Teamleider callcenter inbound: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Teamleider callcenter inbound: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als Teamleider callcenter inbound? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Teamleider callcenter inbound wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Teamleider callcenter inbound, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als Teamleider callcenter inbound
- Wat doet een Teamleider callcenter inbound
- Salaris Teamleider callcenter inbound
- Vacatures Teamleider callcenter inbound
- Doorgroeien als Teamleider callcenter inbound
- Opleidingen Teamleider callcenter inbound
- Omscholen tot Teamleider callcenter inbound
- Hoe word je Teamleider callcenter inbound
- Competenties Teamleider callcenter inbound
- Persoonstypen Teamleider callcenter inbound
Vacatures Teamleider callcenter inbound
Vacatures laden...
Wat is een Teamleider callcenter inbound?
De teamleider callcenter inbound is werkzaam als teamleider binnen een callcenter.
De teamleider callcenter inbound is werkzaam binnen een callcenter bij de inboundafdeling (de afdeling waar telefoontjes binnenkomen en waar de call agents deze moeten beantwoorden). De teamleider callcenter inbound stuurt zijn team van call agents aan op het realiseren van de kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen. Zo kan het zijn dat er bij de inboundafdeling gebeld wordt door mensen met vragen over hun digitale internet en dat de callcenter agents deze vragen op een zo snel mogelijke manier moeten beantwoorden. De teamleider callcenter inbound kijkt of dit gebeurt en geeft waar nodig tips en adviezen om gesprekken sneller en efficiënter te laten verlopen zonder dat het de kwaliteit van een goed gesprek verliest.
De teamleider callcenter inbound draagt zorg voor een optimale tevredenheid van de opdrachtgever, klanten van de opdrachtgever en je collega's. De teamleider callcenter inbound probeert continue de dienstverlening te verbeteren en kijkt goed naar de constante ontwikkelingen binnen het callcenter om zo goed mogelijk op ontwikkelingen in te kunnen springen en deze mee te kunnen nemen binnen de werkwijze. De teamleider callcenter inbound is ook verantwoordelijk voor het selecteren van nieuwe call agents (door middel van sollicitatieprocedures), kan de nieuwe agents helpen opleiden, beoordeelt hun functioneren en draagt zorg voor hun optimale persoonlijke ontwikkeling.
De teamleider callcenter inbound is verantwoordelijk voor de sfeer binnen het team waarin professioneel gewerkt wordt in een plezierige sfeer. Alle werkzaamheden van de teamleider callcenter inbound rapporteert hij aan de customer operations manager.
De teamleider callcenter inbound is een verantwoordelijke werker, is communicatief vaardig en is ook flexibel inzetbaar (hij moet het bijvoorbeeld niet erg vinden om 's avonds nog te moeten werken). Hij kan een team coachen en motiveren maar vindt het ook niet erg om streng op te moeten treden wanneer mensen hun werkzaamheden niet goed of niet goed genoeg uitvoeren zodat er ten alle tijde goed gewerkt wordt.
Past het beroep Teamleider callcenter inbound bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesHeb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures Teamleider callcenter inbound per niveau
Vacatures Teamleider callcenter inbound per stad
Vacatures Teamleider callcenter inbound Alkmaar
Vacatures Teamleider callcenter inbound Almelo
Vacatures Teamleider callcenter inbound Almere
Vacatures Teamleider callcenter inbound Alphen aan den Rijn
Vacatures Teamleider callcenter inbound Amersfoort
Vacatures Teamleider callcenter inbound Amstelveen
Vacatures Teamleider callcenter inbound Amsterdam
Vacatures Teamleider callcenter inbound Apeldoorn
Vacatures Teamleider callcenter inbound Arnhem
Vacatures Teamleider callcenter inbound Assen
Vacatures Teamleider callcenter inbound Bergen op Zoom
Vacatures Teamleider callcenter inbound Breda
Vacatures Teamleider callcenter inbound Capelle aan den IJssel
Vacatures Teamleider callcenter inbound Delft
Vacatures Teamleider callcenter inbound Den Bosch
Vacatures Teamleider callcenter inbound Den Haag
Vacatures Teamleider callcenter inbound Den Helder
Vacatures Teamleider callcenter inbound Deventer
Vacatures Teamleider callcenter inbound Doetinchem
Vacatures Teamleider callcenter inbound Dordrecht
Vacatures Teamleider callcenter inbound Ede
Vacatures Teamleider callcenter inbound Eindhoven
