Marketing Strateeg: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

Marketing Strateeg: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

Dus je wilt misschien wel werken als Marketing Strateeg? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Marketing Strateeg wilt worden.

Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Marketing Strateeg, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.

Alles over het werken als Marketing Strateeg


Vacatures Marketing Strateeg

Nationale Beroepengids

Vacatures laden...


Wat is een Marketing Strateeg?

Een Marketing Strateeg geeft een specialistische bijdrage op tactisch en strategisch niveau ten behoeve van het marketingbeleid van een bedrijf, instelling of organisatie. Het doel hierbij is om een belangrijk aandeel te leveren aan verdere professionalisering van de marketingstrategie.

De Marketing Strateeg stelt een marketingplan op houdt de werkzaamheden van marketingspecialisten in de gaten. Belangrijkste doel hierbij is een versterking van het marktaandeel en een verhoging van de omzet. Een marketing Strateeg houdt zich tevens bezig met de positionering van merknamen bij de beoogde doelgroepen, het opbouwen van relaties, het doorontwikkelen van intitiatieven en het actief onder de aandacht brengen bij interne doelgroepen.


Past het beroep Marketing Strateeg bij jou?

Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.

Bekijk jouw baansuggesties

Heb je wel eens gedacht aan?

Omscholen naar een beroep met baankansen?
Nationale Beroepengids

Vacatures laden...



