Docent techniek (2e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Docent techniek (2e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als Docent techniek (2e graads)? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Docent techniek (2e graads) wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Docent techniek (2e graads), wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als Docent techniek (2e graads)
- Wat doet een Docent techniek (2e graads)
- Salaris Docent techniek (2e graads)
- Vacatures Docent techniek (2e graads)
- Doorgroeien als Docent techniek (2e graads)
- Opleidingen Docent techniek (2e graads)
- Omscholen tot Docent techniek (2e graads)
- Hoe word je Docent techniek (2e graads)
- Competenties Docent techniek (2e graads)
- Persoonstypen Docent techniek (2e graads)
Vacatures Docent techniek (2e graads)
Vacatures laden...
Wat is een Docent techniek (2e graads)?
De leraar techniek geeft les in het vak techniek. De leraar techniek geeft les op een middelbare school aan VMBO, HAVO of VWO klassen. De leraar techniek geeft les in het vak techniek. Hij leert zijn leerlingen werken met verschillende materialen en leert ze de verschillende vormen binnen de techniek. Zo leert hij zijn leerlingen werken met onder andere figuurzagen, lassen, hamers, beitels, ijzerdraad en elektrische machines. De leerlingen leren constructies, onderdelen en apparaten maken (waaronder bijvoorbeeld met hout een grijphaak maken of een bril lassen of maken van ijzerdraad).
De leraar techniek geeft een leuke en interessante les waarin hij zowel de theoretische als praktijkkant van het vak techniek aan de leerlingen geeft. Alhoewel de techniekles vaak een welkome afwisseling is binnen de andere, meer theoretische vakken, en er dus een leuke sfeer in de klas heerst is kan de leraar techniek wel streng optreden wanneer dit nodig is. De leerlingen werken met gevaarlijke materialen en daarom moet de leraar techniek ten alle tijde op de veiligheid letten en ervoor zorgen dat de leerlingen serieus met het materiaal en de gereedschappen omgaan.
De leraar techniek ontwikkelt daarnaast zijn lesmateriaal, kijkt opdrachten, huiswerk en toetsen van de leerlingen na en begeleidt ze naar eventuele tentamens.
Past het beroep Docent techniek (2e graads) bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesHeb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures Docent techniek (2e graads) per niveau
Vacatures Docent techniek (2e graads) per stad
Vacatures Docent techniek (2e graads) Alkmaar
Vacatures Docent techniek (2e graads) Almelo
Vacatures Docent techniek (2e graads) Almere
Vacatures Docent techniek (2e graads) Alphen aan den Rijn
Vacatures Docent techniek (2e graads) Amersfoort
Vacatures Docent techniek (2e graads) Amstelveen
Vacatures Docent techniek (2e graads) Amsterdam
Vacatures Docent techniek (2e graads) Apeldoorn
Vacatures Docent techniek (2e graads) Arnhem
Vacatures Docent techniek (2e graads) Assen
Vacatures Docent techniek (2e graads) Bergen op Zoom
Vacatures Docent techniek (2e graads) Breda
Vacatures Docent techniek (2e graads) Capelle aan den IJssel
Vacatures Docent techniek (2e graads) Delft
Vacatures Docent techniek (2e graads) Den Bosch
Vacatures Docent techniek (2e graads) Den Haag
Vacatures Docent techniek (2e graads) Den Helder
Vacatures Docent techniek (2e graads) Deventer
Vacatures Docent techniek (2e graads) Doetinchem
Vacatures Docent techniek (2e graads) Dordrecht
Vacatures Docent techniek (2e graads) Ede
Vacatures Docent techniek (2e graads) Eindhoven
Vacatures Docent techniek (2e graads) Emmen
Vacatures Docent techniek (2e graads) Enschede
Vacatures Docent techniek (2e graads) Gouda
Vacatures Docent techniek (2e graads) Groningen
