docent dansgeschiedenis: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
docent dansgeschiedenis: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als docent dansgeschiedenis? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je docent dansgeschiedenis wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als docent dansgeschiedenis, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als docent dansgeschiedenis
- Wat doet een docent dansgeschiedenis
- Salaris docent dansgeschiedenis
- Vacatures docent dansgeschiedenis
- Doorgroeien als docent dansgeschiedenis
- Opleidingen docent dansgeschiedenis
- Omscholen tot docent dansgeschiedenis
- Hoe word je docent dansgeschiedenis
- Competenties docent dansgeschiedenis
- Persoonstypen docent dansgeschiedenis
Vacatures docent dansgeschiedenis
Vacatures laden...
Wat is een docent dansgeschiedenis?
De docent dansgeschiedenis geeft les in het vak dansgeschiedenis.
De docent dansgeschiedenis geeft les op een MBO of HBO opleiding in de richting dans, choreografie of een andere soortgelijke (dans)opleiding. De voornaamste taak van de docent dansgeschiedenis is zijn kennis op het gebied van het vak dansgeschiedenis over brengen op zijn leerlingen/studenten. De docent dansgeschiedenis geeft les in onder andere de rol van dans in de samenleving en de verschillen tussen vroeger en nu, de geschiedenis van bekende dansers en wat zij hebben betekent voor de danswereld, hoe bepaalde danssoorten zijn ontstaan, hoe de verschillende kunstdisciplines elkaar hebben beïnvloed en de verschillen tussen de verschillende soorten dans.
De docent dansgeschiedenis geeft theorieles en geeft zijn leerlingen/studenten na aanleiding van zijn klassikale lessen opdrachten, huiswerk, toetsen en tentamens die hij vervolgens nakijkt, met de leerlingen/studenten bespreekt en waar nodig becijfert. Na aanleiding van al deze resultaten kan de docent dansgeschiedenis de studieontwikkeling en studievoortgang van zijn leerlingen/studenten nauwgezet bijhouden en waar nodig met ze om de tafel gaan om te kijken wat er beter kan en hoe hij daarbij kan helpen.
De docent dansgeschiedenis heeft verstand van het vak dansgeschiedenis en weet dit op een leuke, interessante en educatieve manier op zijn leerlingen/studenten over te brengen. Daarnaast durft hij streng op te treden wanneer een leerling/student zich vervelend gedraagt om ten alle tijde de orde in de klas te bewaren en/of herstellen.
Naast zijn werkzaamheden in de klas kan de docent dansgeschiedenis zijn leerlingen/studenten ook meenemen naar dansvoorstellingen, is hij aanwezig tijdens ouderavonden (om met de leerlingen/studenten en hun ouders te praten over hun studievoortgang) en is hij aanwezig bij vergaderingen met collega's (om de leerlingen/studenten te bespreken en te kijken naar verbeterpunten binnen de school en de verschillende opleidingen).
Past het beroep docent dansgeschiedenis bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesHeb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures docent dansgeschiedenis per niveau
Vacatures docent dansgeschiedenis per stad
Vacatures docent dansgeschiedenis Alkmaar
Vacatures docent dansgeschiedenis Almelo
Vacatures docent dansgeschiedenis Almere
Vacatures docent dansgeschiedenis Alphen aan den Rijn
Vacatures docent dansgeschiedenis Amersfoort
Vacatures docent dansgeschiedenis Amstelveen
Vacatures docent dansgeschiedenis Amsterdam
Vacatures docent dansgeschiedenis Apeldoorn
Vacatures docent dansgeschiedenis Arnhem
Vacatures docent dansgeschiedenis Assen
Vacatures docent dansgeschiedenis Bergen op Zoom
Vacatures docent dansgeschiedenis Breda
Vacatures docent dansgeschiedenis Capelle aan den IJssel
Vacatures docent dansgeschiedenis Delft
Vacatures docent dansgeschiedenis Den Bosch
Vacatures docent dansgeschiedenis Den Haag
Vacatures docent dansgeschiedenis Den Helder
Vacatures docent dansgeschiedenis Deventer
Vacatures docent dansgeschiedenis Doetinchem
Vacatures docent dansgeschiedenis Dordrecht
Vacatures docent dansgeschiedenis Ede
Vacatures docent dansgeschiedenis Eindhoven
Vacatures docent dansgeschiedenis Emmen
Vacatures docent dansgeschiedenis Enschede