Vacatures Marketing Strateeg per stad

Vacatures Marketing Strateeg Alkmaar

Vacatures Marketing Strateeg Almelo

Vacatures Marketing Strateeg Almere

Vacatures Marketing Strateeg Alphen aan den Rijn

Vacatures Marketing Strateeg Amersfoort

Vacatures Marketing Strateeg Amstelveen

Vacatures Marketing Strateeg Amsterdam

Vacatures Marketing Strateeg Apeldoorn

Vacatures Marketing Strateeg Arnhem

Vacatures Marketing Strateeg Assen

Vacatures Marketing Strateeg Bergen op Zoom

Vacatures Marketing Strateeg Breda

Vacatures Marketing Strateeg Capelle aan den IJssel

Vacatures Marketing Strateeg Delft

Vacatures Marketing Strateeg Den Bosch

Vacatures Marketing Strateeg Den Haag

Vacatures Marketing Strateeg Den Helder

Vacatures Marketing Strateeg Deventer

Vacatures Marketing Strateeg Doetinchem

Vacatures Marketing Strateeg Dordrecht

Vacatures Marketing Strateeg Ede

Vacatures Marketing Strateeg Eindhoven

Vacatures Marketing Strateeg Emmen

Vacatures Marketing Strateeg Enschede

Vacatures Marketing Strateeg Gouda

Vacatures Marketing Strateeg Groningen

Vacatures Marketing Strateeg Haarlem

Vacatures Marketing Strateeg Haarlemmermeer

Vacatures Marketing Strateeg Heerlen

Vacatures Marketing Strateeg Helmond

Vacatures Marketing Strateeg Hengelo

Vacatures Marketing Strateeg Hilversum

Vacatures Marketing Strateeg Hoogeveen

Vacatures Marketing Strateeg Hoorn

Vacatures Marketing Strateeg Katwijk

Vacatures Marketing Strateeg Leeuwarden

Vacatures Marketing Strateeg Leiden

Vacatures Marketing Strateeg Lelystad

Vacatures Marketing Strateeg Maastricht

Vacatures Marketing Strateeg Middelburg

Vacatures Marketing Strateeg Nieuwegein

Vacatures Marketing Strateeg Nijmegen

Vacatures Marketing Strateeg Oss

Vacatures Marketing Strateeg Purmerend

Vacatures Marketing Strateeg Roermond

Vacatures Marketing Strateeg Roosendaal

Vacatures Marketing Strateeg Rotterdam

Vacatures Marketing Strateeg Schiedam

Vacatures Marketing Strateeg Spijkenisse

Vacatures Marketing Strateeg Terneuzen

Vacatures Marketing Strateeg Tilburg

Vacatures Marketing Strateeg Utrecht

Vacatures Marketing Strateeg Veenendaal

Vacatures Marketing Strateeg Venlo

Vacatures Marketing Strateeg Vlaardingen

Vacatures Marketing Strateeg Westland

Vacatures Marketing Strateeg Zaanstad

Vacatures Marketing Strateeg Zeist

Vacatures Marketing Strateeg Zoetermeer

Vacatures Marketing Strateeg Zwolle

Meer steden Minder steden

Salarisschaal Marketing Strateeg

Bovenstaande bedragen zijn bruto maandsalarissen.

Wat verdient een Marketing Strateeg?

Een Marketing Strateeg verdient ruwweg tussen de €3000 en €7000 per maand. Vaak behoren ook een dertiende maand en een winstuitkering tot de mogelijkheden.


Meer weten over het salaris Marketing Strateeg

Salaris aankomend Marketing Strateeg Salaris junior Marketing Strateeg Wat is het salaris van een medior Marketing Strateeg? Welk salaris krijgt een senior Marketing Strateeg?


Hoe word je een Marketing Strateeg? 

Een HBO of WO opleiding is een vereiste. Daarbij biedt een opleiding in de richting van Marketing (Marketing Management HBO,WO), Communicatie (Media Informatie en Communicatie HBO) of Bedrijfseconomie (HBO en WO) de meeste kans.

Opleidingen Marketing Strateeg

Online Marketing Strateeg
Hoe laat je je merk online groeien, hoe vind je aansluiting bij potentiële klanten en ben je echt onderscheidend in je aanpak en propositie? Als online strateeg buig je je
Online Marketing Strateeg
Online Marketing Strateeg In-company
Hoe laat je je merk online groeien, hoe vind je aansluiting bij potentiële klanten en ben je echt onderscheidend in je aanpak en propositie? Als online strateeg buig je je
Online Marketing Strateeg In-company
Digital marketing basis opleiding
𝗟𝗮𝗮𝘁 𝗷𝗲 𝗼𝗽𝗹𝗲𝗶𝗱𝗲𝗻 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝗯𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗼𝗽𝗹𝗲𝗶𝗱𝗲𝗿 𝘃𝗮𝗻 𝗡𝗲𝗱𝗲𝗿𝗹𝗮𝗻𝗱 '𝟮𝟯 𝗲𝗻 '𝟮𝟰 𝗶𝗻 𝗱𝗶𝗴𝗶𝘁𝗮𝗹 𝗺𝗮𝗿𝗸𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗲𝗻 𝗰𝗼𝗺𝗺𝘂𝗻𝗶𝗰𝗮𝘁𝗶𝗲 𝘃𝗼𝗹𝗴𝗲𝗻𝘀 𝗘𝗠𝗘𝗥𝗖𝗘𝟭𝟬𝟬!🚀 Voor wie is de basis opleiding digital marketing? Lijkt het jou interessant …
Digital marketing basis opleiding
Training Digital marketing: Strategie basis
𝗟𝗮𝗮𝘁 𝗷𝗲 𝗼𝗽𝗹𝗲𝗶𝗱𝗲𝗻 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝗯𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗼𝗽𝗹𝗲𝗶𝗱𝗲𝗿 𝘃𝗮𝗻 𝗡𝗲𝗱𝗲𝗿𝗹𝗮𝗻𝗱 '𝟮𝟯 𝗲𝗻 '𝟮𝟰 𝗶𝗻 𝗱𝗶𝗴𝗶𝘁𝗮𝗹 𝗺𝗮𝗿𝗸𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗲𝗻 𝗰𝗼𝗺𝗺𝘂𝗻𝗶𝗰𝗮𝘁𝗶𝗲 𝘃𝗼𝗹𝗴𝗲𝗻𝘀 𝗘𝗠𝗘𝗥𝗖𝗘𝟭𝟬𝟬!🚀 Voor wie is de basis training digital marketing strategie? Houd jij je …
Training Digital marketing: Strategie basis
AI in a day Masterclass: Ontdek, creëer, versnel in één dagdeel
Tijdens deze masterclass word je ondergedompeld in de belangrijkste trends en ontwikkelingen rondom de baanbrekende technologie. Het programma bestaat uit vier hoofdthema’s: Creatie & Webdesign Innovatie & Communicatie Online Marketing …
AI in a day Masterclass: Ontdek, creëer, versnel in één dagdeel



