Docent algemene beveiliging: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Docent algemene beveiliging: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als Docent algemene beveiliging? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Docent algemene beveiliging wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Docent algemene beveiliging, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als Docent algemene beveiliging
- Wat doet een Docent algemene beveiliging
- Salaris Docent algemene beveiliging
- Vacatures Docent algemene beveiliging
- Doorgroeien als Docent algemene beveiliging
- Opleidingen Docent algemene beveiliging
- Omscholen tot Docent algemene beveiliging
- Hoe word je Docent algemene beveiliging
- Competenties Docent algemene beveiliging
- Persoonstypen Docent algemene beveiliging
Vacatures Docent algemene beveiliging
Vacatures laden...
Wat is een Docent algemene beveiliging?
De docent algemene beveiliging geeft les in het vak algemene beveiliging.
De docent algemene beveiliging geeft les op een MBO opleiding in de richting beveiliging of een andere soortgelijke opleiding. De voornaamste taak van de docent algemene beveiliging is zijn leerlingen opleiden naar een baan binnen de algemene beveiliging. De docent algemene beveiliging geeft onder andere les over onderwerpen als de integrale veiligheid, bescherming, beleving en besturing. Zo leren de leerlingen/studenten bijvoorbeeld hoe zij moeten handelen tijdens een ramp (rampenbestrijding).
De docent algemene beveiliging ontwikkelt zijn eigen lesmateriaal of maakt gebruik van bestaand lesmateriaal. Hij geeft zijn leerlingen/ toetsen, huiswerk, theorie en praktijkopdrachten en werkstukken die hij vervolgens nakijkt, met ze bespreekt en becijfert. Na aanleiding van deze resultaten kijkt de docent algemene beveiliging naar de studievoortgang van zijn leerlingen en bespreekt deze met ze. Als de resultaten er niet goed voorstaan kan de docent algemene beveiliging eventueel individuele begeleiding aanbieden of de leerlingen extra tips en adviezen geven.
De docent algemene beveiliging heeft verstand van het vak algemene beveiliging en weet dit op een leuke, interessante en educatieve manier op zijn leerlingen over te brengen. Daarnaast durft hij streng op te treden wanneer een leerling zich vervelend gedraagt om zo de orde in de klas te bewaren of te herstellen. Naast zijn werkzaamheden in de klas zal de docent algemene beveiliging ook aanwezig zijn tijdens vergaderingen met collega's om te praten over de leerlingen en te kijken naar verbeterpunten binnen de opleiding en school. Ook zal de docent algemene beveiliging aanwezig zijn bij ouderavonden om met de ouders van leerlingen de studievoortgang van hun kind te bespreken.
Past het beroep Docent algemene beveiliging bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesHeb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures Docent algemene beveiliging per niveau
Vacatures Docent algemene beveiliging per stad
Vacatures Docent algemene beveiliging Alkmaar
Vacatures Docent algemene beveiliging Almelo
Vacatures Docent algemene beveiliging Almere
Vacatures Docent algemene beveiliging Alphen aan den Rijn
Vacatures Docent algemene beveiliging Amersfoort
Vacatures Docent algemene beveiliging Amstelveen
Vacatures Docent algemene beveiliging Amsterdam
Vacatures Docent algemene beveiliging Apeldoorn
Vacatures Docent algemene beveiliging Arnhem
Vacatures Docent algemene beveiliging Assen
Vacatures Docent algemene beveiliging Bergen op Zoom
Vacatures Docent algemene beveiliging Breda
Vacatures Docent algemene beveiliging Capelle aan den IJssel
Vacatures Docent algemene beveiliging Delft
Vacatures Docent algemene beveiliging Den Bosch
Vacatures Docent algemene beveiliging Den Haag
Vacatures Docent algemene beveiliging Den Helder
Vacatures Docent algemene beveiliging Deventer
Vacatures Docent algemene beveiliging Doetinchem
Vacatures Docent algemene beveiliging Dordrecht
Vacatures Docent algemene beveiliging Ede
Vacatures Docent algemene beveiliging Eindhoven
Vacatures Docent algemene beveiliging Emmen
