Docent Italiaans (2e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Docent Italiaans (2e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als Docent Italiaans (2e graads)? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Docent Italiaans (2e graads) wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Docent Italiaans (2e graads), wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als Docent Italiaans (2e graads)
- Wat doet een Docent Italiaans (2e graads)
- Salaris Docent Italiaans (2e graads)
- Vacatures Docent Italiaans (2e graads)
- Doorgroeien als Docent Italiaans (2e graads)
- Opleidingen Docent Italiaans (2e graads)
- Omscholen tot Docent Italiaans (2e graads)
- Hoe word je Docent Italiaans (2e graads)
- Competenties Docent Italiaans (2e graads)
- Persoonstypen Docent Italiaans (2e graads)
Vacatures Docent Italiaans (2e graads)
Vacatures laden...
Wat is een Docent Italiaans (2e graads)?
De docent Italiaans geeft les in het vak Italiaans.
De docent Italiaans geeft les op een middelbare school op het gymnasium, op volwassenenonderwijs of op een MBO/HBO opleiding (bijvoorbeeld een opleiding tot tolk, een opleiding tot steward of een andere soortgelijke opleiding). De docent Italiaans geeft les in het vak Italiaans. Hij leert zijn leerlingen/studenten hoe ze in het Italiaans kunnen communiceren, leert ze in het Italiaans schrijven, leert ze Italiaans lezen en leert ze de verschillende taalvormen en taalregels die in het Italiaans van pas zijn. Zijn voornaamste taak is zijn kennis van het vak Italiaans overbrengen op zijn leerlingen/studenten zodat ze de taal leren spreken, lezen en schrijven. De docent Italiaans geeft zijn leerlingen/studenten opdrachten, huiswerk, toetsen en tentamens en kijkt deze na, bespreekt deze met de leerlingen/studenten en becijfert deze. Daarnaast legt de docent Italiaans mondelinge examens en tentamens over de Italiaanse literatuur af met zijn leerlingen/studenten. Naar aanleiding van al het ingeleverde werk en de inzet tijdens de les kan de docent Italiaans de studievoortgang en studieontwikkeling van zijn leerlingen/studenten nauwgezet bijhouden en waar nodig met ze om de tafel gaan om te kijken wat er beter kan en hoe hij ze daarbij het beste kan begeleiden. Indien nodig kan hij ze dan ook individuele begeleiding of extra tips, opdrachten en adviezen bieden.
De docent Italiaans heeft zelf veel verstand van de Italiaanse taal, kan vloeiend Italiaans spreken en kan de taal goed lezen en schrijven. Hij weet zijn kennis en visie op het gebied van het vak Italiaans op een rustige, interessante en educatieve manier te geven. Hij is goed verstaanbaar, heeft een rustig spreektempo en weet zijn leerlingen zowel individueel als groepsgericht goede begeleiding te geven. Ook ontwikkelt de docent Italiaans zijn eigen lesmateriaal, opdrachten, toetsen en tentamens. De docent Italiaans durft ook streng op te treden wanneer dit nodig is om ten alle tijde de orde in de klas te bewaren en/of herstellen en zijn leerlingen/studenten zo goed mogelijk te motiveren. Daarnaast vergadert de docent Italiaans met zijn collega's over leerlingen/studenten en kijkt hij met zijn collega's naar eventuele verbeterpunten binnen de opleidingen en de school.
Past het beroep Docent Italiaans (2e graads) bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesHeb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) per niveau
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) per stad
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Alkmaar
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Almelo
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Almere
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Alphen aan den Rijn
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Amersfoort
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Amstelveen
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Amsterdam
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Apeldoorn
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Arnhem
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Assen
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Bergen op Zoom
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Breda
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Capelle aan den IJssel
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Delft
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Den Bosch
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Den Haag
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Den Helder
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Deventer
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Doetinchem
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Dordrecht
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Ede
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Eindhoven
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Emmen
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Enschede
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Gouda
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Groningen
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Haarlem
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Haarlemmermeer
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Heerlen
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Helmond
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Hengelo
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Hilversum
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Hoogeveen
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Hoorn
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Katwijk
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Leeuwarden
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Leiden
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Lelystad
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Maastricht
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Middelburg
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Nieuwegein
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Nijmegen
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Oss
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Purmerend
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Roermond
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Roosendaal
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Rotterdam
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Schiedam
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Spijkenisse
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Terneuzen
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Tilburg
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Utrecht
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Veenendaal
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Venlo
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Vlaardingen
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Westland
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Zaanstad
Vacatures Docent Italiaans (2e graads) Zeist
Salarisschaal Docent Italiaans (2e graads)
Wat verdient een Docent Italiaans (2e graads)?