Vacatures Teamleider callcenter inbound Emmen
Vacatures Teamleider callcenter inbound Enschede
Vacatures Teamleider callcenter inbound Gouda
Vacatures Teamleider callcenter inbound Groningen
Vacatures Teamleider callcenter inbound Haarlem
Vacatures Teamleider callcenter inbound Haarlemmermeer
Vacatures Teamleider callcenter inbound Heerlen
Vacatures Teamleider callcenter inbound Helmond
Vacatures Teamleider callcenter inbound Hengelo
Vacatures Teamleider callcenter inbound Hilversum
Vacatures Teamleider callcenter inbound Hoogeveen
Vacatures Teamleider callcenter inbound Hoorn
Vacatures Teamleider callcenter inbound Katwijk
Vacatures Teamleider callcenter inbound Leeuwarden
Vacatures Teamleider callcenter inbound Leiden
Vacatures Teamleider callcenter inbound Lelystad
Vacatures Teamleider callcenter inbound Maastricht
Vacatures Teamleider callcenter inbound Middelburg
Vacatures Teamleider callcenter inbound Nieuwegein
Vacatures Teamleider callcenter inbound Nijmegen
Vacatures Teamleider callcenter inbound Oss
Vacatures Teamleider callcenter inbound Purmerend
Vacatures Teamleider callcenter inbound Roermond
Vacatures Teamleider callcenter inbound Roosendaal
Vacatures Teamleider callcenter inbound Rotterdam
Vacatures Teamleider callcenter inbound Schiedam
Vacatures Teamleider callcenter inbound Spijkenisse
Vacatures Teamleider callcenter inbound Terneuzen
Vacatures Teamleider callcenter inbound Tilburg
Vacatures Teamleider callcenter inbound Utrecht
Vacatures Teamleider callcenter inbound Veenendaal
Vacatures Teamleider callcenter inbound Venlo
Vacatures Teamleider callcenter inbound Vlaardingen
Vacatures Teamleider callcenter inbound Westland
Vacatures Teamleider callcenter inbound Zaanstad
Vacatures Teamleider callcenter inbound Zeist
Salarisschaal Teamleider callcenter inbound
Wat verdient een Teamleider callcenter inbound?
De teamleider callcenter inbound die fulltime werkzaam is verdient tussen de €1900,- en €2800,- bruto per maand, afhankelijk van het aantal jaren werkervaring.
Meer weten over het salaris Teamleider callcenter inbound
Hoe word je een Teamleider callcenter inbound?
De teamleider callcenter inbound heeft HBO werk en denkniveau, aangevuld met bijvoorbeeld een managementopleiding en/of trainingen. Daarnaast is het vak een pre dat de teamleider callcenter inbound enkele jaren ervaring als teamleider binnen een dienstverlenende organisatie heeft.
Opleidingen, cursussen en trainingen tot Teamleider callcenter inbound
Er zijn geen opleidingen Teamleider callcenter inbound aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een Teamleider callcenter inbound in werkt
Bekijk alle opleidingen Zakelijke DienstverleningOmscholen tot Teamleider callcenter inbound
Je kan op verschillende manieren omscholen tot Teamleider callcenter inbound. Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Teamleider callcenter inbound
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Teamleider callcenter inbound
Als je Teamleider callcenter inbound wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Teamleider callcenter inbound zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie Teamleider callcenter inbound
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een Teamleider callcenter inbound?
Competenties Teamleider callcenter inbound
Een Teamleider callcenter inbound heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Steekwoorden: overzicht, leiderschap, uitdrukkingsvaardig, luisteren, overtuigen, inzicht in omgeving
Omschrijving
Deze competentie valt voor een deel samen met leiderschap. Een goede leider moet kunnen delegeren. Deze mensen geven bepaalde taken uit handen en beslissen wie geschikt is voor welke taak. Hij behoudt hierbij het overzicht.
Sterke punten
Deze personen geven medewerkers de ruimte om zich te ontwikkelen. Ze krijgen hun eigen taak en moeten die goed uit zien te voeren. Verder zijn delegerende mensen resultaatgericht. Ze communiceren duidelijk en helder wat ze van iedereen verwachten. Ook kunnen deze personen goed luisteren en anderen overtuigen van de noodzaak van een taak.
Zwakke punten
Delegerende mensen kunnen lui en gemakzuchtig overkomen. Anderen krijgen dan het idee dat deze persoon zelf niets meer hoeft te doen. Dit kan irritaties opwekken.
Steekwoorden: luisteren, doelstellingen, motiveren, zelfontwikkeling, resultaatgericht
Omschrijving
Deze personen zijn op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen de organisatie en proberen hun kennis in te zetten waar dat mogelijk is.
