Docent bouwkunde (2e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Docent bouwkunde (2e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als Docent bouwkunde (2e graads)? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Docent bouwkunde (2e graads) wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Docent bouwkunde (2e graads), wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als Docent bouwkunde (2e graads)
- Wat doet een Docent bouwkunde (2e graads)
- Salaris Docent bouwkunde (2e graads)
- Vacatures Docent bouwkunde (2e graads)
- Doorgroeien als Docent bouwkunde (2e graads)
- Opleidingen Docent bouwkunde (2e graads)
- Omscholen tot Docent bouwkunde (2e graads)
- Hoe word je Docent bouwkunde (2e graads)
- Competenties Docent bouwkunde (2e graads)
- Persoonstypen Docent bouwkunde (2e graads)
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads)
Vacatures laden...
Wat is een Docent bouwkunde (2e graads)?
De docent bouwkunde geeft les in het vak bouwkunde.
De docent bouwkunde geeft les op een MBO of HBO opleiding in de richting bouwkunde of een andere soortgelijke technische opleiding. De docent bouwkunde geeft zowel theorie als praktijkles in alle facetten van het vak bouwkunde. Zo leert hij zijn leerlingen/studenten bijvoorbeeld hoe ze bouwkundige problemen op kunnen lossen, leert hij ze alles over de verschillende materialen, opdrachten en gereedschappen, leert ze alles over funderingen, muren, vloeren en daken, over staalconstructies en woningbouw. Kortom; de docent bouwkunde leert zijn leerlingen/studenten alles over het vak bouwkunde (van het maken en analyseren van een bouwtekening tot de daadwerkelijke bouw) om ze zo op te leiden en te laten ontwikkelen binnen het vak bouwkunde.
De docent bouwkunde ontwikkelt over het algemeen zijn eigen lesmateriaal. Hij geeft zijn leerlingen/studenten opdrachten, projecten, toetsen, huiswerk en tentamens die hij vervolgens zelf nakijkt, bespreekt en eventueel becijfert. Naar aanleiding van al het werk dat hij de leerlingen/studenten geeft en wat zij weer inleveren kan hij kijken naar de studievoortgang en de ontwikkeling van zijn leerlingen/studenten en ze eventueel extra individuele begeleiding bieden.
De docent bouwkunde heeft verstand van het vak bouwkunde en weet zijn kennis op een interessante, educatieve en begrijpelijke manier op zijn leerlingen/studenten over te brengen. Daarnaast let hij op de veiligheid van zijn leerlingen/studenten wanneer ze werken met gevaarlijke materialen of gereedschappen. Ook durft hij streng op te treden wanneer een leerling/student zich niet goed gedraagt om de orde in de klas te bewaren.
Naast zijn werkzaamheden in de klas is de docent bouwkunde ook aanwezig bij vergaderingen met collega's om de opleiding en de leerlingen/studenten te bespreken en te kijken naar eventuele verbeterpunten voor de opleiding en gaat hij op stagebezoek om te kijken of het goed gaat met zijn leerlingen/studenten binnen het stagebedrijf.
Past het beroep Docent bouwkunde (2e graads) bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesHeb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) per niveau
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) per stad
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Alkmaar
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Almelo
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Almere
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Alphen aan den Rijn
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Amersfoort
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Amstelveen
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Amsterdam
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Apeldoorn
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Arnhem
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Assen
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Bergen op Zoom
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Breda
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Capelle aan den IJssel
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Delft
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Den Bosch
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Den Haag
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Den Helder
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Deventer
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Doetinchem
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Dordrecht
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Ede
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Eindhoven
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Emmen
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Enschede
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Gouda
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Groningen
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Haarlem
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Haarlemmermeer
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Heerlen
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Helmond
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Hengelo
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Hilversum
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Hoogeveen
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Hoorn
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Katwijk
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Leeuwarden
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Leiden
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Lelystad
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Maastricht
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Middelburg
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Nieuwegein
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Nijmegen
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Oss
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Purmerend
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Roermond
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Roosendaal
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Rotterdam
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Schiedam
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Spijkenisse
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Terneuzen
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Tilburg
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Utrecht
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Veenendaal
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Venlo
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Vlaardingen
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Westland
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Zaanstad
Vacatures Docent bouwkunde (2e graads) Zeist
Salarisschaal Docent bouwkunde (2e graads)
Wat verdient een Docent bouwkunde (2e graads)?