Het gemiddeld salaris van voor de klas staande tweede graads docenten in het voortgezet en volwassendeonderwijs ligt tussen de €2865,- en €4366,- bruto per maand.
Meer weten over het salaris Docent Italiaans (2e graads)
Hoe word je een Docent Italiaans (2e graads)?
De docent Italiaans heeft de opleiding ''Leraar VHO in Italiaans'' gevolgd. Deze is WO en vierjarig.
Opleidingen, cursussen en trainingen tot Docent Italiaans (2e graads)
Er zijn geen opleidingen Docent Italiaans (2e graads) aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een Docent Italiaans (2e graads) in werkt
Bekijk alle opleidingen OnderwijsOmscholen tot Docent Italiaans (2e graads)
Je kan op verschillende manieren omscholen tot Docent Italiaans (2e graads). Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Docent Italiaans (2e graads)
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Docent Italiaans (2e graads)
Als je Docent Italiaans (2e graads) wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Docent Italiaans (2e graads) zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie Docent Italiaans (2e graads)
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een Docent Italiaans (2e graads)?
Competenties Docent Italiaans (2e graads)
Een Docent Italiaans (2e graads) heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Steekwoorden Competentie Accuratesse:
precies, netjes, oog voor detail, kritisch, perfectionisme
Omschrijving
Deze mensen leveren werk waarin geen fouten naar voren komen. Deze mensen werken gestructureerd en corrigeren meerdere malen het werk. In het werk van anderen, zien deze personen ook vaak de fouten. Deze personen hebben vaak oog voor detail en zien snel verbanden tussen zaken. Ook onder werkdruk blijven deze mensen accuraat werken.
Sterke punten
Hun oog voor detail zorgt voor foutloze documenten en goed voorbereide taken en gebeurtenissen.
Zwakke punten
Accuraat werken zorgt voor foutloos werk, maar kan ook veel tijd kosten. Dit kan voor de omgeving frustrerend zijn. Daarnaast wordt deze competentie weleens gekoppeld aan de term ‘muggenziften’.
Steekwoorden Competentie Analytisch:
analyseren, systematisch denken, problemen bekijken vanuit verschillende oogpunten, kritisch
Omschrijving
Hoofd- en bijzaken van elkaar scheiden, dat ligt deze mensen wel. Zij pakken de kern van het probleem aan en bekijken dit vanuit verschillende oogpunten. Daarnaast leggen zij verbanden tussen deze verschillende perspectieven. Deze analytische mensen beginnen bij de hoofdzaak en pakken vervolgens de bijzaken aan. Hierbij worden gevolgen op korte en op lange termijn in de gaten gehouden. Uiteindelijk komen zij met een duidelijke conclusie.
Sterke punten
Deze mensen zijn vaak pro-actief. Als zij een probleem constateren, pakken zij dit aan en proberen dit op een goede manier op te lossen. Verder zijn deze mensen vaak gestructureerd. Ze bekijken eerst de hoofdlijnen, de details komen later aan bod. Daarnaast zijn deze mensen in staat om zaken duidelijk te beoordelen. Ze bekijken problemen vanuit verschillende perspectieven en trekken daaruit een heldere conclusie.
Zwakke punten
Een valkuil kan de hoeveelheid aan hoofd- en bijzaken zijn. Soms kunnen deze personen dan door de bomen het bos niet meer zien. Daarnaast kan de hoeveelheid aan analyses teveel zijn, deze analist verliest dan het resultaat uit het oog. Als laatste kan deze persoon behoorlijk theoretisch zijn, dit kan soms leiden tot een langdradig verhaal met lange stukken tekst.
Wat betekent de competentie coachen? De competentie coachen heeft de steekwoorden: motiveren, leiderschap, assertiviteit, luisteren
Omschrijving
In teamverband kunnen deze mensen ervoor zorgen dat taken voltooid worden. De coach motiveert anderen, op zowel persoonlijk als zakelijk vlak. De coach is betrokken en wil het beste voor zichzelf en voor de ander. Deze mensen luisteren goed en proberen de juiste vragen te stellen. Op die manier proberen ze anderen een bepaalde ontwikkeling door te laten maken.