Sterke punten
Mensen die inzicht hebben in de omgeving kunnen weloverwogen beslissingen nemen. Ze zijn resultaatgericht en maken beslissingen die helpen het doel te bereiken. Ze ontwikkelen zichtzelf en kunnen anderen motiveren zich ook te ontwikkelen.
Zwakke punten
Soms hebben mensen zoveel informatie over hun omgeving, dat ze moeite hebben hoofd- en bijzaken te scheiden. Ze kunnen zich dan verliezen in details en geen heldere beslissingen nemen.
Steekwoorden: servicegericht, relatiegericht, luisteren, begripvol, helpend
Omschrijving
Mensen die beschikken over deze competentie kunnen goed inspelen op de verwachtingen en behoeften van klanten. Dit kunnen zowel uitgesproken als onuitgesproken behoeften zijn. Dit is dan ook aan deze persoon om dit uit te zoeken. Zij voelen zich betrokken bij de klant en zetten zich vaak voor 100% in voor deze klant. Tevens toont deze persoon respect naar de klant. Een bekend spreekwoord wat past bij deze competentie is ‘De klant is koning’. Verder weet deze persoon de verschillende groepen klanten en hun behoeften te onderscheiden.
Sterke punten
Een sterk punt van deze klantgerichte persoon is de betrokkenheid. Deze mensen zullen altijd actief op zoek gaan naar datgene wat de klant wilt hebben. Ze hebben inlevingsvermogen en kunnen goed luisteren. Daarnaast kunnen deze mensen meestal goed overtuigen.
Zwakke punten
Sommige klantgerichte mensen verliezen het resultaat uit het oog. Ze zijn zo gefocust op de klant, dat het resultaat wordt vergeten. Ook te veel willen kan een valkuil zijn voor deze mensen, ze willen dan zo graag helpen dat ze zich opdringen bij klanten. Of er zijn meerdere klanten en deze moeten lang wachten voordat ze geholpen worden.
Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse
Omschrijving
Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.
Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.
Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.
Steekwoorden: delegeren, luisteren, overtuigen, taken verdelen
Omschrijving
Deze mensen kunnen individuen en groepen aansturen. De leiders maken een goede balans tussen delegeren en bijvoorbeeld regels opleggen. Deze personen leggen anderen uit wat er van hen wordt verwacht. Op die manier kunnen zij een project sturen. Daarbij kunnen leiders de verantwoordelijkheden bij anderen neerleggen.
Sterke punten
Een goede leider kan luisteren, iemand opfleuren, maar ook overtuigen. De leider maakt beslissingen en probeert ervoor iedereen het beste uit te halen. Een goede leider laat dingen los, maar probeert ook overzicht te houden. Ook kan een goede leider anderen inspireren en motiveren om gezamenlijk een doel te bereiken. Hij neemt hierbij het resultaat als uitgangspunt.
Zwakke punten
Sommige leiders willen teveel zelf doen, hierdoor krijgen werknemers niet de kans om zich te ontwikkelen. Ook kan dit voor frustratie en stress zorgen. Ook kunnen leiders het resultaat zo voorop stellen dat de omgeving wegvalt.
Steekwoorden: inzicht in omgeving, overtuigen, motiveren, onderhandelen
Omschrijving
Deze mensen luisteren goed naar andere mensen. Ze zijn oprecht geïnteresseerd en willen anderen graag helpen. Ze zijn overal van op de hoogte en hebben dus overzicht. Ook luisteren deze mensen goed naar de taken die zij krijgen toegewezen en voeren deze daarom meestal goed uit.
Sterke punten
Goede luisteraars stellen vaak goede vragen of geven feedback op de verkregen informatie. Daarnaast kunnen zij met de verkregen informatie anderen overtuigen en eventueel onderhandelen over verschillende zaken. Een goede luisteraar houdt ook rekening met de dingen die juist niet worden gezegd, de zogenaamde non-verbale communicatie. Ook hier kan hij informatie uithalen.
Zwakke punten
Goed luisteren betekent niet dat je niets mag zeggen. Mensen die alleen maar luisteren kunnen verlegen of teruggetrokken overkomen. Sommige mensen luisteren enkel om dingen voor elkaar te krijgen, zij proberen hun voordeel te doen met de informatie die ze krijgen. Het ontbreekt hen dan aan oprechte interesse.
Steekwoorden: structureel, plannen en organiseren, resultaat, perfectionistisch
Omschrijving
Deze mensen hebben details en procedures goed in hun hoofd zitten. Deze personen letten bij opdrachten op de details, zij controleren bijvoorbeeld de spelling en houden zich bezig met de vormgeving. Daarnaast houden deze mensen zich vaak bezig met de planning en organisatie van werkzaamheden.
