Docent bluesgeschiedenis: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Docent bluesgeschiedenis: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als Docent bluesgeschiedenis? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Docent bluesgeschiedenis wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Docent bluesgeschiedenis, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als Docent bluesgeschiedenis
- Wat doet een Docent bluesgeschiedenis
- Salaris Docent bluesgeschiedenis
- Vacatures Docent bluesgeschiedenis
- Doorgroeien als Docent bluesgeschiedenis
- Opleidingen Docent bluesgeschiedenis
- Omscholen tot Docent bluesgeschiedenis
- Hoe word je Docent bluesgeschiedenis
- Competenties Docent bluesgeschiedenis
- Persoonstypen Docent bluesgeschiedenis
Vacatures Docent bluesgeschiedenis
Vacatures laden...
Wat is een Docent bluesgeschiedenis?
De docent bluesgeschiedenis geeft les in het vak bluesgeschiedenis.
De docent bluesgeschiedenis geeft les op een MBO of HBO opleiding muziek of een andere soortgelijke (muziek)opleiding. De docent bluesgeschiedenis geeft les in alle facetten van het vak bluesgeschiedenis. Zijn voornaamste taak is zijn kennis en visie op het gebied van het vak bluesgeschiedenis overbrengen op zijn leerlingen/studenten. De docent bluesgeschiedenis geeft onder andere les over de hedendaagse bluesmuziek, de oorsprong van de bluesmuziek, de ontwikkeling van de bluesmuziek en leert zijn leerlingen/studenten kennismaken met verschillende bekende bluesmuzikanten en muziekstukken.
Na aanleiding van zijn klassikale lessen geeft de docent bluesgeschiedenis zijn leerlingen/studenten opdrachten, huiswerk, toetsen en tentamens die hij vervolgens nakijkt, met de leerlingen/studenten bespreekt en waar nodig becijfert. Na aanleiding van al deze resultaten kan de docent bluesgeschiedenis de studieontwikkeling en studievoortgang van zijn leerlingen/studenten nauwgezet bijhouden en waar nodig met ze om de tafel gaan om te kijken naar wat er beter kan en hoe hij ze daarbij het beste kan helpen. Ook biedt de docent bluesgeschiedenis waar nodig extra tips, adviezen en/of individuele begeleiding.
De docent bluesgeschiedenis heeft verstand van het vak bluesgeschiedenis en weet zijn kennis en visie op een interessante, leuke en educatieve manier op zijn leerlingen/studenten over te brengen. Daarnaast durft hij streng op te treden wanneer een leerling/student zich vervelend gedraagt om ten alle tijde de orde in de klas te bewaren en/of herstellen. De docent bluesgeschiedenis geeft klassikaal les en kan tijdens zijn lessen gebruik maken van muziekfragmenten, muziek en een powerpoint.
Naast zijn werkzaamheden in de klas is de docent bluesgeschiedenis ook aanwezig bij vergaderingen met collega's (waar hij de leerlingen/studenten bespreekt en kijkt naar verbeterpunten binnen de opleidingen en de school) en bij ouderavonden (waar hij de studieontwikkeling en studievoortgang van zijn leerlingen/studenten met hun ouders bespreekt en kijkt naar eventuele verbeterpunten).
Past het beroep Docent bluesgeschiedenis bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesHeb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures Docent bluesgeschiedenis per niveau
Vacatures Docent bluesgeschiedenis per stad
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Alkmaar
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Almelo
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Almere
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Alphen aan den Rijn
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Amersfoort
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Amstelveen
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Amsterdam
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Apeldoorn
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Arnhem
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Assen
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Bergen op Zoom
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Breda
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Capelle aan den IJssel
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Delft
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Den Bosch
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Den Haag
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Den Helder
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Deventer
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Doetinchem
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Dordrecht
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Ede
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Eindhoven
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Emmen
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Enschede
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Gouda
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Groningen
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Haarlem
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Haarlemmermeer
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Heerlen
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Helmond
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Hengelo
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Hilversum
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Hoogeveen
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Hoorn
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Katwijk
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Leeuwarden
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Leiden
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Lelystad
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Maastricht
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Middelburg
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Nieuwegein
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Nijmegen
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Oss
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Purmerend
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Roermond
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Roosendaal
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Rotterdam
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Schiedam
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Spijkenisse
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Terneuzen
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Tilburg
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Utrecht
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Veenendaal
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Venlo
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Vlaardingen
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Westland
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Zaanstad
Vacatures Docent bluesgeschiedenis Zeist
Salarisschaal Docent bluesgeschiedenis
Wat verdient een Docent bluesgeschiedenis?