Sterke punten
De coaches kunnen anderen vaak goed inspireren en motiveren. Bij tegenslagen zijn dit de mensen die het team en de werkzaamheden weer op gang krijgen. Ze motiveren niet alleen, maar zijn over het algemeen ook goede leiders. Ze kunnen mensen aansturen en begeleiden. Daarnaast zijn deze coaches over het algemeen betrouwbaar en willen ze iedereen graag helpen. Deze mensen zijn vaak zelfverzekerd en willen het beste voor zichzelf en voor de ander.
Zwakke punten
Het is mogelijk dat de betrokkenheid van de coach zo groot wordt, dat de prioriteiten op verkeerde aspecten komen te liggen. Deze grote betrokkenheid kan ervoor zorgen dat anderen zich gecontroleerd voelen.
Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse
Omschrijving
Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.
Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.
Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.
Steekwoorden: inzicht in omgeving, overtuigen, motiveren, onderhandelen
Omschrijving
Deze mensen luisteren goed naar andere mensen. Ze zijn oprecht geïnteresseerd en willen anderen graag helpen. Ze zijn overal van op de hoogte en hebben dus overzicht. Ook luisteren deze mensen goed naar de taken die zij krijgen toegewezen en voeren deze daarom meestal goed uit.
Sterke punten
Goede luisteraars stellen vaak goede vragen of geven feedback op de verkregen informatie. Daarnaast kunnen zij met de verkregen informatie anderen overtuigen en eventueel onderhandelen over verschillende zaken. Een goede luisteraar houdt ook rekening met de dingen die juist niet worden gezegd, de zogenaamde non-verbale communicatie. Ook hier kan hij informatie uithalen.
Zwakke punten
Goed luisteren betekent niet dat je niets mag zeggen. Mensen die alleen maar luisteren kunnen verlegen of teruggetrokken overkomen. Sommige mensen luisteren enkel om dingen voor elkaar te krijgen, zij proberen hun voordeel te doen met de informatie die ze krijgen. Het ontbreekt hen dan aan oprechte interesse.
Steekwoorden: boodschap, structureel, publiek, resultaatgericht
Omschrijving
Deze mensen kunnen op een duidelijke en heldere manier hun boodschap overbrengen. Zij stemmen hun presentatie af op het publiek. Deze presentatoren maken hierbij vaak gebruik van middelen als PowerPoint, hand-outs of digitale beelden. Deze middelen sluiten goed aan bij het verhaal en op deze manier wordt de boodschap overgebracht op het publiek.
Sterke punten
Goede presentatoren kunnen gestructureerd een verhaal vertellen, maar ook spontaan reageren op onverwachte situaties. Daarnaast zijn ze resultaatgericht: ze willen de boodschap overbrengen. Ook hebben deze mensen vaak weinig last van zenuwen.
Zwakke punten
Mensen die teveel willen presenteren kunnen gemaakt overkomen. Zij hebben soms een onnatuurlijke houding en reageren op een verkeerde manier op onverwachte situaties.
Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk
Omschrijving
Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.
Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.
Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.
Vaardigheden Docent Italiaans (2e graads)
- Analyseren
- Luistervaardigheid
- Systematisch denken
- Problemen vanuit verschillende oogpunten bekijken
- Feedback geven
- Stimuleren
- Evalueren
- Redeneren
- Belangstelling hebben
- Vragen stellen
- Oog voor detail
- Zorgvuldigheid
- Nauwkeurigheid
- Uitdrukkingsvaardigheid
- Ontspannenheid
- Improvisatievermogen
- Helder communiceren
- Inlevingsvermogen
- Taalkennis
Wat voor persoonlijkheid heeft een Docent Italiaans (2e graads) nodig?
De docent Italiaans is een gever. Hij geeft zijn kennis en visie op het gebied van het vak Italiaans over op zijn leerlingen en geeft ze waar nodig individuele begeleiding. Ook is de docent Italiaans een waarnemer. Hij let goed op de studievoortgang en studieontwikkelingen van zijn leerlingen/studenten, spreekt hier met ze over en houdt hun tempo van werken en tempo van ontwikkeling nauwgezet bij.