Vacatures Docent techniek (2e graads) Haarlem
Vacatures Docent techniek (2e graads) Haarlemmermeer
Vacatures Docent techniek (2e graads) Heerlen
Vacatures Docent techniek (2e graads) Helmond
Vacatures Docent techniek (2e graads) Hengelo
Vacatures Docent techniek (2e graads) Hilversum
Vacatures Docent techniek (2e graads) Hoogeveen
Vacatures Docent techniek (2e graads) Hoorn
Vacatures Docent techniek (2e graads) Katwijk
Vacatures Docent techniek (2e graads) Leeuwarden
Vacatures Docent techniek (2e graads) Leiden
Vacatures Docent techniek (2e graads) Lelystad
Vacatures Docent techniek (2e graads) Maastricht
Vacatures Docent techniek (2e graads) Middelburg
Vacatures Docent techniek (2e graads) Nieuwegein
Vacatures Docent techniek (2e graads) Nijmegen
Vacatures Docent techniek (2e graads) Oss
Vacatures Docent techniek (2e graads) Purmerend
Vacatures Docent techniek (2e graads) Roermond
Vacatures Docent techniek (2e graads) Roosendaal
Vacatures Docent techniek (2e graads) Rotterdam
Vacatures Docent techniek (2e graads) Schiedam
Vacatures Docent techniek (2e graads) Spijkenisse
Vacatures Docent techniek (2e graads) Terneuzen
Vacatures Docent techniek (2e graads) Tilburg
Vacatures Docent techniek (2e graads) Utrecht
Vacatures Docent techniek (2e graads) Veenendaal
Vacatures Docent techniek (2e graads) Venlo
Vacatures Docent techniek (2e graads) Vlaardingen
Vacatures Docent techniek (2e graads) Westland
Vacatures Docent techniek (2e graads) Zaanstad
Vacatures Docent techniek (2e graads) Zeist
Salarisschaal Docent techniek (2e graads)
Wat verdient een Docent techniek (2e graads)?
Het gemiddeld salaris van voor de klas staande tweede graads docenten in het voortgezet en volwassendeonderwijs ligt tussen de €2865,- en €4366,- bruto per maand.
Meer weten over het salaris Docent techniek (2e graads)
Hoe word je een Docent techniek (2e graads)?
De leraar techniek heeft een opleiding ''leraar techniek'' of ''leraar 2de graad Bouwtechniek'' gevolgd. Deze is over het algemeen HBO en vierjarig.
Opleidingen, cursussen en trainingen tot Docent techniek (2e graads)
Er zijn geen opleidingen Docent techniek (2e graads) aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een Docent techniek (2e graads) in werkt
Bekijk alle opleidingen OnderwijsOmscholen tot Docent techniek (2e graads)
Je kan op verschillende manieren omscholen tot Docent techniek (2e graads). Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Docent techniek (2e graads)
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Docent techniek (2e graads)
Als je Docent techniek (2e graads) wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Docent techniek (2e graads) zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie Docent techniek (2e graads)
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een Docent techniek (2e graads)?
Competenties Docent techniek (2e graads)
Een Docent techniek (2e graads) heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Steekwoorden Competentie Accuratesse:
precies, netjes, oog voor detail, kritisch, perfectionisme
Omschrijving
Deze mensen leveren werk waarin geen fouten naar voren komen. Deze mensen werken gestructureerd en corrigeren meerdere malen het werk. In het werk van anderen, zien deze personen ook vaak de fouten. Deze personen hebben vaak oog voor detail en zien snel verbanden tussen zaken. Ook onder werkdruk blijven deze mensen accuraat werken.
Sterke punten
Hun oog voor detail zorgt voor foutloze documenten en goed voorbereide taken en gebeurtenissen.
Zwakke punten
Accuraat werken zorgt voor foutloos werk, maar kan ook veel tijd kosten. Dit kan voor de omgeving frustrerend zijn. Daarnaast wordt deze competentie weleens gekoppeld aan de term ‘muggenziften’.