Het gemiddeld salaris van voor de klas staande tweede graads docenten in het voortgezet en volwassendeonderwijs ligt tussen de €2865,- en €4366,- bruto per maand.
Meer weten over het salaris Docent bluesgeschiedenis
Hoe word je een Docent bluesgeschiedenis?
De docent bluesgeschiedenis heeft een opleiding ''Docent Muziek'' (HBO, vierjarig) of een opleiding aan het conservatorium gevolgd.
Opleidingen, cursussen en trainingen tot Docent bluesgeschiedenis
Er zijn geen opleidingen Docent bluesgeschiedenis aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een Docent bluesgeschiedenis in werkt
Bekijk alle opleidingen OnderwijsOmscholen tot Docent bluesgeschiedenis
Je kan op verschillende manieren omscholen tot Docent bluesgeschiedenis. Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Docent bluesgeschiedenis
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Docent bluesgeschiedenis
Als je Docent bluesgeschiedenis wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Docent bluesgeschiedenis zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie Docent bluesgeschiedenis
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een Docent bluesgeschiedenis?
Competenties Docent bluesgeschiedenis
Een Docent bluesgeschiedenis heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Wat betekent de competentie coachen? De competentie coachen heeft de steekwoorden: motiveren, leiderschap, assertiviteit, luisteren
Omschrijving
In teamverband kunnen deze mensen ervoor zorgen dat taken voltooid worden. De coach motiveert anderen, op zowel persoonlijk als zakelijk vlak. De coach is betrokken en wil het beste voor zichzelf en voor de ander. Deze mensen luisteren goed en proberen de juiste vragen te stellen. Op die manier proberen ze anderen een bepaalde ontwikkeling door te laten maken.
Sterke punten
De coaches kunnen anderen vaak goed inspireren en motiveren. Bij tegenslagen zijn dit de mensen die het team en de werkzaamheden weer op gang krijgen. Ze motiveren niet alleen, maar zijn over het algemeen ook goede leiders. Ze kunnen mensen aansturen en begeleiden. Daarnaast zijn deze coaches over het algemeen betrouwbaar en willen ze iedereen graag helpen. Deze mensen zijn vaak zelfverzekerd en willen het beste voor zichzelf en voor de ander.
Zwakke punten
Het is mogelijk dat de betrokkenheid van de coach zo groot wordt, dat de prioriteiten op verkeerde aspecten komen te liggen. Deze grote betrokkenheid kan ervoor zorgen dat anderen zich gecontroleerd voelen.
Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse
Omschrijving
Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.
Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.
Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.
Steekwoorden: optimistisch, ambitieus, luisteren, overtuigen
Omschrijving
Deze mensen kunnen anderen aanzetten tot actie. Dit kan gebeuren op verschillende manieren, bijvoorbeeld door macht of verbondenheid met een team. Ze willen het werkplezier van anderen vergroten. Ze stellen vaak een gezamenlijk doel centraal en de motivator probeert met het hele team dit doel te behalen.
Sterke punten
In zware tijden blijven deze mensen optimistisch en kijken met een positieve blik naar de toekomst. Ze kunnen zichzelf goed motiveren, maar ook anderen nieuwe zin geven. De meeste motivators zijn goede luisteraars en hebben een goed inlevingsvermogen. Daarnaast past de competentie overtuigen ook goed bij deze competentie. Om mensen te motiveren is overtuiging op bepaalde momenten hard nodig.
