Docent volksmuziekgeschiedenis: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Docent volksmuziekgeschiedenis: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als Docent volksmuziekgeschiedenis? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Docent volksmuziekgeschiedenis wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Docent volksmuziekgeschiedenis, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als Docent volksmuziekgeschiedenis
- Wat doet een Docent volksmuziekgeschiedenis
- Salaris Docent volksmuziekgeschiedenis
- Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis
- Doorgroeien als Docent volksmuziekgeschiedenis
- Opleidingen Docent volksmuziekgeschiedenis
- Omscholen tot Docent volksmuziekgeschiedenis
- Hoe word je Docent volksmuziekgeschiedenis
- Competenties Docent volksmuziekgeschiedenis
- Persoonstypen Docent volksmuziekgeschiedenis
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis
Vacatures laden...
Wat is een Docent volksmuziekgeschiedenis?
De docent volksmuziekgeschiedenis geeft les in het vak volksmuziekgeschiedenis.
De docent volksmuziekgeschiedenis geeft les op een MBO of HBO opleiding muziek of een andere soortgelijke (muziek)opleiding. De docent volksmuziekgeschiedenis geeft les in alle facetten van het vak volksmuziekgeschiedenis. Zijn voornaamste taak is zijn kennis en visie op het gebied van het vak volksmuziekgeschiedenis overbrengen op zijn leerlingen/studenten. De docent volksmuziekgeschiedenis geeft onder andere les over de hedendaagse volksmuziek, de oorsprong van de volksmuziek, de ontwikkeling van de volksmuziek door de jaren heen en leert zijn leerlingen/studenten kennismaken met verschillende bekende volksmuzikanten en volksmuziek.
Na aanleiding van zijn klassikale lessen geeft de docent volksmuziekgeschiedenis zijn leerlingen/studenten opdrachten, huiswerk, toetsen en tentamens die hij vervolgens nakijkt, met de leerlingen/studenten bespreekt en waar nodig becijfert. Na aanleiding van al deze resultaten kan de docent volksmuziekgeschiedenis de studieontwikkeling en studievoortgang van zijn leerlingen/studenten nauwgezet bijhouden en waar nodig met ze om de tafel gaan om te kijken naar wat er beter kan en hoe hij ze daarbij het beste kan helpen. Ook biedt de docent volksmuziekgeschiedenis waar nodig extra tips, adviezen en/of individuele begeleiding.
De docent volksmuziekgeschiedenis heeft verstand van het vak volksmuziekgeschiedenis en weet zijn kennis en visie op een interessante, leuke en educatieve manier op zijn leerlingen/studenten over te brengen. Daarnaast durft hij streng op te treden wanneer een leerling/student zich vervelend gedraagt om ten alle tijde de orde in de klas te bewaren en/of herstellen. De docent volksmuziekgeschiedenis geeft klassikaal les en kan tijdens zijn lessen gebruik maken van muziekfragmenten, muziek en een powerpointpresentatie.
Naast zijn werkzaamheden in de klas is de docent volksmuziekgeschiedenis ook aanwezig bij vergaderingen met collega's (waar hij de leerlingen/studenten bespreekt en kijkt naar verbeterpunten binnen de opleidingen en de school) en bij ouderavonden (waar hij de studieontwikkeling en studievoortgang van zijn leerlingen/studenten met hun ouders bespreekt en kijkt naar eventuele verbeterpunten).
Past het beroep Docent volksmuziekgeschiedenis bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesHeb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis per niveau
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis per stad
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Alkmaar
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Almelo
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Almere
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Alphen aan den Rijn
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Amersfoort
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Amstelveen
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Amsterdam
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Apeldoorn
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Arnhem
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Assen
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Bergen op Zoom
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Breda
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Capelle aan den IJssel
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Delft
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Den Bosch
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Den Haag
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Den Helder
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Deventer
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Doetinchem
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Dordrecht
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Ede
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Eindhoven
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Emmen
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Enschede
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Gouda
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Groningen
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Haarlem
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Haarlemmermeer
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Heerlen
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Helmond
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Hengelo
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Hilversum
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Hoogeveen
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Hoorn
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Katwijk
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Leeuwarden
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Leiden
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Lelystad
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Maastricht
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Middelburg
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Nieuwegein
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Nijmegen
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Oss
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Purmerend
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Roermond
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Roosendaal
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Rotterdam
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Schiedam
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Spijkenisse
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Terneuzen
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Tilburg
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Utrecht
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Veenendaal
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Venlo
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Vlaardingen
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Westland
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Zaanstad
Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Zeist
Salarisschaal Docent volksmuziekgeschiedenis
Wat verdient een Docent volksmuziekgeschiedenis?
