Docent jazzgeschiedenis: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Docent jazzgeschiedenis: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als Docent jazzgeschiedenis? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Docent jazzgeschiedenis wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Docent jazzgeschiedenis, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als Docent jazzgeschiedenis
- Wat doet een Docent jazzgeschiedenis
- Salaris Docent jazzgeschiedenis
- Vacatures Docent jazzgeschiedenis
- Doorgroeien als Docent jazzgeschiedenis
- Opleidingen Docent jazzgeschiedenis
- Omscholen tot Docent jazzgeschiedenis
- Hoe word je Docent jazzgeschiedenis
- Competenties Docent jazzgeschiedenis
- Persoonstypen Docent jazzgeschiedenis
Vacatures Docent jazzgeschiedenis
Vacatures laden...
Wat is een Docent jazzgeschiedenis?
De docent jazzgeschiedenis geeft les in het vak jazzgeschiedenis.
De docent jazzgeschiedenis geeft les op een MBO of HBO opleiding muziek of een andere soortgelijke (muziek)opleiding. De docent jazzgeschiedenis geeft les in alle facetten van het vak jazzgeschiedenis. Zijn voornaamste taak is zijn kennis en visie op het gebied van het vak jazzgeschiedenis overbrengen op zijn leerlingen/studenten. De docent jazzgeschiedenis geeft onder andere les over de hedendaagse jazzmuziek, de oorsprong van de jazzmuziek, de ontwikkeling van de jazzmuziek en leert zijn leerlingen/studenten kennismaken met verschillende bekende jazzmuzikanten en muziekstukken.
Na aanleiding van zijn klassikale lessen geeft de docent jazzgeschiedenis zijn leerlingen/studenten opdrachten, huiswerk, toetsen en tentamens die hij vervolgens nakijkt, met de leerlingen/studenten bespreekt en waar nodig becijfert. Na aanleiding van al deze resultaten kan de docent jazzgeschiedenis de studieontwikkeling en studievoortgang van zijn leerlingen/studenten nauwgezet bijhouden en waar nodig met ze om de tafel gaan om te kijken naar wat er beter kan en hoe hij ze daarbij het beste kan helpen. Ook biedt de docent jazzgeschiedenis waar nodig extra tips, adviezen en/of individuele begeleiding.
De docent jazzgeschiedenis heeft verstand van het vak jazzgeschiedenis en weet zijn kennis en visie op een interessante, leuke en educatieve manier op zijn leerlingen/studenten over te brengen. Daarnaast durft hij streng op te treden wanneer een leerling/student zich vervelend gedraagt om ten alle tijde de orde in de klas te bewaren en/of herstellen. De docent jazzgeschiedenis geeft klassikaal les en kan tijdens zijn lessen gebruik maken van muziekfragmenten, muziek en een powerpoint.
Naast zijn werkzaamheden in de klas is de docent jazzgeschiedenis ook aanwezig bij vergaderingen met collega's (waar hij de leerlingen/studenten bespreekt en kijkt naar verbeterpunten binnen de opleidingen en de school) en bij ouderavonden (waar hij de studieontwikkeling en studievoortgang van zijn leerlingen/studenten met hun ouders bespreekt en kijkt naar eventuele verbeterpunten).
Past het beroep Docent jazzgeschiedenis bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesHeb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures Docent jazzgeschiedenis per niveau
Vacatures Docent jazzgeschiedenis per stad
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Alkmaar
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Almelo
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Almere
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Alphen aan den Rijn
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Amersfoort
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Amstelveen
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Amsterdam
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Apeldoorn
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Arnhem
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Assen
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Bergen op Zoom
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Breda
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Capelle aan den IJssel
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Delft
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Den Bosch
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Den Haag
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Den Helder
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Deventer
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Doetinchem
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Dordrecht
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Ede
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Eindhoven
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Emmen
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Enschede
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Gouda
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Groningen
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Haarlem
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Haarlemmermeer
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Heerlen
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Helmond
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Hengelo
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Hilversum
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Hoogeveen
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Hoorn
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Katwijk
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Leeuwarden
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Leiden
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Lelystad
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Maastricht
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Middelburg
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Nieuwegein
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Nijmegen
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Oss
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Purmerend
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Roermond
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Roosendaal
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Rotterdam
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Schiedam
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Spijkenisse
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Terneuzen
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Tilburg
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Utrecht
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Veenendaal
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Venlo
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Vlaardingen
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Westland
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Zaanstad
Vacatures Docent jazzgeschiedenis Zeist
Salarisschaal Docent jazzgeschiedenis
Wat verdient een Docent jazzgeschiedenis?