Sterke punten
Deze mensen zijn precies en werken structureel. Zij kijken met een kritisch oog naar opdrachten. Daarnaast beschikken deze mensen ook vaak over de competentie ‘plannen en organiseren’. Zij hebben een goed beeld in het hoofd van het resultaat en de taken die uitgevoerd moeten worden.
Zwakke punten
De kritische houding kan ervoor zorgen dat de omgeving hen ziet als ‘pietluttig’. Verder kan het zijn dat ze zo opgaan in details dat de creativiteit van deze mensen eronder lijdt. Ook kunnen ze doorslaan en hoofdzaken uit het oog verliezen.
Steekwoorden: structureel, kritisch, resultaat- en taakgericht, prioriteiten
Omschrijving
Voordat deze mensen beginnen aan de uitvoer van een bepaalde taak, hebben zij een goede werkplanning gemaakt. De complete opdracht staat structureel uitgewerkt in een plan van aanpak. Hierbij gebruiken deze mensen het doel van de opdracht als uitgangspunt, vervolgens hangen zij hier de verschillende taken aan op plus de daarbij behorende prioriteiten.
Sterke punten
Deze mensen werken structureel en kunnen hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden. Deze mensen zijn zowel resultaat- als taakgericht. Prioriteiten worden hierbij scherp in de gaten gehouden. Deze mensen zijn dan ook vaak kritisch en kijken afzonderlijk naar de verschillende deeltaken.
Zwakke punten
Mensen die teveel plannen en organiseren verliezen soms hun spontaniteit, hierdoor kan ook de creativiteit achteruit gaan. Het kan voor deze mensen moeilijk zijn om hun eigen ideeën los te laten en ook anderen input te laten geven. Daarnaast kunnen sommige mensen die van plannen en organiseren houden niet goed tegen verandering. Zij laten zich dan nog weleens van de wijs brengen.
Steekwoorden: samenwerken, resultaten, assertiviteit
Omschrijving
Goed samenwerken is bijdragen aan het samenwerkingsproces, de resultaten en de harmonie binnen een team. Deze personen willen niet alleen een goede bijdrage leveren aan de opdracht, maar ook aan de sfeer binnen het team. Onder deze competentie vallen verschillende aspecten: respect hebben voor andere groepsgenoten, elkaar helpen met taken en meedenken.
Sterke punten
Een sterk punt is dat deze personen vaak een goede mensenkennis hebben, zij kunnen anderen goed inschatten en houden daarbij het resultaat en de taken in het achterhoofd. Deze mensen zijn vaak assertief, zij houden hun persoonlijke doel en het doel van de ander goed in de gaten. Ook goed kunnen netwerken is te benoemen als sterk punt.
Zwakke punten
Mensen die teveel samenwerken, kunnen hun onafhankelijkheid verliezen. Ze vinden het moeilijk om nog alleen te werken, omdat ze altijd reactie/feedback krijgen van groepsgenoten. Ook zijn de relaties van deze mensen soms belangrijker dan de werkzaamheden. Het moet vooral gezellig zijn.
Vaardigheden Teamleider callcenter inbound
- Analyseren
- Gestructureerd werken
- Luisteren
- Verbanden leggen
- Evalueren
- Redeneren
- Accuratesse
- Zorgvuldigheid
- Voorbereiden
- Prioriteiten stellen
- Overzicht hebben
- Leiderschap
- Uitdrukkingsvaardigheid
- Vriendelijkheid
- Respectvol
- Dienstverlenendheid
- Besluitvaardigheid
- Delegeren
- Motiveren
- Luistervaardigheid
- Belangstelling hebben
- Vragen stellen
- Sensitiviteit
- Harmonie creëren
- Gezamenlijk resultaat bereiken
Wat voor persoonlijkheid heeft een Teamleider callcenter inbound nodig?
De teamleider callcenter inbound is een baas. Hij geeft leiding aan het team van callcenter agents, motiveert ze om goed te werken en zorgt voor een goede sfeer. Daarnaast vindt hij het niet erg om streng op te moeten treden wanneer iemand zijn werk niet goed doet en heeft hij ten alle tijde de leiding binnen het callcenter in hand.
Ook is de teamleider callcenter inbound een waarnemer. Hij let goed op de actuele ontwikkelingen binnen het callcenter om te kunnen blijven kijken naar verbeterpunten en let daarnaast goed op de inzet van de medewerkers om hun ontwikkeling bij te houden en waar nodig met ze om de tafel te gaan om hun ontwikkeling te bespreken.
