Inbound callcentermedewerker: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

Inbound callcentermedewerker: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

Dus je wilt misschien wel werken als Inbound callcentermedewerker? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Inbound callcentermedewerker wilt worden.

Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Inbound callcentermedewerker, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.

Alles over het werken als Inbound callcentermedewerker


Vacatures Inbound callcentermedewerker

Nationale Beroepengids

Vacatures laden...


Wat is een Inbound callcentermedewerker?

Een inbound callcentermedewerker, of callcenter medewerker inbound is iemand die in een callcenter werkt en daar de telefoon opneemt en vragen beantwoordt voor het bedrijf waarvoor hij binnen het callcenter werkzaam is.

Binnen de callcenterbranche zijn er verschillende werkzaamheden. Zo is er de callcenter medewerker, die verantwoordelijk is voor de acquisitie, maar zijn er ook inbound callcentermedewerkers aanwezig. Waar de callcenter medewerker moet zorgen voor de verkoop van producten is de inbound medewerker verantwoordelijk voor de klantenservice van een bedrijf. Daarom wordt dit beroep ook vaak Klantenservice Medewerker, of Telefonisch Klantenservice Medewerker genoemd.

De term inbound staat voor inkomende telefoontjes, hetgeen het ook het verschil tussen Inbound Callcentermedewerker en Outbound Callcentermedewerker aangeeft. Een andere naam hiervoor is Contactcenter, hetgeen ook de reactieve rol aangeeft. Dan krijgt dit  beroep de naam Medewerker Contactcenter, of Contact Center Agent.


Past het beroep Inbound callcentermedewerker bij jou?

Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.

Bekijk jouw baansuggesties

Wat doet een Inbound callcentermedewerker?

De inbound callcentermedewerker is werkzaam bij een MKB tot Grootbedrijf en krijgt de klanten aan de telefoon die een specifieke vraag over het product of de dienst hebben.

Binnen een callcenterorganisatie wordt er over het algemeen voor meerdere bedrijven gewerkt. Zo kan de inbound callcentermedewerker bijvoorbeeld afspraken inplannen voor de winterbandenwissel als hij werkt voor Euromaster, helpt hij mensen met vragen over de pakketpost bij PostNL of moet hij technische vragen over internet of telefonie beantwoorden als hij werkzaam is voor KPN. 

Waar de outbound callcentermedewerker verantwoordelijk is voor sales en bepaalde targets moet halen (iets waar streng op wordt gelet) is dit bij de inbound callcentermedewerker vrij vaak niet het geval.

Het kan zijn dat de inbound callcentermedewerker bij bijvoorbeeld werkzaamheden voor KPN na afloop van het gesprek de klant iets moet proberen aan te bieden maar dit is niet altijd het geval.

De inbound callcentermedewerker is over het algemeen verantwoordelijk voor de klantenservice van een bedrijf en heeft vrijwel niet met targets of sales te maken. Hierdoor is dit beroep ideaal voor mensen die niet willen verkopen maar wel werkzaam willen zijn binnen de callcenterbranche.

Voorbeeldwerkzaamheden inbound callcentermedewerker:

  • voert gesprekken aan de hand van gespreksschema's (scripts of beslisbomen)
  • Geeft informatie over producten en diensten (zoals gebruiksgoederen, levensmiddelen, abonnementen en verzekeringen)
  • beantwoordt vragen over deze producten of diensten,
  • onderzoekt problemen en lost deze op
  • registeerd en behandelt klachten
  • geeft advies en/of neemt bestellingen op
  • legt de gesprekshistorie vast in de computer

Heb je wel eens gedacht aan?

Omscholen naar een beroep met baankansen?
Nationale Beroepengids

Vacatures laden...



