Docent integrale veiligheid: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Docent integrale veiligheid: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als Docent integrale veiligheid? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Docent integrale veiligheid wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Docent integrale veiligheid, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als Docent integrale veiligheid
- Wat doet een Docent integrale veiligheid
- Salaris Docent integrale veiligheid
- Vacatures Docent integrale veiligheid
- Doorgroeien als Docent integrale veiligheid
- Opleidingen Docent integrale veiligheid
- Omscholen tot Docent integrale veiligheid
- Hoe word je Docent integrale veiligheid
- Competenties Docent integrale veiligheid
- Persoonstypen Docent integrale veiligheid
Vacatures Docent integrale veiligheid
Vacatures laden...
Wat is een Docent integrale veiligheid?
De docent integrale veiligheid geeft les in het vak integrale veiligheid.
De docent integrale veiligheid geeft les op een MBO of HBO opleiding in de richting beveiliging, veiligheidskunde, integrale veiligheid of een andere soortgelijke opleiding. De voornaamste taak van de docent integrale veiligheid is zijn leerlingen opleiden naar een baan binnen de integrale veiligheid. Deze opleiding leidt de leerlingen/studenten op naar een beroep waarin ze kijken en zich bezighouden met veiligheidsvraagstukken.
De docent integrale veiligheid ontwikkelt zijn eigen lesmateriaal of maakt gebruik van bestaand lesmateriaal. Hij geeft zijn leerlingen/studenten toetsen, huiswerk, theorie en praktijkopdrachten en werkstukken die hij vervolgens nakijkt, met ze bespreekt en becijfert. Na aanleiding van deze resultaten kijkt de docent integrale veiligheid naar de studievoortgang van zijn leerlingen en bespreekt deze met ze. Als de resultaten er niet goed voorstaan kan de docent integrale veiligheid eventueel individuele begeleiding aanbieden of de leerlingen extra tips en adviezen geven.
De docent integrale veiligheid heeft verstand van het vak integrale veiligheid en weet dit op een leuke, interessante en educatieve manier op zijn leerlingen over te brengen. Daarnaast durft hij streng op te treden wanneer een leerling zich vervelend gedraagt om zo de orde in de klas te bewaren of te herstellen. Naast zijn werkzaamheden in de klas zal de docent integrale veiligheid ook aanwezig zijn tijdens vergaderingen met collega's om te praten over de leerlingen en te kijken naar verbeterpunten binnen de opleiding en school. Ook zal de docent integrale veiligheid aanwezig zijn bij ouderavonden om met de ouders van leerlingen de studievoortgang van hun kind te bespreken.
Past het beroep Docent integrale veiligheid bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesHeb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures Docent integrale veiligheid per niveau
Vacatures Docent integrale veiligheid per stad
Vacatures Docent integrale veiligheid Alkmaar
Vacatures Docent integrale veiligheid Almelo
Vacatures Docent integrale veiligheid Almere
Vacatures Docent integrale veiligheid Alphen aan den Rijn
Vacatures Docent integrale veiligheid Amersfoort
Vacatures Docent integrale veiligheid Amstelveen
Vacatures Docent integrale veiligheid Amsterdam
Vacatures Docent integrale veiligheid Apeldoorn
Vacatures Docent integrale veiligheid Arnhem
Vacatures Docent integrale veiligheid Assen
Vacatures Docent integrale veiligheid Bergen op Zoom
Vacatures Docent integrale veiligheid Breda
Vacatures Docent integrale veiligheid Capelle aan den IJssel
Vacatures Docent integrale veiligheid Delft
Vacatures Docent integrale veiligheid Den Bosch
Vacatures Docent integrale veiligheid Den Haag
Vacatures Docent integrale veiligheid Den Helder
Vacatures Docent integrale veiligheid Deventer
Vacatures Docent integrale veiligheid Doetinchem