Vacatures docent dansgeschiedenis Gouda
Vacatures docent dansgeschiedenis Groningen
Vacatures docent dansgeschiedenis Haarlem
Vacatures docent dansgeschiedenis Haarlemmermeer
Vacatures docent dansgeschiedenis Heerlen
Vacatures docent dansgeschiedenis Helmond
Vacatures docent dansgeschiedenis Hengelo
Vacatures docent dansgeschiedenis Hilversum
Vacatures docent dansgeschiedenis Hoogeveen
Vacatures docent dansgeschiedenis Hoorn
Vacatures docent dansgeschiedenis Katwijk
Vacatures docent dansgeschiedenis Leeuwarden
Vacatures docent dansgeschiedenis Leiden
Vacatures docent dansgeschiedenis Lelystad
Vacatures docent dansgeschiedenis Maastricht
Vacatures docent dansgeschiedenis Middelburg
Vacatures docent dansgeschiedenis Nieuwegein
Vacatures docent dansgeschiedenis Nijmegen
Vacatures docent dansgeschiedenis Oss
Vacatures docent dansgeschiedenis Purmerend
Vacatures docent dansgeschiedenis Roermond
Vacatures docent dansgeschiedenis Roosendaal
Vacatures docent dansgeschiedenis Rotterdam
Vacatures docent dansgeschiedenis Schiedam
Vacatures docent dansgeschiedenis Spijkenisse
Vacatures docent dansgeschiedenis Terneuzen
Vacatures docent dansgeschiedenis Tilburg
Vacatures docent dansgeschiedenis Utrecht
Vacatures docent dansgeschiedenis Veenendaal
Vacatures docent dansgeschiedenis Venlo
Vacatures docent dansgeschiedenis Vlaardingen
Vacatures docent dansgeschiedenis Westland
Vacatures docent dansgeschiedenis Zaanstad
Vacatures docent dansgeschiedenis Zeist
Salarisschaal docent dansgeschiedenis
Wat verdient een docent dansgeschiedenis?
Het gemiddeld salaris van voor de klas staande Leraren en Docenten in het voortgezet en volwassendeonderwijs ligt tussen de €2865,- en €4366,- bruto per maand.
Meer weten over het salaris docent dansgeschiedenis
Hoe word je een docent dansgeschiedenis?
De docent dansgeschiedenis heeft een opleiding ''Docent Dans'' gevolgd (hbo, vierjarig).
Opleidingen, cursussen en trainingen tot docent dansgeschiedenis
Er zijn geen opleidingen docent dansgeschiedenis aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een docent dansgeschiedenis in werkt
Bekijk alle opleidingen Kunst & Cultuur & EntertainmentOmscholen tot docent dansgeschiedenis
Je kan op verschillende manieren omscholen tot docent dansgeschiedenis. Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor docent dansgeschiedenis
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot docent dansgeschiedenis
Als je docent dansgeschiedenis wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar docent dansgeschiedenis zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie docent dansgeschiedenis
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een docent dansgeschiedenis?
Competenties docent dansgeschiedenis
Een docent dansgeschiedenis heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Wat betekent de competentie coachen? De competentie coachen heeft de steekwoorden: motiveren, leiderschap, assertiviteit, luisteren
Omschrijving
In teamverband kunnen deze mensen ervoor zorgen dat taken voltooid worden. De coach motiveert anderen, op zowel persoonlijk als zakelijk vlak. De coach is betrokken en wil het beste voor zichzelf en voor de ander. Deze mensen luisteren goed en proberen de juiste vragen te stellen. Op die manier proberen ze anderen een bepaalde ontwikkeling door te laten maken.
Sterke punten
De coaches kunnen anderen vaak goed inspireren en motiveren. Bij tegenslagen zijn dit de mensen die het team en de werkzaamheden weer op gang krijgen. Ze motiveren niet alleen, maar zijn over het algemeen ook goede leiders. Ze kunnen mensen aansturen en begeleiden. Daarnaast zijn deze coaches over het algemeen betrouwbaar en willen ze iedereen graag helpen. Deze mensen zijn vaak zelfverzekerd en willen het beste voor zichzelf en voor de ander.
Zwakke punten
Het is mogelijk dat de betrokkenheid van de coach zo groot wordt, dat de prioriteiten op verkeerde aspecten komen te liggen. Deze grote betrokkenheid kan ervoor zorgen dat anderen zich gecontroleerd voelen.
Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse
Omschrijving
Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.
Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.
Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.
Steekwoorden: structureel, plannen en organiseren, resultaat, perfectionistisch
Omschrijving
Deze mensen hebben details en procedures goed in hun hoofd zitten. Deze personen letten bij opdrachten op de details, zij controleren bijvoorbeeld de spelling en houden zich bezig met de vormgeving. Daarnaast houden deze mensen zich vaak bezig met de planning en organisatie van werkzaamheden.
Sterke punten
Deze mensen zijn precies en werken structureel. Zij kijken met een kritisch oog naar opdrachten. Daarnaast beschikken deze mensen ook vaak over de competentie ‘plannen en organiseren’. Zij hebben een goed beeld in het hoofd van het resultaat en de taken die uitgevoerd moeten worden.
Zwakke punten
De kritische houding kan ervoor zorgen dat de omgeving hen ziet als ‘pietluttig’. Verder kan het zijn dat ze zo opgaan in details dat de creativiteit van deze mensen eronder lijdt. Ook kunnen ze doorslaan en hoofdzaken uit het oog verliezen.
Steekwoorden: boodschap, structureel, publiek, resultaatgericht
Omschrijving
Deze mensen kunnen op een duidelijke en heldere manier hun boodschap overbrengen. Zij stemmen hun presentatie af op het publiek. Deze presentatoren maken hierbij vaak gebruik van middelen als PowerPoint, hand-outs of digitale beelden. Deze middelen sluiten goed aan bij het verhaal en op deze manier wordt de boodschap overgebracht op het publiek.
Sterke punten
Goede presentatoren kunnen gestructureerd een verhaal vertellen, maar ook spontaan reageren op onverwachte situaties. Daarnaast zijn ze resultaatgericht: ze willen de boodschap overbrengen. Ook hebben deze mensen vaak weinig last van zenuwen.
Zwakke punten
Mensen die teveel willen presenteren kunnen gemaakt overkomen. Zij hebben soms een onnatuurlijke houding en reageren op een verkeerde manier op onverwachte situaties.
Steekwoorden: doorzetters, zorgvuldig, eigenwijs, ambitieus
Omschrijving
Bij deze mensen staat het resultaat centraal. Zij spannen zich in om dit resultaat te behalen. Zij laten zich niet van de wijs brengen door extra werk, tegenvallers of tijdsdruk. Onderweg weten ze problemen op te lossen en daarbij het resultaat voor ogen te houden.
Sterke punten
Deze mensen gaan net zo lang door totdat ze hun doel behaald hebben. Ze werken accuraat en zorgvuldig. Deze mensen hebben vaak ook veel discipline en doorzettingsvermogen, ze voelen zich goed wanneer het beoogde doel behaald is. Deze personen hebben een bepaalde mate van prestatiedrang, hierdoor kunnen ze zowel zichzelf als anderen goed motiveren.
Zwakke punten
De manier waarop deze mensen tot het resultaat komen is niet zo belangrijk. Hierdoor kunnen er wel fouten gemaakt worden. Andere mensen kunnen door deze persoon ook benadeeld worden. Deze resultaatgerichte mensen zijn teveel met het resultaat bezig, zodat ze hun omgeving vergeten. Maar ook bij henzelf kan de prestatiedrang leiden tot problemen. Zij willen zo graag presteren dat ze een verhoogd risico lopen op bijvoorbeeld een burn-out.
Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk
Omschrijving
Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.
Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.
Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.
Vaardigheden docent dansgeschiedenis
- Luistervaardigheid
- Feedback geven
- Stimuleren
- Analyseren
- Evalueren
- Redeneren
- Gestructureerd werken
- Accuratesse
- Zorgvuldigheid
- Uitdrukkingsvaardigheid
- Ontspannenheid
- Improvisatievermogen
- Doelgericht werken
- Doorzettingsvermogen
- Ambitie
- Helder communiceren
- Inlevingsvermogen
- Taalkennis
Wat voor persoonlijkheid heeft een docent dansgeschiedenis nodig?
De docent dansgeschiedenis is een gever. Hij geeft zijn kennis en visie op het gebied van het vak dansgeschiedenis over op zijn leerlingen/studenten en biedt ze waar nodig extra tips, adviezen en/of individuele begeleiding. Ook is de docent dansgeschiedenis een waarnemer. Hij let na aanleiding van de klassikale lessen en de ingeleverde opdrachten nauwkeurig op de studievoortgang van zijn leerlingen/studenten om ze zo goed mogelijk te kunnen helpen bij hun ontwikkeling binnen het vak dansgeschiedenis.