Wat voor persoonlijkheidstype is de gever? De gever heeft een prettige persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De gever is sociaal erg vaardig en kan zich goed inleven in de gevoelens van anderen. Hij is behulpzaam en mensenlievend.
Zwakke eigenschappen
De gever heeft een sterke behoefte aan aandacht en goedkeuring, en overschreidt hierbij soms de grenzen van anderen. Hij wordt soms manipulatief. Doordat de focus naar buiten is gericht, heeft de gever geen goed inzicht in en controle over de eigen gevoelens. Dit maakt hem soms emotioneel en irrationeel in het beoordelen van sociale situaties.
Omgang
De gever is erg goed in de omgang met anderen. Hij hecht veel belang aan dienstbaarheid en goedkeuring, en zet zich dan ook sociaal strategisch in om dit te verkrijgen. In meer diepgaande contacten kan dit leiden tot een verstikkende aandacht en ongebalanceerde relaties.
Wat voor persoonlijkheidstype is de waarnemer?
De waarnemer ziet vaak de details die een ander niet kent. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De waarnemer is vaak specialist op een bepaald vakgebied en bezit daarmee veel en diepgaande kennis over zaken. Ook heeft hij een sterke motivatie om te werken en is hij analytisch, eerlijk en intellectueel. De waarnemer kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Tevens is de waarnemer door diens onafhankelijke, afstandelijke natuur goed in het houden van geheimen en is hij objectief.
Zwakke eigenschappen
De waarnemer is door diens persoonlijkheid slecht in het onderhouden van menselijk contact en persoonlijke relaties. Door de nadruk op het intellectuele, is het moeilijk voor de waarnemer om spontane dingen te doen. De waarnemer kan dus ook gesloten en afstandelijk zijn.
Omgang
De waarnemer is goed in luisteren, en sterk als het gaat om het eigen vakgebied. Verder is het moeilijk voor een waarnemer om met anderen te praten. Hij heeft ook meestal geen behoefte om over zogenaamde “onbenulligheden” te praten. Conflicten worden vermeden.
Eigenschappen Docent Italiaans (2e graads)
- Empathie
- Behulpzaamheid
- Vriendelijkheid
- Waarnemendheid
- Gedetailleerdheid
- Leergierigheid
Wat zijn de baankansen voor een Docent Italiaans (2e graads)?
Het arbeidsmarktperspectief voor de docent Italiaans is gemiddeld. Er is voldoende werkgelegenheid al moet de docent Italiaans wel op zoek gaan naar een school waar het vak wordt gegeven en een diploma op de opleiding ''leraar vho Italiaans'' hebben behaald.
Doorgroei mogelijkheden Docent Italiaans (2e graads)
Het beroep Docent Italiaans (2e graads) is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten taalkundige vakken vo/mbo.
Verwante beroepen Docent Italiaans (2e graads)
Mogelijke specialisaties voor een Docent Italiaans (2e graads)
Doorgroei beroepen voor een Docent Italiaans (2e graads)
Docent natuur- / scheikunde (2e graads)
docent onderzoeken en ontwerpen (beta-techniek)
leraar menskunde (avo-vak) (1e graads)
docent pie (produceren, installeren & energie)
docent m&t (mobiliteit & transport)
docent bwi (bouwen, wonen, interieur)
Docent natuurkunde (1e graads)
docent sterrenkunde (1e graads)
leraar dierkunde (avo-vak) (2e graads)
leraar plantkunde (avo-vak) (2e graads)
leraar menskunde (avo-vak) (2e graads)
Docent natuurkunde (2e graads)
docent natuurkunde en mechanica, akte n 1
Docent management en organisatie
docent overheid en non-profit management
Docent algemene economie (1e graads)
docent micro-economie (1e graads)
docent monetaire economie (1e graads)
docent overheidsfinanciën (1e graads)
docent openbare financiën (1e graads)
Docent algemene economie (2e graads)
Docent maatschappijleer (1e graads)
docent bijbelkennis (2e graads)
docent kerkgeschiedenis (2e graads)
docent islam godsdienst (2e graads)
docent levensbeschouwing (2e graads)
Docent aardrijkskunde (1e graads)
docent sociale aardrijkskunde en landbeschrijving (1e graads)
docent hydrografie (1e graads)