Vacatures Docent integrale veiligheid Dordrecht
Vacatures Docent integrale veiligheid Ede
Vacatures Docent integrale veiligheid Eindhoven
Vacatures Docent integrale veiligheid Emmen
Vacatures Docent integrale veiligheid Enschede
Vacatures Docent integrale veiligheid Gouda
Vacatures Docent integrale veiligheid Groningen
Vacatures Docent integrale veiligheid Haarlem
Vacatures Docent integrale veiligheid Haarlemmermeer
Vacatures Docent integrale veiligheid Heerlen
Vacatures Docent integrale veiligheid Helmond
Vacatures Docent integrale veiligheid Hengelo
Vacatures Docent integrale veiligheid Hilversum
Vacatures Docent integrale veiligheid Hoogeveen
Vacatures Docent integrale veiligheid Hoorn
Vacatures Docent integrale veiligheid Katwijk
Vacatures Docent integrale veiligheid Leeuwarden
Vacatures Docent integrale veiligheid Leiden
Vacatures Docent integrale veiligheid Lelystad
Vacatures Docent integrale veiligheid Maastricht
Vacatures Docent integrale veiligheid Middelburg
Vacatures Docent integrale veiligheid Nieuwegein
Vacatures Docent integrale veiligheid Nijmegen
Vacatures Docent integrale veiligheid Oss
Vacatures Docent integrale veiligheid Purmerend
Vacatures Docent integrale veiligheid Roermond
Vacatures Docent integrale veiligheid Roosendaal
Vacatures Docent integrale veiligheid Rotterdam
Vacatures Docent integrale veiligheid Schiedam
Vacatures Docent integrale veiligheid Spijkenisse
Vacatures Docent integrale veiligheid Terneuzen
Vacatures Docent integrale veiligheid Tilburg
Vacatures Docent integrale veiligheid Utrecht
Vacatures Docent integrale veiligheid Veenendaal
Vacatures Docent integrale veiligheid Venlo
Vacatures Docent integrale veiligheid Vlaardingen
Vacatures Docent integrale veiligheid Westland
Vacatures Docent integrale veiligheid Zaanstad
Vacatures Docent integrale veiligheid Zeist
Salarisschaal Docent integrale veiligheid
Wat verdient een Docent integrale veiligheid?
Vakdocenten bij de politie verdienen per 1 juli 2022 tussen de €2447,- en €4050,- bruto per maand.
Meer weten over het salaris Docent integrale veiligheid
Hoe word je een Docent integrale veiligheid?
De docent integrale veiligheid heeft de opleiding ''Integrale Veiligheidskunde'' of Integrale veiligheid gevolgd en heeft daarna (eventueel) zijn onderwijsbevoegdheid gehaald. Deze opleidingen zijn vierjarig en HBO.
Opleidingen, cursussen en trainingen tot Docent integrale veiligheid
Er zijn geen opleidingen Docent integrale veiligheid aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een Docent integrale veiligheid in werkt
Bekijk alle opleidingen OnderwijsOmscholen tot Docent integrale veiligheid
Je kan op verschillende manieren omscholen tot Docent integrale veiligheid. Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Docent integrale veiligheid
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Docent integrale veiligheid
Als je Docent integrale veiligheid wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Docent integrale veiligheid zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie Docent integrale veiligheid
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een Docent integrale veiligheid?
Competenties Docent integrale veiligheid
Een Docent integrale veiligheid heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Steekwoorden Competentie Analytisch:
analyseren, systematisch denken, problemen bekijken vanuit verschillende oogpunten, kritisch
Omschrijving
Hoofd- en bijzaken van elkaar scheiden, dat ligt deze mensen wel. Zij pakken de kern van het probleem aan en bekijken dit vanuit verschillende oogpunten. Daarnaast leggen zij verbanden tussen deze verschillende perspectieven. Deze analytische mensen beginnen bij de hoofdzaak en pakken vervolgens de bijzaken aan. Hierbij worden gevolgen op korte en op lange termijn in de gaten gehouden. Uiteindelijk komen zij met een duidelijke conclusie.