Het gemiddeld salaris van voor de klas staande tweede graads docenten in het voortgezet en volwassendeonderwijs ligt tussen de €2865,- en €4366,- bruto per maand.
Meer weten over het salaris Docent volksmuziekgeschiedenis
Hoe word je een Docent volksmuziekgeschiedenis?
De docent volksmuziekgeschiedenis heeft een opleiding ''Docent Muziek'' (HBO, vierjarig) of een opleiding aan het conservatorium gevolgd.
Opleidingen, cursussen en trainingen tot Docent volksmuziekgeschiedenis
Er zijn geen opleidingen Docent volksmuziekgeschiedenis aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een Docent volksmuziekgeschiedenis in werkt
Bekijk alle opleidingen OnderwijsOmscholen tot Docent volksmuziekgeschiedenis
Je kan op verschillende manieren omscholen tot Docent volksmuziekgeschiedenis. Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Docent volksmuziekgeschiedenis
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Docent volksmuziekgeschiedenis
Als je Docent volksmuziekgeschiedenis wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Docent volksmuziekgeschiedenis zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie Docent volksmuziekgeschiedenis
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een Docent volksmuziekgeschiedenis?
Competenties Docent volksmuziekgeschiedenis
Een Docent volksmuziekgeschiedenis heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Wat betekent de competentie coachen? De competentie coachen heeft de steekwoorden: motiveren, leiderschap, assertiviteit, luisteren
Omschrijving
In teamverband kunnen deze mensen ervoor zorgen dat taken voltooid worden. De coach motiveert anderen, op zowel persoonlijk als zakelijk vlak. De coach is betrokken en wil het beste voor zichzelf en voor de ander. Deze mensen luisteren goed en proberen de juiste vragen te stellen. Op die manier proberen ze anderen een bepaalde ontwikkeling door te laten maken.
Sterke punten
De coaches kunnen anderen vaak goed inspireren en motiveren. Bij tegenslagen zijn dit de mensen die het team en de werkzaamheden weer op gang krijgen. Ze motiveren niet alleen, maar zijn over het algemeen ook goede leiders. Ze kunnen mensen aansturen en begeleiden. Daarnaast zijn deze coaches over het algemeen betrouwbaar en willen ze iedereen graag helpen. Deze mensen zijn vaak zelfverzekerd en willen het beste voor zichzelf en voor de ander.
Zwakke punten
Het is mogelijk dat de betrokkenheid van de coach zo groot wordt, dat de prioriteiten op verkeerde aspecten komen te liggen. Deze grote betrokkenheid kan ervoor zorgen dat anderen zich gecontroleerd voelen.
Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse
Omschrijving
Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.
Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.
Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.
Steekwoorden: structureel, plannen en organiseren, resultaat, perfectionistisch
Omschrijving
Deze mensen hebben details en procedures goed in hun hoofd zitten. Deze personen letten bij opdrachten op de details, zij controleren bijvoorbeeld de spelling en houden zich bezig met de vormgeving. Daarnaast houden deze mensen zich vaak bezig met de planning en organisatie van werkzaamheden.
Sterke punten
Deze mensen zijn precies en werken structureel. Zij kijken met een kritisch oog naar opdrachten. Daarnaast beschikken deze mensen ook vaak over de competentie ‘plannen en organiseren’. Zij hebben een goed beeld in het hoofd van het resultaat en de taken die uitgevoerd moeten worden.
Zwakke punten
De kritische houding kan ervoor zorgen dat de omgeving hen ziet als ‘pietluttig’. Verder kan het zijn dat ze zo opgaan in details dat de creativiteit van deze mensen eronder lijdt. Ook kunnen ze doorslaan en hoofdzaken uit het oog verliezen.