Vacatures Inbound callcentermedewerker per stad

Vacatures Inbound callcentermedewerker Alkmaar

Vacatures Inbound callcentermedewerker Almelo

Vacatures Inbound callcentermedewerker Almere

Vacatures Inbound callcentermedewerker Alphen aan den Rijn

Vacatures Inbound callcentermedewerker Amersfoort

Vacatures Inbound callcentermedewerker Amstelveen

Vacatures Inbound callcentermedewerker Amsterdam

Vacatures Inbound callcentermedewerker Apeldoorn

Vacatures Inbound callcentermedewerker Arnhem

Vacatures Inbound callcentermedewerker Assen

Vacatures Inbound callcentermedewerker Bergen op Zoom

Vacatures Inbound callcentermedewerker Breda

Vacatures Inbound callcentermedewerker Capelle aan den IJssel

Vacatures Inbound callcentermedewerker Delft

Vacatures Inbound callcentermedewerker Den Bosch

Vacatures Inbound callcentermedewerker Den Haag

Vacatures Inbound callcentermedewerker Den Helder

Vacatures Inbound callcentermedewerker Deventer

Vacatures Inbound callcentermedewerker Doetinchem

Vacatures Inbound callcentermedewerker Dordrecht

Vacatures Inbound callcentermedewerker Ede

Vacatures Inbound callcentermedewerker Eindhoven

Vacatures Inbound callcentermedewerker Emmen

Vacatures Inbound callcentermedewerker Enschede

Vacatures Inbound callcentermedewerker Gouda

Vacatures Inbound callcentermedewerker Groningen

Vacatures Inbound callcentermedewerker Haarlem

Vacatures Inbound callcentermedewerker Haarlemmermeer

Vacatures Inbound callcentermedewerker Heerlen

Vacatures Inbound callcentermedewerker Helmond

Vacatures Inbound callcentermedewerker Hengelo

Vacatures Inbound callcentermedewerker Hilversum

Vacatures Inbound callcentermedewerker Hoogeveen

Vacatures Inbound callcentermedewerker Hoorn

Vacatures Inbound callcentermedewerker Katwijk

Vacatures Inbound callcentermedewerker Leeuwarden

Vacatures Inbound callcentermedewerker Leiden

Vacatures Inbound callcentermedewerker Lelystad

Vacatures Inbound callcentermedewerker Maastricht

Vacatures Inbound callcentermedewerker Middelburg

Vacatures Inbound callcentermedewerker Nieuwegein

Vacatures Inbound callcentermedewerker Nijmegen

Vacatures Inbound callcentermedewerker Oss

Vacatures Inbound callcentermedewerker Purmerend

Vacatures Inbound callcentermedewerker Roermond

Vacatures Inbound callcentermedewerker Roosendaal

Vacatures Inbound callcentermedewerker Rotterdam

Vacatures Inbound callcentermedewerker Schiedam

Vacatures Inbound callcentermedewerker Spijkenisse

Vacatures Inbound callcentermedewerker Terneuzen

Vacatures Inbound callcentermedewerker Tilburg

Vacatures Inbound callcentermedewerker Utrecht

Vacatures Inbound callcentermedewerker Veenendaal

Vacatures Inbound callcentermedewerker Venlo

Vacatures Inbound callcentermedewerker Vlaardingen

Vacatures Inbound callcentermedewerker Westland

Vacatures Inbound callcentermedewerker Zaanstad

Vacatures Inbound callcentermedewerker Zeist

Vacatures Inbound callcentermedewerker Zoetermeer

Vacatures Inbound callcentermedewerker Zwolle

Meer steden Minder steden

Salarisschaal Inbound callcentermedewerker

Bovenstaande bedragen zijn bruto maandsalarissen.

Wat verdient een Inbound callcentermedewerker?

Het salaris van de inbound callcentermedewerker is afhankelijk van de werkgever of het callcenter waarvoor hij werkt en het aantal uren dat hij werkzaam is.

Het salaris van een inbound callcentermedewerker in loondienst op basis van fulltime begint bij €1850,- en kan oplopen tot ongeveer €2800,- bruto per maand. 

Wanneer de inbound callcentermedewerker meer wilt verdienen zal hij/zij moeten overstappen naar outbound of door moeten groeien naar Shift- of Teamleader


Meer weten over het salaris Inbound callcentermedewerker

Salaris aankomend Inbound callcentermedewerker Salaris junior Inbound callcentermedewerker Wat is het salaris van een medior Inbound callcentermedewerker? Welk salaris krijgt een senior Inbound callcentermedewerker?


Hoe word je een Inbound callcentermedewerker? 

Voor het beroep van inbound callcentermedewerker is geen opleiding vereist. Hierdoor is het de ideale baan voor studenten of mensen die iets willen bijverdienen.