Omscholen tot Marketing Strateeg

Je kan op verschillende manieren omscholen tot Marketing Strateeg. Zelfstandig of georganiseerd.

Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Marketing Strateeg

Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Marketing Strateeg

Als je Marketing Strateeg wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Marketing Strateeg zijn de volgende zaken belangrijk:

Interesse en Motivatie Marketing Strateeg

Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.

Wat doet een Marketing Strateeg?

Ga naar de omschoolwijzer


Competenties Marketing Strateeg

Een Marketing Strateeg heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.

Analytisch
Analytisch

Steekwoorden Competentie Analytisch:

analyseren, systematisch denken, problemen bekijken vanuit verschillende oogpunten, kritisch 

Omschrijving

Hoofd- en bijzaken van elkaar scheiden, dat ligt deze mensen wel. Zij pakken de kern van het probleem aan en bekijken dit vanuit verschillende oogpunten. Daarnaast leggen zij verbanden tussen deze verschillende perspectieven. Deze analytische mensen beginnen bij de hoofdzaak en pakken vervolgens de bijzaken aan. Hierbij worden gevolgen op korte en op lange termijn in de gaten gehouden. Uiteindelijk komen zij met een duidelijke conclusie.

Sterke punten
Deze mensen zijn vaak pro-actief. Als zij een probleem constateren, pakken zij dit aan en proberen dit op een goede manier op te lossen. Verder zijn deze mensen vaak gestructureerd. Ze bekijken eerst de hoofdlijnen, de details komen later aan bod. Daarnaast zijn deze mensen in staat om zaken duidelijk te beoordelen. Ze bekijken problemen vanuit verschillende perspectieven en trekken daaruit een heldere conclusie.  

Zwakke punten
Een valkuil kan de hoeveelheid aan hoofd- en bijzaken zijn. Soms kunnen deze personen dan door de bomen het bos niet meer zien. Daarnaast kan de hoeveelheid aan analyses teveel zijn, deze analist verliest dan het resultaat uit het oog. Als laatste kan deze persoon behoorlijk theoretisch zijn, dit kan soms leiden tot een langdradig verhaal met lange stukken tekst.

Besluitvaardigheid
Besluitvaardigheid

Steekwoorden: beslissingen, argumenten, overtuigen, durf

Omschrijving

Deze personen durven beslissingen te nemen. Dit doen ze bijvoorbeeld door een bepaalde actie uit te voeren of een regel in te stellen. Deze besluitvaardige personen stellen hun beslissingen niet uit tot ze alle informatie hebben, zij proberen zo snel mogelijk de knoop door te maken. Bij eventuele consequenties kan hij terugkomen op de beslissing en een andere keuze maken. De persoon weet de beslissingen op een goede manier te onderbouwen.

Sterke punten
Deze personen weten anderen te overtuigen van hun besluit, ze gebruiken hierbij verschillende argumenten die passen bij hun standpunt. Voor het nemen van besluiten is lef nodig, hierover beschikt deze besluitvaardige persoon dan ook.

Zwakke punten
Aan het nemen van beslissingen zitten risico’s en deze risico’s kunnen gevolgen hebben. Op het moment dat deze persoon te snel teveel beslissingen neemt, kan hij roekeloos worden en zijn oog voor het resultaat verliezen. Het is dan ook van belang dat deze persoon op het juiste moment de juiste beslissing neemt en goed nadenkt over de voor- en nadelen ervan.

