Docent klassieke muziekgeschiedenis: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

Docent klassieke muziekgeschiedenis: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

Dus je wilt misschien wel werken als Docent klassieke muziekgeschiedenis? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Docent klassieke muziekgeschiedenis wilt worden.

Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Docent klassieke muziekgeschiedenis, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.

Alles over het werken als Docent klassieke muziekgeschiedenis


Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis

Nationale Beroepengids

Vacatures laden...


Wat is een Docent klassieke muziekgeschiedenis?

De docent klassieke muziekgeschiedenis geeft les in het vak klassieke muziekgeschiedenis.

De docent klassieke muziekgeschiedenis geeft les op een MBO of HBO opleiding muziek of een andere soortgelijke (muziek)opleiding. De docent klassieke muziekgeschiedenis geeft les in alle facetten van het vak klassieke muziekgeschiedenis. Zijn voornaamste taak is zijn kennis en visie op het gebied van het vak klassieke muziekgeschiedenis overbrengen op zijn leerlingen/studenten. De docent klassieke muziekgeschiedenis geeft onder andere les over de hedendaagse klassieke muziek, de oorsprong van de klassieke muziek, de verschillende composities en de ontwikkeling van de composities door de jaren heen, de ontwikkeling van de klassieke muziek door de jaren heen en leert zijn leerlingen/studenten kennismaken met verschillende bekende klassieke muzikanten, composities en muziekstukken.

Na aanleiding van zijn klassikale lessen geeft de docent klassieke muziekgeschiedenis zijn leerlingen/studenten opdrachten, huiswerk, toetsen en tentamens die hij vervolgens nakijkt, met de leerlingen/studenten bespreekt en waar nodig becijfert. Na aanleiding van al deze resultaten kan de docent klassieke muziekgeschiedenis de studieontwikkeling en studievoortgang van zijn leerlingen/studenten nauwgezet bijhouden en waar nodig met ze om de tafel gaan om te kijken naar wat er beter kan en hoe hij ze daarbij het beste kan helpen. Ook biedt de docent klassieke muziekgeschiedenis waar nodig extra tips, adviezen en/of individuele begeleiding.

De docent klassieke muziekgeschiedenis heeft verstand van het vak klassieke muziekgeschiedenis en weet zijn kennis en visie op een interessante, leuke en educatieve manier op zijn leerlingen/studenten over te brengen. Daarnaast durft hij streng op te treden wanneer een leerling/student zich vervelend gedraagt om ten alle tijde de orde in de klas te bewaren en/of herstellen. De docent klassieke muziekgeschiedenis geeft klassikaal les en kan tijdens zijn lessen gebruik maken van muziekfragmenten, muziek en een powerpoint.

Naast zijn werkzaamheden in de klas is de docent klassieke muziekgeschiedenis ook aanwezig bij vergaderingen met collega's (waar hij de leerlingen/studenten bespreekt en kijkt naar verbeterpunten binnen de opleidingen en de school) en bij ouderavonden (waar hij de studieontwikkeling en studievoortgang van zijn leerlingen/studenten met hun ouders bespreekt en kijkt naar eventuele verbeterpunten).


Past het beroep Docent klassieke muziekgeschiedenis bij jou?

Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.

Bekijk jouw baansuggesties

Heb je wel eens gedacht aan?

Omscholen naar een beroep met baankansen?
Nationale Beroepengids

Vacatures laden...



Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis per stad

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Alkmaar

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Almelo

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Almere

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Alphen aan den Rijn

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Amersfoort

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Amstelveen

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Amsterdam

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Apeldoorn

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Arnhem

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Assen

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Bergen op Zoom

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Breda

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Capelle aan den IJssel

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Delft

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Den Bosch

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Den Haag

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Den Helder

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Deventer

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Doetinchem

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Dordrecht

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Ede

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Eindhoven

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Emmen

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Enschede

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Gouda

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Groningen

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Haarlem

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Haarlemmermeer

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Heerlen

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Helmond

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Hengelo

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Hilversum

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Hoogeveen

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Hoorn

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Katwijk

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Leeuwarden

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Leiden

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Lelystad

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Maastricht

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Middelburg

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Nieuwegein

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Nijmegen

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Oss

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Purmerend

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Roermond

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Roosendaal

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Rotterdam

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Schiedam

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Spijkenisse

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Terneuzen

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Tilburg

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Utrecht

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Veenendaal

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Venlo

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Vlaardingen

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Westland

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Zaanstad

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Zeist

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Zoetermeer

Vacatures Docent klassieke muziekgeschiedenis Zwolle

Meer steden Minder steden

Salarisschaal Docent klassieke muziekgeschiedenis

Bovenstaande bedragen zijn bruto maandsalarissen.