Vacatures Docent algemene beveiliging Enschede
Vacatures Docent algemene beveiliging Gouda
Vacatures Docent algemene beveiliging Groningen
Vacatures Docent algemene beveiliging Haarlem
Vacatures Docent algemene beveiliging Haarlemmermeer
Vacatures Docent algemene beveiliging Heerlen
Vacatures Docent algemene beveiliging Helmond
Vacatures Docent algemene beveiliging Hengelo
Vacatures Docent algemene beveiliging Hilversum
Vacatures Docent algemene beveiliging Hoogeveen
Vacatures Docent algemene beveiliging Hoorn
Vacatures Docent algemene beveiliging Katwijk
Vacatures Docent algemene beveiliging Leeuwarden
Vacatures Docent algemene beveiliging Leiden
Vacatures Docent algemene beveiliging Lelystad
Vacatures Docent algemene beveiliging Maastricht
Vacatures Docent algemene beveiliging Middelburg
Vacatures Docent algemene beveiliging Nieuwegein
Vacatures Docent algemene beveiliging Nijmegen
Vacatures Docent algemene beveiliging Oss
Vacatures Docent algemene beveiliging Purmerend
Vacatures Docent algemene beveiliging Roermond
Vacatures Docent algemene beveiliging Roosendaal
Vacatures Docent algemene beveiliging Rotterdam
Vacatures Docent algemene beveiliging Schiedam
Vacatures Docent algemene beveiliging Spijkenisse
Vacatures Docent algemene beveiliging Terneuzen
Vacatures Docent algemene beveiliging Tilburg
Vacatures Docent algemene beveiliging Utrecht
Vacatures Docent algemene beveiliging Veenendaal
Vacatures Docent algemene beveiliging Venlo
Vacatures Docent algemene beveiliging Vlaardingen
Vacatures Docent algemene beveiliging Westland
Vacatures Docent algemene beveiliging Zaanstad
Vacatures Docent algemene beveiliging Zeist
Salarisschaal Docent algemene beveiliging
Wat verdient een Docent algemene beveiliging?
De docent algemene beveiliging verdient, afhankelijk van het aantal jaren werkervaring en de school waar hij werkzaam is, tussen de €1500,- en €2100,- bruto per maand.
Meer weten over het salaris Docent algemene beveiliging
Hoe word je een Docent algemene beveiliging?
De docent algemene beveiliging heeft de opleiding ''Integrale Veiligheidskunde'' of Integrale veiligheid gevolgd. Deze opleidingen zijn vier jaar en HBO.
Opleidingen Docent algemene beveiliging
Omscholen tot Docent algemene beveiliging
Je kan op verschillende manieren omscholen tot Docent algemene beveiliging. Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Docent algemene beveiliging
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Docent algemene beveiliging
Als je Docent algemene beveiliging wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Docent algemene beveiliging zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie Docent algemene beveiliging
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een Docent algemene beveiliging?
Competenties Docent algemene beveiliging
Een Docent algemene beveiliging heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Wat betekent de competentie coachen? De competentie coachen heeft de steekwoorden: motiveren, leiderschap, assertiviteit, luisteren
Omschrijving
In teamverband kunnen deze mensen ervoor zorgen dat taken voltooid worden. De coach motiveert anderen, op zowel persoonlijk als zakelijk vlak. De coach is betrokken en wil het beste voor zichzelf en voor de ander. Deze mensen luisteren goed en proberen de juiste vragen te stellen. Op die manier proberen ze anderen een bepaalde ontwikkeling door te laten maken.
Sterke punten
De coaches kunnen anderen vaak goed inspireren en motiveren. Bij tegenslagen zijn dit de mensen die het team en de werkzaamheden weer op gang krijgen. Ze motiveren niet alleen, maar zijn over het algemeen ook goede leiders. Ze kunnen mensen aansturen en begeleiden. Daarnaast zijn deze coaches over het algemeen betrouwbaar en willen ze iedereen graag helpen. Deze mensen zijn vaak zelfverzekerd en willen het beste voor zichzelf en voor de ander.
Zwakke punten
Het is mogelijk dat de betrokkenheid van de coach zo groot wordt, dat de prioriteiten op verkeerde aspecten komen te liggen. Deze grote betrokkenheid kan ervoor zorgen dat anderen zich gecontroleerd voelen.