Opleidingen, cursussen en trainingen tot Inbound callcentermedewerker

Er zijn geen opleidingen Inbound callcentermedewerker aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een Inbound callcentermedewerker in werkt

Bekijk alle opleidingen Zakelijke Dienstverlening


Omscholen tot Inbound callcentermedewerker

Je kan op verschillende manieren omscholen tot Inbound callcentermedewerker. Zelfstandig of georganiseerd.

Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Inbound callcentermedewerker

Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Inbound callcentermedewerker

Als je Inbound callcentermedewerker wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Inbound callcentermedewerker zijn de volgende zaken belangrijk:

Interesse en Motivatie Inbound callcentermedewerker

Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.

Wat doet een Inbound callcentermedewerker?

Ga naar de omschoolwijzer


Competenties Inbound callcentermedewerker

Een Inbound callcentermedewerker heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.

Aanpassingsvermogen
Aanpassingsvermogen

Steekwoorden: inlevingsvermogen, veranderingen, flexibiliteit 

Omschrijving

Deze mensen blijven doorwerken en presenteren ondanks veranderende omstandigheden. Op het moment van een verandering zijn deze mensen in staat om snel om te schakelen van de oude naar de nieuwe situatie. Daarbij houden deze mensen het overzicht en in crisissituaties weten ze hun taken goed af te ronden.

Sterke punten
Deze mensen hebben vaak een goede discipline en ze zijn stressbestendig. Veranderingen kunnen behoorlijk grote gevolgen hebben en zij weten hier goed mee om te gaan. Daarnaast zijn deze mensen flexibel en kunnen ze zich goed inleven in de situatie. Dat laatste zorgt ervoor dat aanpassen gemakkelijker wordt. Flexibiliteit laten zij zien wanneer zij binnen een verandering zich gemakkelijk aanpassen aan de nieuwe situatie.

Zwakke punten
Teveel aanpassen zorgt ervoor dat je onzeker overkomt. In de zakelijke sfeer kan het voorkomen dat mensen niet meer naar de mening van deze mensen vragen. Het is van belang dat deze personen af en toe van zich laten horen, zo is het duidelijk dat zij ook een mening hebben.

Accuratesse
Accuratesse

Steekwoorden Competentie Accuratesse:

precies, netjes, oog voor detail, kritisch, perfectionisme

Omschrijving

Deze mensen leveren werk waarin geen fouten naar voren komen. Deze mensen werken gestructureerd en corrigeren meerdere malen het werk. In het werk van anderen, zien deze personen ook vaak de fouten. Deze personen hebben vaak oog voor detail en zien snel verbanden tussen zaken. Ook onder werkdruk blijven deze mensen accuraat werken.

Sterke punten
Hun oog voor detail zorgt voor foutloze documenten en goed voorbereide taken en gebeurtenissen.

Zwakke punten
Accuraat werken zorgt voor foutloos werk, maar kan ook veel tijd kosten. Dit kan voor de omgeving frustrerend zijn. Daarnaast wordt deze competentie weleens gekoppeld aan de term ‘muggenziften’.

 

Klantgerichtheid
Klantgerichtheid

Steekwoorden: servicegericht, relatiegericht, luisteren, begripvol, helpend

Omschrijving

Mensen die beschikken over deze competentie kunnen goed inspelen op de verwachtingen en behoeften van klanten. Dit kunnen zowel uitgesproken als onuitgesproken behoeften zijn. Dit is dan ook aan deze persoon om dit uit te zoeken. Zij voelen zich betrokken bij de klant en zetten zich vaak voor 100% in voor deze klant. Tevens toont deze persoon respect naar de klant. Een bekend spreekwoord wat past bij deze competentie is ‘De klant is koning’. Verder weet deze persoon de verschillende groepen klanten en hun behoeften te onderscheiden.

Sterke punten
Een sterk punt van deze klantgerichte persoon is de betrokkenheid. Deze mensen zullen altijd actief op zoek gaan naar datgene wat de klant wilt hebben. Ze hebben inlevingsvermogen en kunnen goed luisteren. Daarnaast kunnen deze mensen meestal goed overtuigen.