Wat verdient een Docent klassieke muziekgeschiedenis?

Het gemiddeld salaris van voor de klas staande tweede graads docenten in het voortgezet en volwassendeonderwijs ligt tussen de €2865,- en €4366,- bruto per maand. 


Meer weten over het salaris Docent klassieke muziekgeschiedenis

Salaris aankomend Docent klassieke muziekgeschiedenis Salaris junior Docent klassieke muziekgeschiedenis Wat is het salaris van een medior Docent klassieke muziekgeschiedenis? Welk salaris krijgt een senior Docent klassieke muziekgeschiedenis?


Hoe word je een Docent klassieke muziekgeschiedenis? 

De docent klassieke muziekgeschiedenis heeft een opleiding ''Docent Muziek'' (HBO, vierjarig) of een opleiding aan het conservatorium gevolgd.

Opleidingen, cursussen en trainingen tot Docent klassieke muziekgeschiedenis

Er zijn geen opleidingen Docent klassieke muziekgeschiedenis aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een Docent klassieke muziekgeschiedenis in werkt

Bekijk alle opleidingen Onderwijs


Omscholen tot Docent klassieke muziekgeschiedenis

Je kan op verschillende manieren omscholen tot Docent klassieke muziekgeschiedenis. Zelfstandig of georganiseerd.

Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Docent klassieke muziekgeschiedenis

Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Docent klassieke muziekgeschiedenis

Als je Docent klassieke muziekgeschiedenis wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Docent klassieke muziekgeschiedenis zijn de volgende zaken belangrijk:

Interesse en Motivatie Docent klassieke muziekgeschiedenis

Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.

Wat doet een Docent klassieke muziekgeschiedenis?

Ga naar de omschoolwijzer


Competenties Docent klassieke muziekgeschiedenis

Een Docent klassieke muziekgeschiedenis heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.

Coachen
Coachen

Wat betekent de competentie coachen? De competentie coachen heeft de steekwoorden: motiveren, leiderschap, assertiviteit, luisteren

Omschrijving

In teamverband kunnen deze mensen ervoor zorgen dat taken voltooid worden. De coach motiveert anderen, op zowel persoonlijk als zakelijk vlak. De coach is betrokken en wil het beste voor zichzelf en voor de ander. Deze mensen luisteren goed en proberen de juiste vragen te stellen. Op die manier proberen ze anderen een bepaalde ontwikkeling door te laten maken.

Sterke punten
De coaches kunnen anderen vaak goed inspireren en motiveren. Bij tegenslagen zijn dit de mensen die het team en de werkzaamheden weer op gang krijgen. Ze motiveren niet alleen, maar zijn over het algemeen ook goede leiders. Ze kunnen mensen aansturen en begeleiden. Daarnaast zijn deze coaches over het algemeen betrouwbaar en willen ze iedereen graag helpen. Deze mensen zijn vaak zelfverzekerd en willen het beste voor zichzelf en voor de ander.

Zwakke punten
Het is mogelijk dat de betrokkenheid van de coach zo groot wordt, dat de prioriteiten op verkeerde aspecten komen te liggen. Deze grote betrokkenheid kan ervoor zorgen dat anderen zich gecontroleerd voelen.

Kritisch
Kritisch

Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse 

Omschrijving

Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.

Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.

Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.

Luisteren
Luisteren

Steekwoorden: inzicht in omgeving, overtuigen, motiveren, onderhandelen

Omschrijving

Deze mensen luisteren goed naar andere mensen. Ze zijn oprecht geïnteresseerd en willen anderen graag helpen. Ze zijn overal van op de hoogte en hebben dus overzicht. Ook luisteren deze mensen goed naar de taken die zij krijgen toegewezen en voeren deze daarom meestal goed uit. 