Wat voor persoonlijkheidstype is de gever? De gever heeft een prettige persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De gever is sociaal erg vaardig en kan zich goed inleven in de gevoelens van anderen. Hij is behulpzaam en mensenlievend.
Zwakke eigenschappen
De gever heeft een sterke behoefte aan aandacht en goedkeuring, en overschreidt hierbij soms de grenzen van anderen. Hij wordt soms manipulatief. Doordat de focus naar buiten is gericht, heeft de gever geen goed inzicht in en controle over de eigen gevoelens. Dit maakt hem soms emotioneel en irrationeel in het beoordelen van sociale situaties.
Omgang
De gever is erg goed in de omgang met anderen. Hij hecht veel belang aan dienstbaarheid en goedkeuring, en zet zich dan ook sociaal strategisch in om dit te verkrijgen. In meer diepgaande contacten kan dit leiden tot een verstikkende aandacht en ongebalanceerde relaties.
Wat voor persoonlijkheidstype is de waarnemer?
De waarnemer ziet vaak de details die een ander niet kent. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De waarnemer is vaak specialist op een bepaald vakgebied en bezit daarmee veel en diepgaande kennis over zaken. Ook heeft hij een sterke motivatie om te werken en is hij analytisch, eerlijk en intellectueel. De waarnemer kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Tevens is de waarnemer door diens onafhankelijke, afstandelijke natuur goed in het houden van geheimen en is hij objectief.
Zwakke eigenschappen
De waarnemer is door diens persoonlijkheid slecht in het onderhouden van menselijk contact en persoonlijke relaties. Door de nadruk op het intellectuele, is het moeilijk voor de waarnemer om spontane dingen te doen. De waarnemer kan dus ook gesloten en afstandelijk zijn.
Omgang
De waarnemer is goed in luisteren, en sterk als het gaat om het eigen vakgebied. Verder is het moeilijk voor een waarnemer om met anderen te praten. Hij heeft ook meestal geen behoefte om over zogenaamde “onbenulligheden” te praten. Conflicten worden vermeden.
Eigenschappen docent dansgeschiedenis
- Empathie
- Behulpzaamheid
- Vriendelijkheid
- Waarnemendheid
- Gedetailleerdheid
- Leergierigheid
Wat zijn de baankansen voor een docent dansgeschiedenis?
Het arbeidsmarktperspectief voor de docent dansgeschiedenis is laag. Dit vak wordt alleen op specifieke en exacte (dans)opleidingen gegeven en daarom is er vrij weinig werkgelegenheid. Wel kan de docent dansgeschiedenis zich ook in andere (dans)vakken specialiseren en hierin les gaan geven of freelance cursussen/workshops dansgeschiedenis gaan geven.
Naast zijn rol als docent kan de docent dansgeschiedenis ook een andere rol binnen het onderwijs op zich nemen (bijvoorbeeld een mentorrol).
Doorgroei mogelijkheden docent dansgeschiedenis
Het beroep docent dansgeschiedenis is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten culturele en kunstzinnige vorming vo/mbo.