Steekwoorden: proactief, ondernemend, toekomst, ambitieus
Omschrijving
Deze personen komen zelf met oplossingen of nieuwe ideeën. Ze zien bepaalde kansen en proberen hierop in te spelen. Met het oplossen van problemen of het maken van taken reageren deze personen proactief. Ze staan vooraan om iets te ondernemen.
Sterke punten
Proactiviteit is een eigenschap die direct wordt gekoppeld aan initiatiefnemende personen. Ze zijn ook ambitieus. Ze willen dingen verbeteren, problemen oplossen, doelen stellen en die ook bereiken. Daarnaast komen ze vaak met creatieve ideeën en kijken daarbij optimistisch naar de toekomst.
Zwakke punten
Deze personen kunnen overijverig overkomen. Ze hebben altijd ideeën en oplossingen. Deze competentie wordt dan ook weleens gekoppeld aan de term bemoeial. Een idee opperen wanneer dit niet gewenst is, kan voor veel mensen frustrerend zijn. Daarnaast kunnen iniatiefnemers betweterig overkomen, omdat zij altijd vooraan staan. Anderen krijgen dan minder kans hun ideeën op tafel te leggen.
Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse
Omschrijving
Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.
Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.
Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.
Steekwoorden: inzicht in omgeving, overtuigen, motiveren, onderhandelen
Omschrijving
Deze mensen luisteren goed naar andere mensen. Ze zijn oprecht geïnteresseerd en willen anderen graag helpen. Ze zijn overal van op de hoogte en hebben dus overzicht. Ook luisteren deze mensen goed naar de taken die zij krijgen toegewezen en voeren deze daarom meestal goed uit.
Sterke punten
Goede luisteraars stellen vaak goede vragen of geven feedback op de verkregen informatie. Daarnaast kunnen zij met de verkregen informatie anderen overtuigen en eventueel onderhandelen over verschillende zaken. Een goede luisteraar houdt ook rekening met de dingen die juist niet worden gezegd, de zogenaamde non-verbale communicatie. Ook hier kan hij informatie uithalen.
Zwakke punten
Goed luisteren betekent niet dat je niets mag zeggen. Mensen die alleen maar luisteren kunnen verlegen of teruggetrokken overkomen. Sommige mensen luisteren enkel om dingen voor elkaar te krijgen, zij proberen hun voordeel te doen met de informatie die ze krijgen. Het ontbreekt hen dan aan oprechte interesse.
Steekwoorden: optimistisch, ambitieus, luisteren, overtuigen
Omschrijving
Deze mensen kunnen anderen aanzetten tot actie. Dit kan gebeuren op verschillende manieren, bijvoorbeeld door macht of verbondenheid met een team. Ze willen het werkplezier van anderen vergroten. Ze stellen vaak een gezamenlijk doel centraal en de motivator probeert met het hele team dit doel te behalen.
Sterke punten
In zware tijden blijven deze mensen optimistisch en kijken met een positieve blik naar de toekomst. Ze kunnen zichzelf goed motiveren, maar ook anderen nieuwe zin geven. De meeste motivators zijn goede luisteraars en hebben een goed inlevingsvermogen. Daarnaast past de competentie overtuigen ook goed bij deze competentie. Om mensen te motiveren is overtuiging op bepaalde momenten hard nodig.
Zwakke punten
Een motivator kan doorslaan. Hij kan zo optimistisch zijn, dat hij de realiteit verliest. Dit kan samenhangen met de competentie ambitie, motivators stellen bepaalde doelen en willen deze behalen en ook bij tegenslagen doorgaan. De geloofwaardigheid van de motivator wordt dan aangetast.
Steekwoorden: structureel, plannen en organiseren, resultaat, perfectionistisch
Omschrijving
Deze mensen hebben details en procedures goed in hun hoofd zitten. Deze personen letten bij opdrachten op de details, zij controleren bijvoorbeeld de spelling en houden zich bezig met de vormgeving. Daarnaast houden deze mensen zich vaak bezig met de planning en organisatie van werkzaamheden.
Sterke punten
Deze mensen zijn precies en werken structureel. Zij kijken met een kritisch oog naar opdrachten. Daarnaast beschikken deze mensen ook vaak over de competentie ‘plannen en organiseren’. Zij hebben een goed beeld in het hoofd van het resultaat en de taken die uitgevoerd moeten worden.