Sterke punten
Goede luisteraars stellen vaak goede vragen of geven feedback op de verkregen informatie. Daarnaast kunnen zij met de verkregen informatie anderen overtuigen en eventueel onderhandelen over verschillende zaken. Een goede luisteraar houdt ook rekening met de dingen die juist niet worden gezegd, de zogenaamde non-verbale communicatie. Ook hier kan hij informatie uithalen.

Zwakke punten
Goed luisteren betekent niet dat je niets mag zeggen. Mensen die alleen maar luisteren kunnen verlegen of teruggetrokken overkomen. Sommige mensen luisteren enkel om dingen voor elkaar te krijgen, zij proberen hun voordeel te doen met de informatie die ze krijgen. Het ontbreekt hen dan aan oprechte interesse.

Omgaan met details
Omgaan met details

Steekwoorden: structureel, plannen en organiseren, resultaat, perfectionistisch

Omschrijving

Deze mensen hebben details en procedures goed in hun hoofd zitten. Deze personen letten bij opdrachten op de details, zij controleren bijvoorbeeld de spelling en houden zich bezig met de vormgeving. Daarnaast houden deze mensen zich vaak bezig met de planning en organisatie van werkzaamheden.

Sterke punten
Deze mensen zijn precies en werken structureel. Zij kijken met een kritisch oog naar opdrachten. Daarnaast beschikken deze mensen ook vaak over de competentie ‘plannen en organiseren’. Zij hebben een goed beeld in het hoofd van het resultaat en de taken die uitgevoerd moeten worden.

Zwakke punten
De kritische houding kan ervoor zorgen dat de omgeving hen ziet als ‘pietluttig’. Verder kan het zijn dat ze zo opgaan in details dat de creativiteit van deze mensen eronder lijdt. Ook kunnen ze doorslaan en hoofdzaken uit het oog verliezen.

Oordeelsvorming
Oordeelsvorming

Steekwoorden: analytisch vermogen, structureel, zelfkennis, visie

Omschrijving

Deze mensen kunnen zuiver en helder redeneren. Deze personen houden rekening met feiten en gebruiken verschillende perspectieven om een oordeel te vormen over bijvoorbeeld een werksituatie. Daarnaast beoordelen zij bijvoorbeeld de haalbaarheid en de planning van een opdracht.

Sterke punten
Deze mensen zijn vaak erg gestructureerd en scheiden dan ook de hoofd- van de bijzaken. Verder hebben deze mensen over het algemeen vaak een goed ontwikkeld analytisch vermogen. Zij bekijken zaken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast beschikken deze mensen vaak over een goede zelfkennis, ze bekijken hun eigen presteren ook vanuit verschillende visies.

Zwakke punten
Wanneer er teveel wordt geoordeeld, kan dit demotivatie oproepen. Dit gebeurt met name dan bij anderen. Deze mensen oordelen dan overal over, ook wanneer het hen niet wordt gevraagd. Dit kan zorgen voor onderlinge irritaties. Als laatste kunnen deze mensen hun eigen oordeel op nummer één zetten, hierdoor kan het zijn dat de omgeving zich achtergesteld voelt.

Presenteren
Presenteren

Steekwoorden: boodschap, structureel, publiek, resultaatgericht

Omschrijving

Deze mensen kunnen op een duidelijke en heldere manier hun boodschap overbrengen. Zij stemmen hun presentatie af op het publiek. Deze presentatoren maken hierbij vaak gebruik van middelen als PowerPoint, hand-outs of digitale beelden. Deze middelen sluiten goed aan bij het verhaal en op deze manier wordt de boodschap overgebracht op het publiek.

Sterke punten
Goede presentatoren kunnen gestructureerd een verhaal vertellen, maar ook spontaan reageren op onverwachte situaties. Daarnaast zijn ze resultaatgericht: ze willen de boodschap overbrengen. Ook hebben deze mensen vaak weinig last van zenuwen.

Zwakke punten
Mensen die teveel willen presenteren kunnen gemaakt overkomen. Zij hebben soms een onnatuurlijke houding en reageren op een verkeerde manier op onverwachte situaties. 