Steekwoorden Competentie Analytisch:
analyseren, systematisch denken, problemen bekijken vanuit verschillende oogpunten, kritisch
Omschrijving
Hoofd- en bijzaken van elkaar scheiden, dat ligt deze mensen wel. Zij pakken de kern van het probleem aan en bekijken dit vanuit verschillende oogpunten. Daarnaast leggen zij verbanden tussen deze verschillende perspectieven. Deze analytische mensen beginnen bij de hoofdzaak en pakken vervolgens de bijzaken aan. Hierbij worden gevolgen op korte en op lange termijn in de gaten gehouden. Uiteindelijk komen zij met een duidelijke conclusie.
Sterke punten
Deze mensen zijn vaak pro-actief. Als zij een probleem constateren, pakken zij dit aan en proberen dit op een goede manier op te lossen. Verder zijn deze mensen vaak gestructureerd. Ze bekijken eerst de hoofdlijnen, de details komen later aan bod. Daarnaast zijn deze mensen in staat om zaken duidelijk te beoordelen. Ze bekijken problemen vanuit verschillende perspectieven en trekken daaruit een heldere conclusie.
Zwakke punten
Een valkuil kan de hoeveelheid aan hoofd- en bijzaken zijn. Soms kunnen deze personen dan door de bomen het bos niet meer zien. Daarnaast kan de hoeveelheid aan analyses teveel zijn, deze analist verliest dan het resultaat uit het oog. Als laatste kan deze persoon behoorlijk theoretisch zijn, dit kan soms leiden tot een langdradig verhaal met lange stukken tekst.
Steekwoorden: zelfbewust, integriteit, beheersing, luisteren
Omschrijving
Deze personen herkennen en erkennen een conflict. Door te erkennen dat er een conflict is ontstaan, zetten zij de eerste stap om het conflict op te lossen. Ze bepalen wat de inhoud van het conflict is en hoe deze opgelost kan worden. Ze communiceren hierover met alle betrokken partijen en uiteindelijk zorgen ze ervoor dat het conflict op een nette manier wordt opgelost.
Sterke punten
Deze mensen zijn vaak integer. Tijdens een conflict proberen zij te allen tijde het moraal hoog te houden. Daarbij zijn ze onpartijdig en willen ze het beste resultaat behalen voor alle partijen. Deze personen kunnen vaak ook goed luisteren en overtuigen.
Zwakke punten
Het gevaar van conflictbeheersing is dat de personen die zich hiermee bezighouden als ‘meningloos’ worden bestempeld. Ze bemiddelen tijdens conflicten tussen meerdere partijen, maar nemen soms geen duidelijk standpunt in.
Steekwoorden: luisteren, doelstellingen, motiveren, zelfontwikkeling, resultaatgericht
Omschrijving
Deze personen zijn op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen de organisatie en proberen hun kennis in te zetten waar dat mogelijk is.
Sterke punten
Mensen die inzicht hebben in de omgeving kunnen weloverwogen beslissingen nemen. Ze zijn resultaatgericht en maken beslissingen die helpen het doel te bereiken. Ze ontwikkelen zichtzelf en kunnen anderen motiveren zich ook te ontwikkelen.
Zwakke punten
Soms hebben mensen zoveel informatie over hun omgeving, dat ze moeite hebben hoofd- en bijzaken te scheiden. Ze kunnen zich dan verliezen in details en geen heldere beslissingen nemen.
Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse
Omschrijving
Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.
Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.
Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.
Steekwoorden: optimistisch, ambitieus, luisteren, overtuigen
Omschrijving
Deze mensen kunnen anderen aanzetten tot actie. Dit kan gebeuren op verschillende manieren, bijvoorbeeld door macht of verbondenheid met een team. Ze willen het werkplezier van anderen vergroten. Ze stellen vaak een gezamenlijk doel centraal en de motivator probeert met het hele team dit doel te behalen.
Sterke punten
In zware tijden blijven deze mensen optimistisch en kijken met een positieve blik naar de toekomst. Ze kunnen zichzelf goed motiveren, maar ook anderen nieuwe zin geven. De meeste motivators zijn goede luisteraars en hebben een goed inlevingsvermogen. Daarnaast past de competentie overtuigen ook goed bij deze competentie. Om mensen te motiveren is overtuiging op bepaalde momenten hard nodig.