Sterke punten
Deze mensen zijn vaak pro-actief. Als zij een probleem constateren, pakken zij dit aan en proberen dit op een goede manier op te lossen. Verder zijn deze mensen vaak gestructureerd. Ze bekijken eerst de hoofdlijnen, de details komen later aan bod. Daarnaast zijn deze mensen in staat om zaken duidelijk te beoordelen. Ze bekijken problemen vanuit verschillende perspectieven en trekken daaruit een heldere conclusie.
Zwakke punten
Een valkuil kan de hoeveelheid aan hoofd- en bijzaken zijn. Soms kunnen deze personen dan door de bomen het bos niet meer zien. Daarnaast kan de hoeveelheid aan analyses teveel zijn, deze analist verliest dan het resultaat uit het oog. Als laatste kan deze persoon behoorlijk theoretisch zijn, dit kan soms leiden tot een langdradig verhaal met lange stukken tekst.
Wat betekent de competentie coachen? De competentie coachen heeft de steekwoorden: motiveren, leiderschap, assertiviteit, luisteren
Omschrijving
In teamverband kunnen deze mensen ervoor zorgen dat taken voltooid worden. De coach motiveert anderen, op zowel persoonlijk als zakelijk vlak. De coach is betrokken en wil het beste voor zichzelf en voor de ander. Deze mensen luisteren goed en proberen de juiste vragen te stellen. Op die manier proberen ze anderen een bepaalde ontwikkeling door te laten maken.
Sterke punten
De coaches kunnen anderen vaak goed inspireren en motiveren. Bij tegenslagen zijn dit de mensen die het team en de werkzaamheden weer op gang krijgen. Ze motiveren niet alleen, maar zijn over het algemeen ook goede leiders. Ze kunnen mensen aansturen en begeleiden. Daarnaast zijn deze coaches over het algemeen betrouwbaar en willen ze iedereen graag helpen. Deze mensen zijn vaak zelfverzekerd en willen het beste voor zichzelf en voor de ander.
Zwakke punten
Het is mogelijk dat de betrokkenheid van de coach zo groot wordt, dat de prioriteiten op verkeerde aspecten komen te liggen. Deze grote betrokkenheid kan ervoor zorgen dat anderen zich gecontroleerd voelen.
Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse
Omschrijving
Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.
Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.
Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.
Steekwoorden: structureel, plannen en organiseren, resultaat, perfectionistisch
Omschrijving
Deze mensen hebben details en procedures goed in hun hoofd zitten. Deze personen letten bij opdrachten op de details, zij controleren bijvoorbeeld de spelling en houden zich bezig met de vormgeving. Daarnaast houden deze mensen zich vaak bezig met de planning en organisatie van werkzaamheden.
Sterke punten
Deze mensen zijn precies en werken structureel. Zij kijken met een kritisch oog naar opdrachten. Daarnaast beschikken deze mensen ook vaak over de competentie ‘plannen en organiseren’. Zij hebben een goed beeld in het hoofd van het resultaat en de taken die uitgevoerd moeten worden.
Zwakke punten
De kritische houding kan ervoor zorgen dat de omgeving hen ziet als ‘pietluttig’. Verder kan het zijn dat ze zo opgaan in details dat de creativiteit van deze mensen eronder lijdt. Ook kunnen ze doorslaan en hoofdzaken uit het oog verliezen.
Steekwoorden: analytisch vermogen, structureel, zelfkennis, visie
Omschrijving
Deze mensen kunnen zuiver en helder redeneren. Deze personen houden rekening met feiten en gebruiken verschillende perspectieven om een oordeel te vormen over bijvoorbeeld een werksituatie. Daarnaast beoordelen zij bijvoorbeeld de haalbaarheid en de planning van een opdracht.
Sterke punten
Deze mensen zijn vaak erg gestructureerd en scheiden dan ook de hoofd- van de bijzaken. Verder hebben deze mensen over het algemeen vaak een goed ontwikkeld analytisch vermogen. Zij bekijken zaken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast beschikken deze mensen vaak over een goede zelfkennis, ze bekijken hun eigen presteren ook vanuit verschillende visies.