Uitdrukkingsvaardigheid
Uitdrukkingsvaardigheid

Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk

Omschrijving

Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.

Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.

Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.

Vaardigheden Docent klassieke muziekgeschiedenis

  • Luistervaardigheid
  • Inlevingsvermogen
  • Feedback geven
  • Stimuleren
  • Belangstelling hebben
  • Vragen stellen
  • Analytisch vermogen
  • Logisch redeneren
  • Helder communiceren
  • Taalkennis
  • Analyseren
  • Evalueren
  • Redeneren
  • Gestructureerd werken
  • Accuratesse
  • Zorgvuldigheid
  • Uitdrukkingsvaardigheid
  • Ontspannenheid
  • Improvisatievermogen
Bekijk meer Bekijk minder

Wat voor persoonlijkheid heeft een Docent klassieke muziekgeschiedenis nodig? 

De docent klassieke muziekgeschiedenis is een gever. Hij geeft zijn kennis en visie op het gebied van het vak klassieke muziekgeschiedenis over op zijn leerlingen/studenten en biedt ze waar nodig individuele begeleiding of extra tips en adviezen. Ook is de docent klassieke muziekgeschiedenis een waarnemer. Hij let goed op zijn leerlingen/studenten tijdens de les en houdt na aanleiding van al het gemaakte werk en hun inzet in de klas nauwkeurig hun studieontwikkeling en studievoortgang bij.


Eigenschappen Docent klassieke muziekgeschiedenis

  • Empathie
  • Behulpzaamheid
  • Vriendelijkheid
  • Waarnemendheid
  • Gedetailleerdheid
  • Leergierigheid



Wat zijn de baankansen voor een Docent klassieke muziekgeschiedenis?

Het arbeidsmarktperspectief voor de docent klassieke muziekgeschiedenis is vrij laag. Er is alleen werkgelegenheid op specifieke en exacte opleidingen en daardoor is er vrij weinig werkgelegenheid. Wel kan de docent klassieke muziekgeschiedenis zich ook in andere (muziek)vakken specialiseren en hierin les gaan geven of freelance cursussen/lessen/workshops klassieke muziekgeschiedenis gaan geven.

Naast zijn werkzaamheden als docent kan de docent klassieke muziekgeschiedenis ook een andere rol binnen het onderwijs op zich nemen (waaronder bijvoorbeeld een mentorrol).


Doorgroei mogelijkheden Docent klassieke muziekgeschiedenis

Het beroep Docent klassieke muziekgeschiedenis is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten culturele en kunstzinnige vorming vo/mbo.

Mogelijke specialisaties voor een Docent klassieke muziekgeschiedenis

vakleerkracht euritmie

docent muziekgeschiedenis/muziekleer (2e graads)

vakleerkracht muziek

docent muziekonderwijs a algemene muzikale vorming

docent muziektheorie (2e graads)

docent muziekleer algemeen (2e graads)

docent muziekgeschiedenis (2e graads)

docent algemene muzikale vorming (2e graads)

docent kunsteducatie

docent kunstgeschiedenis

docent kunstzinnige vorming

docent kunstvakken

Docent creatief schrijven

Docent jazzgeschiedenis

Docent popgeschiedenis

Docent volksmuziekgeschiedenis

Docent hiphopgeschiedenis

Docent bluesgeschiedenis

docent handtekenen (1e graads)

docent etsen (1e graads)

vakleerkracht tekenen

docent lijntekenen, handtekenen en technisch schetsen, akte n2a

docent lijntekenen, handtekenen en decoratief tekenen, akte n2b

docent etsen (2e graads)

docent confectienaaien (2e graads)

docent leerbewerking (2e graads)

docent kleermaken, akte no

docent handwerktechnieken, stofversieren en tekenen, akte nd

docent dameskleermaken, akte nq

docent fijn huishoudgoed en lijfgoed, akte nr

docent handwerktechnieken en kunstnaaldwerk, akte ns

docent hand-, lijn- en kostuumtekenen, akte n 11

vakleerkracht textiele werkvormen

docent onder- en bovenkleding, akte na

leraar textiele werkvormen (2e graads)

docent kostuumnaaien (2e graads)

vakdocent handwerken en handenarbeid (2e graads)

docent kleermaken (2e graads)