Zwakke punten
De kritische houding kan ervoor zorgen dat de omgeving hen ziet als ‘pietluttig’. Verder kan het zijn dat ze zo opgaan in details dat de creativiteit van deze mensen eronder lijdt. Ook kunnen ze doorslaan en hoofdzaken uit het oog verliezen.
Steekwoorden: structureel, kritisch, resultaat- en taakgericht, prioriteiten
Omschrijving
Voordat deze mensen beginnen aan de uitvoer van een bepaalde taak, hebben zij een goede werkplanning gemaakt. De complete opdracht staat structureel uitgewerkt in een plan van aanpak. Hierbij gebruiken deze mensen het doel van de opdracht als uitgangspunt, vervolgens hangen zij hier de verschillende taken aan op plus de daarbij behorende prioriteiten.
Sterke punten
Deze mensen werken structureel en kunnen hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden. Deze mensen zijn zowel resultaat- als taakgericht. Prioriteiten worden hierbij scherp in de gaten gehouden. Deze mensen zijn dan ook vaak kritisch en kijken afzonderlijk naar de verschillende deeltaken.
Zwakke punten
Mensen die teveel plannen en organiseren verliezen soms hun spontaniteit, hierdoor kan ook de creativiteit achteruit gaan. Het kan voor deze mensen moeilijk zijn om hun eigen ideeën los te laten en ook anderen input te laten geven. Daarnaast kunnen sommige mensen die van plannen en organiseren houden niet goed tegen verandering. Zij laten zich dan nog weleens van de wijs brengen.
Steekwoorden: boodschap, structureel, publiek, resultaatgericht
Omschrijving
Deze mensen kunnen op een duidelijke en heldere manier hun boodschap overbrengen. Zij stemmen hun presentatie af op het publiek. Deze presentatoren maken hierbij vaak gebruik van middelen als PowerPoint, hand-outs of digitale beelden. Deze middelen sluiten goed aan bij het verhaal en op deze manier wordt de boodschap overgebracht op het publiek.
Sterke punten
Goede presentatoren kunnen gestructureerd een verhaal vertellen, maar ook spontaan reageren op onverwachte situaties. Daarnaast zijn ze resultaatgericht: ze willen de boodschap overbrengen. Ook hebben deze mensen vaak weinig last van zenuwen.
Zwakke punten
Mensen die teveel willen presenteren kunnen gemaakt overkomen. Zij hebben soms een onnatuurlijke houding en reageren op een verkeerde manier op onverwachte situaties.
Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk
Omschrijving
Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.
Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.
Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.
Vaardigheden Docent algemene beveiliging
- Luistervaardigheid
- Stimuleren
- Gestructureerd werken
- Feedback geven
- Belangstelling hebben
- Vragen stellen
- Overtuigingskracht
- Positiviteit
- Accuratesse
- Zorgvuldigheid
- Voorbereiden
- Prioriteiten stellen
- Proactiviteit
- Ondernemendheid
- Oplossingsgerichtheid
- Analyseren
- Evalueren
- Redeneren
- Uitdrukkingsvaardigheid
- Ontspannenheid
- Improvisatievermogen
- Helder communiceren
- Inlevingsvermogen
- Taalkennis
Wat voor persoonlijkheid heeft een Docent algemene beveiliging nodig?
De docent algemene beveiliging is een waarnemer. Hij let goed op de studievoortgang van zijn leerlingen/studenten. Daarnaast is de docent algemene beveiliging een gever. Hij geeft zijn kennis en visie op het gebied van het vak algemene beveiliging over op zijn leerlingen en biedt ze waar nodig individuele begeleiding of tips en adviezen.
Wat voor persoonlijkheidstype is de gever? De gever heeft een prettige persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De gever is sociaal erg vaardig en kan zich goed inleven in de gevoelens van anderen. Hij is behulpzaam en mensenlievend.
Zwakke eigenschappen
De gever heeft een sterke behoefte aan aandacht en goedkeuring, en overschreidt hierbij soms de grenzen van anderen. Hij wordt soms manipulatief. Doordat de focus naar buiten is gericht, heeft de gever geen goed inzicht in en controle over de eigen gevoelens. Dit maakt hem soms emotioneel en irrationeel in het beoordelen van sociale situaties.