Het gemiddeld salaris van voor de klas staande tweede graads docenten in het voortgezet en volwassendeonderwijs ligt tussen de €2865,- en €4366,- bruto per maand.
Meer weten over het salaris Docent bouwkunde (2e graads)
Hoe word je een Docent bouwkunde (2e graads)?
De docent bouwkunde heeft een opleiding ''Leraar Bouwkunde I en II vo tweedegraads'' gevolgd. Deze is HBO en twee of vierjarig.
Opleidingen, cursussen en trainingen tot Docent bouwkunde (2e graads)
Er zijn geen opleidingen Docent bouwkunde (2e graads) aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een Docent bouwkunde (2e graads) in werkt
Bekijk alle opleidingen OnderwijsOmscholen tot Docent bouwkunde (2e graads)
Je kan op verschillende manieren omscholen tot Docent bouwkunde (2e graads). Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Docent bouwkunde (2e graads)
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Docent bouwkunde (2e graads)
Als je Docent bouwkunde (2e graads) wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Docent bouwkunde (2e graads) zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie Docent bouwkunde (2e graads)
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een Docent bouwkunde (2e graads)?
Competenties Docent bouwkunde (2e graads)
Een Docent bouwkunde (2e graads) heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Steekwoorden Competentie Accuratesse:
precies, netjes, oog voor detail, kritisch, perfectionisme
Omschrijving
Deze mensen leveren werk waarin geen fouten naar voren komen. Deze mensen werken gestructureerd en corrigeren meerdere malen het werk. In het werk van anderen, zien deze personen ook vaak de fouten. Deze personen hebben vaak oog voor detail en zien snel verbanden tussen zaken. Ook onder werkdruk blijven deze mensen accuraat werken.
Sterke punten
Hun oog voor detail zorgt voor foutloze documenten en goed voorbereide taken en gebeurtenissen.
Zwakke punten
Accuraat werken zorgt voor foutloos werk, maar kan ook veel tijd kosten. Dit kan voor de omgeving frustrerend zijn. Daarnaast wordt deze competentie weleens gekoppeld aan de term ‘muggenziften’.
Steekwoorden Competentie Analytisch:
analyseren, systematisch denken, problemen bekijken vanuit verschillende oogpunten, kritisch
Omschrijving
Hoofd- en bijzaken van elkaar scheiden, dat ligt deze mensen wel. Zij pakken de kern van het probleem aan en bekijken dit vanuit verschillende oogpunten. Daarnaast leggen zij verbanden tussen deze verschillende perspectieven. Deze analytische mensen beginnen bij de hoofdzaak en pakken vervolgens de bijzaken aan. Hierbij worden gevolgen op korte en op lange termijn in de gaten gehouden. Uiteindelijk komen zij met een duidelijke conclusie.
Sterke punten
Deze mensen zijn vaak pro-actief. Als zij een probleem constateren, pakken zij dit aan en proberen dit op een goede manier op te lossen. Verder zijn deze mensen vaak gestructureerd. Ze bekijken eerst de hoofdlijnen, de details komen later aan bod. Daarnaast zijn deze mensen in staat om zaken duidelijk te beoordelen. Ze bekijken problemen vanuit verschillende perspectieven en trekken daaruit een heldere conclusie.
Zwakke punten
Een valkuil kan de hoeveelheid aan hoofd- en bijzaken zijn. Soms kunnen deze personen dan door de bomen het bos niet meer zien. Daarnaast kan de hoeveelheid aan analyses teveel zijn, deze analist verliest dan het resultaat uit het oog. Als laatste kan deze persoon behoorlijk theoretisch zijn, dit kan soms leiden tot een langdradig verhaal met lange stukken tekst.
