Docent filmgeschiedenis: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Docent filmgeschiedenis: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als Docent filmgeschiedenis? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Docent filmgeschiedenis wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Docent filmgeschiedenis, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als Docent filmgeschiedenis
- Wat doet een Docent filmgeschiedenis
- Salaris Docent filmgeschiedenis
- Vacatures Docent filmgeschiedenis
- Doorgroeien als Docent filmgeschiedenis
- Opleidingen Docent filmgeschiedenis
- Omscholen tot Docent filmgeschiedenis
- Hoe word je Docent filmgeschiedenis
- Competenties Docent filmgeschiedenis
- Persoonstypen Docent filmgeschiedenis
Vacatures Docent filmgeschiedenis
Vacatures laden...
Wat is een Docent filmgeschiedenis?
De docent filmgeschiedenis geeft les in het vak filmgeschiedenis.
De docent filmgeschiedenis geeft les op een MBO of HBO opleiding in de richting film en media, film, regie of een andere soortgelijke opleiding. De docent filmgeschiedenis geeft zijn leerlingen/studenten les in alle facetten van het vak filmgeschiedenis. Zijn voornaamste taak is zijn leerlingen/studenten wijzen op de filmgeschiedenis en ze hierover doceren zodat ze dit mee kunnen nemen in hun toekomstige beroep binnen de filmindustrie. Zo leert de docent filmgeschiedenis zijn leerlingen/studenten over de ontwikkeling van de verschillende genres, de opkomst en populariteit van de verschillende filmsoorten, de ontwikkeling die de film heeft gemaakt en de ontwikkeling binnen de verschillende filmtechnieken en filmapparatuur. De docent filmgeschiedenis geeft over het algemeen alleen theorieles en doet dit klassikaal.
De docent filmgeschiedenis ontwikkelt over het algemeen zijn eigen lesmateriaal of maakt gebruikt van bestaand lesmateriaal. Hij geeft zijn leerlingen/studenten theorielessen, opdrachten, toetsen, tentamens en huiswerk en bekijkt deze, bespreekt deze en becijfert deze. Na aanleiding van al het ingeleverde werk en de inzet tijdens de les kan de docent filmgeschiedenis kijken naar de studievoortgang en studieontwikkeling van zijn leerlingen/studenten en na aanleiding hiervan kan de docent filmgeschiedenis met zijn leerlingen/studenten om de tafel om te praten over hun ontwikkeling en studieresultaten en waar nodig extra tips, adviezen en/of individuele begeleiding bieden.
De docent filmgeschiedenis heeft verstand van het vak filmgeschiedenis en weet dit op een interessante, en educatieve manier op zijn leerlingen/studenten over te brengen. Hij geeft klassikaal les en kan gebruik maken van filmclips en een powerpoint die hij aan zijn leerlingen/studenten toont en die hem kan/kunnen assisteren bij zijn lessen en zijn lessen een visueel aspect meegeven. De docent filmgeschiedenis geeft op een leuke manier les maar durft ook streng op te treden wanneer een leerling/student zich vervelend gedraagt om ten alle tijde de orde in de klas te bewaren en/of herstellen.
Naast zijn werkzaamheden in de klas is de docent filmgeschiedenis ook aanwezig bij vergaderingen met collega's (waar hij de leerlingen/studenten bespreekt en kijkt naar verbeterpunten binnen de school en opleiding) en is hij aanwezig bij ouderavonden om met ouders van leerlingen/studenten over de studievoortgang van hun kind te spreken.