docent naaldvakken (2e graads)

docent beeldhouwen

docent boetseren

docent beeldende vakken

docent beeldende vorming en muziek

docent toegepast teha en av

docent boetseren, akte nt

docent keramiekbewerken

docent audiovisuele vakken

Docent film en media

Docent filmgeschiedenis

Docent filmtheorie

Docent 3D max

Docent After Effects

docent muziektheorie (1e graads)

docent muziekonderwijs b schoolmuziek

docent musiconomie (1e graads)

docent muziekgeschiedenis (1e graads)

muziekdocent (1e graads)

docent kerkmuziek (1e graads)

docent muzikale expressie (1e graads)

docent muziekmethodiek en pedagogiek (1e graads)

docent muzisch agogisch werken (1e graads)

docent muziekgeschiedenis/muziekleer (1e graads)

docent zang (1e graads)

docent muziekleer algemeen (1e graads)

Docent songwriting

Docent klanksynthese

docent kunstnaaldwerk (1e graads)

docent textiel en vormgeving (1e graads)

docent modekritiek (1e graads)

docent mode-ontwerpen (1e graads)

docent mode (1e graads)

docent jazzballet

vakleerkracht dans

docent folklore-dans

docent dansgeschiedenis

docent danstechnieken

docent showmusicaldans

docent moderne dans

docent klassieke dans

docent choreografie

docent ballet

docent bewegingsexpressie

docent creatieve expressie

docent dramatische expressie

docent beeldende expressie

docent vrije expressie

docent handenarbeid (1e graads)

docent filmkunde

docent mime

docent stemvorming en taalbeheersing

vakleerkracht drama

docent dramaturgie

docent grimeren

docent toneelspel

docent handenarbeid (2e graads)

vakleerkracht handvaardigheid

Doorgroei beroepen voor een Docent klassieke muziekgeschiedenis

Docent Perzisch (1e graads)

Docent Frans (2e graads)

Docent Portugees (1e graads)

Docent Nederlands (1e graads)

Docent Spaans (1e graads)

Docent Scandinavische talen (1e graads)

docent zweeds (1e graads)

docent deens (1e graads)

docent noors (1e graads)

Docent Fins

Docent Duits (1e graads)

Docent Engels (1e graads)

Docent Esperanto (2e graads)

Docent Fries (2e graads)

vakleerkracht fries

Docent Hongaars (1e graads)

Docent Indonesisch (1e graads)

Docent Aziatische talen (1e graads)

docent thais (1e graads)

docent japans (1e graads)

docent chinees (1e graads)

Docent Russisch (1e graads)

Docent Arabisch (1e graads)

Docent Italiaans (2e graads)

Docent klassieke talen (1e graads)

Docent Arabisch (2e graads)

Docent Turks (1e graads)

Docent Duits (2e graads)

Docent Engels (2e graads)

vakleerkracht engels

Docent Frans (1e graads)

Docent Fries (1e graads)

Docent Hebreeuws (1e graads)

Docent Italiaans (1e graads)

Docent Russisch (2e graads)

Docent Spaans (2e graads)

Docent Turks (2e graads)

Docent Nederlands (2e graads)

Docent natuur- / scheikunde (2e graads)

docent onderzoeken en ontwerpen (beta-techniek)

Docent biologie (1e graads)

leraar menskunde (avo-vak) (1e graads)

Docent techniek (2e graads)

docent pie (produceren, installeren & energie)

docent m&t (mobiliteit & transport)

docent bwi (bouwen, wonen, interieur)

docent human technology

Docent wiskunde (1e graads)

Docent wiskunde (2e graads)

Docent natuurkunde (1e graads)

docent sterrenkunde (1e graads)

Docent biologie (2e graads)

leraar dierkunde (avo-vak) (2e graads)

leraar plantkunde (avo-vak) (2e graads)

leraar menskunde (avo-vak) (2e graads)

Docent natuurkunde (2e graads)

docent natuurkunde en mechanica, akte n 1

Docent scheikunde (1e graads)

Docent scheikunde (2e graads)