Zwakke punten
Een motivator kan doorslaan. Hij kan zo optimistisch zijn, dat hij de realiteit verliest. Dit kan samenhangen met de competentie ambitie, motivators stellen bepaalde doelen en willen deze behalen en ook bij tegenslagen doorgaan. De geloofwaardigheid van de motivator wordt dan aangetast.
Steekwoorden: boodschap, structureel, publiek, resultaatgericht
Omschrijving
Deze mensen kunnen op een duidelijke en heldere manier hun boodschap overbrengen. Zij stemmen hun presentatie af op het publiek. Deze presentatoren maken hierbij vaak gebruik van middelen als PowerPoint, hand-outs of digitale beelden. Deze middelen sluiten goed aan bij het verhaal en op deze manier wordt de boodschap overgebracht op het publiek.
Sterke punten
Goede presentatoren kunnen gestructureerd een verhaal vertellen, maar ook spontaan reageren op onverwachte situaties. Daarnaast zijn ze resultaatgericht: ze willen de boodschap overbrengen. Ook hebben deze mensen vaak weinig last van zenuwen.
Zwakke punten
Mensen die teveel willen presenteren kunnen gemaakt overkomen. Zij hebben soms een onnatuurlijke houding en reageren op een verkeerde manier op onverwachte situaties.
Steekwoorden: doorzetters, zorgvuldig, eigenwijs, ambitieus
Omschrijving
Bij deze mensen staat het resultaat centraal. Zij spannen zich in om dit resultaat te behalen. Zij laten zich niet van de wijs brengen door extra werk, tegenvallers of tijdsdruk. Onderweg weten ze problemen op te lossen en daarbij het resultaat voor ogen te houden.
Sterke punten
Deze mensen gaan net zo lang door totdat ze hun doel behaald hebben. Ze werken accuraat en zorgvuldig. Deze mensen hebben vaak ook veel discipline en doorzettingsvermogen, ze voelen zich goed wanneer het beoogde doel behaald is. Deze personen hebben een bepaalde mate van prestatiedrang, hierdoor kunnen ze zowel zichzelf als anderen goed motiveren.
Zwakke punten
De manier waarop deze mensen tot het resultaat komen is niet zo belangrijk. Hierdoor kunnen er wel fouten gemaakt worden. Andere mensen kunnen door deze persoon ook benadeeld worden. Deze resultaatgerichte mensen zijn teveel met het resultaat bezig, zodat ze hun omgeving vergeten. Maar ook bij henzelf kan de prestatiedrang leiden tot problemen. Zij willen zo graag presteren dat ze een verhoogd risico lopen op bijvoorbeeld een burn-out.
Vaardigheden Docent techniek (2e graads)
- Analyseren
- Systematisch denken
- Problemen vanuit verschillende oogpunten bekijken
- Luisteren
- Verbanden leggen
- Evalueren
- Redeneren
- Oog voor detail
- Zorgvuldigheid
- Nauwkeurigheid
- Integriteit
- Zelfbeheersing
- Bemiddelingskracht
- Stimuleren
- Overtuigingskracht
- Positiviteit
- Uitdrukkingsvaardigheid
- Ontspannenheid
- Improvisatievermogen
- Doelgericht werken
- Doorzettingsvermogen
- Ambitie
Wat voor persoonlijkheid heeft een Docent techniek (2e graads) nodig?
De leraar techniek is een gever. Hij geeft zijn kennis op zowel het theoretisch als praktijkgebied op zijn leerlingen over en geeft groepsgericht (en als de leerlingen erom vraagt ook op individueel gebied) les.
Daarnaast is de leraar techniek een waarnemer. Hij let goed op de klas, kijkt hoe de leerlingen zich ontwikkelen en let goed op als ze aan het werk gaan met gevaarlijke gereedschappen om problemen te voorkomen en de veiligheid in het gering te houden.