Past het beroep Docent filmgeschiedenis bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesHeb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures Docent filmgeschiedenis per niveau
Vacatures Docent filmgeschiedenis per stad
Vacatures Docent filmgeschiedenis Alkmaar
Vacatures Docent filmgeschiedenis Almelo
Vacatures Docent filmgeschiedenis Almere
Vacatures Docent filmgeschiedenis Alphen aan den Rijn
Vacatures Docent filmgeschiedenis Amersfoort
Vacatures Docent filmgeschiedenis Amstelveen
Vacatures Docent filmgeschiedenis Amsterdam
Vacatures Docent filmgeschiedenis Apeldoorn
Vacatures Docent filmgeschiedenis Arnhem
Vacatures Docent filmgeschiedenis Assen
Vacatures Docent filmgeschiedenis Bergen op Zoom
Vacatures Docent filmgeschiedenis Breda
Vacatures Docent filmgeschiedenis Capelle aan den IJssel
Vacatures Docent filmgeschiedenis Delft
Vacatures Docent filmgeschiedenis Den Bosch
Vacatures Docent filmgeschiedenis Den Haag
Vacatures Docent filmgeschiedenis Den Helder
Vacatures Docent filmgeschiedenis Deventer
Vacatures Docent filmgeschiedenis Doetinchem
Vacatures Docent filmgeschiedenis Dordrecht
Vacatures Docent filmgeschiedenis Ede
Vacatures Docent filmgeschiedenis Eindhoven
Vacatures Docent filmgeschiedenis Emmen
Vacatures Docent filmgeschiedenis Enschede
Vacatures Docent filmgeschiedenis Gouda
Vacatures Docent filmgeschiedenis Groningen
Vacatures Docent filmgeschiedenis Haarlem
Vacatures Docent filmgeschiedenis Haarlemmermeer
Vacatures Docent filmgeschiedenis Heerlen
Vacatures Docent filmgeschiedenis Helmond
Vacatures Docent filmgeschiedenis Hengelo
Vacatures Docent filmgeschiedenis Hilversum
Vacatures Docent filmgeschiedenis Hoogeveen
Vacatures Docent filmgeschiedenis Hoorn
Vacatures Docent filmgeschiedenis Katwijk
Vacatures Docent filmgeschiedenis Leeuwarden
Vacatures Docent filmgeschiedenis Leiden
Vacatures Docent filmgeschiedenis Lelystad
Vacatures Docent filmgeschiedenis Maastricht
Vacatures Docent filmgeschiedenis Middelburg
Vacatures Docent filmgeschiedenis Nieuwegein
Vacatures Docent filmgeschiedenis Nijmegen
Vacatures Docent filmgeschiedenis Oss
Vacatures Docent filmgeschiedenis Purmerend
Vacatures Docent filmgeschiedenis Roermond
Vacatures Docent filmgeschiedenis Roosendaal
Vacatures Docent filmgeschiedenis Rotterdam
Vacatures Docent filmgeschiedenis Schiedam
Vacatures Docent filmgeschiedenis Spijkenisse
Vacatures Docent filmgeschiedenis Terneuzen
Vacatures Docent filmgeschiedenis Tilburg
Vacatures Docent filmgeschiedenis Utrecht
Vacatures Docent filmgeschiedenis Veenendaal
Vacatures Docent filmgeschiedenis Venlo
Vacatures Docent filmgeschiedenis Vlaardingen
Vacatures Docent filmgeschiedenis Westland
Vacatures Docent filmgeschiedenis Zaanstad
Vacatures Docent filmgeschiedenis Zeist
Salarisschaal Docent filmgeschiedenis
Wat verdient een Docent filmgeschiedenis?
Het gemiddeld salaris van voor de klas staande Leraren en Docenten in het voortgezet en volwassendeonderwijs ligt tussen de €2865,- en €4366,- bruto per maand.
Meer weten over het salaris Docent filmgeschiedenis
Hoe word je een Docent filmgeschiedenis?
De docent filmgeschiedenis heeft een opleiding film en media, cultuurwetenschappen (MBO, HBO) of een andere soortgelijke opleiding gevolgd (of heeft een cursus ''Filmgeschiedenis'' gevolgd) en is eventueel na het behalen van een onderwijsbevoegdheid of na jaren werkervaring in de praktijk les gaan geven in het vak filmgeschiedenis.
