mogelijk te motiveren en begeleiden.
Naast zijn werkzaamheden in de klas is de docent Arabisch ook aanwezig bij vergaderingen om met zijn collega's de leerlingen/studenten te bespreken en te kijken naar eventuele verbeterpunten binnen de opleidingen en de school.
Past het beroep Docent Arabisch (1e graads) bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesHeb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) per niveau
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) per stad
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Alkmaar
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Almelo
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Almere
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Alphen aan den Rijn
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Amersfoort
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Amstelveen
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Amsterdam
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Apeldoorn
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Arnhem
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Assen
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Bergen op Zoom
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Breda
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Capelle aan den IJssel
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Delft
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Den Bosch
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Den Haag
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Den Helder
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Deventer
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Doetinchem
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Dordrecht
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Ede
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Eindhoven
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Emmen
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Enschede
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Gouda
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Groningen
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Haarlem
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Haarlemmermeer
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Heerlen
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Helmond
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Hengelo
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Hilversum
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Hoogeveen
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Hoorn
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Katwijk
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Leeuwarden
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Leiden
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Lelystad
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Maastricht
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Middelburg
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Nieuwegein
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Nijmegen
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Oss
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Purmerend
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Roermond
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Roosendaal
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Rotterdam
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Schiedam
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Spijkenisse
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Terneuzen
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Tilburg
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Utrecht
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Veenendaal
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Venlo
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Vlaardingen
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Westland
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Zaanstad
Vacatures Docent Arabisch (1e graads) Zeist
Salarisschaal Docent Arabisch (1e graads)
Wat verdient een Docent Arabisch (1e graads)?
Het gemiddeld salaris van Eerstegraads Docenten ligt tussen de €2882,- en €5784,- bruto per maand.
Meer weten over het salaris Docent Arabisch (1e graads)
Hoe word je een Docent Arabisch (1e graads)?
De docent Arabisch heeft de WO opleiding ''Leraar VHO in Arabisch'' gevolgd.
Opleidingen, cursussen en trainingen tot Docent Arabisch (1e graads)
Er zijn geen opleidingen Docent Arabisch (1e graads) aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een Docent Arabisch (1e graads) in werkt
Bekijk alle opleidingen OnderwijsOmscholen tot Docent Arabisch (1e graads)
Je kan op verschillende manieren omscholen tot Docent Arabisch (1e graads). Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Docent Arabisch (1e graads)
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Docent Arabisch (1e graads)
Als je Docent Arabisch (1e graads) wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Docent Arabisch (1e graads) zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie Docent Arabisch (1e graads)
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een Docent Arabisch (1e graads)?
Competenties Docent Arabisch (1e graads)
Een Docent Arabisch (1e graads) heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Wat betekent de competentie coachen? De competentie coachen heeft de steekwoorden: motiveren, leiderschap, assertiviteit, luisteren
Omschrijving
In teamverband kunnen deze mensen ervoor zorgen dat taken voltooid worden. De coach motiveert anderen, op zowel persoonlijk als zakelijk vlak. De coach is betrokken en wil het beste voor zichzelf en voor de ander. Deze mensen luisteren goed en proberen de juiste vragen te stellen. Op die manier proberen ze anderen een bepaalde ontwikkeling door te laten maken.
Sterke punten
De coaches kunnen anderen vaak goed inspireren en motiveren. Bij tegenslagen zijn dit de mensen die het team en de werkzaamheden weer op gang krijgen. Ze motiveren niet alleen, maar zijn over het algemeen ook goede leiders. Ze kunnen mensen aansturen en begeleiden. Daarnaast zijn deze coaches over het algemeen betrouwbaar en willen ze iedereen graag helpen. Deze mensen zijn vaak zelfverzekerd en willen het beste voor zichzelf en voor de ander.
Zwakke punten
Het is mogelijk dat de betrokkenheid van de coach zo groot wordt, dat de prioriteiten op verkeerde aspecten komen te liggen. Deze grote betrokkenheid kan ervoor zorgen dat anderen zich gecontroleerd voelen.
Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse
Omschrijving
Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.
Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.
Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.
Steekwoorden: inzicht in omgeving, overtuigen, motiveren, onderhandelen
Omschrijving
Deze mensen luisteren goed naar andere mensen. Ze zijn oprecht geïnteresseerd en willen anderen graag helpen. Ze zijn overal van op de hoogte en hebben dus overzicht. Ook luisteren deze mensen goed naar de taken die zij krijgen toegewezen en voeren deze daarom meestal goed uit.
Sterke punten
Goede luisteraars stellen vaak goede vragen of geven feedback op de verkregen informatie. Daarnaast kunnen zij met de verkregen informatie anderen overtuigen en eventueel onderhandelen over verschillende zaken. Een goede luisteraar houdt ook rekening met de dingen die juist niet worden gezegd, de zogenaamde non-verbale communicatie. Ook hier kan hij informatie uithalen.