Zwakke punten
Sommige klantgerichte mensen verliezen het resultaat uit het oog. Ze zijn zo gefocust op de klant, dat het resultaat wordt vergeten. Ook te veel willen kan een valkuil zijn voor deze mensen, ze willen dan zo graag helpen dat ze zich opdringen bij klanten. Of er zijn meerdere klanten en deze moeten lang wachten voordat ze geholpen worden.

Luisteren
Luisteren

Steekwoorden: inzicht in omgeving, overtuigen, motiveren, onderhandelen

Omschrijving

Deze mensen luisteren goed naar andere mensen. Ze zijn oprecht geïnteresseerd en willen anderen graag helpen. Ze zijn overal van op de hoogte en hebben dus overzicht. Ook luisteren deze mensen goed naar de taken die zij krijgen toegewezen en voeren deze daarom meestal goed uit. 

Sterke punten
Goede luisteraars stellen vaak goede vragen of geven feedback op de verkregen informatie. Daarnaast kunnen zij met de verkregen informatie anderen overtuigen en eventueel onderhandelen over verschillende zaken. Een goede luisteraar houdt ook rekening met de dingen die juist niet worden gezegd, de zogenaamde non-verbale communicatie. Ook hier kan hij informatie uithalen.

Zwakke punten
Goed luisteren betekent niet dat je niets mag zeggen. Mensen die alleen maar luisteren kunnen verlegen of teruggetrokken overkomen. Sommige mensen luisteren enkel om dingen voor elkaar te krijgen, zij proberen hun voordeel te doen met de informatie die ze krijgen. Het ontbreekt hen dan aan oprechte interesse.

Omgaan met details
Omgaan met details

Steekwoorden: structureel, plannen en organiseren, resultaat, perfectionistisch

Omschrijving

Deze mensen hebben details en procedures goed in hun hoofd zitten. Deze personen letten bij opdrachten op de details, zij controleren bijvoorbeeld de spelling en houden zich bezig met de vormgeving. Daarnaast houden deze mensen zich vaak bezig met de planning en organisatie van werkzaamheden.

Sterke punten
Deze mensen zijn precies en werken structureel. Zij kijken met een kritisch oog naar opdrachten. Daarnaast beschikken deze mensen ook vaak over de competentie ‘plannen en organiseren’. Zij hebben een goed beeld in het hoofd van het resultaat en de taken die uitgevoerd moeten worden.

Zwakke punten
De kritische houding kan ervoor zorgen dat de omgeving hen ziet als ‘pietluttig’. Verder kan het zijn dat ze zo opgaan in details dat de creativiteit van deze mensen eronder lijdt. Ook kunnen ze doorslaan en hoofdzaken uit het oog verliezen.

Overtuigen
Overtuigen

Steekwoorden: aanzetten tot actie, luisteren, sensitiviteit, resultaatgericht

Omschrijving

Deze mensen weten op een bepaalde manier anderen te overtuigen van hun opvattingen. Zij gebruiken hiervoor argumenten, maar kunnen ook emoties gebruiken om hun verhaal kracht bij te zetten. Zij proberen hiermee anderen bijvoorbeeld aan te zetten tot actie. Overtuigers houden rekening met hun eigen belangen en dat van een ander.

Sterke punten
Overtuigers kunnen over het algemeen duidelijk en helder communiceren. Zij hebben van te voren bedacht wat ze willen vertellen en hoe ze de anderen willen overtuigen. Ze hebben een bepaalde structuur in het verhaal. Om mensen te overtuigen, luisteren deze personen ook goed. Zij proberen achterliggende opvattingen te achterhalen en baseren hierop hun argumenten. Deze mensen hebben vaak een goede balans tussen argumenten met feiten en argumenten met emotie.

Zwakke punten
Sommige overtuigers willen zo graag anderen overtuigen van hun gelijk, dat ze zich opdringen. Hierdoor wordt er een bepaalde weerstand opgebouwd, waardoor de boodschap niet meer overkomt op het publiek. Daarnaast zijn er overtuigers die teveel gebruik maken van zogenaamde drogredenen, zij voeren argumenten aan die niet feitelijk juist zijn. Dit verpakken zij in een mooi verhaal en proberen op die manier anderen te overtuigen.