Het gemiddeld salaris van voor de klas staande tweede graads docenten in het voortgezet en volwassendeonderwijs ligt tussen de €2865,- en €4366,- bruto per maand.
Meer weten over het salaris Docent jazzgeschiedenis
Hoe word je een Docent jazzgeschiedenis?
De docent jazzgeschiedenis heeft een opleiding ''Docent Muziek'' (HBO, vierjarig) of een opleiding aan het conservatorium gevolgd.
Opleidingen, cursussen en trainingen tot Docent jazzgeschiedenis
Er zijn geen opleidingen Docent jazzgeschiedenis aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een Docent jazzgeschiedenis in werkt
Bekijk alle opleidingen OnderwijsOmscholen tot Docent jazzgeschiedenis
Je kan op verschillende manieren omscholen tot Docent jazzgeschiedenis. Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Docent jazzgeschiedenis
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Docent jazzgeschiedenis
Als je Docent jazzgeschiedenis wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Docent jazzgeschiedenis zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie Docent jazzgeschiedenis
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een Docent jazzgeschiedenis?
Competenties Docent jazzgeschiedenis
Een Docent jazzgeschiedenis heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Steekwoorden: proactief, ondernemend, toekomst, ambitieus
Omschrijving
Deze personen komen zelf met oplossingen of nieuwe ideeën. Ze zien bepaalde kansen en proberen hierop in te spelen. Met het oplossen van problemen of het maken van taken reageren deze personen proactief. Ze staan vooraan om iets te ondernemen.
Sterke punten
Proactiviteit is een eigenschap die direct wordt gekoppeld aan initiatiefnemende personen. Ze zijn ook ambitieus. Ze willen dingen verbeteren, problemen oplossen, doelen stellen en die ook bereiken. Daarnaast komen ze vaak met creatieve ideeën en kijken daarbij optimistisch naar de toekomst.
Zwakke punten
Deze personen kunnen overijverig overkomen. Ze hebben altijd ideeën en oplossingen. Deze competentie wordt dan ook weleens gekoppeld aan de term bemoeial. Een idee opperen wanneer dit niet gewenst is, kan voor veel mensen frustrerend zijn. Daarnaast kunnen iniatiefnemers betweterig overkomen, omdat zij altijd vooraan staan. Anderen krijgen dan minder kans hun ideeën op tafel te leggen.
Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse
Omschrijving
Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.
Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.
Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.
Steekwoorden: inzicht in omgeving, overtuigen, motiveren, onderhandelen
Omschrijving
Deze mensen luisteren goed naar andere mensen. Ze zijn oprecht geïnteresseerd en willen anderen graag helpen. Ze zijn overal van op de hoogte en hebben dus overzicht. Ook luisteren deze mensen goed naar de taken die zij krijgen toegewezen en voeren deze daarom meestal goed uit.
Sterke punten
Goede luisteraars stellen vaak goede vragen of geven feedback op de verkregen informatie. Daarnaast kunnen zij met de verkregen informatie anderen overtuigen en eventueel onderhandelen over verschillende zaken. Een goede luisteraar houdt ook rekening met de dingen die juist niet worden gezegd, de zogenaamde non-verbale communicatie. Ook hier kan hij informatie uithalen.
Zwakke punten
Goed luisteren betekent niet dat je niets mag zeggen. Mensen die alleen maar luisteren kunnen verlegen of teruggetrokken overkomen. Sommige mensen luisteren enkel om dingen voor elkaar te krijgen, zij proberen hun voordeel te doen met de informatie die ze krijgen. Het ontbreekt hen dan aan oprechte interesse.