Zwakke punten
Wanneer er teveel wordt geoordeeld, kan dit demotivatie oproepen. Dit gebeurt met name dan bij anderen. Deze mensen oordelen dan overal over, ook wanneer het hen niet wordt gevraagd. Dit kan zorgen voor onderlinge irritaties. Als laatste kunnen deze mensen hun eigen oordeel op nummer één zetten, hierdoor kan het zijn dat de omgeving zich achtergesteld voelt.
Steekwoorden: doorzetters, zorgvuldig, eigenwijs, ambitieus
Omschrijving
Bij deze mensen staat het resultaat centraal. Zij spannen zich in om dit resultaat te behalen. Zij laten zich niet van de wijs brengen door extra werk, tegenvallers of tijdsdruk. Onderweg weten ze problemen op te lossen en daarbij het resultaat voor ogen te houden.
Sterke punten
Deze mensen gaan net zo lang door totdat ze hun doel behaald hebben. Ze werken accuraat en zorgvuldig. Deze mensen hebben vaak ook veel discipline en doorzettingsvermogen, ze voelen zich goed wanneer het beoogde doel behaald is. Deze personen hebben een bepaalde mate van prestatiedrang, hierdoor kunnen ze zowel zichzelf als anderen goed motiveren.
Zwakke punten
De manier waarop deze mensen tot het resultaat komen is niet zo belangrijk. Hierdoor kunnen er wel fouten gemaakt worden. Andere mensen kunnen door deze persoon ook benadeeld worden. Deze resultaatgerichte mensen zijn teveel met het resultaat bezig, zodat ze hun omgeving vergeten. Maar ook bij henzelf kan de prestatiedrang leiden tot problemen. Zij willen zo graag presteren dat ze een verhoogd risico lopen op bijvoorbeeld een burn-out.
Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk
Omschrijving
Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.
Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.
Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.
Vaardigheden Docent integrale veiligheid
- Analyseren
- Inlevingsvermogen
- Systematisch denken
- Problemen vanuit verschillende oogpunten bekijken
- Evalueren
- Redeneren
- Analytisch vermogen
- Logisch redeneren
- Helder communiceren
- Taalkennis
- Luistervaardigheid
- Feedback geven
- Stimuleren
- Gestructureerd werken
- Accuratesse
- Zorgvuldigheid
- Doelgericht werken
- Doorzettingsvermogen
- Ambitie
Wat voor persoonlijkheid heeft een Docent integrale veiligheid nodig?
De docent integrale veiligheid is een waarnemer. Hij let goed op de studievoortgang van zijn leerlingen/studenten en kijkt goed hoe hij ze kan begeleiden tijdens projecten en praktijkopdrachten. Daarnaast is de docent integrale veiligheid een gever. Hij geeft zijn kennis en visie op het gebied van het vak integrale veiligheid over op zijn leerlingen/studenten en biedt ze waar nodig individuele begeleiding of tips en adviezen.
Wat voor persoonlijkheidstype is de gever? De gever heeft een prettige persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De gever is sociaal erg vaardig en kan zich goed inleven in de gevoelens van anderen. Hij is behulpzaam en mensenlievend.
Zwakke eigenschappen
De gever heeft een sterke behoefte aan aandacht en goedkeuring, en overschreidt hierbij soms de grenzen van anderen. Hij wordt soms manipulatief. Doordat de focus naar buiten is gericht, heeft de gever geen goed inzicht in en controle over de eigen gevoelens. Dit maakt hem soms emotioneel en irrationeel in het beoordelen van sociale situaties.
Omgang
De gever is erg goed in de omgang met anderen. Hij hecht veel belang aan dienstbaarheid en goedkeuring, en zet zich dan ook sociaal strategisch in om dit te verkrijgen. In meer diepgaande contacten kan dit leiden tot een verstikkende aandacht en ongebalanceerde relaties.
Wat voor persoonlijkheidstype is de waarnemer?
De waarnemer ziet vaak de details die een ander niet kent. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De waarnemer is vaak specialist op een bepaald vakgebied en bezit daarmee veel en diepgaande kennis over zaken. Ook heeft hij een sterke motivatie om te werken en is hij analytisch, eerlijk en intellectueel. De waarnemer kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Tevens is de waarnemer door diens onafhankelijke, afstandelijke natuur goed in het houden van geheimen en is hij objectief.