Opleidingen, cursussen en trainingen tot Docent filmgeschiedenis
Er zijn geen opleidingen Docent filmgeschiedenis aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een Docent filmgeschiedenis in werkt
Bekijk alle opleidingen Kunst & Cultuur & EntertainmentOmscholen tot Docent filmgeschiedenis
Je kan op verschillende manieren omscholen tot Docent filmgeschiedenis. Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Docent filmgeschiedenis
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Docent filmgeschiedenis
Als je Docent filmgeschiedenis wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Docent filmgeschiedenis zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie Docent filmgeschiedenis
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een Docent filmgeschiedenis?
Competenties Docent filmgeschiedenis
Een Docent filmgeschiedenis heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Wat betekent de competentie coachen? De competentie coachen heeft de steekwoorden: motiveren, leiderschap, assertiviteit, luisteren
Omschrijving
In teamverband kunnen deze mensen ervoor zorgen dat taken voltooid worden. De coach motiveert anderen, op zowel persoonlijk als zakelijk vlak. De coach is betrokken en wil het beste voor zichzelf en voor de ander. Deze mensen luisteren goed en proberen de juiste vragen te stellen. Op die manier proberen ze anderen een bepaalde ontwikkeling door te laten maken.
Sterke punten
De coaches kunnen anderen vaak goed inspireren en motiveren. Bij tegenslagen zijn dit de mensen die het team en de werkzaamheden weer op gang krijgen. Ze motiveren niet alleen, maar zijn over het algemeen ook goede leiders. Ze kunnen mensen aansturen en begeleiden. Daarnaast zijn deze coaches over het algemeen betrouwbaar en willen ze iedereen graag helpen. Deze mensen zijn vaak zelfverzekerd en willen het beste voor zichzelf en voor de ander.
Zwakke punten
Het is mogelijk dat de betrokkenheid van de coach zo groot wordt, dat de prioriteiten op verkeerde aspecten komen te liggen. Deze grote betrokkenheid kan ervoor zorgen dat anderen zich gecontroleerd voelen.
Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse
Omschrijving
Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.
Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.
Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.
Steekwoorden: inzicht in omgeving, overtuigen, motiveren, onderhandelen
Omschrijving
Deze mensen luisteren goed naar andere mensen. Ze zijn oprecht geïnteresseerd en willen anderen graag helpen. Ze zijn overal van op de hoogte en hebben dus overzicht. Ook luisteren deze mensen goed naar de taken die zij krijgen toegewezen en voeren deze daarom meestal goed uit.
Sterke punten
Goede luisteraars stellen vaak goede vragen of geven feedback op de verkregen informatie. Daarnaast kunnen zij met de verkregen informatie anderen overtuigen en eventueel onderhandelen over verschillende zaken. Een goede luisteraar houdt ook rekening met de dingen die juist niet worden gezegd, de zogenaamde non-verbale communicatie. Ook hier kan hij informatie uithalen.
Zwakke punten
Goed luisteren betekent niet dat je niets mag zeggen. Mensen die alleen maar luisteren kunnen verlegen of teruggetrokken overkomen. Sommige mensen luisteren enkel om dingen voor elkaar te krijgen, zij proberen hun voordeel te doen met de informatie die ze krijgen. Het ontbreekt hen dan aan oprechte interesse.
Steekwoorden: boodschap, structureel, publiek, resultaatgericht
Omschrijving
Deze mensen kunnen op een duidelijke en heldere manier hun boodschap overbrengen. Zij stemmen hun presentatie af op het publiek. Deze presentatoren maken hierbij vaak gebruik van middelen als PowerPoint, hand-outs of digitale beelden. Deze middelen sluiten goed aan bij het verhaal en op deze manier wordt de boodschap overgebracht op het publiek.
Sterke punten
Goede presentatoren kunnen gestructureerd een verhaal vertellen, maar ook spontaan reageren op onverwachte situaties. Daarnaast zijn ze resultaatgericht: ze willen de boodschap overbrengen. Ook hebben deze mensen vaak weinig last van zenuwen.