Steekwoorden: ideeën, creatief, conceptueel denken
Omschrijving
Deze mensen zijn in staat om patronen en randvoorwaarden los te laten en oplossingen of nieuwe manier van denken te ontwikkelen. Zij kijken eerst naar het resultaat, bedenken vervolgens oplossingen en betrekken vervolgens pas de randvoorwaarden en regels. Tijdens brainstormsessies komen deze mensen vaak met heel veel ideeën.
Sterke punten
De competentie ‘innovatief’ heeft veel overeenkomsten met de competentie ‘creativiteit’. Deze mensen hebben vaak veel verschillende creatieve ideeën. Daarbij houden ze het resultaat wel voor ogen. Verder kunnen deze innovators vaak goed conceptueel denken, zij zien oplossingen voor problemen en kijken hierbij niet direct naar de regels en randvoorwaarden.
Zwakke punten
Hierbij geldt dat creativiteit een valkuil kan zijn, veel verschillende ideeën kunnen zorgen voor chaos. Deze mensen hebben zoveel verschillende ideeën en soms bestaan deze enkel uit losse flodders. Daarbij kunnen de ideeën onrealistisch zijn, omdat ze geen rekening houden met regels en randvoorwaarden.
Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse
Omschrijving
Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.
Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.
Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.
Steekwoorden: analytisch, zelfontwikkeling, zelfsturing, resultaatgericht, netwerken
Omschrijving
Deze personen weten op een effectieve manier nieuwe informatie tot zich te nemen. Hierbij maken ze gebruik van verschillende middelen, zoals eigen ervaring, informatie van hun netwerk en theoretische kennis. Verder leggen ze verbanden tussen de verschillende informatiestromen. Ze houden zich bezig met veranderingen en de oorzaken en de gevolgen daarvan.
Sterke punten
Deze mensen werken zelfstandig en zijn dan ook onafhankelijk. Ze hebben een duidelijk doel voor ogen en ze kunnen deze nieuwe informatie tot zich nemen en toepassen. Deze personen beschikken dan ook over voldoende zelfontwikkeling en zelfsturing. Deze personen weten wat ze kunnen en wat ze niet kunnen en werken aan verbetering.
Zwakke punten
Mensen die teveel leren kunnen zich verliezen in details en de belangrijke zaken en prioriteiten daardoor uit het oog verliezen.
Steekwoorden: optimistisch, ambitieus, luisteren, overtuigen
Omschrijving
Deze mensen kunnen anderen aanzetten tot actie. Dit kan gebeuren op verschillende manieren, bijvoorbeeld door macht of verbondenheid met een team. Ze willen het werkplezier van anderen vergroten. Ze stellen vaak een gezamenlijk doel centraal en de motivator probeert met het hele team dit doel te behalen.
Sterke punten
In zware tijden blijven deze mensen optimistisch en kijken met een positieve blik naar de toekomst. Ze kunnen zichzelf goed motiveren, maar ook anderen nieuwe zin geven. De meeste motivators zijn goede luisteraars en hebben een goed inlevingsvermogen. Daarnaast past de competentie overtuigen ook goed bij deze competentie. Om mensen te motiveren is overtuiging op bepaalde momenten hard nodig.
Zwakke punten
Een motivator kan doorslaan. Hij kan zo optimistisch zijn, dat hij de realiteit verliest. Dit kan samenhangen met de competentie ambitie, motivators stellen bepaalde doelen en willen deze behalen en ook bij tegenslagen doorgaan. De geloofwaardigheid van de motivator wordt dan aangetast.
Steekwoorden: doorzetters, zorgvuldig, eigenwijs, ambitieus
Omschrijving
Bij deze mensen staat het resultaat centraal. Zij spannen zich in om dit resultaat te behalen. Zij laten zich niet van de wijs brengen door extra werk, tegenvallers of tijdsdruk. Onderweg weten ze problemen op te lossen en daarbij het resultaat voor ogen te houden.