Zwakke eigenschappen
De waarnemer is door diens persoonlijkheid slecht in het onderhouden van menselijk contact en persoonlijke relaties. Door de nadruk op het intellectuele, is het moeilijk voor de waarnemer om spontane dingen te doen. De waarnemer kan dus ook gesloten en afstandelijk zijn.
Omgang
De waarnemer is goed in luisteren, en sterk als het gaat om het eigen vakgebied. Verder is het moeilijk voor een waarnemer om met anderen te praten. Hij heeft ook meestal geen behoefte om over zogenaamde “onbenulligheden” te praten. Conflicten worden vermeden.
Eigenschappen Docent integrale veiligheid
- Empathie
- Behulpzaamheid
- Vriendelijkheid
- Waarnemendheid
- Gedetailleerdheid
- Leergierigheid
Wat zijn de baankansen voor een Docent integrale veiligheid?
Het arbeidsmarktperspectief voor de docent integrale veiligheid is gemiddeld. Er is voldoende werkgelegenheid op de verschillende MBO en HBO opleidingen.
De actuele kans op werk voor een Docent integrale veiligheid
Het beroep Docent integrale veiligheid is onderdeel van de beroepsfamilie Vakdocenten politie, brandweer en beveiliging. De kans op werk voor de beroepsfamilie Vakdocenten politie, brandweer en beveiliging is in de huidige periode goed
Huidige aantal vacatures
0
Baankans Docent integrale veiligheid
Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen
Doorgroei mogelijkheden Docent integrale veiligheid
Het beroep Docent integrale veiligheid is onderdeel van de beroepsfamilie Vakdocenten politie, brandweer en beveiliging.
Verwante beroepen Docent integrale veiligheid
Mogelijke specialisaties voor een Docent integrale veiligheid
Doorgroei beroepen voor een Docent integrale veiligheid
Docent paardenhouderij (2e graads)
Docent tuinbouw / akkerbouw (2e graads)
docent tuinbouwkunde (2e graads)
docent land- en tuinbouwkunde, akte n 21
Docent bosbouwkunde (2e graads)
docent bosexploitatie (2e graads)
docent cultuurtechniek (2e graads)
Docent agrotechniek (2e graads)
docent agrarische techniek (2e graads)
Docent agromanagement (2e graads)
docent agrarische economie (2e graads)
docent landbouweconomie (2e graads)
Docent plant en educatie (2e graads)
docent plantenteelt (2e graads)
docent plantenveredeling (2e graads)
Docent dier en educatie (2e graads)
docent dierhouderij (2e graads)
docent dierverzorging (2e graads)
docent water-, bodem- en luchtmanagement
Docent tuin en landschap (2e graads)
docent landschapskunde (2e graads)
docent groene ruimte (2e graads)
docent landschapontwerpen (2e graads)
Docent veehouderij (2e graads)
Docent levensmiddelentechnologie (2e graads)
Docent consumptieve techniek (2e graads)
docent koken en serveren (2e graads)
docent warenkennis (horeca) (2e graads)
docent zuivelbereiding (2e graads)
docent bakken, akte n 22/akte n 23
docent bakkerijtechnieken (2e graads)
docent brood- en banketbakken (2e graads)
docent hbr (horeca, bakkerij en recreatie)
Docent elektronica (2e graads)
docent elektronicatechniek (2e graads)
docent digitale techniek (2e graads)
docent digitale en analoge media (2e graads)
Docent technische informatica (2e graads)
docent automatiseringselektronica (2e graads)
docent computertechniek (2e graads)
docent telecommunicatietechniek (2e graads)
docent automatiseringsenergietechniek (2e graads)
Docent besturingstechniek (2e graads)
docent aandrijf- en besturingstechniek (2e graads)
docent meet- en regeltechniek (2e graads)
Docent textieltechniek (2e graads)
Docent fijnmechanische techniek (2e graads)