Zwakke punten
Goed luisteren betekent niet dat je niets mag zeggen. Mensen die alleen maar luisteren kunnen verlegen of teruggetrokken overkomen. Sommige mensen luisteren enkel om dingen voor elkaar te krijgen, zij proberen hun voordeel te doen met de informatie die ze krijgen. Het ontbreekt hen dan aan oprechte interesse.
Steekwoorden: optimistisch, ambitieus, luisteren, overtuigen
Omschrijving
Deze mensen kunnen anderen aanzetten tot actie. Dit kan gebeuren op verschillende manieren, bijvoorbeeld door macht of verbondenheid met een team. Ze willen het werkplezier van anderen vergroten. Ze stellen vaak een gezamenlijk doel centraal en de motivator probeert met het hele team dit doel te behalen.
Sterke punten
In zware tijden blijven deze mensen optimistisch en kijken met een positieve blik naar de toekomst. Ze kunnen zichzelf goed motiveren, maar ook anderen nieuwe zin geven. De meeste motivators zijn goede luisteraars en hebben een goed inlevingsvermogen. Daarnaast past de competentie overtuigen ook goed bij deze competentie. Om mensen te motiveren is overtuiging op bepaalde momenten hard nodig.
Zwakke punten
Een motivator kan doorslaan. Hij kan zo optimistisch zijn, dat hij de realiteit verliest. Dit kan samenhangen met de competentie ambitie, motivators stellen bepaalde doelen en willen deze behalen en ook bij tegenslagen doorgaan. De geloofwaardigheid van de motivator wordt dan aangetast.
Steekwoorden: structureel, plannen en organiseren, resultaat, perfectionistisch
Omschrijving
Deze mensen hebben details en procedures goed in hun hoofd zitten. Deze personen letten bij opdrachten op de details, zij controleren bijvoorbeeld de spelling en houden zich bezig met de vormgeving. Daarnaast houden deze mensen zich vaak bezig met de planning en organisatie van werkzaamheden.
Sterke punten
Deze mensen zijn precies en werken structureel. Zij kijken met een kritisch oog naar opdrachten. Daarnaast beschikken deze mensen ook vaak over de competentie ‘plannen en organiseren’. Zij hebben een goed beeld in het hoofd van het resultaat en de taken die uitgevoerd moeten worden.
Zwakke punten
De kritische houding kan ervoor zorgen dat de omgeving hen ziet als ‘pietluttig’. Verder kan het zijn dat ze zo opgaan in details dat de creativiteit van deze mensen eronder lijdt. Ook kunnen ze doorslaan en hoofdzaken uit het oog verliezen.
Steekwoorden: doorzetters, zorgvuldig, eigenwijs, ambitieus
Omschrijving
Bij deze mensen staat het resultaat centraal. Zij spannen zich in om dit resultaat te behalen. Zij laten zich niet van de wijs brengen door extra werk, tegenvallers of tijdsdruk. Onderweg weten ze problemen op te lossen en daarbij het resultaat voor ogen te houden.
Sterke punten
Deze mensen gaan net zo lang door totdat ze hun doel behaald hebben. Ze werken accuraat en zorgvuldig. Deze mensen hebben vaak ook veel discipline en doorzettingsvermogen, ze voelen zich goed wanneer het beoogde doel behaald is. Deze personen hebben een bepaalde mate van prestatiedrang, hierdoor kunnen ze zowel zichzelf als anderen goed motiveren.
Zwakke punten
De manier waarop deze mensen tot het resultaat komen is niet zo belangrijk. Hierdoor kunnen er wel fouten gemaakt worden. Andere mensen kunnen door deze persoon ook benadeeld worden. Deze resultaatgerichte mensen zijn teveel met het resultaat bezig, zodat ze hun omgeving vergeten. Maar ook bij henzelf kan de prestatiedrang leiden tot problemen. Zij willen zo graag presteren dat ze een verhoogd risico lopen op bijvoorbeeld een burn-out.
Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk
Omschrijving
Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.
Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.
Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.
Vaardigheden Docent Arabisch (1e graads)
- Luistervaardigheid
- Stimuleren
- Feedback geven
- Belangstelling hebben
- Vragen stellen
- Overtuigingskracht
- Positiviteit
- Analyseren
- Evalueren
- Redeneren
- Gestructureerd werken
- Accuratesse
- Zorgvuldigheid
- Doelgericht werken
- Doorzettingsvermogen
- Ambitie
- Helder communiceren
- Inlevingsvermogen
- Taalkennis
Wat voor persoonlijkheid heeft een Docent Arabisch (1e graads) nodig?