Wat voor persoonlijkheidstype is de gever? De gever heeft een prettige persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De gever is sociaal erg vaardig en kan zich goed inleven in de gevoelens van anderen. Hij is behulpzaam en mensenlievend.
Zwakke eigenschappen
De gever heeft een sterke behoefte aan aandacht en goedkeuring, en overschreidt hierbij soms de grenzen van anderen. Hij wordt soms manipulatief. Doordat de focus naar buiten is gericht, heeft de gever geen goed inzicht in en controle over de eigen gevoelens. Dit maakt hem soms emotioneel en irrationeel in het beoordelen van sociale situaties.
Omgang
De gever is erg goed in de omgang met anderen. Hij hecht veel belang aan dienstbaarheid en goedkeuring, en zet zich dan ook sociaal strategisch in om dit te verkrijgen. In meer diepgaande contacten kan dit leiden tot een verstikkende aandacht en ongebalanceerde relaties.
Wat voor persoonlijkheidstype is de waarnemer?
De waarnemer ziet vaak de details die een ander niet kent. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De waarnemer is vaak specialist op een bepaald vakgebied en bezit daarmee veel en diepgaande kennis over zaken. Ook heeft hij een sterke motivatie om te werken en is hij analytisch, eerlijk en intellectueel. De waarnemer kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Tevens is de waarnemer door diens onafhankelijke, afstandelijke natuur goed in het houden van geheimen en is hij objectief.
Zwakke eigenschappen
De waarnemer is door diens persoonlijkheid slecht in het onderhouden van menselijk contact en persoonlijke relaties. Door de nadruk op het intellectuele, is het moeilijk voor de waarnemer om spontane dingen te doen. De waarnemer kan dus ook gesloten en afstandelijk zijn.
Omgang
De waarnemer is goed in luisteren, en sterk als het gaat om het eigen vakgebied. Verder is het moeilijk voor een waarnemer om met anderen te praten. Hij heeft ook meestal geen behoefte om over zogenaamde “onbenulligheden” te praten. Conflicten worden vermeden.
Eigenschappen Docent techniek (2e graads)
- Empathie
- Behulpzaamheid
- Vriendelijkheid
- Waarnemendheid
- Gedetailleerdheid
- Leergierigheid
Wat zijn de baankansen voor een Docent techniek (2e graads)?
Het arbeidsmarktperspectief en de werkgelegenheid voor de leraar techniek is gemiddeld. Er is voldoende werkgelegenheid. Daarnaast kan de leraar techniek ook doorgroeien door bijvoorbeeld een rol als mentor op zich te nemen.
De actuele kans op werk voor een Docent techniek (2e graads)
Het beroep Docent techniek (2e graads) is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten exacte vakken vo/mbo. De kans op werk voor de beroepsfamilie Docenten exacte vakken vo/mbo is in de huidige periode zeer goed
Huidige aantal vacatures
0
Baankans Docent techniek (2e graads)
Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen
Doorgroei mogelijkheden Docent techniek (2e graads)
Het beroep Docent techniek (2e graads) is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten exacte vakken vo/mbo.