Steekwoorden: boodschap, structureel, publiek, resultaatgericht
Omschrijving
Deze mensen kunnen op een duidelijke en heldere manier hun boodschap overbrengen. Zij stemmen hun presentatie af op het publiek. Deze presentatoren maken hierbij vaak gebruik van middelen als PowerPoint, hand-outs of digitale beelden. Deze middelen sluiten goed aan bij het verhaal en op deze manier wordt de boodschap overgebracht op het publiek.
Sterke punten
Goede presentatoren kunnen gestructureerd een verhaal vertellen, maar ook spontaan reageren op onverwachte situaties. Daarnaast zijn ze resultaatgericht: ze willen de boodschap overbrengen. Ook hebben deze mensen vaak weinig last van zenuwen.
Zwakke punten
Mensen die teveel willen presenteren kunnen gemaakt overkomen. Zij hebben soms een onnatuurlijke houding en reageren op een verkeerde manier op onverwachte situaties.
Steekwoorden: doorzetters, zorgvuldig, eigenwijs, ambitieus
Omschrijving
Bij deze mensen staat het resultaat centraal. Zij spannen zich in om dit resultaat te behalen. Zij laten zich niet van de wijs brengen door extra werk, tegenvallers of tijdsdruk. Onderweg weten ze problemen op te lossen en daarbij het resultaat voor ogen te houden.
Sterke punten
Deze mensen gaan net zo lang door totdat ze hun doel behaald hebben. Ze werken accuraat en zorgvuldig. Deze mensen hebben vaak ook veel discipline en doorzettingsvermogen, ze voelen zich goed wanneer het beoogde doel behaald is. Deze personen hebben een bepaalde mate van prestatiedrang, hierdoor kunnen ze zowel zichzelf als anderen goed motiveren.
Zwakke punten
De manier waarop deze mensen tot het resultaat komen is niet zo belangrijk. Hierdoor kunnen er wel fouten gemaakt worden. Andere mensen kunnen door deze persoon ook benadeeld worden. Deze resultaatgerichte mensen zijn teveel met het resultaat bezig, zodat ze hun omgeving vergeten. Maar ook bij henzelf kan de prestatiedrang leiden tot problemen. Zij willen zo graag presteren dat ze een verhoogd risico lopen op bijvoorbeeld een burn-out.
Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk
Omschrijving
Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.
Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.
Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.
Vaardigheden Docent volksmuziekgeschiedenis
- Luistervaardigheid
- Feedback geven
- Stimuleren
- Analyseren
- Evalueren
- Redeneren
- Gestructureerd werken
- Accuratesse
- Zorgvuldigheid
- Uitdrukkingsvaardigheid
- Ontspannenheid
- Improvisatievermogen
- Doelgericht werken
- Doorzettingsvermogen
- Ambitie
- Helder communiceren
- Inlevingsvermogen
- Taalkennis
Wat voor persoonlijkheid heeft een Docent volksmuziekgeschiedenis nodig?
De docent volksmuziekgeschiedenis is een gever. Hij geeft zijn kennis en visie op het gebied van het vak volksmuziekgeschiedenis over op zijn leerlingen/studenten en biedt ze waar nodig individuele begeleiding of extra tips en adviezen. Ook is de docent volksmuziekgeschiedenis een waarnemer. Hij let goed op zijn leerlingen/studenten tijdens de les en houdt na aanleiding van al het gemaakte werk en hun inzet in de klas nauwkeurig hun studieontwikkeling en studievoortgang bij.
Wat voor persoonlijkheidstype is de gever? De gever heeft een prettige persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De gever is sociaal erg vaardig en kan zich goed inleven in de gevoelens van anderen. Hij is behulpzaam en mensenlievend.
Zwakke eigenschappen
De gever heeft een sterke behoefte aan aandacht en goedkeuring, en overschreidt hierbij soms de grenzen van anderen. Hij wordt soms manipulatief. Doordat de focus naar buiten is gericht, heeft de gever geen goed inzicht in en controle over de eigen gevoelens. Dit maakt hem soms emotioneel en irrationeel in het beoordelen van sociale situaties.