De docent Arabisch is een gever. Hij geeft zijn kennis en visie op het gebied van het vak Arabisch over op zijn leerlingen/studenten en geeft ze waar nodig individuele begeleiding, tips en adviezen. Ook is de docent Arabisch een waarnemer. Hij let goed op de studievoortgang en studieontwikkeling van zijn leerlingen/studenten, spreekt hier met ze over en houdt hun tempo van werken en tempo van ontwikkeling nauwgezet bij om ze zo optimaal mogelijk te kunnen begeleiden.
Wat voor persoonlijkheidstype is de gever? De gever heeft een prettige persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De gever is sociaal erg vaardig en kan zich goed inleven in de gevoelens van anderen. Hij is behulpzaam en mensenlievend.
Zwakke eigenschappen
De gever heeft een sterke behoefte aan aandacht en goedkeuring, en overschreidt hierbij soms de grenzen van anderen. Hij wordt soms manipulatief. Doordat de focus naar buiten is gericht, heeft de gever geen goed inzicht in en controle over de eigen gevoelens. Dit maakt hem soms emotioneel en irrationeel in het beoordelen van sociale situaties.
Omgang
De gever is erg goed in de omgang met anderen. Hij hecht veel belang aan dienstbaarheid en goedkeuring, en zet zich dan ook sociaal strategisch in om dit te verkrijgen. In meer diepgaande contacten kan dit leiden tot een verstikkende aandacht en ongebalanceerde relaties.
Wat voor persoonlijkheidstype is de waarnemer?
De waarnemer ziet vaak de details die een ander niet kent. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De waarnemer is vaak specialist op een bepaald vakgebied en bezit daarmee veel en diepgaande kennis over zaken. Ook heeft hij een sterke motivatie om te werken en is hij analytisch, eerlijk en intellectueel. De waarnemer kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Tevens is de waarnemer door diens onafhankelijke, afstandelijke natuur goed in het houden van geheimen en is hij objectief.
Zwakke eigenschappen
De waarnemer is door diens persoonlijkheid slecht in het onderhouden van menselijk contact en persoonlijke relaties. Door de nadruk op het intellectuele, is het moeilijk voor de waarnemer om spontane dingen te doen. De waarnemer kan dus ook gesloten en afstandelijk zijn.
Omgang
De waarnemer is goed in luisteren, en sterk als het gaat om het eigen vakgebied. Verder is het moeilijk voor een waarnemer om met anderen te praten. Hij heeft ook meestal geen behoefte om over zogenaamde “onbenulligheden” te praten. Conflicten worden vermeden.
Eigenschappen Docent Arabisch (1e graads)
- Empathie
- Behulpzaamheid
- Vriendelijkheid
- Waarnemendheid
- Gedetailleerdheid
- Leergierigheid
Wat zijn de baankansen voor een Docent Arabisch (1e graads)?
Het arbeidsmarktperspectief voor de docent Arabisch is gemiddeld. Er is voldoende werkgelegenheid al moet de docent Arabisch wel op zoek gaan naar een school waar het vak wordt gegeven en een relevant diploma hebben behaald. Daarnaast kan de docent Arabisch de werkgelegenheid voor zichzelf vergroten door ook freelance cursussen/lessen/workshops Arabisch te gaan geven of, naast zijn rol als docent, ook nog een andere rol binnen het onderwijs op zich te nemen (bijvoorbeeld een mentorrol).
Doorgroei mogelijkheden Docent Arabisch (1e graads)
Het beroep Docent Arabisch (1e graads) is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten taalkundige vakken vo/mbo.