Verwante beroepen Docent techniek (2e graads)
Mogelijke specialisaties voor een Docent techniek (2e graads)
Doorgroei beroepen voor een Docent techniek (2e graads)
Docent Scandinavische talen (1e graads)
Docent Indonesisch (1e graads)
Docent Aziatische talen (1e graads)
Docent klassieke talen (1e graads)
Docent management en organisatie
docent overheid en non-profit management
Docent algemene economie (1e graads)
docent micro-economie (1e graads)
docent monetaire economie (1e graads)
docent overheidsfinanciën (1e graads)
docent openbare financiën (1e graads)
Docent algemene economie (2e graads)
Docent maatschappijleer (1e graads)
docent bijbelkennis (2e graads)
docent kerkgeschiedenis (2e graads)
docent islam godsdienst (2e graads)
docent levensbeschouwing (2e graads)
Docent aardrijkskunde (1e graads)
docent sociale aardrijkskunde en landbeschrijving (1e graads)
docent hydrografie (1e graads)
docent meteorologie (1e graads)
docent sociale geografie (1e graads)
docent economische aardrijkskunde (1e graads)
docent fysische geografie (1e graads)
Docent geschiedenis (2e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (2e graads)
Docent geschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis (1e graads)
docent oudheidkunde (1e graads)
docent geschiedenis oude beschavingen (1e graads)
docent histografie (1e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (1e graads)
docent economische geschiedenis (1e graads)
docent sociale geschiedenis (1e graads)
Docent aardrijkskunde (2e graads)
docent sociale geografie (2e graads)
docent christelijke geloofsleer (1e graads)
docent kerkgeschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis van het christendom (1e graads)
docent godsdienstpedagogiek (1e graads)
docent godsdienstsociologie (1e graads)
docent pastorale agogische vaardigheden (1e graads)
docent bijbelkennis (1e graads)
docent levensbeschouwing (1e graads)
Docent maatschappijleer (2e graads)
Docent leren, loopbaan, burgerschap
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (2e graads)
docent muziekonderwijs a algemene muzikale vorming
docent muziektheorie (2e graads)
docent muziekleer algemeen (2e graads)
docent muziekgeschiedenis (2e graads)
docent algemene muzikale vorming (2e graads)
Docent culturele en kunstzinnige vorming (ckv)
Docent volksmuziekgeschiedenis
Docent klassieke muziekgeschiedenis
docent handtekenen (1e graads)
docent lijntekenen, handtekenen en technisch schetsen, akte n2a
docent lijntekenen, handtekenen en decoratief tekenen, akte n2b
Docent textiele werkvormen (2e graads)
docent confectienaaien (2e graads)
docent leerbewerking (2e graads)
docent handwerktechnieken, stofversieren en tekenen, akte nd
docent dameskleermaken, akte nq
docent fijn huishoudgoed en lijfgoed, akte nr
docent handwerktechnieken en kunstnaaldwerk, akte ns
docent hand-, lijn- en kostuumtekenen, akte n 11
vakleerkracht textiele werkvormen
docent onder- en bovenkleding, akte na
leraar textiele werkvormen (2e graads)
docent kostuumnaaien (2e graads)
vakdocent handwerken en handenarbeid (2e graads)
docent naaldvakken (2e graads)
docent beeldende vorming en muziek
docent muziektheorie (1e graads)
docent muziekonderwijs b schoolmuziek
docent musiconomie (1e graads)
docent muziekgeschiedenis (1e graads)
docent muzikale expressie (1e graads)
docent muziekmethodiek en pedagogiek (1e graads)
docent muzisch agogisch werken (1e graads)
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (1e graads)
docent muziekleer algemeen (1e graads)
Docent textiele werkvormen (1e graads)
docent kunstnaaldwerk (1e graads)
docent textiel en vormgeving (1e graads)
docent modekritiek (1e graads)
docent mode-ontwerpen (1e graads)
Docent handvaardigheid (1e graads)
docent handenarbeid (1e graads)
docent stemvorming en taalbeheersing
Docent handvaardigheid (2e graads)
docent handenarbeid (2e graads)
Docent lichamelijke oefening (1e graads)
docent sport en bewegingsleer (1e graads)
Waar werkt een Docent techniek (2e graads)?
De leraar techniek werkt op een middelbare school.
- Leerlingen
- Collega's
- Ouders van leerlingen
- Directeur van school
Verwante beroepen Docent techniek (2e graads):
Opleiding: HBO
Baankans: Zeer goed
Baankans
Opleiding: HBO
Baankans: Zeer goed
Baankans
Opleiding: HBO
Baankans: Zeer goed
Baankans
Alles over het beroep Docent techniek (2e graads) in één oogopslag
Beroepsgroep:
Competenties:
Netwerk:
- Leerlingen
- Collega's
- Ouders van leerlingen
- Directeur van school
Opleidingsniveau:
Salarisindicatie:
- Van €2865 tot €4366