Sterke punten
Deze mensen gaan net zo lang door totdat ze hun doel behaald hebben. Ze werken accuraat en zorgvuldig. Deze mensen hebben vaak ook veel discipline en doorzettingsvermogen, ze voelen zich goed wanneer het beoogde doel behaald is. Deze personen hebben een bepaalde mate van prestatiedrang, hierdoor kunnen ze zowel zichzelf als anderen goed motiveren.
Zwakke punten
De manier waarop deze mensen tot het resultaat komen is niet zo belangrijk. Hierdoor kunnen er wel fouten gemaakt worden. Andere mensen kunnen door deze persoon ook benadeeld worden. Deze resultaatgerichte mensen zijn teveel met het resultaat bezig, zodat ze hun omgeving vergeten. Maar ook bij henzelf kan de prestatiedrang leiden tot problemen. Zij willen zo graag presteren dat ze een verhoogd risico lopen op bijvoorbeeld een burn-out.
Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk
Omschrijving
Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.
Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.
Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.
Vaardigheden Docent bouwkunde (2e graads)
- Analyseren
- Systematisch denken
- Problemen vanuit verschillende oogpunten bekijken
- Evalueren
- Redeneren
- Oog voor detail
- Zorgvuldigheid
- Nauwkeurigheid
- Vernieuwend zijn
- Verbeeldingskracht
- Creatief denken
- Zelfontwikkeling
- Concentratievermogen
- Resultaatgerichtheid
- Stimuleren
- Overtuigingskracht
- Positiviteit
- Doelgericht werken
- Doorzettingsvermogen
- Ambitie
- Helder communiceren
- Inlevingsvermogen
- Taalkennis
Wat voor persoonlijkheid heeft een Docent bouwkunde (2e graads) nodig?
De docent bouwkunde is een waarnemer. Hij let goed op zijn studenten/leerlingen, let op hun studievoortgang en ontwikkeling en let op hun veiligheid wanneer zij werken met gevaarlijke materialen/gereedschappen. Daarnaast is de docent bouwkunde ook een gever. Hij geeft zijn kennis en visie op het gebied van het vak bouwkunde over aan zijn leerlingen/studenten en geeft ze waar nodig individuele begeleiding.
Wat voor persoonlijkheidstype is de gever? De gever heeft een prettige persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De gever is sociaal erg vaardig en kan zich goed inleven in de gevoelens van anderen. Hij is behulpzaam en mensenlievend.
Zwakke eigenschappen
De gever heeft een sterke behoefte aan aandacht en goedkeuring, en overschreidt hierbij soms de grenzen van anderen. Hij wordt soms manipulatief. Doordat de focus naar buiten is gericht, heeft de gever geen goed inzicht in en controle over de eigen gevoelens. Dit maakt hem soms emotioneel en irrationeel in het beoordelen van sociale situaties.
Omgang
De gever is erg goed in de omgang met anderen. Hij hecht veel belang aan dienstbaarheid en goedkeuring, en zet zich dan ook sociaal strategisch in om dit te verkrijgen. In meer diepgaande contacten kan dit leiden tot een verstikkende aandacht en ongebalanceerde relaties.
Wat voor persoonlijkheidstype is de waarnemer?
De waarnemer ziet vaak de details die een ander niet kent. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De waarnemer is vaak specialist op een bepaald vakgebied en bezit daarmee veel en diepgaande kennis over zaken. Ook heeft hij een sterke motivatie om te werken en is hij analytisch, eerlijk en intellectueel. De waarnemer kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Tevens is de waarnemer door diens onafhankelijke, afstandelijke natuur goed in het houden van geheimen en is hij objectief.
Zwakke eigenschappen
De waarnemer is door diens persoonlijkheid slecht in het onderhouden van menselijk contact en persoonlijke relaties. Door de nadruk op het intellectuele, is het moeilijk voor de waarnemer om spontane dingen te doen. De waarnemer kan dus ook gesloten en afstandelijk zijn.