Omgang
De gever is erg goed in de omgang met anderen. Hij hecht veel belang aan dienstbaarheid en goedkeuring, en zet zich dan ook sociaal strategisch in om dit te verkrijgen. In meer diepgaande contacten kan dit leiden tot een verstikkende aandacht en ongebalanceerde relaties.
Wat voor persoonlijkheidstype is de waarnemer?
De waarnemer ziet vaak de details die een ander niet kent. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De waarnemer is vaak specialist op een bepaald vakgebied en bezit daarmee veel en diepgaande kennis over zaken. Ook heeft hij een sterke motivatie om te werken en is hij analytisch, eerlijk en intellectueel. De waarnemer kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Tevens is de waarnemer door diens onafhankelijke, afstandelijke natuur goed in het houden van geheimen en is hij objectief.
Zwakke eigenschappen
De waarnemer is door diens persoonlijkheid slecht in het onderhouden van menselijk contact en persoonlijke relaties. Door de nadruk op het intellectuele, is het moeilijk voor de waarnemer om spontane dingen te doen. De waarnemer kan dus ook gesloten en afstandelijk zijn.
Omgang
De waarnemer is goed in luisteren, en sterk als het gaat om het eigen vakgebied. Verder is het moeilijk voor een waarnemer om met anderen te praten. Hij heeft ook meestal geen behoefte om over zogenaamde “onbenulligheden” te praten. Conflicten worden vermeden.
Eigenschappen Docent volksmuziekgeschiedenis
- Empathie
- Behulpzaamheid
- Vriendelijkheid
- Waarnemendheid
- Gedetailleerdheid
- Leergierigheid
Wat zijn de baankansen voor een Docent volksmuziekgeschiedenis?
Het arbeidsmarktperspectief voor de docent volksmuziekgeschiedenis is vrij laag. Er is alleen werkgelegenheid op specifieke en exacte opleidingen en daardoor is er vrij weinig werkgelegenheid. Wel kan de docent volksmuziekgeschiedenis zich ook in andere (muziek)vakken specialiseren en hierin les gaan geven of freelance cursussen/lessen/workshops volksmuziekgeschiedenis gaan geven.
Naast zijn werkzaamheden als docent kan de docent volksmuziekgeschiedenis ook een andere rol binnen het onderwijs op zich nemen (waaronder bijvoorbeeld een mentorrol).
Doorgroei mogelijkheden Docent volksmuziekgeschiedenis
Het beroep Docent volksmuziekgeschiedenis is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten culturele en kunstzinnige vorming vo/mbo.
Verwante beroepen Docent volksmuziekgeschiedenis
Mogelijke specialisaties voor een Docent volksmuziekgeschiedenis
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (2e graads)
docent muziekonderwijs a algemene muzikale vorming
docent muziektheorie (2e graads)
docent muziekleer algemeen (2e graads)
docent muziekgeschiedenis (2e graads)
docent algemene muzikale vorming (2e graads)
Docent klassieke muziekgeschiedenis
docent handtekenen (1e graads)
docent lijntekenen, handtekenen en technisch schetsen, akte n2a
docent lijntekenen, handtekenen en decoratief tekenen, akte n2b
docent confectienaaien (2e graads)
docent leerbewerking (2e graads)
docent handwerktechnieken, stofversieren en tekenen, akte nd
docent dameskleermaken, akte nq
docent fijn huishoudgoed en lijfgoed, akte nr
docent handwerktechnieken en kunstnaaldwerk, akte ns
docent hand-, lijn- en kostuumtekenen, akte n 11
vakleerkracht textiele werkvormen
docent onder- en bovenkleding, akte na
leraar textiele werkvormen (2e graads)
docent kostuumnaaien (2e graads)
vakdocent handwerken en handenarbeid (2e graads)
docent naaldvakken (2e graads)
docent beeldende vorming en muziek
docent muziektheorie (1e graads)
docent muziekonderwijs b schoolmuziek
docent musiconomie (1e graads)
docent muziekgeschiedenis (1e graads)
docent muzikale expressie (1e graads)