Zwakke punten
Mensen die teveel willen presenteren kunnen gemaakt overkomen. Zij hebben soms een onnatuurlijke houding en reageren op een verkeerde manier op onverwachte situaties.
Steekwoorden: doorzetters, zorgvuldig, eigenwijs, ambitieus
Omschrijving
Bij deze mensen staat het resultaat centraal. Zij spannen zich in om dit resultaat te behalen. Zij laten zich niet van de wijs brengen door extra werk, tegenvallers of tijdsdruk. Onderweg weten ze problemen op te lossen en daarbij het resultaat voor ogen te houden.
Sterke punten
Deze mensen gaan net zo lang door totdat ze hun doel behaald hebben. Ze werken accuraat en zorgvuldig. Deze mensen hebben vaak ook veel discipline en doorzettingsvermogen, ze voelen zich goed wanneer het beoogde doel behaald is. Deze personen hebben een bepaalde mate van prestatiedrang, hierdoor kunnen ze zowel zichzelf als anderen goed motiveren.
Zwakke punten
De manier waarop deze mensen tot het resultaat komen is niet zo belangrijk. Hierdoor kunnen er wel fouten gemaakt worden. Andere mensen kunnen door deze persoon ook benadeeld worden. Deze resultaatgerichte mensen zijn teveel met het resultaat bezig, zodat ze hun omgeving vergeten. Maar ook bij henzelf kan de prestatiedrang leiden tot problemen. Zij willen zo graag presteren dat ze een verhoogd risico lopen op bijvoorbeeld een burn-out.
Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk
Omschrijving
Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.
Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.
Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.
Vaardigheden Docent filmgeschiedenis
- Luistervaardigheid
- Feedback geven
- Stimuleren
- Belangstelling hebben
- Vragen stellen
- Analyseren
- Evalueren
- Redeneren
- Uitdrukkingsvaardigheid
- Ontspannenheid
- Improvisatievermogen
- Doelgericht werken
- Doorzettingsvermogen
- Ambitie
- Helder communiceren
- Inlevingsvermogen
- Taalkennis
Wat voor persoonlijkheid heeft een Docent filmgeschiedenis nodig?
De docent filmgeschiedenis is een waarnemer. Hij let goed op de leerlingen/studenten en houdt hun studievoortgang nauwgezet bij om ze, waar nodig, extra les te bieden. Dit maakt de docent filmgeschiedenis ook een gever. Hij geeft zijn kennis op het gebied van filmgeschiedenis over op zijn leerlingen/studenten en biedt ze waar nodig individuele begeleiding.
Wat voor persoonlijkheidstype is de gever? De gever heeft een prettige persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De gever is sociaal erg vaardig en kan zich goed inleven in de gevoelens van anderen. Hij is behulpzaam en mensenlievend.
Zwakke eigenschappen
De gever heeft een sterke behoefte aan aandacht en goedkeuring, en overschreidt hierbij soms de grenzen van anderen. Hij wordt soms manipulatief. Doordat de focus naar buiten is gericht, heeft de gever geen goed inzicht in en controle over de eigen gevoelens. Dit maakt hem soms emotioneel en irrationeel in het beoordelen van sociale situaties.
Omgang
De gever is erg goed in de omgang met anderen. Hij hecht veel belang aan dienstbaarheid en goedkeuring, en zet zich dan ook sociaal strategisch in om dit te verkrijgen. In meer diepgaande contacten kan dit leiden tot een verstikkende aandacht en ongebalanceerde relaties.
Wat voor persoonlijkheidstype is de waarnemer?
De waarnemer ziet vaak de details die een ander niet kent. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De waarnemer is vaak specialist op een bepaald vakgebied en bezit daarmee veel en diepgaande kennis over zaken. Ook heeft hij een sterke motivatie om te werken en is hij analytisch, eerlijk en intellectueel. De waarnemer kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Tevens is de waarnemer door diens onafhankelijke, afstandelijke natuur goed in het houden van geheimen en is hij objectief.