Omgang
De waarnemer is goed in luisteren, en sterk als het gaat om het eigen vakgebied. Verder is het moeilijk voor een waarnemer om met anderen te praten. Hij heeft ook meestal geen behoefte om over zogenaamde “onbenulligheden” te praten. Conflicten worden vermeden.
Eigenschappen Docent bouwkunde (2e graads)
- Empathie
- Behulpzaamheid
- Vriendelijkheid
- Waarnemendheid
- Gedetailleerdheid
- Leergierigheid
Wat zijn de baankansen voor een Docent bouwkunde (2e graads)?
Het arbeidsmarktperspectief voor de docent bouwkunde is gemiddeld. Er is relatief veel werkgelegenheid voor de docent bouwkunde. Mocht hij in een periode toch niet aan de slag kunnen als docent kan hij altijd gaan werken in de sector bouwkunde. Ook kan hij nog een tweejarige opleiding volgen en dan les gaan geven in het vak bouwtechniek.
Naast zijn werk als docent bouwkunde kan de docent bouwkunde ook een andere rol binnen het onderwijs op zich nemen. Zo kan hij ook een mentorrol op zich nemen.
De actuele kans op werk voor een Docent bouwkunde (2e graads)
Het beroep Docent bouwkunde (2e graads) is onderdeel van de beroepsfamilie Vakdocenten bouw-, hout- en civiele technieken. De kans op werk voor de beroepsfamilie Vakdocenten bouw-, hout- en civiele technieken is in de huidige periode zeer goed
Huidige aantal vacatures
0
Baankans Docent bouwkunde (2e graads)
Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen
Doorgroei mogelijkheden Docent bouwkunde (2e graads)
Het beroep Docent bouwkunde (2e graads) is onderdeel van de beroepsfamilie Vakdocenten bouw-, hout- en civiele technieken.
Verwante beroepen Docent bouwkunde (2e graads)
Mogelijke specialisaties voor een Docent bouwkunde (2e graads)
docent straatmaken (2e graads)
docent grond-, weg- en waterbouwkunde (2e graads)
docent weg- en waterbouwkunde (2e graads)
docent bruggenbouw (2e graads)
docent parketvloerleggen (2e graads)
docent meubelmaken en fijne houtbewerking, akte nf
docent woninginrichting (2e graads)
docent meubeltekenen, akte n 10
docent meubelmaken (2e graads)
docent machinaal houtbewerken (2e graads)
docent meubelstofferen (2e graads)
docent rietmeubelmaken (2e graads)
docent interieurverzorging/vloerbedekking (2e graads)
docent autospuiten (2e graads)
docent schildertechnieken (2e graads)
docent bouwkundig tekenen, akte n 3
docent bouwplaatstechnieken (2e graads)
docent tegelzetten (2e graads)
Doorgroei beroepen voor een Docent bouwkunde (2e graads)
Docent paardenhouderij (2e graads)
Docent tuinbouw / akkerbouw (2e graads)
docent tuinbouwkunde (2e graads)
docent land- en tuinbouwkunde, akte n 21
Docent bosbouwkunde (2e graads)
docent bosexploitatie (2e graads)
docent cultuurtechniek (2e graads)
Docent agrotechniek (2e graads)
docent agrarische techniek (2e graads)
Docent agromanagement (2e graads)
docent agrarische economie (2e graads)
docent landbouweconomie (2e graads)
Docent plant en educatie (2e graads)
docent plantenteelt (2e graads)
docent plantenveredeling (2e graads)
Docent dier en educatie (2e graads)
docent dierhouderij (2e graads)
docent dierverzorging (2e graads)
docent water-, bodem- en luchtmanagement
Docent tuin en landschap (2e graads)
docent landschapskunde (2e graads)
docent groene ruimte (2e graads)
docent landschapontwerpen (2e graads)
Docent veehouderij (2e graads)
Docent levensmiddelentechnologie (2e graads)
Docent consumptieve techniek (2e graads)
docent koken en serveren (2e graads)
docent warenkennis (horeca) (2e graads)
docent zuivelbereiding (2e graads)