Zwakke punten
Een motivator kan doorslaan. Hij kan zo optimistisch zijn, dat hij de realiteit verliest. Dit kan samenhangen met de competentie ambitie, motivators stellen bepaalde doelen en willen deze behalen en ook bij tegenslagen doorgaan. De geloofwaardigheid van de motivator wordt dan aangetast.
Steekwoorden: structureel, plannen en organiseren, resultaat, perfectionistisch
Omschrijving
Deze mensen hebben details en procedures goed in hun hoofd zitten. Deze personen letten bij opdrachten op de details, zij controleren bijvoorbeeld de spelling en houden zich bezig met de vormgeving. Daarnaast houden deze mensen zich vaak bezig met de planning en organisatie van werkzaamheden.
Sterke punten
Deze mensen zijn precies en werken structureel. Zij kijken met een kritisch oog naar opdrachten. Daarnaast beschikken deze mensen ook vaak over de competentie ‘plannen en organiseren’. Zij hebben een goed beeld in het hoofd van het resultaat en de taken die uitgevoerd moeten worden.
Zwakke punten
De kritische houding kan ervoor zorgen dat de omgeving hen ziet als ‘pietluttig’. Verder kan het zijn dat ze zo opgaan in details dat de creativiteit van deze mensen eronder lijdt. Ook kunnen ze doorslaan en hoofdzaken uit het oog verliezen.
Steekwoorden: boodschap, structureel, publiek, resultaatgericht
Omschrijving
Deze mensen kunnen op een duidelijke en heldere manier hun boodschap overbrengen. Zij stemmen hun presentatie af op het publiek. Deze presentatoren maken hierbij vaak gebruik van middelen als PowerPoint, hand-outs of digitale beelden. Deze middelen sluiten goed aan bij het verhaal en op deze manier wordt de boodschap overgebracht op het publiek.
Sterke punten
Goede presentatoren kunnen gestructureerd een verhaal vertellen, maar ook spontaan reageren op onverwachte situaties. Daarnaast zijn ze resultaatgericht: ze willen de boodschap overbrengen. Ook hebben deze mensen vaak weinig last van zenuwen.
Zwakke punten
Mensen die teveel willen presenteren kunnen gemaakt overkomen. Zij hebben soms een onnatuurlijke houding en reageren op een verkeerde manier op onverwachte situaties.
Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk
Omschrijving
Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.
Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.
Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.
Vaardigheden Docent bluesgeschiedenis
- Stimuleren
- Luistervaardigheid
- Feedback geven
- Overtuigingskracht
- Positiviteit
- Analyseren
- Evalueren
- Redeneren
- Gestructureerd werken
- Accuratesse
- Zorgvuldigheid
- Uitdrukkingsvaardigheid
- Ontspannenheid
- Improvisatievermogen
- Helder communiceren
- Inlevingsvermogen
- Taalkennis
Wat voor persoonlijkheid heeft een Docent bluesgeschiedenis nodig?
De docent bluesgeschiedenis is een gever. Hij geeft zijn kennis en visie op het gebied van het vak bluesgeschiedenis over op zijn leerlingen/studenten en biedt ze waar nodig individuele begeleiding of extra tips en adviezen. Ook is de docent bluesgeschiedenis een waarnemer. Hij let goed op zijn leerlingen/studenten tijdens de les en houdt na aanleiding van al het gemaakte werk en hun inzet in de klas nauwkeurig hun studieontwikkeling en studievoortgang bij.
Wat voor persoonlijkheidstype is de gever? De gever heeft een prettige persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De gever is sociaal erg vaardig en kan zich goed inleven in de gevoelens van anderen. Hij is behulpzaam en mensenlievend.
Zwakke eigenschappen
De gever heeft een sterke behoefte aan aandacht en goedkeuring, en overschreidt hierbij soms de grenzen van anderen. Hij wordt soms manipulatief. Doordat de focus naar buiten is gericht, heeft de gever geen goed inzicht in en controle over de eigen gevoelens. Dit maakt hem soms emotioneel en irrationeel in het beoordelen van sociale situaties.