Conceptueel denken
Conceptueel denken

Steekwoorden: creativiteit, analytisch vermogen, legt verbanden, concepten

Omschrijving

Deze mensen hebben het vermogen om in concepten te denken. Bij een probleem zien zij vrijwel meteen verschillende oplossingen en vormen ze hierbij een duidelijk beeld. Zij bekijken het probleem vanuit verschillende oogpunten en komen met die informatie tot de beste oplossing. Naderhand evalueren zij deze oplossing grondig en kijken ze wat er eventueel nog meer mogelijk is. Ze bedenken constant nieuwe concepten voor verschillende problemen.

Sterke punten
Een sterk punt van deze mensen is hun creativiteit. Daarnaast hebben ze over het algemeen een goed ontwikkeld analytisch vermogen. Zij bekijken het probleem vanuit verschillende hoeken en komen dan met meerdere creatieve oplossingen.

Zwakke punten
De creatieve ideeën die deze mensen hebben, kunnen onpraktisch zijn. Zij hebben veel verschillende oplossingen en concepten in hun hoofd, maar deze zijn niet altijd uitvoerbaar. Deze creativiteit kan ook er ook voor zorgen dat deze mensen ‘zweverig’ overkomen.

Creativiteit
Creativiteit

Steekwoorden: durf, lateraal denken, initiatief, verfrissend

Omschrijving

Bij een project of opdracht is het handig om er een creatieveling bij te hebben. Deze mensen komen vaak met verfrissende ideeën input. Wanneer werkzaamheden vastlopen, kan deze creatieveling met goede oplossingen komen. Creatievelingen kunnen omspringen met veranderende omstandigheden op de werkvloer.

Sterke punten
Deze mensen zijn goed in out-of-the-box denken, zij kunnen vaste patronen of ideeën loslaten en komen met een compleet nieuw perspectief. Deze mensen hebben vaak lef en zijn initiatiefrijk. Zij komen vaak zelf met andere oplossingen.

Zwakke punten
Creatieve mensen hebben vaak veel verschillende ideeën, maar dit kunnen er ook teveel zijn. Deze mensen kunnen dan ook vaker nogal chaotisch overkomen. Hun ideeën bestaan voor het overgrote deel uit losse flodders en duidelijkheid ontbreekt dan. Deze mensen hebben vaak wel een goede sfeer of inspiratie nodig. Ontbreekt het hieraan, dan kan de creatieveling nog weleens vastlopen. Bepaalde creatievelingen kunnen erg eigenwijs zijn, zij hebben dan het idee dat hun plan het beste is.

Plannen en organiseren
Plannen en organiseren

Steekwoorden: structureel, kritisch, resultaat- en taakgericht, prioriteiten

Omschrijving

Voordat deze mensen beginnen aan de uitvoer van een bepaalde taak, hebben zij een goede werkplanning gemaakt. De complete opdracht staat structureel uitgewerkt in een plan van aanpak. Hierbij gebruiken deze mensen het doel van de opdracht als uitgangspunt, vervolgens hangen zij hier de verschillende taken aan op plus de daarbij behorende prioriteiten.

Sterke punten
Deze mensen werken structureel en kunnen hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden. Deze mensen zijn zowel resultaat- als taakgericht. Prioriteiten worden hierbij scherp in de gaten gehouden. Deze mensen zijn dan ook vaak kritisch en kijken afzonderlijk naar de verschillende deeltaken.

Zwakke punten
Mensen die teveel plannen en organiseren verliezen soms hun spontaniteit, hierdoor kan ook de creativiteit achteruit gaan. Het kan voor deze mensen moeilijk zijn om hun eigen ideeën los te laten en ook anderen input te laten geven. Daarnaast kunnen sommige mensen die van plannen en organiseren houden niet goed tegen verandering. Zij laten zich dan nog weleens van de wijs brengen. 

