Opleidingen Supportmedewerker
Zou je graag Supportmedewerker willen worden? Of wil je jezelf verder ontwikkelen in jouw vakgebied? Hieronder vind je een selectie aan opleidingen of cursussen voor de Supportmedewerker. Filter op opleidingen per stad, of het bekijk het online aanbod. Ook vind je competentiegerichte opleidingen voor de Supportmedewerker.
De 49 beste opleidingen voor een Supportmedewerker:
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice
Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. Wat is het doel van deze training? U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit …
Professioneel klachten behandelen - Maak met een klantgericht beleid en klantvriendelijkheid optimale klantenservice.
Als je iets verkoopt, krijg je te maken met mondige klanten. Waren afnemers vroeger meer terughoudend met het ventileren van hun klachten, tegenwoordig lijkt het precies andersom te zijn. Hoe ga je op een professionele manier met klachten om? Wil …
Klantgerichte communicatie voor Customer Service en binnendienst Verkoop
EFFECTIEVER IN KLANTCONTACT “Vanuit aandacht en bewustzijn effectiever in contact met klanten” Bestemd voor De training is geschikt voor jou wanneer je zowel telefonisch als ‘face to face’ klantcontact hebt en je communicatieve vaardigheden wilt verbeteren om meer …
Opleiding Medewerker Klantenservice
Is service verlenen voor jou vanzelfsprekend en word jij blij van tevreden klanten? Dan is de opleiding Klantenservice Medewerker van Fabius echt iets voor jou! Klantenservice medewerkers zijn veel gevraagd. Met deze opleiding ben je breed inzetbaar en kun je …
Online opleiding Klantenservice Zorg en Welzijn
Elearning voor Mbo-ers voor de belangrijkste functie bij een gemeente of zorginstelling waarmee je ook indicaties stelt! Als klantenservice medewerker ben jij de allerbelangrijkste persoon op de afdeling Sociaal Domein van de gemeente of een sociaal wijkteam. Want jij bent …
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice
Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen, efficiënt doorverbinden, afsluittechnieken. Wat is het doel van deze training? Meer rendement halen uit inkomende servicegesprekken en een representatieve en klangerichte uitstraling richting uw …
Customer Service in Dynamics 365
Doelgroep Kerngebruikers Dynamics365, functioneel beheerders, consultants (en ontwikkelaars) Beschrijving U leert in deze cursus hoe de Service module binnen Dynamics365 is ingericht en hoe u deze module kunt inzetten voor uw organisatie. Aan de hand van een praktische uitleg en …
Opleiding Medewerker Klantenservice
OPLEIDING MEDEWERKER KLANTENSERVICE Wil je een opleiding Medewerker Klantenservice volgen om aan de slag te kunnen in een administratieve functie? Bij LSSO Opleidingen kun je direct starten! De opleiding Medewerker Klantenservice van LSSO Opleidingen zorgt voor de noodzakelijke theoretische kennis en …
Training klantenservice via WhatsApp
WhatsApp biedt enorme mogelijkheden voor online en mobile klantenservice. In Nederland is WhatsApp een van de meest gebruikte apps op een smartphone. 4 op de 10 mensen gebruikt WhatsApp zakelijk. Om een vraag te stellen of meer informatie te krijgen. …
Training klantenservice via Facebook
Door het grote gebruik van Facebook is ook Facebook Messenger een steeds logischer kanaal voor persoonlijke klantenservice. Net als WhatsApp biedt Messenger veel potentie klanttevredenheid te vergoten. Ruim driekwart van de gebruikers is tevreden over persoonlijke, mobiele klantenservice. Hoe zorg …
Competentiegerichte cursussen en trainingen voor de Supportmedewerker
Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig. Deze cursussen en traininingen zijn voor de competentie Supportmedewerker
Online Cursussen & Trainingen Supportmedewerker
Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig, dat geldt ook voor een Supportmedewerker. Deze cursussen en trainingen zijn voor de competenties en skills die een Supportmedewerker nodig heeft om zijn of haar beroep goed uit te kunnen oefenen.
Professioneel klachten behandelen - Maak met een klantgericht beleid en klantvriendelijkheid optimale klantenservice.
Als je iets verkoopt, krijg je te maken met mondige klanten. Waren afnemers vroeger meer terughoudend met het ventileren van hun klachten, tegenwoordig lijkt het precies andersom te zijn. Hoe ga je op een professionele manier met klachten om? Wil …
Online opleiding Klantenservice Zorg en Welzijn
Elearning voor Mbo-ers voor de belangrijkste functie bij een gemeente of zorginstelling waarmee je ook indicaties stelt! Als klantenservice medewerker ben jij de allerbelangrijkste persoon op de afdeling Sociaal Domein van de gemeente of een sociaal wijkteam. Want jij bent …
CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER / KLANTENSERVICE
Algemene informatie: De wijze waarop het telefonisch contact met je klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie. Vaak is dit een belangrijk visitekaartje. Wil je weten en leren hoe je professioneel en vriendelijk een telefoongesprek voert met je …
IT Servicedesk Medewerker
Start je IT-carrière met onze praktijkgerichte opleiding tot IT Servicedesk Medewerker! In de opleiding IT Servicedesk Medewerker van Winc Academy leer je essentiële vaardigheden om technische ondersteuning te bieden in een IT-omgeving. Het niveau van deze opleiding is vergelijkbaar met …