Steekwoorden: optimistisch, ambitieus, luisteren, overtuigen
Omschrijving
Deze mensen kunnen anderen aanzetten tot actie. Dit kan gebeuren op verschillende manieren, bijvoorbeeld door macht of verbondenheid met een team. Ze willen het werkplezier van anderen vergroten. Ze stellen vaak een gezamenlijk doel centraal en de motivator probeert met het hele team dit doel te behalen.
Sterke punten
In zware tijden blijven deze mensen optimistisch en kijken met een positieve blik naar de toekomst. Ze kunnen zichzelf goed motiveren, maar ook anderen nieuwe zin geven. De meeste motivators zijn goede luisteraars en hebben een goed inlevingsvermogen. Daarnaast past de competentie overtuigen ook goed bij deze competentie. Om mensen te motiveren is overtuiging op bepaalde momenten hard nodig.
Zwakke punten
Een motivator kan doorslaan. Hij kan zo optimistisch zijn, dat hij de realiteit verliest. Dit kan samenhangen met de competentie ambitie, motivators stellen bepaalde doelen en willen deze behalen en ook bij tegenslagen doorgaan. De geloofwaardigheid van de motivator wordt dan aangetast.
Steekwoorden: structureel, plannen en organiseren, resultaat, perfectionistisch
Omschrijving
Deze mensen hebben details en procedures goed in hun hoofd zitten. Deze personen letten bij opdrachten op de details, zij controleren bijvoorbeeld de spelling en houden zich bezig met de vormgeving. Daarnaast houden deze mensen zich vaak bezig met de planning en organisatie van werkzaamheden.
Sterke punten
Deze mensen zijn precies en werken structureel. Zij kijken met een kritisch oog naar opdrachten. Daarnaast beschikken deze mensen ook vaak over de competentie ‘plannen en organiseren’. Zij hebben een goed beeld in het hoofd van het resultaat en de taken die uitgevoerd moeten worden.
Zwakke punten
De kritische houding kan ervoor zorgen dat de omgeving hen ziet als ‘pietluttig’. Verder kan het zijn dat ze zo opgaan in details dat de creativiteit van deze mensen eronder lijdt. Ook kunnen ze doorslaan en hoofdzaken uit het oog verliezen.
Steekwoorden: structureel, kritisch, resultaat- en taakgericht, prioriteiten
Omschrijving
Voordat deze mensen beginnen aan de uitvoer van een bepaalde taak, hebben zij een goede werkplanning gemaakt. De complete opdracht staat structureel uitgewerkt in een plan van aanpak. Hierbij gebruiken deze mensen het doel van de opdracht als uitgangspunt, vervolgens hangen zij hier de verschillende taken aan op plus de daarbij behorende prioriteiten.
Sterke punten
Deze mensen werken structureel en kunnen hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden. Deze mensen zijn zowel resultaat- als taakgericht. Prioriteiten worden hierbij scherp in de gaten gehouden. Deze mensen zijn dan ook vaak kritisch en kijken afzonderlijk naar de verschillende deeltaken.
Zwakke punten
Mensen die teveel plannen en organiseren verliezen soms hun spontaniteit, hierdoor kan ook de creativiteit achteruit gaan. Het kan voor deze mensen moeilijk zijn om hun eigen ideeën los te laten en ook anderen input te laten geven. Daarnaast kunnen sommige mensen die van plannen en organiseren houden niet goed tegen verandering. Zij laten zich dan nog weleens van de wijs brengen.
Steekwoorden: boodschap, structureel, publiek, resultaatgericht
Omschrijving
Deze mensen kunnen op een duidelijke en heldere manier hun boodschap overbrengen. Zij stemmen hun presentatie af op het publiek. Deze presentatoren maken hierbij vaak gebruik van middelen als PowerPoint, hand-outs of digitale beelden. Deze middelen sluiten goed aan bij het verhaal en op deze manier wordt de boodschap overgebracht op het publiek.
Sterke punten
Goede presentatoren kunnen gestructureerd een verhaal vertellen, maar ook spontaan reageren op onverwachte situaties. Daarnaast zijn ze resultaatgericht: ze willen de boodschap overbrengen. Ook hebben deze mensen vaak weinig last van zenuwen.