Omgang
De gever is erg goed in de omgang met anderen. Hij hecht veel belang aan dienstbaarheid en goedkeuring, en zet zich dan ook sociaal strategisch in om dit te verkrijgen. In meer diepgaande contacten kan dit leiden tot een verstikkende aandacht en ongebalanceerde relaties.
Wat voor persoonlijkheidstype is de waarnemer?
De waarnemer ziet vaak de details die een ander niet kent. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De waarnemer is vaak specialist op een bepaald vakgebied en bezit daarmee veel en diepgaande kennis over zaken. Ook heeft hij een sterke motivatie om te werken en is hij analytisch, eerlijk en intellectueel. De waarnemer kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Tevens is de waarnemer door diens onafhankelijke, afstandelijke natuur goed in het houden van geheimen en is hij objectief.
Zwakke eigenschappen
De waarnemer is door diens persoonlijkheid slecht in het onderhouden van menselijk contact en persoonlijke relaties. Door de nadruk op het intellectuele, is het moeilijk voor de waarnemer om spontane dingen te doen. De waarnemer kan dus ook gesloten en afstandelijk zijn.
Omgang
De waarnemer is goed in luisteren, en sterk als het gaat om het eigen vakgebied. Verder is het moeilijk voor een waarnemer om met anderen te praten. Hij heeft ook meestal geen behoefte om over zogenaamde “onbenulligheden” te praten. Conflicten worden vermeden.
Eigenschappen Docent bluesgeschiedenis
- Empathie
- Behulpzaamheid
- Vriendelijkheid
- Waarnemendheid
- Gedetailleerdheid
- Leergierigheid
Wat zijn de baankansen voor een Docent bluesgeschiedenis?
Het arbeidsmarktperspectief voor de docent bluesgeschiedenis is vrij laag. Er is alleen werkgelegenheid op specifieke en exacte opleidingen en daardoor is er vrij weinig werkgelegenheid. Wel kan de docent bluesgeschiedenis zich ook in andere (muziek)vakken specialiseren en hierin les gaan geven of freelance cursussen/lessen/workshops bluesgeschiedenis gaan geven.
Naast zijn werkzaamheden als docent kan de docent bluesgeschiedenis ook een andere rol binnen het onderwijs op zich nemen (waaronder bijvoorbeeld een mentorrol).
Doorgroei mogelijkheden Docent bluesgeschiedenis
Het beroep Docent bluesgeschiedenis is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten culturele en kunstzinnige vorming vo/mbo.
Verwante beroepen Docent bluesgeschiedenis
Mogelijke specialisaties voor een Docent bluesgeschiedenis
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (2e graads)
docent muziekonderwijs a algemene muzikale vorming
docent muziektheorie (2e graads)
docent muziekleer algemeen (2e graads)
docent muziekgeschiedenis (2e graads)
docent algemene muzikale vorming (2e graads)
Docent volksmuziekgeschiedenis
Docent klassieke muziekgeschiedenis
docent handtekenen (1e graads)
docent lijntekenen, handtekenen en technisch schetsen, akte n2a
docent lijntekenen, handtekenen en decoratief tekenen, akte n2b
docent confectienaaien (2e graads)
docent leerbewerking (2e graads)
docent handwerktechnieken, stofversieren en tekenen, akte nd
docent dameskleermaken, akte nq
docent fijn huishoudgoed en lijfgoed, akte nr
docent handwerktechnieken en kunstnaaldwerk, akte ns
docent hand-, lijn- en kostuumtekenen, akte n 11
vakleerkracht textiele werkvormen
docent onder- en bovenkleding, akte na
leraar textiele werkvormen (2e graads)
docent kostuumnaaien (2e graads)
vakdocent handwerken en handenarbeid (2e graads)
docent naaldvakken (2e graads)
docent beeldende vorming en muziek
docent muziektheorie (1e graads)
docent muziekonderwijs b schoolmuziek
docent musiconomie (1e graads)
docent muziekgeschiedenis (1e graads)
docent muzikale expressie (1e graads)
docent muziekmethodiek en pedagogiek (1e graads)