docent bakken, akte n 22/akte n 23
docent bakkerijtechnieken (2e graads)
docent brood- en banketbakken (2e graads)
docent hbr (horeca, bakkerij en recreatie)
Docent elektronica (2e graads)
docent elektronicatechniek (2e graads)
docent digitale techniek (2e graads)
docent digitale en analoge media (2e graads)
Docent technische informatica (2e graads)
docent automatiseringselektronica (2e graads)
docent computertechniek (2e graads)
docent telecommunicatietechniek (2e graads)
docent automatiseringsenergietechniek (2e graads)
Docent besturingstechniek (2e graads)
docent aandrijf- en besturingstechniek (2e graads)
docent meet- en regeltechniek (2e graads)
Docent textieltechniek (2e graads)
Docent fijnmechanische techniek (2e graads)
docent fijnmetaalbewerken (2e graads)
docent fijnmechanische techniek en elektrotechnisch instrumentmaken, akte nk
docent uurwerktechniek (2e graads)
docent (metaal)graveren (2e graads)
Docent scheepsbouwkunde (2e graads)
docent scheepsbeschieten (2e graads)
Docent (elektrische) energietechniek (2e graads)
docent elektrotechnische montage, akte nu
docent elektriciteitstechniek (2e graads)
Docent motorvoertuigentechniek (2e graads)
docent motorrijtuigen- en rijwielherstellen, akte nw
docent carrosseriebouw (2e graads)
docent bromfietsherstellen (2e graads)
docent autotechniek (2e graads)
Docent installatietechniek (2e graads)
docent fitten, koper-, lood- en zinkbewerken, akte nz
docent gas-, waterfitten, loodgieten (2e graads)
docent elektrische installatietechniek (2e graads
Docent mechanische techniek (2e graads)
docent instrumentmaken (2e graads)
docent vuur-, plaat- en grofbankwerken, akte nh
docent metaalbewerken (2e graads)
docent metaalbewerken, akte nj
docent plaatwerken (2e graads)
docent verspanende bewerking (draaien en frezen) (2e graads)
docent metaalconstructietechniek (2e graads)
docent smeden, vuurwerken (2e graads)
docent technische mechanica (2e graads)
docent mechanische technologie (2e graads)
Docent elektrotechniek (2e graads)
docent lastechniek (2e graads)
docent lastechnologie (2e graads)
Docent schoenmaken (2e graads)
Docent vliegtuigbouwkunde (2e graads)
docent vliegmechanica (2e graads)
Docent werktuigbouwkunde (2e graads)
docent metaalkunde (2e graads)
docent werktuigbouwkundig tekenen, akte n 4
docent werktuigkunde (2e graads)
docent werktuigbouwkundig ontwerpen (2e graads)
docent videotechniek en animatie
Docent grafische techniek (2e graads)
docent reproductietekenen (2e graads)
docent kopieertechniek (2e graads)
docent boekdrukken (2e graads)
docent fototechniek (2e graads)
docent lithografie (2e graads)
docent druktechnieken (2e graads)
Docent procestechniek (2e graads)
docent productietechnologie (2e graads)
docent procestechnologie (2e graads)
docent proceskunde (2e graads)
docent productieautomatisering (2e graads)
Docent chemische procestechniek
docent inkoop en voorraadbeheer
Docent ondernemersvaardigheden
docent ondernemen in midden- en kleinbedrijf
Docent communicatieve management vaardigheden
Docent gedrag, management en organisatie
Docent reclame- en presentatietechnieken
Docent bedrijfseconomie (2e graads)
docent computerboekhouden (2e graads)
docent bedrijfsadministratie (2e graads)
docent handelskennis (2e graads)
Docent omgangskunde (2e graads)
docent opvoedkunde (2e graads)
Docent verpleegkunde (2e graads)
docent verpleging a (2e graads)
docent verpleging b (2e graads)
docent wijkverpleging (2e graads)
docent verpleging z (2e graads)
docent ziekenverpleging (2e graads)