Presenteren
Presenteren

Steekwoorden: boodschap, structureel, publiek, resultaatgericht

Omschrijving

Deze mensen kunnen op een duidelijke en heldere manier hun boodschap overbrengen. Zij stemmen hun presentatie af op het publiek. Deze presentatoren maken hierbij vaak gebruik van middelen als PowerPoint, hand-outs of digitale beelden. Deze middelen sluiten goed aan bij het verhaal en op deze manier wordt de boodschap overgebracht op het publiek.

Sterke punten
Goede presentatoren kunnen gestructureerd een verhaal vertellen, maar ook spontaan reageren op onverwachte situaties. Daarnaast zijn ze resultaatgericht: ze willen de boodschap overbrengen. Ook hebben deze mensen vaak weinig last van zenuwen.

Zwakke punten
Mensen die teveel willen presenteren kunnen gemaakt overkomen. Zij hebben soms een onnatuurlijke houding en reageren op een verkeerde manier op onverwachte situaties. 

Resultaatgerichtheid
Resultaatgerichtheid

Steekwoorden: doorzetters, zorgvuldig, eigenwijs, ambitieus

Omschrijving

Bij deze mensen staat het resultaat centraal. Zij spannen zich in om dit resultaat te behalen. Zij laten zich niet van de wijs brengen door extra werk, tegenvallers of tijdsdruk. Onderweg weten ze problemen op te lossen en daarbij het resultaat voor ogen te houden.

Sterke punten
Deze mensen gaan net zo lang door totdat ze hun doel behaald hebben. Ze werken accuraat en zorgvuldig. Deze mensen hebben vaak ook veel discipline en doorzettingsvermogen, ze voelen zich goed wanneer het beoogde doel behaald is. Deze personen hebben een bepaalde mate van prestatiedrang, hierdoor kunnen ze zowel zichzelf als anderen goed motiveren.

Zwakke punten
De manier waarop deze mensen tot het resultaat komen is niet zo belangrijk. Hierdoor kunnen er wel fouten gemaakt worden. Andere mensen kunnen door deze persoon ook benadeeld worden. Deze resultaatgerichte mensen zijn teveel met het resultaat bezig, zodat ze hun omgeving vergeten. Maar ook bij henzelf kan de prestatiedrang leiden tot problemen. Zij willen zo graag presteren dat ze een verhoogd risico lopen op bijvoorbeeld een burn-out. 

Stressbestendigheid
Stressbestendigheid

Steekwoorden: structureel werken, zakelijk en kalm, energie

Omschrijving

Deze personen kunnen blijven presteren in zware tijden. Ze laten zich niet aan de kant zetten door extra werk, tijdsdruk of tegenvallende resultaten. Het maakt deze personen niet uit hoeveel taken ze nog moeten doen, ze hebben doorzettingsvermogen om de taken af te ronden. Deze personen communiceren duidelijk over hun werkzaamheden en over wat zij wel/of niet willen.

Sterke punten
Ondanks de vele werkzaamheden en taken blijven deze personen rustig. Zij kunnen goed relativeren en hun energie goed verdelen over de verschillende werkzaamheden. Deze personen handelen vaak zakelijk en kalm en op deze manier weten zij ook het overzicht te bewaren. Ook structureel werken valt binnen deze competentie. Op die manier kunnen zij veel werkzaamheden naast elkaar uitvoeren. In zware tijden laten deze stressbestendige personen doorzettingsvermogen zien, ze willen graag de verschillende doelen behalen. Het resultaat staat bij deze personen dan ook centraal.

Zwakke punten
Er bestaat een gevaar dat deze mensen stress niet onderkennen. Hierdoor kan het gebeuren dat zij zichzelf voorbij lopen en lopen zij een verhoogd risico op gezondheidsklachten. De eigenschappen ‘zakelijk’ en ‘kalm’ kunnen ook een zwak punt zijn, deze personen kunnen afstandelijk overkomen naar hun omgeving.