docent muziekmethodiek en pedagogiek (1e graads)
docent muzisch agogisch werken (1e graads)
docent muziekgeschiedenis/muziekleer (1e graads)
docent muziekleer algemeen (1e graads)
docent kunstnaaldwerk (1e graads)
docent textiel en vormgeving (1e graads)
docent modekritiek (1e graads)
docent mode-ontwerpen (1e graads)
docent handenarbeid (1e graads)
docent stemvorming en taalbeheersing
Doorgroei beroepen voor een Docent volksmuziekgeschiedenis
Docent Scandinavische talen (1e graads)
Docent Indonesisch (1e graads)
Docent Aziatische talen (1e graads)
Docent klassieke talen (1e graads)
Docent natuur- / scheikunde (2e graads)
docent onderzoeken en ontwerpen (beta-techniek)
leraar menskunde (avo-vak) (1e graads)
docent pie (produceren, installeren & energie)
docent m&t (mobiliteit & transport)
docent bwi (bouwen, wonen, interieur)
Docent natuurkunde (1e graads)
docent sterrenkunde (1e graads)
leraar dierkunde (avo-vak) (2e graads)
leraar plantkunde (avo-vak) (2e graads)
leraar menskunde (avo-vak) (2e graads)
Docent natuurkunde (2e graads)
docent natuurkunde en mechanica, akte n 1
Docent management en organisatie
docent overheid en non-profit management
Docent algemene economie (1e graads)
docent micro-economie (1e graads)
docent monetaire economie (1e graads)
docent overheidsfinanciën (1e graads)
docent openbare financiën (1e graads)
Docent algemene economie (2e graads)
Docent maatschappijleer (1e graads)
docent bijbelkennis (2e graads)
docent kerkgeschiedenis (2e graads)
docent islam godsdienst (2e graads)
docent levensbeschouwing (2e graads)
Docent aardrijkskunde (1e graads)
docent sociale aardrijkskunde en landbeschrijving (1e graads)
docent hydrografie (1e graads)
docent meteorologie (1e graads)
docent sociale geografie (1e graads)
docent economische aardrijkskunde (1e graads)
docent fysische geografie (1e graads)
Docent geschiedenis (2e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (2e graads)
Docent geschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis (1e graads)
docent oudheidkunde (1e graads)
docent geschiedenis oude beschavingen (1e graads)
docent histografie (1e graads)
docent geschiedenis en staatsinrichting (1e graads)
docent economische geschiedenis (1e graads)
docent sociale geschiedenis (1e graads)
Docent aardrijkskunde (2e graads)
docent sociale geografie (2e graads)
docent christelijke geloofsleer (1e graads)
docent kerkgeschiedenis (1e graads)
docent cultuurgeschiedenis van het christendom (1e graads)
docent godsdienstpedagogiek (1e graads)
docent godsdienstsociologie (1e graads)
docent pastorale agogische vaardigheden (1e graads)
docent bijbelkennis (1e graads)
docent levensbeschouwing (1e graads)
Docent maatschappijleer (2e graads)
Docent leren, loopbaan, burgerschap
Docent lichamelijke oefening (1e graads)
docent sport en bewegingsleer (1e graads)
Waar werkt een Docent volksmuziekgeschiedenis?
De docent volksmuziekgeschiedenis geeft les op een HBO of MBO opleiding op een school.
Met wie werkt een Docent volksmuziekgeschiedenis samen?
Het netwerk van de docent volksmuziekgeschiedenis bestaat uit zijn leerlingen/studenten, zijn collega's, de directeur van de school, mensen uit het vak die op school komen spreken en de ouders van leerlingen/studenten tijdens ouderavonden.
- Leerlingen/studenten
- Collega's
- Directeur van de school
- Mensen uit het vak
Verwante beroepen Docent volksmuziekgeschiedenis:
Opleiding: HBO
Baankans: Onbekend
Baankans
Opleiding: HBO
Baankans: Onbekend
Baankans
Alles over het beroep Docent volksmuziekgeschiedenis in één oogopslag
Sector:
Beroepsgroep:
Competenties:
Netwerk:
- Leerlingen/studenten
- Collega's
- Directeur van de school
- Mensen uit het vak
Opleidingsniveau:
Salarisindicatie:
- Van €2865 tot €4366