Zwakke punten
Mensen die teveel willen presenteren kunnen gemaakt overkomen. Zij hebben soms een onnatuurlijke houding en reageren op een verkeerde manier op onverwachte situaties.
Steekwoorden: doorzetters, zorgvuldig, eigenwijs, ambitieus
Omschrijving
Bij deze mensen staat het resultaat centraal. Zij spannen zich in om dit resultaat te behalen. Zij laten zich niet van de wijs brengen door extra werk, tegenvallers of tijdsdruk. Onderweg weten ze problemen op te lossen en daarbij het resultaat voor ogen te houden.
Sterke punten
Deze mensen gaan net zo lang door totdat ze hun doel behaald hebben. Ze werken accuraat en zorgvuldig. Deze mensen hebben vaak ook veel discipline en doorzettingsvermogen, ze voelen zich goed wanneer het beoogde doel behaald is. Deze personen hebben een bepaalde mate van prestatiedrang, hierdoor kunnen ze zowel zichzelf als anderen goed motiveren.
Zwakke punten
De manier waarop deze mensen tot het resultaat komen is niet zo belangrijk. Hierdoor kunnen er wel fouten gemaakt worden. Andere mensen kunnen door deze persoon ook benadeeld worden. Deze resultaatgerichte mensen zijn teveel met het resultaat bezig, zodat ze hun omgeving vergeten. Maar ook bij henzelf kan de prestatiedrang leiden tot problemen. Zij willen zo graag presteren dat ze een verhoogd risico lopen op bijvoorbeeld een burn-out.
Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk
Omschrijving
Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.
Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.
Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.
Vaardigheden Docent jazzgeschiedenis
- Gestructureerd werken
- Accuratesse
- Zorgvuldigheid
- Voorbereiden
- Prioriteiten stellen
- Proactiviteit
- Ondernemendheid
- Oplossingsgerichtheid
- Analyseren
- Evalueren
- Redeneren
- Luistervaardigheid
- Belangstelling hebben
- Vragen stellen
- Stimuleren
- Overtuigingskracht
- Positiviteit
- Uitdrukkingsvaardigheid
- Ontspannenheid
- Improvisatievermogen
- Doelgericht werken
- Doorzettingsvermogen
- Ambitie
- Helder communiceren
- Inlevingsvermogen
- Taalkennis
Wat voor persoonlijkheid heeft een Docent jazzgeschiedenis nodig?
De docent jazzgeschiedenis is een gever. Hij geeft zijn kennis en visie op het gebied van het vak jazzgeschiedenis over op zijn leerlingen/studenten en biedt ze waar nodig individuele begeleiding of extra tips en adviezen. Ook is de docent jazzgeschiedenis een waarnemer. Hij let goed op zijn leerlingen/studenten tijdens de les en houdt na aanleiding van al het gemaakte werk en hun inzet in de klas nauwkeurig hun studieontwikkeling en studievoortgang bij.
Wat voor persoonlijkheidstype is de gever? De gever heeft een prettige persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De gever is sociaal erg vaardig en kan zich goed inleven in de gevoelens van anderen. Hij is behulpzaam en mensenlievend.
Zwakke eigenschappen
De gever heeft een sterke behoefte aan aandacht en goedkeuring, en overschreidt hierbij soms de grenzen van anderen. Hij wordt soms manipulatief. Doordat de focus naar buiten is gericht, heeft de gever geen goed inzicht in en controle over de eigen gevoelens. Dit maakt hem soms emotioneel en irrationeel in het beoordelen van sociale situaties.
Omgang
De gever is erg goed in de omgang met anderen. Hij hecht veel belang aan dienstbaarheid en goedkeuring, en zet zich dan ook sociaal strategisch in om dit te verkrijgen. In meer diepgaande contacten kan dit leiden tot een verstikkende aandacht en ongebalanceerde relaties.
Wat voor persoonlijkheidstype is de waarnemer?