docent muzisch agogisch werken (1e graads)
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (1e graads)
docent muziekleer algemeen (1e graads)
docent kunstnaaldwerk (1e graads)
docent textiel en vormgeving (1e graads)
docent modekritiek (1e graads)
docent mode-ontwerpen (1e graads)
docent handenarbeid (1e graads)
docent stemvorming en taalbeheersing
Doorgroei beroepen voor een Docent bluesgeschiedenis
Docent Scandinavische talen (1e graads)
Docent Indonesisch (1e graads)
Docent Aziatische talen (1e graads)
Docent klassieke talen (1e graads)
Docent natuur- / scheikunde (2e graads)
docent onderzoeken en ontwerpen (beta-techniek)
leraar menskunde (avo-vak) (1e graads)
docent pie (produceren, installeren & energie)
docent m&t (mobiliteit & transport)
docent bwi (bouwen, wonen, interieur)
Docent natuurkunde (1e graads)
docent sterrenkunde (1e graads)
leraar dierkunde (avo-vak) (2e graads)
leraar plantkunde (avo-vak) (2e graads)
leraar menskunde (avo-vak) (2e graads)
Docent natuurkunde (2e graads)
docent natuurkunde en mechanica, akte n 1
Docent management en organisatie
docent overheid en non-profit management
Docent algemene economie (1e graads)
docent micro-economie (1e graads)
docent monetaire economie (1e graads)
docent overheidsfinanciën (1e graads)
docent openbare financiën (1e graads)
Docent algemene economie (2e graads)
Docent maatschappijleer (1e graads)
docent bijbelkennis (2e graads)
docent kerkgeschiedenis (2e graads)
docent islam godsdienst (2e graads)
docent levensbeschouwing (2e graads)
Docent aardrijkskunde (1e graads)
docent sociale aardrijkskunde en landbeschrijving (1e graads)
docent hydrografie (1e graads)
docent meteorologie (1e graads)
docent sociale geografie (1e graads)
docent economische aardrijkskunde (1e graads)
docent fysische geografie (1e graads)
Docent geschiedenis (2e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (2e graads)
Docent geschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis (1e graads)
docent oudheidkunde (1e graads)
docent geschiedenis oude beschavingen (1e graads)
docent histografie (1e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (1e graads)
docent economische geschiedenis (1e graads)
docent sociale geschiedenis (1e graads)
Docent aardrijkskunde (2e graads)
docent sociale geografie (2e graads)
docent christelijke geloofsleer (1e graads)
docent kerkgeschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis van het christendom (1e graads)
docent godsdienstpedagogiek (1e graads)
docent godsdienstsociologie (1e graads)
docent pastorale agogische vaardigheden (1e graads)
docent bijbelkennis (1e graads)
docent levensbeschouwing (1e graads)
Docent maatschappijleer (2e graads)
Docent leren, loopbaan, burgerschap
Docent lichamelijke oefening (1e graads)
docent sport en bewegingsleer (1e graads)
Waar werkt een Docent bluesgeschiedenis?
De docent bluesgeschiedenis geeft les op een HBO of MBO opleiding op een school.
Met wie werkt een Docent bluesgeschiedenis samen?
Het netwerk van de docent bluesgeschiedenis bestaat uit zijn leerlingen/studenten, zijn collega's, de directeur van de school, mensen uit de wereld van de bluesmuziek (bijvoorbeeld bluesmuzikanten, producers e.d.) die op school komen spreken en de ouders van leerlingen/studenten tijdens ouderavonden.
- Leerlingen/studenten
- Collega's
- Directeur van de school
- Mensen uit het vak
Verwante beroepen Docent bluesgeschiedenis:
Opleiding: HBO
Baankans: Onbekend
Baankans
Opleiding: HBO
Baankans: Onbekend
Baankans
Alles over het beroep Docent bluesgeschiedenis in één oogopslag
Sector:
Beroepsgroep:
Competenties:
Netwerk:
- Leerlingen/studenten
- Collega's
- Directeur van de school
- Mensen uit het vak
Opleidingsniveau:
Salarisindicatie:
- Van €2865 tot €4366