Zwakke eigenschappen
De waarnemer is door diens persoonlijkheid slecht in het onderhouden van menselijk contact en persoonlijke relaties. Door de nadruk op het intellectuele, is het moeilijk voor de waarnemer om spontane dingen te doen. De waarnemer kan dus ook gesloten en afstandelijk zijn.
Omgang
De waarnemer is goed in luisteren, en sterk als het gaat om het eigen vakgebied. Verder is het moeilijk voor een waarnemer om met anderen te praten. Hij heeft ook meestal geen behoefte om over zogenaamde “onbenulligheden” te praten. Conflicten worden vermeden.
Eigenschappen Docent filmgeschiedenis
- Empathie
- Behulpzaamheid
- Vriendelijkheid
- Waarnemendheid
- Gedetailleerdheid
- Leergierigheid
Wat zijn de baankansen voor een Docent filmgeschiedenis?
Het arbeidsmarktperspectief voor de docent filmgeschiedenis is laag. Er is vrij weinig werkgelegenheid omdat er alleen op exacte specifieke opleidingen het vak filmgeschiedenis wordt gegeven. Wel kan de docent filmgeschiedenis zich ook specialiseren in een ander vak binnen de opleiding film en media, film (of een andere soortgelijke opleiding) en daarin les gaan geven of zelf freelance cursussen en workshops filmgeschiedenis gaan geven.
Naast zijn rol als docent kan de docent filmgeschiedenis ook een andere rol binnen het onderwijs op zich nemen (waaronder bijvoorbeeld een mentorrol).
De actuele kans op werk voor een Docent filmgeschiedenis
Het beroep Docent filmgeschiedenis is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten hoger onderwijs taal en cultuur. De kans op werk voor de beroepsfamilie Docenten hoger onderwijs taal en cultuur is in de huidige periode goed
Huidige aantal vacatures
0
Baankans Docent filmgeschiedenis
Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen
Doorgroei mogelijkheden Docent filmgeschiedenis
Het beroep Docent filmgeschiedenis is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten culturele en kunstzinnige vorming vo/mbo.
Verwante beroepen Docent filmgeschiedenis
Mogelijke specialisaties voor een Docent filmgeschiedenis
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (2e graads)
docent muziekonderwijs a algemene muzikale vorming
docent muziektheorie (2e graads)
docent muziekleer algemeen (2e graads)
docent muziekgeschiedenis (2e graads)
docent algemene muzikale vorming (2e graads)
Docent volksmuziekgeschiedenis
Docent klassieke muziekgeschiedenis
docent handtekenen (1e graads)
docent lijntekenen, handtekenen en technisch schetsen, akte n2a
docent lijntekenen, handtekenen en decoratief tekenen, akte n2b
docent confectienaaien (2e graads)
docent leerbewerking (2e graads)
docent handwerktechnieken, stofversieren en tekenen, akte nd
docent dameskleermaken, akte nq
docent fijn huishoudgoed en lijfgoed, akte nr
docent handwerktechnieken en kunstnaaldwerk, akte ns
docent hand-, lijn- en kostuumtekenen, akte n 11
vakleerkracht textiele werkvormen
docent onder- en bovenkleding, akte na
leraar textiele werkvormen (2e graads)
docent kostuumnaaien (2e graads)
vakdocent handwerken en handenarbeid (2e graads)
docent naaldvakken (2e graads)
docent beeldende vorming en muziek
docent muziektheorie (1e graads)
docent muziekonderwijs b schoolmuziek
docent musiconomie (1e graads)
docent muziekgeschiedenis (1e graads)
docent muzikale expressie (1e graads)
docent muziekmethodiek en pedagogiek (1e graads)
docent muzisch agogisch werken (1e graads)
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (1e graads)
docent muziekleer algemeen (1e graads)
docent kunstnaaldwerk (1e graads)