Samenwerken
Samenwerken

Steekwoorden: samenwerken, resultaten, assertiviteit

Omschrijving

Goed samenwerken is bijdragen aan het samenwerkingsproces, de resultaten en de harmonie binnen een team. Deze personen willen niet alleen een goede bijdrage leveren aan de opdracht, maar ook aan de sfeer binnen het team. Onder deze competentie vallen verschillende aspecten: respect hebben voor andere groepsgenoten, elkaar helpen met taken en meedenken.

Sterke punten
Een sterk punt is dat deze personen vaak een goede mensenkennis hebben, zij kunnen anderen goed inschatten en houden daarbij het resultaat en de taken in het achterhoofd. Deze mensen zijn vaak assertief, zij houden hun persoonlijke doel en het doel van de ander goed in de gaten. Ook goed kunnen netwerken is te benoemen als sterk punt.

Zwakke punten
Mensen die teveel samenwerken, kunnen hun onafhankelijkheid verliezen. Ze vinden het moeilijk om nog alleen te werken, omdat ze altijd reactie/feedback krijgen van groepsgenoten. Ook zijn de relaties van deze mensen soms belangrijker dan de werkzaamheden. Het moet vooral gezellig zijn.

Uitdrukkingsvaardigheid
Uitdrukkingsvaardigheid

Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk

Omschrijving

Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.

Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.

Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.

Visie
Visie

Steekwoorden: toekomst, zelfontwikkeling, resultaatgericht, zelfkennis

Omschrijving

Deze mensen hebben een duidelijk toekomstbeeld. Hierbij houden ze rekening met de verschillende mogelijkheden en wegen die zij kunnen bewandelen. Deze mensen kunnen zaken vanaf een afstand bekijken en objectieve besluiten nemen. Verder onderzoeken deze mensen vaak nieuwe dingen en willen ze graag op de hoogte blijven van ontwikkelingen.

Sterke punten
Deze mensen hebben een duidelijke visie, die ze goed onder woorden kunnen brengen. Ze willen dit toekomstbeeld bereiken en zijn dus resultaatgericht. Bovendien hebben ze vaak een goede zelfkennis en zelfontwikkeling. 

Zwakke punten
Mensen kunnen een te abstracte of onrealistische visie hebben. Ze hebben dan niet helder in hun hoofd waar ze naar toe willen en hoe ze dit moeten bereiken. Ook kunnen ze koppig en eigenwijs overkomen omdat ze teveel aan hun visie vasthouden. Ze zijn er dan van overtuigd dat hun visie de beste is.

 

Zelfsturing
Zelfsturing

Steekwoorden: processen, ontwikkeling, ambitieus, flexibel

Wat is Zelfsturing?

Deze mensen willen graag op de hoogte blijven van voor hen relevante ontwikkelingen. Zij zoeken proactief naar nieuwe informatie. Zij voelen zichzelf verantwoordelijk voor hun ontwikkeling of een bepaald proces. Deze mensen kijken hierbij naar het resultaat dat ze willen behalen.

Sterke punten
Deze mensen zijn vaak ambitieus en resultaatgericht. Ze stellen voor zichzelf doelen op en proberen deze doelen te behalen. Daarbij zijn deze mensen vaak flexibel, ze zijn verantwoordelijk voor zichzelf en kunnen zich aanpassen aan de situatie en de omgeving. Hierbij houden ze hun doelstellingen voor ogen. Daarbij hebben deze mensen vaak een goede zelfkennis. Ze weten hun zwakke en sterke kanten te benoemen en houden nemen deze dan ook mee in het maken van beslissingen of het stellen van doelen.

Zwakke punten              
Mensen die zichzelf teveel proberen te sturen, worden soms bestempeld als star. Zij wijken niet af van hun ideeën en hierdoor wordt de spontaniteit aangetast. Zij hebben precies uitgestippeld waar ze naar toe willen en spontane (creatieve) uitspattingen worden ontweken.