Docent kinderverzorging en opvoeding (2e graads)
docent kinderverzorging en opvoeding en handenarbeid, akte n 20
adjunct-leidster-docente kraamcentrum
Docent verzorging / gezondheidskunde (2e graads)
docent gezondheidsleer (2e graads)
docent gezondheidskunde (2e graads)
docent zorg voor de gezondheid (2e graads)
Docent verzorging / huishoudkunde (2e graads)
docent huishoudkunde (2e graads)
docent zorg voor de gezondheid, de woning , de voeding en de kleding, akte n 12
docent gezondheidszorg, huishoudeconomie en zorg voor de voeding, akte n 18
docent gezondheidszorg, huishoudeconomie en zorg voor de woning en textiel, akte n 17
docent landbouwhuishouden, akte n 19
docent zorg voor de voeding (2e graads)
leraar verzorging/huishoudkunde (2e graads)
docent huishoudelijke vorming (2e graads)
docent zorg voor woning en kleding (2e graads)
docent strafvordering (politie)
docent opsporingsleer (politie)
docent praktisch politie-optreden
docent beveiliging en bewaking (politie)
Docent sociaal psychische problematiek
Docent maritieme technieken (2e graads)
docent zeemanschap (2e graads)
docent binnenvaartkunde, akte n 6
docent binnenvaartkunde (2e graads)
docent radiotechniek en radiovoorschriften, akte n 16a
docent zeevaartkunde (2e graads)
docent scheepswerktuigkunde (2e graads)
docent scheepswerktuigkunde, akte n 13
docent scheepvaart (2e graads)
docent boordwerktuigkunde scheepvaart (2e graads)
Docent machinistenopleiding spoorwegen
Instructeur verkeersdienstsimulator
Instructeur tram- en metrobesturen
Instructeur grondverzet- en graafmachines
instructeur grondverzetmachines
Instructeur gevaarlijke stoffen
instructeur gevaarlijke stoffen adr
instructeur gevaarlijke stoffen adn
instructeur gevaarlijke stoffen rid
docent gevaarlijke stoffen adr
docent gevaarlijke stoffen adn
docent gevaarlijke stoffen rid
Praktijkopleider textielindustrie
bedrijfsleermeester textielindustrie
Praktijkopleider horeca, toerisme en voeding
praktijkopleider brood- en banketbakken
praktijkopleider horeca en keuken
praktijkopleider toerisme, recreatie en reizen
Praktijkopleider uiterlijke verzorging
praktijkopleider voetverzorging
praktijkopleider haarverzorging
praktijkopleider schoonheidsverzorging
Praktijkopleider gezondheidszorg en welzijn
Praktijkopleider schildersbedrijf
praktijkopleider detail- en ambulante handel
praktijkopleider groothandel en distributie
praktijkopleider opslag en magazijn
Praktijkopleider administratie
Praktijkopleider grafische industrie
bedrijfsleermeester grafisch bedrijf
Praktijkopleider metaalindustrie
Waar werkt een Docent bouwkunde (2e graads)?
De docent bouwkunde werkt op een MBO of HBO opleiding op een school.
Met wie werkt een Docent bouwkunde (2e graads) samen?
Het netwerk van de docent bouwkunde bestaat uit zijn leerlingen/studenten, zijn collega's, de directeur van de school, de mensen van het stagebedrijf en de ouders van leerlingen/studenten tijdens ouderavonden.
- Leerlingen/studenten
- Collega's
- Directeur van de school
- Mensen van het stagebedrijf
- Ouders van leerlingen/studenten
Verwante beroepen Docent bouwkunde (2e graads):
Opleiding: HBO
Baankans: Onbekend
Baankans
Opleiding: HBO
Baankans: Zeer goed
Baankans
Alles over het beroep Docent bouwkunde (2e graads) in één oogopslag
Beroepsgroep:
Competenties:
Netwerk:
- Leerlingen/studenten
- Collega's
- Directeur van de school
- Mensen van het stagebedrijf
- Ouders van leerlingen/studenten
Opleidingsniveau:
Salarisindicatie:
- Van €2865 tot €4366