Omgang
De gever is erg goed in de omgang met anderen. Hij hecht veel belang aan dienstbaarheid en goedkeuring, en zet zich dan ook sociaal strategisch in om dit te verkrijgen. In meer diepgaande contacten kan dit leiden tot een verstikkende aandacht en ongebalanceerde relaties.
Wat voor persoonlijkheidstype is de waarnemer?
De waarnemer ziet vaak de details die een ander niet kent. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De waarnemer is vaak specialist op een bepaald vakgebied en bezit daarmee veel en diepgaande kennis over zaken. Ook heeft hij een sterke motivatie om te werken en is hij analytisch, eerlijk en intellectueel. De waarnemer kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Tevens is de waarnemer door diens onafhankelijke, afstandelijke natuur goed in het houden van geheimen en is hij objectief.
Zwakke eigenschappen
De waarnemer is door diens persoonlijkheid slecht in het onderhouden van menselijk contact en persoonlijke relaties. Door de nadruk op het intellectuele, is het moeilijk voor de waarnemer om spontane dingen te doen. De waarnemer kan dus ook gesloten en afstandelijk zijn.
Omgang
De waarnemer is goed in luisteren, en sterk als het gaat om het eigen vakgebied. Verder is het moeilijk voor een waarnemer om met anderen te praten. Hij heeft ook meestal geen behoefte om over zogenaamde “onbenulligheden” te praten. Conflicten worden vermeden.
Eigenschappen Docent algemene beveiliging
- Empathie
- Behulpzaamheid
- Vriendelijkheid
- Waarnemendheid
- Gedetailleerdheid
- Leergierigheid
Wat zijn de baankansen voor een Docent algemene beveiliging?
Het arbeidsmarktperspectief voor de docent algemene beveiliging is gemiddeld. Er is voldoende werkgelegenheid op de verschillende MBO opleidingen.
De actuele kans op werk voor een Docent algemene beveiliging
Het beroep Docent algemene beveiliging is onderdeel van de beroepsfamilie Vakdocenten politie, brandweer en beveiliging. De kans op werk voor de beroepsfamilie Vakdocenten politie, brandweer en beveiliging is in de huidige periode goed
Huidige aantal vacatures
0
Baankans Docent algemene beveiliging
Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen
Doorgroei mogelijkheden Docent algemene beveiliging
Het beroep Docent algemene beveiliging is onderdeel van de beroepsfamilie Vakdocenten politie, brandweer en beveiliging.
Verwante beroepen Docent algemene beveiliging
Mogelijke specialisaties voor een Docent algemene beveiliging
Doorgroei beroepen voor een Docent algemene beveiliging
Docent paardenhouderij (2e graads)
Docent tuinbouw / akkerbouw (2e graads)
docent tuinbouwkunde (2e graads)
docent land- en tuinbouwkunde, akte n 21
Docent bosbouwkunde (2e graads)
docent bosexploitatie (2e graads)
docent cultuurtechniek (2e graads)
Docent agrotechniek (2e graads)
docent agrarische techniek (2e graads)
Docent agromanagement (2e graads)
docent agrarische economie (2e graads)
docent landbouweconomie (2e graads)
Docent plant en educatie (2e graads)
docent plantenteelt (2e graads)
docent plantenveredeling (2e graads)
Docent dier en educatie (2e graads)
docent dierhouderij (2e graads)
docent dierverzorging (2e graads)
docent water-, bodem- en luchtmanagement
Docent tuin en landschap (2e graads)
docent landschapskunde (2e graads)
docent groene ruimte (2e graads)
docent landschapontwerpen (2e graads)
Docent veehouderij (2e graads)
Docent levensmiddelentechnologie (2e graads)
Docent consumptieve techniek (2e graads)
docent koken en serveren (2e graads)
docent warenkennis (horeca) (2e graads)
docent zuivelbereiding (2e graads)
docent bakken, akte n 22/akte n 23
docent bakkerijtechnieken (2e graads)
docent brood- en banketbakken (2e graads)
docent hbr (horeca, bakkerij en recreatie)