De waarnemer ziet vaak de details die een ander niet kent. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De waarnemer is vaak specialist op een bepaald vakgebied en bezit daarmee veel en diepgaande kennis over zaken. Ook heeft hij een sterke motivatie om te werken en is hij analytisch, eerlijk en intellectueel. De waarnemer kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Tevens is de waarnemer door diens onafhankelijke, afstandelijke natuur goed in het houden van geheimen en is hij objectief.
Zwakke eigenschappen
De waarnemer is door diens persoonlijkheid slecht in het onderhouden van menselijk contact en persoonlijke relaties. Door de nadruk op het intellectuele, is het moeilijk voor de waarnemer om spontane dingen te doen. De waarnemer kan dus ook gesloten en afstandelijk zijn.
Omgang
De waarnemer is goed in luisteren, en sterk als het gaat om het eigen vakgebied. Verder is het moeilijk voor een waarnemer om met anderen te praten. Hij heeft ook meestal geen behoefte om over zogenaamde “onbenulligheden” te praten. Conflicten worden vermeden.
Eigenschappen Docent jazzgeschiedenis
- Empathie
- Behulpzaamheid
- Vriendelijkheid
- Waarnemendheid
- Gedetailleerdheid
- Leergierigheid
Wat zijn de baankansen voor een Docent jazzgeschiedenis?
Het arbeidsmarktperspectief voor de docent jazzgeschiedenis is vrij laag. Er is alleen werkgelegenheid op specifieke en exacte opleidingen en daardoor is er vrij weinig werkgelegenheid. Wel kan de docent jazzgeschiedenis zich ook in andere (muziek)vakken specialiseren en hierin les gaan geven of freelance cursussen/lessen/workshops jazzgeschiedenis gaan geven.
Naast zijn werkzaamheden als docent kan de docent jazzgeschiedenis ook een andere rol binnen het onderwijs op zich nemen (waaronder bijvoorbeeld een mentorrol).
Doorgroei mogelijkheden Docent jazzgeschiedenis
Het beroep Docent jazzgeschiedenis is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten culturele en kunstzinnige vorming vo/mbo.
Verwante beroepen Docent jazzgeschiedenis
Mogelijke specialisaties voor een Docent jazzgeschiedenis
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (2e graads)
docent muziekonderwijs a algemene muzikale vorming
docent muziektheorie (2e graads)
docent muziekleer algemeen (2e graads)
docent muziekgeschiedenis (2e graads)
docent algemene muzikale vorming (2e graads)
Docent volksmuziekgeschiedenis
Docent klassieke muziekgeschiedenis
docent handtekenen (1e graads)
docent lijntekenen, handtekenen en technisch schetsen, akte n2a
docent lijntekenen, handtekenen en decoratief tekenen, akte n2b
docent confectienaaien (2e graads)
docent leerbewerking (2e graads)
docent handwerktechnieken, stofversieren en tekenen, akte nd
docent dameskleermaken, akte nq
docent fijn huishoudgoed en lijfgoed, akte nr
docent handwerktechnieken en kunstnaaldwerk, akte ns
docent hand-, lijn- en kostuumtekenen, akte n 11
vakleerkracht textiele werkvormen
docent onder- en bovenkleding, akte na
leraar textiele werkvormen (2e graads)
docent kostuumnaaien (2e graads)
vakdocent handwerken en handenarbeid (2e graads)
docent naaldvakken (2e graads)
docent beeldende vorming en muziek
docent muziektheorie (1e graads)
docent muziekonderwijs b schoolmuziek
docent musiconomie (1e graads)
docent muziekgeschiedenis (1e graads)
docent muzikale expressie (1e graads)
docent muziekmethodiek en pedagogiek (1e graads)
docent muzisch agogisch werken (1e graads)
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (1e graads)
docent muziekleer algemeen (1e graads)
docent kunstnaaldwerk (1e graads)
docent textiel en vormgeving (1e graads)
docent modekritiek (1e graads)
docent mode-ontwerpen (1e graads)
docent handenarbeid (1e graads)
docent stemvorming en taalbeheersing
Doorgroei beroepen voor een Docent jazzgeschiedenis