docent meteorologie (1e graads)
docent sociale geografie (1e graads)
docent economische aardrijkskunde (1e graads)
docent fysische geografie (1e graads)
Docent geschiedenis (2e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (2e graads)
Docent geschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis (1e graads)
docent oudheidkunde (1e graads)
docent geschiedenis oude beschavingen (1e graads)
docent histografie (1e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (1e graads)
docent economische geschiedenis (1e graads)
docent sociale geschiedenis (1e graads)
Docent aardrijkskunde (2e graads)
docent sociale geografie (2e graads)
docent christelijke geloofsleer (1e graads)
docent kerkgeschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis van het christendom (1e graads)
docent godsdienstpedagogiek (1e graads)
docent godsdienstsociologie (1e graads)
docent pastorale agogische vaardigheden (1e graads)
docent bijbelkennis (1e graads)
docent levensbeschouwing (1e graads)
Docent maatschappijleer (2e graads)
Docent leren, loopbaan, burgerschap
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (2e graads)
docent muziekonderwijs a algemene muzikale vorming
docent muziektheorie (2e graads)
docent muziekleer algemeen (2e graads)
docent muziekgeschiedenis (2e graads)
docent algemene muzikale vorming (2e graads)
Docent culturele en kunstzinnige vorming (ckv)
Docent volksmuziekgeschiedenis
Docent klassieke muziekgeschiedenis
docent handtekenen (1e graads)
docent lijntekenen, handtekenen en technisch schetsen, akte n2a
docent lijntekenen, handtekenen en decoratief tekenen, akte n2b
Docent textiele werkvormen (2e graads)
docent confectienaaien (2e graads)
docent leerbewerking (2e graads)
docent handwerktechnieken, stofversieren en tekenen, akte nd
docent dameskleermaken, akte nq
docent fijn huishoudgoed en lijfgoed, akte nr
docent handwerktechnieken en kunstnaaldwerk, akte ns
docent hand-, lijn- en kostuumtekenen, akte n 11
vakleerkracht textiele werkvormen
docent onder- en bovenkleding, akte na
leraar textiele werkvormen (2e graads)
docent kostuumnaaien (2e graads)
vakdocent handwerken en handenarbeid (2e graads)
docent naaldvakken (2e graads)
docent beeldende vorming en muziek
docent muziektheorie (1e graads)
docent muziekonderwijs b schoolmuziek
docent musiconomie (1e graads)
docent muziekgeschiedenis (1e graads)
docent muzikale expressie (1e graads)
docent muziekmethodiek en pedagogiek (1e graads)
docent muzisch agogisch werken (1e graads)
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (1e graads)
docent muziekleer algemeen (1e graads)
Docent textiele werkvormen (1e graads)
docent kunstnaaldwerk (1e graads)
docent textiel en vormgeving (1e graads)
docent modekritiek (1e graads)
docent mode-ontwerpen (1e graads)
Docent handvaardigheid (1e graads)
docent handenarbeid (1e graads)
docent stemvorming en taalbeheersing
Docent handvaardigheid (2e graads)
docent handenarbeid (2e graads)
Docent lichamelijke oefening (1e graads)
docent sport en bewegingsleer (1e graads)
Waar werkt een Docent Italiaans (2e graads)?
De docent Italiaans werkt op een school en geeft les aan HAVO, VWO klassen, klassen op het gymnasium, klassen op het volwassenenonderwijs of aan MBO of HBO klassen. Ook kan de docent Italiaans freelance cursussen/workshops/lessen Italiaans geven.
Met wie werkt een Docent Italiaans (2e graads) samen?
Het netwerk van de docent Italiaans bestaat uit zijn leerlingen/studenten, de directeur van de school en zijn collega's.
- Leerlingen/studenten
- Directeur van de school
- Collega's
Verwante beroepen Docent Italiaans (2e graads):
Opleiding: Cursus / Bijscholing HBO WO
Baankans: Onbekend
Baankans
Opleiding: WO
Baankans: Onbekend
Baankans
Alles over het beroep Docent Italiaans (2e graads) in één oogopslag
Sector:
Beroepsgroep:
Competenties:
Netwerk:
- Leerlingen/studenten
- Directeur van de school
- Collega's
Opleidingsniveau:
Salarisindicatie:
- Van €2865 tot €4366