Vaardigheden Inbound callcentermedewerker

  • Zorgvuldigheid
  • Luistervaardigheid
  • Doorzettingsvermogen
  • Oog voor detail
  • Nauwkeurigheid
  • Belangstelling hebben
  • Vragen stellen
  • Gestructureerd werken
  • Accuratesse
  • Resultaatgerichtheid
  • Argumentatiekracht
  • Doelgericht werken
  • Ambitie
  • Incasseringsvermogen
  • Rust bewaren
  • Inlevingsvermogen
  • Omgaan met veranderingen
  • Flexibiliteit
  • Vriendelijkheid
  • Respectvol
  • Dienstverlenendheid
  • Uitdrukkingsvaardigheid
  • Ontspannenheid
  • Improvisatievermogen
Bekijk meer Bekijk minder

Wat voor persoonlijkheid heeft een Inbound callcentermedewerker nodig? 

Een inbound callcentermedewerker is verantwoordelijk voor de klantenservice. Hij moet goed naar de klanten kunnen luisteren, ze begrijpen (waarnemer) en ze helpen bij problemen of advies geven als ze een vraag hebben. De inbound callcentermedewerker moet ervoor zorgen dat de klant goed geholpen wordt en tevreden de telefoon ophangt. (succesvolle werker)


Eigenschappen Inbound callcentermedewerker

  • Enthousiasme
  • Zelfverzekerdheid
  • Ondernemendheid
  • Waarnemendheid
  • Gedetailleerdheid
  • Leergierigheid



Wat zijn de baankansen voor een Inbound callcentermedewerker?

Het arbeidsmarktperspectief voor een inbound callcentermedewerker is goed. Er zijn veel bedrijven die op zoek zijn naar inbound callcentermedewerkers dus er valt vrij veel werk in te vinden.

Inbound Callcentermedewerker is een prima startersfunctie voor mensen die een carrière willen in de klantenservice of in de commercie. 

Er zijn doorgroeimogelijkheden naar bijvoobeeld Shiftleader of Teamleader Callcenter. Vanuit die positie kan er worden doorgegroeid naar bijvoorbeeld Hoofd Binnendienst

Of kan de overstap gemaakt worden naar bijvoorbeeld outbound Callcenter Agent, waarna er een doorstap gemaakt kan worden naar Telesales of Inside Sales / Account manager, uiteindelijk naar Sales of Account Director.

De actuele kans op werk voor een Inbound callcentermedewerker

Het beroep Inbound callcentermedewerker is onderdeel van de beroepsfamilie Klantcontactmedewerkers-inbound. De kans op werk voor de beroepsfamilie Klantcontactmedewerkers-inbound is in de huidige periode goed

Huidige aantal vacatures

46

Baankans Inbound callcentermedewerker

logo uwv

Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen


Doorgroei mogelijkheden Inbound callcentermedewerker

Het beroep Inbound callcentermedewerker is onderdeel van de beroepsfamilie Klantcontactmedewerkers-inbound.


Waar werkt een Inbound callcentermedewerker?

De inbound callcentermedewerker werkt in een callcenter voor het bedrijf waarvoor hij is ingedeeld (en waarvoor hij werkzaam is). Zo kan hij binnen het callcenter werken voor bijvoorbeeld UPC, Nuon, PostNL of Euromaster.


Met wie werkt een Inbound callcentermedewerker samen? 

Het netwerk van de inbound callcentermedewerker bestaat uit de klanten van het bedrijf die hem bellen en hem vragen stellen (of zijn advies nodig hebben of afspraken willen maken), zijn collega's aan wie hij vragen kan stellen en de leidinggevende die op dat moment op de vloer aanwezig is.


  • Klanten
  • Collega's
  • Leidinggevende
Inbound callcentermedewerker

Verwante beroepen Inbound callcentermedewerker:

Medewerker Klantenservice
Salaris: €2000 tot €3400
Opleiding: Cursus / Bijscholing MBO
Baankans: Goed

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Callcenter Medewerker
Salaris: €2000 tot €3400
Opleiding: Geen Cursus / Bijscholing MBO HBO
Baankans: Onbekend

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.

Alles over het beroep Inbound callcentermedewerker in één oogopslag

Beroepsgroep:

Netwerk:

  • Klanten
  • Collega's
  • Leidinggevende

Opleidingsniveau:

Salarisindicatie:

  • Van €1850 tot €2800

Baankans:

Aantal vacatures:

Aantal opleidingen:

Baankans

Huidige aantal vacatures

46



Zoek een ander beroep

Bekijk ook

Ga direct naar