Verwante beroepen Docent Arabisch (1e graads)
Mogelijke specialisaties voor een Docent Arabisch (1e graads)
Doorgroei beroepen voor een Docent Arabisch (1e graads)
Docent natuur- / scheikunde (2e graads)
docent onderzoeken en ontwerpen (beta-techniek)
leraar menskunde (avo-vak) (1e graads)
docent pie (produceren, installeren & energie)
docent m&t (mobiliteit & transport)
docent bwi (bouwen, wonen, interieur)
Docent natuurkunde (1e graads)
docent sterrenkunde (1e graads)
leraar dierkunde (avo-vak) (2e graads)
leraar plantkunde (avo-vak) (2e graads)
leraar menskunde (avo-vak) (2e graads)
Docent natuurkunde (2e graads)
docent natuurkunde en mechanica, akte n 1
Docent management en organisatie
docent overheid en non-profit management
Docent algemene economie (1e graads)
docent micro-economie (1e graads)
docent monetaire economie (1e graads)
docent overheidsfinanciën (1e graads)
docent openbare financiën (1e graads)
Docent algemene economie (2e graads)
Docent maatschappijleer (1e graads)
docent bijbelkennis (2e graads)
docent kerkgeschiedenis (2e graads)
docent islam godsdienst (2e graads)
docent levensbeschouwing (2e graads)
Docent aardrijkskunde (1e graads)
docent sociale aardrijkskunde en landbeschrijving (1e graads)
docent hydrografie (1e graads)
docent meteorologie (1e graads)
docent sociale geografie (1e graads)
docent economische aardrijkskunde (1e graads)
docent fysische geografie (1e graads)
Docent geschiedenis (2e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (2e graads)
Docent geschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis (1e graads)
docent oudheidkunde (1e graads)
docent geschiedenis oude beschavingen (1e graads)
docent histografie (1e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (1e graads)
docent economische geschiedenis (1e graads)
docent sociale geschiedenis (1e graads)
Docent aardrijkskunde (2e graads)
docent sociale geografie (2e graads)
docent christelijke geloofsleer (1e graads)
docent kerkgeschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis van het christendom (1e graads)
docent godsdienstpedagogiek (1e graads)
docent godsdienstsociologie (1e graads)
docent pastorale agogische vaardigheden (1e graads)
docent bijbelkennis (1e graads)
docent levensbeschouwing (1e graads)
Docent maatschappijleer (2e graads)
Docent leren, loopbaan, burgerschap
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (2e graads)
docent muziekonderwijs a algemene muzikale vorming
docent muziektheorie (2e graads)
docent muziekleer algemeen (2e graads)
docent muziekgeschiedenis (2e graads)
docent algemene muzikale vorming (2e graads)
Docent culturele en kunstzinnige vorming (ckv)
Docent volksmuziekgeschiedenis
Docent klassieke muziekgeschiedenis
docent handtekenen (1e graads)
docent lijntekenen, handtekenen en technisch schetsen, akte n2a
docent lijntekenen, handtekenen en decoratief tekenen, akte n2b
Docent textiele werkvormen (2e graads)
docent confectienaaien (2e graads)
docent leerbewerking (2e graads)
docent handwerktechnieken, stofversieren en tekenen, akte nd
docent dameskleermaken, akte nq
docent fijn huishoudgoed en lijfgoed, akte nr
docent handwerktechnieken en kunstnaaldwerk, akte ns
docent hand-, lijn- en kostuumtekenen, akte n 11
vakleerkracht textiele werkvormen
docent onder- en bovenkleding, akte na
leraar textiele werkvormen (2e graads)
docent kostuumnaaien (2e graads)
vakdocent handwerken en handenarbeid (2e graads)
docent naaldvakken (2e graads)
docent beeldende vorming en muziek
docent muziektheorie (1e graads)
docent muziekonderwijs b schoolmuziek
docent musiconomie (1e graads)
docent muziekgeschiedenis (1e graads)
docent muzikale expressie (1e graads)
docent muziekmethodiek en pedagogiek (1e graads)
docent muzisch agogisch werken (1e graads)
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (1e graads)
docent muziekleer algemeen (1e graads)
Docent textiele werkvormen (1e graads)
docent kunstnaaldwerk (1e graads)
docent textiel en vormgeving (1e graads)
docent modekritiek (1e graads)
docent mode-ontwerpen (1e graads)
Docent handvaardigheid (1e graads)
docent handenarbeid (1e graads)
docent stemvorming en taalbeheersing
Docent handvaardigheid (2e graads)
docent handenarbeid (2e graads)
Docent lichamelijke oefening (1e graads)
docent sport en bewegingsleer (1e graads)
Waar werkt een Docent Arabisch (1e graads)?
De docent Arabisch werkt op een school en geeft les aan klassen op het gymnasium, klassen op het volwassenenonderwijs of aan MBO of HBO klassen. Ook kan de docent Arabisch freelance cursussen/lessen/workshops Arabisch geven.
Met wie werkt een Docent Arabisch (1e graads) samen?
Het netwerk van de docent Arabisch bestaat uit zijn leerlingen/studenten, de directeur van de school, eventueel de ouders van leerlingen/studenten tijdens ouderavonden en zijn collega's.
- Leerlingen/studenten
- Directeur van de school
- Ouders van leerlingen/studenten
- Collega's
Verwante beroepen Docent Arabisch (1e graads):
Opleiding: WO
Baankans: Onbekend
Baankans
Alles over het beroep Docent Arabisch (1e graads) in één oogopslag
Sector:
Beroepsgroep:
Competenties:
Netwerk:
- Leerlingen/studenten
- Directeur van de school
- Ouders van leerlingen/studenten
- Collega's
Opleidingsniveau:
Salarisindicatie:
- Van €2882 tot €5784