Verwante beroepen docent dansgeschiedenis
Mogelijke specialisaties voor een docent dansgeschiedenis
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (2e graads)
docent muziekonderwijs a algemene muzikale vorming
docent muziektheorie (2e graads)
docent muziekleer algemeen (2e graads)
docent muziekgeschiedenis (2e graads)
docent algemene muzikale vorming (2e graads)
Docent volksmuziekgeschiedenis
Docent klassieke muziekgeschiedenis
docent handtekenen (1e graads)
docent lijntekenen, handtekenen en technisch schetsen, akte n2a
docent lijntekenen, handtekenen en decoratief tekenen, akte n2b
docent confectienaaien (2e graads)
docent leerbewerking (2e graads)
docent handwerktechnieken, stofversieren en tekenen, akte nd
docent dameskleermaken, akte nq
docent fijn huishoudgoed en lijfgoed, akte nr
docent handwerktechnieken en kunstnaaldwerk, akte ns
docent hand-, lijn- en kostuumtekenen, akte n 11
vakleerkracht textiele werkvormen
docent onder- en bovenkleding, akte na
leraar textiele werkvormen (2e graads)
docent kostuumnaaien (2e graads)
vakdocent handwerken en handenarbeid (2e graads)
docent naaldvakken (2e graads)
docent beeldende vorming en muziek
docent muziektheorie (1e graads)
docent muziekonderwijs b schoolmuziek
docent musiconomie (1e graads)
docent muziekgeschiedenis (1e graads)
docent muzikale expressie (1e graads)
docent muziekmethodiek en pedagogiek (1e graads)
docent muzisch agogisch werken (1e graads)
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (1e graads)
docent muziekleer algemeen (1e graads)
docent kunstnaaldwerk (1e graads)
docent textiel en vormgeving (1e graads)
docent modekritiek (1e graads)
docent mode-ontwerpen (1e graads)
docent handenarbeid (1e graads)
docent stemvorming en taalbeheersing
Doorgroei beroepen voor een docent dansgeschiedenis
Docent Scandinavische talen (1e graads)
Docent Indonesisch (1e graads)
Docent Aziatische talen (1e graads)
Docent klassieke talen (1e graads)
Docent natuur- / scheikunde (2e graads)
docent onderzoeken en ontwerpen (beta-techniek)
leraar menskunde (avo-vak) (1e graads)
docent pie (produceren, installeren & energie)
docent m&t (mobiliteit & transport)
docent bwi (bouwen, wonen, interieur)
Docent natuurkunde (1e graads)
docent sterrenkunde (1e graads)
leraar dierkunde (avo-vak) (2e graads)
leraar plantkunde (avo-vak) (2e graads)
leraar menskunde (avo-vak) (2e graads)
Docent natuurkunde (2e graads)
docent natuurkunde en mechanica, akte n 1
Docent management en organisatie
docent overheid en non-profit management
Docent algemene economie (1e graads)
docent micro-economie (1e graads)
docent monetaire economie (1e graads)
docent overheidsfinanciën (1e graads)
docent openbare financiën (1e graads)
Docent algemene economie (2e graads)
Docent maatschappijleer (1e graads)
docent bijbelkennis (2e graads)
docent kerkgeschiedenis (2e graads)
docent islam godsdienst (2e graads)
docent levensbeschouwing (2e graads)
Docent aardrijkskunde (1e graads)
docent sociale aardrijkskunde en landbeschrijving (1e graads)
docent hydrografie (1e graads)
docent meteorologie (1e graads)
docent sociale geografie (1e graads)
docent economische aardrijkskunde (1e graads)
docent fysische geografie (1e graads)
Docent geschiedenis (2e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (2e graads)
Docent geschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis (1e graads)
docent oudheidkunde (1e graads)
docent geschiedenis oude beschavingen (1e graads)
docent histografie (1e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (1e graads)
docent economische geschiedenis (1e graads)
docent sociale geschiedenis (1e graads)
Docent aardrijkskunde (2e graads)
docent sociale geografie (2e graads)
docent christelijke geloofsleer (1e graads)
docent kerkgeschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis van het christendom (1e graads)
docent godsdienstpedagogiek (1e graads)
docent godsdienstsociologie (1e graads)
docent pastorale agogische vaardigheden (1e graads)
docent bijbelkennis (1e graads)
docent levensbeschouwing (1e graads)
Docent maatschappijleer (2e graads)
Docent leren, loopbaan, burgerschap
Docent lichamelijke oefening (1e graads)
docent sport en bewegingsleer (1e graads)
Waar werkt een docent dansgeschiedenis?
De docent dansgeschiedenis werkt op een MBO of HBO opleiding op een school.
Met wie werkt een docent dansgeschiedenis samen?
Het netwerk van de docent dansgeschiedenis bestaat uit zijn collega's, zijn leerlingen/studenten, mensen uit het vak die op school komen spreken, de directeur van de school en ouders van leerlingen/studenten tijdens ouderavonden.
- Collega's
- Leerlingen/studenten
- Mensen uit het vak
- Directeur van de school
- Ouders van leerlingen/studenten
Verwante beroepen docent dansgeschiedenis:
Opleiding: HBO WO
Baankans: Goed
Baankans
Opleiding: HBO WO
Baankans: Goed
Baankans
Opleiding: HBO
Baankans: Onbekend
Baankans
Alles over het beroep docent dansgeschiedenis in één oogopslag
Beroepsgroep:
Competenties:
Netwerk:
- Collega's
- Leerlingen/studenten
- Mensen uit het vak
- Directeur van de school
- Ouders van leerlingen/studenten
Opleidingsniveau:
Salarisindicatie:
- Van €2865 tot €4366