docent fijnmetaalbewerken (2e graads)
docent fijnmechanische techniek en elektrotechnisch instrumentmaken, akte nk
docent uurwerktechniek (2e graads)
docent (metaal)graveren (2e graads)
Docent scheepsbouwkunde (2e graads)
docent scheepsbeschieten (2e graads)
Docent (elektrische) energietechniek (2e graads)
docent elektrotechnische montage, akte nu
docent elektriciteitstechniek (2e graads)
Docent motorvoertuigentechniek (2e graads)
docent motorrijtuigen- en rijwielherstellen, akte nw
docent carrosseriebouw (2e graads)
docent bromfietsherstellen (2e graads)
docent autotechniek (2e graads)
Docent installatietechniek (2e graads)
docent fitten, koper-, lood- en zinkbewerken, akte nz
docent gas-, waterfitten, loodgieten (2e graads)
docent elektrische installatietechniek (2e graads
Docent mechanische techniek (2e graads)
docent instrumentmaken (2e graads)
docent vuur-, plaat- en grofbankwerken, akte nh
docent metaalbewerken (2e graads)
docent metaalbewerken, akte nj
docent plaatwerken (2e graads)
docent verspanende bewerking (draaien en frezen) (2e graads)
docent metaalconstructietechniek (2e graads)
docent smeden, vuurwerken (2e graads)
docent technische mechanica (2e graads)
docent mechanische technologie (2e graads)
Docent elektrotechniek (2e graads)
docent lastechniek (2e graads)
docent lastechnologie (2e graads)
Docent schoenmaken (2e graads)
Docent vliegtuigbouwkunde (2e graads)
docent vliegmechanica (2e graads)
Docent werktuigbouwkunde (2e graads)
docent metaalkunde (2e graads)
docent werktuigbouwkundig tekenen, akte n 4
docent werktuigkunde (2e graads)
docent werktuigbouwkundig ontwerpen (2e graads)
Docent civiele techniek (2e graads)
docent straatmaken (2e graads)
docent grond-, weg- en waterbouwkunde (2e graads)
docent weg- en waterbouwkunde (2e graads)
docent bruggenbouw (2e graads)
Docent houtbewerkingstechnieken (2e graads)
docent parketvloerleggen (2e graads)
docent meubelmaken en fijne houtbewerking, akte nf
docent woninginrichting (2e graads)
docent meubeltekenen, akte n 10
docent meubelmaken (2e graads)
docent machinaal houtbewerken (2e graads)
docent meubelstofferen (2e graads)
docent rietmeubelmaken (2e graads)
docent interieurverzorging/vloerbedekking (2e graads)
Docent beschermings- en afwerkingstechnieken (2e graads)
docent autospuiten (2e graads)
docent schildertechnieken (2e graads)
docent bouwkundig tekenen, akte n 3
docent bouwplaatstechnieken (2e graads)
docent tegelzetten (2e graads)
docent utiliteitsbouw (2e graads)
docent staal- en betontechniek (2e graads)
docent videotechniek en animatie
Docent grafische techniek (2e graads)
docent reproductietekenen (2e graads)
docent kopieertechniek (2e graads)
docent boekdrukken (2e graads)
docent fototechniek (2e graads)
docent lithografie (2e graads)
docent druktechnieken (2e graads)
Docent procestechniek (2e graads)
docent productietechnologie (2e graads)
docent procestechnologie (2e graads)
docent proceskunde (2e graads)
docent productieautomatisering (2e graads)
Docent chemische procestechniek
docent inkoop en voorraadbeheer
Docent ondernemersvaardigheden
docent ondernemen in midden- en kleinbedrijf
Docent communicatieve management vaardigheden
Docent gedrag, management en organisatie
Docent reclame- en presentatietechnieken
Docent bedrijfseconomie (2e graads)
docent computerboekhouden (2e graads)
docent bedrijfsadministratie (2e graads)
docent handelskennis (2e graads)
Docent omgangskunde (2e graads)
docent opvoedkunde (2e graads)