Docent elektronica (2e graads)
docent elektronicatechniek (2e graads)
docent digitale techniek (2e graads)
docent digitale en analoge media (2e graads)
Docent technische informatica (2e graads)
docent automatiseringselektronica (2e graads)
docent computertechniek (2e graads)
docent telecommunicatietechniek (2e graads)
docent automatiseringsenergietechniek (2e graads)
Docent besturingstechniek (2e graads)
docent aandrijf- en besturingstechniek (2e graads)
docent meet- en regeltechniek (2e graads)
Docent textieltechniek (2e graads)
Docent fijnmechanische techniek (2e graads)
docent fijnmetaalbewerken (2e graads)
docent fijnmechanische techniek en elektrotechnisch instrumentmaken, akte nk
docent uurwerktechniek (2e graads)
docent (metaal)graveren (2e graads)
Docent scheepsbouwkunde (2e graads)
docent scheepsbeschieten (2e graads)
Docent (elektrische) energietechniek (2e graads)
docent elektrotechnische montage, akte nu
docent elektriciteitstechniek (2e graads)
Docent motorvoertuigentechniek (2e graads)
docent motorrijtuigen- en rijwielherstellen, akte nw
docent carrosseriebouw (2e graads)
docent bromfietsherstellen (2e graads)
docent autotechniek (2e graads)
Docent installatietechniek (2e graads)
docent fitten, koper-, lood- en zinkbewerken, akte nz
docent gas-, waterfitten, loodgieten (2e graads)
docent elektrische installatietechniek (2e graads
Docent mechanische techniek (2e graads)
docent instrumentmaken (2e graads)
docent vuur-, plaat- en grofbankwerken, akte nh
docent metaalbewerken (2e graads)
docent metaalbewerken, akte nj
docent plaatwerken (2e graads)
docent verspanende bewerking (draaien en frezen) (2e graads)
docent metaalconstructietechniek (2e graads)
docent smeden, vuurwerken (2e graads)
docent technische mechanica (2e graads)
docent mechanische technologie (2e graads)
Docent elektrotechniek (2e graads)
docent lastechniek (2e graads)
docent lastechnologie (2e graads)
Docent schoenmaken (2e graads)
Docent vliegtuigbouwkunde (2e graads)
docent vliegmechanica (2e graads)
Docent werktuigbouwkunde (2e graads)
docent metaalkunde (2e graads)
docent werktuigbouwkundig tekenen, akte n 4
docent werktuigkunde (2e graads)
docent werktuigbouwkundig ontwerpen (2e graads)
Docent civiele techniek (2e graads)
docent straatmaken (2e graads)
docent grond-, weg- en waterbouwkunde (2e graads)
docent weg- en waterbouwkunde (2e graads)
docent bruggenbouw (2e graads)
Docent houtbewerkingstechnieken (2e graads)
docent parketvloerleggen (2e graads)
docent meubelmaken en fijne houtbewerking, akte nf
docent woninginrichting (2e graads)
docent meubeltekenen, akte n 10
docent meubelmaken (2e graads)
docent machinaal houtbewerken (2e graads)
docent meubelstofferen (2e graads)
docent rietmeubelmaken (2e graads)
docent interieurverzorging/vloerbedekking (2e graads)
Docent beschermings- en afwerkingstechnieken (2e graads)
docent autospuiten (2e graads)
docent schildertechnieken (2e graads)
docent bouwkundig tekenen, akte n 3
docent bouwplaatstechnieken (2e graads)
docent tegelzetten (2e graads)
docent utiliteitsbouw (2e graads)
docent staal- en betontechniek (2e graads)
docent videotechniek en animatie
Docent grafische techniek (2e graads)
docent reproductietekenen (2e graads)
docent kopieertechniek (2e graads)
docent boekdrukken (2e graads)
docent fototechniek (2e graads)
docent lithografie (2e graads)
docent druktechnieken (2e graads)
Docent procestechniek (2e graads)
docent productietechnologie (2e graads)
docent procestechnologie (2e graads)
docent proceskunde (2e graads)
docent productieautomatisering (2e graads)
Docent chemische procestechniek
docent inkoop en voorraadbeheer
Docent ondernemersvaardigheden
docent ondernemen in midden- en kleinbedrijf
Docent communicatieve management vaardigheden