Wat voor persoonlijkheidstype is de baas? De baas heeft een zeer karakteristieke persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De baas heeft een sterke uitstraling en een natuurlijk overmacht. Hij kan goed leidinggeven, is zelfstandig en kan goed tegen kritiek. Verder is de baas loyaal aan de mensen onder zich en is hij erg resultaatgericht. Hij deinst niet terug voor een uitdaging.
Zwakke eigenschappen
De baas kan te direct zijn tegenover werknemers, en zich snel kritisch of woedend opstellen zonder zelf de impact van diens acties door te hebben. Verder heeft de baas geen tollerantie voor zwakheid, vooral van zichzelf, en vaak ook geen geduld. Alles moet op zijn manier.
Omgang
De baas is charismatisch en indrukwekkend als gesprekspartner, maar ook erg direct en kritisch. Doordat de baas de eigen interesses als absoluut bestempelt, zorgt de baas soms ook onbedoeld voor veel conflict en paniek onder de werknemers.
Wat voor persoonlijkheidstype is de waarnemer?
De waarnemer ziet vaak de details die een ander niet kent. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De waarnemer is vaak specialist op een bepaald vakgebied en bezit daarmee veel en diepgaande kennis over zaken. Ook heeft hij een sterke motivatie om te werken en is hij analytisch, eerlijk en intellectueel. De waarnemer kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Tevens is de waarnemer door diens onafhankelijke, afstandelijke natuur goed in het houden van geheimen en is hij objectief.
Zwakke eigenschappen
De waarnemer is door diens persoonlijkheid slecht in het onderhouden van menselijk contact en persoonlijke relaties. Door de nadruk op het intellectuele, is het moeilijk voor de waarnemer om spontane dingen te doen. De waarnemer kan dus ook gesloten en afstandelijk zijn.
Omgang
De waarnemer is goed in luisteren, en sterk als het gaat om het eigen vakgebied. Verder is het moeilijk voor een waarnemer om met anderen te praten. Hij heeft ook meestal geen behoefte om over zogenaamde “onbenulligheden” te praten. Conflicten worden vermeden.
Eigenschappen Teamleider callcenter inbound
- Overwicht
- Gedrevenheid
- Zelfverzekerdheid
- Waarnemendheid
- Gedetailleerdheid
- Leergierigheid
Wat zijn de baankansen voor een Teamleider callcenter inbound?
Het arbeidsmarktperspectief is goed. Er zijn veel callcenters in Nederland waar de teamleider callcenter inboud als teamleider aan de slag kan. Daarnaast kan de teamleider callcenter inbound ook aan de slag als teamleider telesales binnen een callcenterbedrijf.
De actuele kans op werk voor een Teamleider callcenter inbound
Het beroep Teamleider callcenter inbound is onderdeel van de beroepsfamilie Teamleiders/supervisors contactcenter. De kans op werk voor de beroepsfamilie Teamleiders/supervisors contactcenter is in de huidige periode goed
Huidige aantal vacatures
0
Baankans Teamleider callcenter inbound
Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen
Doorgroei mogelijkheden Teamleider callcenter inbound
Het beroep Teamleider callcenter inbound is onderdeel van de beroepsfamilie Teamleiders/supervisors contactcenter.
Verwante beroepen Teamleider callcenter inbound
Mogelijke specialisaties voor een Teamleider callcenter inbound
Doorgroei beroepen voor een Teamleider callcenter inbound
Waar werkt een Teamleider callcenter inbound?
De teamleider callcenter inbound werkt in een callcenter.
Met wie werkt een Teamleider callcenter inbound samen?
Het netwerk van de teamleider callcenter inbound bestaat uit zijn callagents, de opdrachtgevers (waarvoor gebeld wordt), de klanten (die bellen), zijn collega's en de customer operations manager aan wie hij zijn werkzaamheden rapporteert.
- Callagents
- Opdrachtgevers
- Klanten
- Collega's
- Custom operations manager
Verwante beroepen Teamleider callcenter inbound:
Opleiding: Geen
Baankans: Goed
Baankans
Opleiding: Geen Cursus / Bijscholing MBO HBO
Baankans: Onbekend
Baankans
Opleiding: MBO HBO
Baankans: Goed
Baankans
Alles over het beroep Teamleider callcenter inbound in één oogopslag
Sector:
Beroepsgroep:
Competenties:
Netwerk:
- Callagents
- Opdrachtgevers
- Klanten
- Collega's
- Custom operations manager
Opleidingsniveau:
Salarisindicatie:
- Van €1900 tot €2800