Docent verpleegkunde (2e graads)
docent verpleging a (2e graads)
docent verpleging b (2e graads)
docent wijkverpleging (2e graads)
docent verpleging z (2e graads)
docent ziekenverpleging (2e graads)
Docent kinderverzorging en opvoeding (2e graads)
docent kinderverzorging en opvoeding en handenarbeid, akte n 20
adjunct-leidster-docente kraamcentrum
Docent verzorging / gezondheidskunde (2e graads)
docent gezondheidsleer (2e graads)
docent gezondheidskunde (2e graads)
docent zorg voor de gezondheid (2e graads)
Docent verzorging / huishoudkunde (2e graads)
docent huishoudkunde (2e graads)
docent zorg voor de gezondheid, de woning , de voeding en de kleding, akte n 12
docent gezondheidszorg, huishoudeconomie en zorg voor de voeding, akte n 18
docent gezondheidszorg, huishoudeconomie en zorg voor de woning en textiel, akte n 17
docent landbouwhuishouden, akte n 19
docent zorg voor de voeding (2e graads)
leraar verzorging/huishoudkunde (2e graads)
docent huishoudelijke vorming (2e graads)
docent zorg voor woning en kleding (2e graads)
Docent maritieme technieken (2e graads)
docent zeemanschap (2e graads)
docent binnenvaartkunde, akte n 6
docent binnenvaartkunde (2e graads)
docent radiotechniek en radiovoorschriften, akte n 16a
docent zeevaartkunde (2e graads)
docent scheepswerktuigkunde (2e graads)
docent scheepswerktuigkunde, akte n 13
docent scheepvaart (2e graads)
docent boordwerktuigkunde scheepvaart (2e graads)
Docent machinistenopleiding spoorwegen
Instructeur verkeersdienstsimulator
Instructeur tram- en metrobesturen
Instructeur grondverzet- en graafmachines
instructeur grondverzetmachines
Instructeur gevaarlijke stoffen
instructeur gevaarlijke stoffen adr
instructeur gevaarlijke stoffen adn
instructeur gevaarlijke stoffen rid
docent gevaarlijke stoffen adr
docent gevaarlijke stoffen adn
docent gevaarlijke stoffen rid
Praktijkopleider textielindustrie
bedrijfsleermeester textielindustrie
Praktijkopleider horeca, toerisme en voeding
praktijkopleider brood- en banketbakken
praktijkopleider horeca en keuken
praktijkopleider toerisme, recreatie en reizen
Praktijkopleider uiterlijke verzorging
praktijkopleider voetverzorging
praktijkopleider haarverzorging
praktijkopleider schoonheidsverzorging
Praktijkopleider gezondheidszorg en welzijn
Praktijkopleider schildersbedrijf
praktijkopleider detail- en ambulante handel
praktijkopleider groothandel en distributie
praktijkopleider opslag en magazijn
Praktijkopleider administratie
Praktijkopleider grafische industrie
bedrijfsleermeester grafisch bedrijf
Praktijkopleider metaalindustrie
Waar werkt een Docent integrale veiligheid?
De docent integrale veiligheid werkt op een MBO of HBO opleiding op een school.
Met wie werkt een Docent integrale veiligheid samen?
Het netwerk van de docent integrale veiligheid bestaat uit zijn collega's, de leerlingen, de directeur van de school, de ouders van leerlingen/studenten tijdens ouderavonden en eventueel mensen uit het vak die op school komen spreken.
- Collega's
- Leerlingen/studenten
- Directeur van de school
- Ouders van leerlingen/studenten
- Mensen uit het vak
Verwante beroepen Docent integrale veiligheid:
Opleiding: HBO WO
Baankans: Goed
Baankans
Alles over het beroep Docent integrale veiligheid in één oogopslag
Sector:
Beroepsgroep:
Competenties:
Netwerk:
- Collega's
- Leerlingen/studenten
- Directeur van de school
- Ouders van leerlingen/studenten
- Mensen uit het vak
Opleidingsniveau:
Salarisindicatie:
- Van €2447 tot €4050