Docent management en organisatie

docent organisatiekunde

docent overheid en non-profit management

Docent algemene economie (1e graads)

docent macro-economie

docent micro-economie (1e graads)

docent monetaire economie (1e graads)

docent overheidsfinanciën (1e graads)

docent openbare financiën (1e graads)

docent economie 1 (1e graads)

Docent algemene economie (2e graads)

docent economie 1 (2e graads)

Docent maatschappijleer (1e graads)

Docent filosofie (2e graads)

Docent filosofie (1e graads)

Docent godsdienst (2e graads)

docent bijbelkennis (2e graads)

docent kerkgeschiedenis (2e graads)

docent islam godsdienst (2e graads)

docent cathegese (2e graads)

docent levensbeschouwing (2e graads)

Docent aardrijkskunde (1e graads)

docent sociale aardrijkskunde en landbeschrijving (1e graads)

docent demografie (1e graads)

docent hydrografie (1e graads)

docent meteorologie (1e graads)

docent geografie (1e graads)

docent sociale geografie (1e graads)

docent economische aardrijkskunde (1e graads)

docent fysische geografie (1e graads)

Docent geschiedenis (2e graads)

docent geschiedenis en staatsinrichting (2e graads)

Docent geschiedenis (1e graads)

docent cultuurgeschiedenis (1e graads)

docent oudheidkunde (1e graads)

docent geschiedenis oude beschavingen (1e graads)

docent histografie (1e graads)

docent geschiedenis en staatsinrichting (1e graads)

docent economische geschiedenis (1e graads)

docent sociale geschiedenis (1e graads)

Docent cultuurgeschiedenis

Docent aardrijkskunde (2e graads)

docent demografie (2e graads)

docent sociale geografie (2e graads)

docent geografie (2e graads)

Docent godsdienst (1e graads)

docent christelijke geloofsleer (1e graads)

docent cathegese (1e graads)

docent kerkgeschiedenis (1e graads)

docent cultuurgeschiedenis van het christendom (1e graads)

docent godsdienstpedagogiek (1e graads)

docent godsdienstsociologie (1e graads)

docent pastorale agogische vaardigheden (1e graads)

docent bijbelkennis (1e graads)

docent levensbeschouwing (1e graads)

Docent maatschappijleer (2e graads)

Docent leren, loopbaan, burgerschap

Docent lichamelijke oefening (1e graads)

docent gymnastiek, akte n gy

vakleerkracht gymnastiek

docent sport en bewegingsleer (1e graads)

docent sport en recreatie (1e graads)

docent ritmische gymnastiek (1e graads)

Meer steden Minder steden

Waar werkt een Docent klassieke muziekgeschiedenis?

De docent klassieke muziekgeschiedenis geeft les op een HBO of MBO opleiding op een school.


Met wie werkt een Docent klassieke muziekgeschiedenis samen? 

Het netwerk van de docent klassieke muziekgeschiedenis bestaat uit zijn leerlingen/studenten, zijn collega's, de directeur van de school, mensen uit het vak die op school komen spreken en de ouders van leerlingen/studenten tijdens ouderavonden.


  • Leerlingen/studenten
  • Collega's
  • Directeur van de school
  • Mensen uit het vak
  • Ouders van leerlingen/studenten
Docent klassieke muziekgeschiedenis

Verwante beroepen Docent klassieke muziekgeschiedenis:

docent muziekgeschiedenis (1e graads)
Salaris: €2882 tot €5784
Opleiding: HBO
Baankans: Onbekend

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Docent popgeschiedenis
Salaris: €2865 tot €4366
Opleiding: HBO
Baankans: Onbekend

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Docent volksmuziekgeschiedenis
Salaris: €2865 tot €4366
Opleiding: HBO
Baankans: Onbekend

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.

Alles over het beroep Docent klassieke muziekgeschiedenis in één oogopslag

Sector:

Beroepsgroep:

Persoonstype:

Netwerk:

  • Leerlingen/studenten
  • Collega's
  • Directeur van de school
  • Mensen uit het vak
  • Ouders van leerlingen/studenten

Opleidingsniveau:

Salarisindicatie:

  • Van €2865 tot €4366

Baankans:

Aantal vacatures:

0

Aantal opleidingen:

Baankans

Huidige aantal vacatures

0



Zoek een ander beroep

Bekijk ook

Ga direct naar