Vaardigheden Marketing Strateeg

  • Prioriteiten stellen
  • Nieuwe oplossingen bedenken
  • Beslissingen nemen
  • Afwegen
  • Verbanden leggen
  • Creatief denken
  • Buiten kaders denken
  • Durf
  • Voorbereiden
  • Gestructureerd werken
  • Analyseren
  • Systematisch denken
  • Problemen vanuit verschillende oogpunten bekijken
  • Sensitiviteit
  • Harmonie creëren
  • Gezamenlijk resultaat bereiken
  • Helder communiceren
  • Inlevingsvermogen
  • Taalkennis
  • Voorstellingsvermogen
  • Toekomstgerichtheid
  • Probleemoplossend
  • Proactiviteit
  • Doelgericht werken
  • Wendbaarheid
Bekijk meer Bekijk minder

Wat voor persoonlijkheid heeft een Marketing Strateeg nodig? 

De persoonlijkheid van een Marketing Strateeg uit zich in twee verschillende typen: de Succesvolle werker en de Bemiddelaar.

De Marketing Strateeg is in zijn doen en laten goedaardig, loyaal, ondersteunend en ontvankelijk. Hij heeft een sterke behoefte om de vrede te bewaren en conflicten te vermijden. Hij is geduldig, ruimdenkend en diplomatiek (Bemiddelaar). 

Ook heeft hijeen sterke behoefte om productief te zijn. Hierin wordt er geprobeerd mislukkingen te vermijden en successen te behalen. Hij wordt graag in een goed daglicht gezien. Zijn positieve eigenschappen zijn zelfverzekerdheid, gedrevenheid, ijverigheid, energie en een praktische instelling.


Eigenschappen Marketing Strateeg

  • Empathie
  • Diplomatiek
  • Zorgzaamheid
  • Enthousiasme
  • Zelfverzekerdheid
  • Ondernemendheid



Wat zijn de baankansen voor een Marketing Strateeg?

Er is veel ruimte op de arbeidsmarkt voor een Marketing Strateeg, aangezien deze altijd nodig zijn. Daarnaast zijn er veel doorgroeimogelijkheden en wordt er soms een persoonlijk ontwikkelingsplan aangeboden wat een leidraad vormt voor doorgroeimogelijkheden.

De actuele kans op werk voor een Marketing Strateeg

Het beroep Marketing Strateeg is onderdeel van de beroepsfamilie Sales promotors en productmanagers. De kans op werk voor de beroepsfamilie Sales promotors en productmanagers is in de huidige periode goed

Huidige aantal vacatures

0

Baankans Marketing Strateeg

logo uwv

Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen


Doorgroei mogelijkheden Marketing Strateeg

Het beroep Marketing Strateeg is onderdeel van de beroepsfamilie Sales promotors en productmanagers.


Waar werkt een Marketing Strateeg?

Marketing Strategen zijn terug te vinden bij zowel commerciële als non-profit organisaties. Hierbij kan gedacht worden aan kledingmerken, etenswaren, maar ook zorginstellingen.


Met wie werkt een Marketing Strateeg samen? 

De Marketing Strateeg heeft nauw contact met alle leden van de marketing -en communicatieafdeling. Daarnaast heeft de Marketing Strateeg contact met opdrachtgevers en externe bureau's.


  • Marketingspecialisten
  • Marketingteam
  • Commercieel Manager
  • Marketeers
Marketing Strateeg

Verwante beroepen Marketing Strateeg:

Commercieel Manager
Salaris: €4000 tot €7000
Opleiding: HBO WO
Baankans: Goed

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Manager Consumer Marketing
Salaris: €4500 tot €7000
Opleiding: WO
Baankans: Goed

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.

Alles over het beroep Marketing Strateeg in één oogopslag

Netwerk:

  • Marketingspecialisten
  • Marketingteam
  • Commercieel Manager
  • Marketeers

Opleidingsniveau:

Salarisindicatie:

  • Van €3000 tot €7000

Baankans:

Aantal vacatures:

0

Aantal opleidingen:

Baankans

Huidige aantal vacatures

0



Zoek een ander beroep

Bekijk ook

Ga direct naar