Docent gedrag, management en organisatie
Docent reclame- en presentatietechnieken
Docent bedrijfseconomie (2e graads)
docent computerboekhouden (2e graads)
docent bedrijfsadministratie (2e graads)
docent handelskennis (2e graads)
Docent omgangskunde (2e graads)
docent opvoedkunde (2e graads)
Docent verpleegkunde (2e graads)
docent verpleging a (2e graads)
docent verpleging b (2e graads)
docent wijkverpleging (2e graads)
docent verpleging z (2e graads)
docent ziekenverpleging (2e graads)
Docent kinderverzorging en opvoeding (2e graads)
docent kinderverzorging en opvoeding en handenarbeid, akte n 20
adjunct-leidster-docente kraamcentrum
Docent verzorging / gezondheidskunde (2e graads)
docent gezondheidsleer (2e graads)
docent gezondheidskunde (2e graads)
docent zorg voor de gezondheid (2e graads)
Docent verzorging / huishoudkunde (2e graads)
docent huishoudkunde (2e graads)
docent zorg voor de gezondheid, de woning , de voeding en de kleding, akte n 12
docent gezondheidszorg, huishoudeconomie en zorg voor de voeding, akte n 18
docent gezondheidszorg, huishoudeconomie en zorg voor de woning en textiel, akte n 17
docent landbouwhuishouden, akte n 19
docent zorg voor de voeding (2e graads)
leraar verzorging/huishoudkunde (2e graads)
docent huishoudelijke vorming (2e graads)
docent zorg voor woning en kleding (2e graads)
Docent maritieme technieken (2e graads)
docent zeemanschap (2e graads)
docent binnenvaartkunde, akte n 6
docent binnenvaartkunde (2e graads)
docent radiotechniek en radiovoorschriften, akte n 16a
docent zeevaartkunde (2e graads)
docent scheepswerktuigkunde (2e graads)
docent scheepswerktuigkunde, akte n 13
docent scheepvaart (2e graads)
docent boordwerktuigkunde scheepvaart (2e graads)
Docent machinistenopleiding spoorwegen
Instructeur verkeersdienstsimulator
Instructeur tram- en metrobesturen
Instructeur grondverzet- en graafmachines
instructeur grondverzetmachines
Instructeur gevaarlijke stoffen
instructeur gevaarlijke stoffen adr
instructeur gevaarlijke stoffen adn
instructeur gevaarlijke stoffen rid
docent gevaarlijke stoffen adr
docent gevaarlijke stoffen adn
docent gevaarlijke stoffen rid
Praktijkopleider textielindustrie
bedrijfsleermeester textielindustrie
Praktijkopleider horeca, toerisme en voeding
praktijkopleider brood- en banketbakken
praktijkopleider horeca en keuken
praktijkopleider toerisme, recreatie en reizen
Praktijkopleider uiterlijke verzorging
praktijkopleider voetverzorging
praktijkopleider haarverzorging
praktijkopleider schoonheidsverzorging
Praktijkopleider gezondheidszorg en welzijn
Praktijkopleider schildersbedrijf
praktijkopleider detail- en ambulante handel
praktijkopleider groothandel en distributie
praktijkopleider opslag en magazijn
Praktijkopleider administratie
Praktijkopleider grafische industrie
bedrijfsleermeester grafisch bedrijf
Praktijkopleider metaalindustrie
Waar werkt een Docent algemene beveiliging?
De docent algemene beveiliging werkt op een MBO opleiding beveiliging op een school.
Met wie werkt een Docent algemene beveiliging samen?
Het netwerk van de docent algemene beveiliging bestaat uit zijn collega's, de leerlingen, de directeur van de school, de ouders van leerlingen tijdens ouderavonden en eventueel mensen uit het vak die op school komen spreken.
- Collega's
- Leerlingen
- Directeur van de school
- Ouders van leerlingen
- Mensen uit het vak
Verwante beroepen Docent algemene beveiliging:
Opleiding: HBO
Baankans: Goed
Baankans
Alles over het beroep Docent algemene beveiliging in één oogopslag
Sector:
Beroepsgroep:
Competenties:
Netwerk:
- Collega's
- Leerlingen
- Directeur van de school
- Ouders van leerlingen
- Mensen uit het vak
Opleidingsniveau:
Salarisindicatie:
- Van €1500 tot €2100