Docent Scandinavische talen (1e graads)
Docent Indonesisch (1e graads)
Docent Aziatische talen (1e graads)
Docent klassieke talen (1e graads)
Docent natuur- / scheikunde (2e graads)
docent onderzoeken en ontwerpen (beta-techniek)
leraar menskunde (avo-vak) (1e graads)
docent pie (produceren, installeren & energie)
docent m&t (mobiliteit & transport)
docent bwi (bouwen, wonen, interieur)
Docent natuurkunde (1e graads)
docent sterrenkunde (1e graads)
leraar dierkunde (avo-vak) (2e graads)
leraar plantkunde (avo-vak) (2e graads)
leraar menskunde (avo-vak) (2e graads)
Docent natuurkunde (2e graads)
docent natuurkunde en mechanica, akte n 1
Docent management en organisatie
docent overheid en non-profit management
Docent algemene economie (1e graads)
docent micro-economie (1e graads)
docent monetaire economie (1e graads)
docent overheidsfinanciën (1e graads)
docent openbare financiën (1e graads)
Docent algemene economie (2e graads)
Docent maatschappijleer (1e graads)
docent bijbelkennis (2e graads)
docent kerkgeschiedenis (2e graads)
docent islam godsdienst (2e graads)
docent levensbeschouwing (2e graads)
Docent aardrijkskunde (1e graads)
docent sociale aardrijkskunde en landbeschrijving (1e graads)
docent hydrografie (1e graads)
docent meteorologie (1e graads)
docent sociale geografie (1e graads)
docent economische aardrijkskunde (1e graads)
docent fysische geografie (1e graads)
Docent geschiedenis (2e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (2e graads)
Docent geschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis (1e graads)
docent oudheidkunde (1e graads)
docent geschiedenis oude beschavingen (1e graads)
docent histografie (1e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (1e graads)
docent economische geschiedenis (1e graads)
docent sociale geschiedenis (1e graads)
Docent aardrijkskunde (2e graads)
docent sociale geografie (2e graads)
docent christelijke geloofsleer (1e graads)
docent kerkgeschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis van het christendom (1e graads)
docent godsdienstpedagogiek (1e graads)
docent godsdienstsociologie (1e graads)
docent pastorale agogische vaardigheden (1e graads)
docent bijbelkennis (1e graads)
docent levensbeschouwing (1e graads)
Docent maatschappijleer (2e graads)
Docent leren, loopbaan, burgerschap
Docent lichamelijke oefening (1e graads)
docent sport en bewegingsleer (1e graads)
Waar werkt een Docent jazzgeschiedenis?
Het arbeidsmarktperspectief voor de docent jazzgeschiedenis is vrij laag. Er is alleen werkgelegenheid op specifieke en exacte opleidingen en daardoor is er vrij weinig werkgelegenheid. Wel kan de docent jazzgeschiedenis zich ook in andere (muziek)vakken specialiseren en hierin les gaan geven of freelance cursussen/lessen/workshops jazzgeschiedenis gaan geven.
Naast zijn werkzaamheden als docent kan de docent jazzgeschiedenis ook een andere rol binnen het onderwijs op zich nemen (waaronder bijvoorbeeld een mentorrol).
Met wie werkt een Docent jazzgeschiedenis samen?
Het netwerk van de docent jazzgeschiedenis bestaat uit zijn leerlingen/studenten, zijn collega's, de directeur van de school, mensen uit het vak die op school komen spreken en de ouders van leerlingen/studenten tijdens ouderavonden.
- Leerlingen/studenten
- Collega's
- Directeur van de school
- Mensen uit het vak
- Ouders van leerlingen/studenten
Verwante beroepen Docent jazzgeschiedenis:
Opleiding: HBO
Baankans: Onbekend
Baankans
Opleiding: HBO
Baankans: Onbekend
Baankans
Alles over het beroep Docent jazzgeschiedenis in één oogopslag
Sector:
Beroepsgroep:
Competenties:
Netwerk:
- Leerlingen/studenten
- Collega's
- Directeur van de school
- Mensen uit het vak
- Ouders van leerlingen/studenten
Opleidingsniveau:
Salarisindicatie:
- Van €2865 tot €4366