docent textiel en vormgeving (1e graads)
docent modekritiek (1e graads)
docent mode-ontwerpen (1e graads)
docent handenarbeid (1e graads)
docent stemvorming en taalbeheersing
Doorgroei beroepen voor een Docent filmgeschiedenis
Docent Scandinavische talen (1e graads)
Docent Indonesisch (1e graads)
Docent Aziatische talen (1e graads)
Docent klassieke talen (1e graads)
Docent natuur- / scheikunde (2e graads)
docent onderzoeken en ontwerpen (beta-techniek)
leraar menskunde (avo-vak) (1e graads)
docent pie (produceren, installeren & energie)
docent m&t (mobiliteit & transport)
docent bwi (bouwen, wonen, interieur)
Docent natuurkunde (1e graads)
docent sterrenkunde (1e graads)
leraar dierkunde (avo-vak) (2e graads)
leraar plantkunde (avo-vak) (2e graads)
leraar menskunde (avo-vak) (2e graads)
Docent natuurkunde (2e graads)
docent natuurkunde en mechanica, akte n 1
Docent management en organisatie
docent overheid en non-profit management
Docent algemene economie (1e graads)
docent micro-economie (1e graads)
docent monetaire economie (1e graads)
docent overheidsfinanciën (1e graads)
docent openbare financiën (1e graads)
Docent algemene economie (2e graads)
Docent maatschappijleer (1e graads)
docent bijbelkennis (2e graads)
docent kerkgeschiedenis (2e graads)
docent islam godsdienst (2e graads)
docent levensbeschouwing (2e graads)
Docent aardrijkskunde (1e graads)
docent sociale aardrijkskunde en landbeschrijving (1e graads)
docent hydrografie (1e graads)
docent meteorologie (1e graads)
docent sociale geografie (1e graads)
docent economische aardrijkskunde (1e graads)
docent fysische geografie (1e graads)
Docent geschiedenis (2e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (2e graads)
Docent geschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis (1e graads)
docent oudheidkunde (1e graads)
docent geschiedenis oude beschavingen (1e graads)
docent histografie (1e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (1e graads)
docent economische geschiedenis (1e graads)
docent sociale geschiedenis (1e graads)
Docent aardrijkskunde (2e graads)
docent sociale geografie (2e graads)
docent christelijke geloofsleer (1e graads)
docent kerkgeschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis van het christendom (1e graads)
docent godsdienstpedagogiek (1e graads)
docent godsdienstsociologie (1e graads)
docent pastorale agogische vaardigheden (1e graads)
docent bijbelkennis (1e graads)
docent levensbeschouwing (1e graads)
Docent maatschappijleer (2e graads)
Docent leren, loopbaan, burgerschap
Docent lichamelijke oefening (1e graads)
docent sport en bewegingsleer (1e graads)
Waar werkt een Docent filmgeschiedenis?
De docent filmgeschiedenis werkt op een MBO of HBO opleiding op een school.
Met wie werkt een Docent filmgeschiedenis samen?
Het netwerk van de docent filmgeschiedenis bestaat uit mensen uit het vak die op school komen spreken, zijn leerlingen/studenten, ouders van leerlingen/studenten, zijn collega's en de directeur van de school.
- Mensen uit het vak
- Leerlingen/studenten
- Ouders van leerlingen/studenten
- Collega's
- Directeur van de school
Verwante beroepen Docent filmgeschiedenis:
Opleiding: HBO
Baankans: Onbekend
Baankans
Opleiding: HBO
Baankans: Onbekend
Baankans
Alles over het beroep Docent filmgeschiedenis in één oogopslag
Beroepsgroep:
Competenties:
Netwerk:
- Mensen uit het vak
- Leerlingen/studenten
- Ouders van leerlingen/studenten
- Collega's
- Directeur van de school
Salarisindicatie:
- Van €2865 tot €4366